Pagemakerboy Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 zhelyazA6, кажи защо си го мъчил Яриса, признай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 С тея клипчета, да не те гледаме в някой сутрешен блок...за джигитете по пътя Мерена ли е колата, като гледам трбява да е към 300кс на мотора и малко над 200 на колелата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 (Редактирано) ЖелязЗамери кошера с Рейслоджик или Дрифтбокс!ВАГ кома е ташак работа да знаеш0-200 ще си поне 3сек отгореЗа 0-100 залагам на 6.6+С тея клипчета, да не те гледаме в някой сутрешен блок...за джигитете по пътя Мерена ли е колата, като гледам трбява да е към 300кс на мотора и малко над 200 на колелата...На Желяз е преди фейса и трудно само с мап ще удари 300 коня,а за дава 6.4 Еле пък с 19"до 100 трябва са е минимум 300+Иначе колко ти даде ВАГ кома на 400м и каква терминална Редактирано 13 Декември 2015 от Mr.13 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Няма проблем 233кс мотора да стигне 300кс сериините ремапи правят 280-290, а без ДПФ не е проблем за 300. По каква схема сметна, че за 6.4 0-100 му трбяват 300+ кс ? Не виждаш ли, че тая кола реди 3 предавки до 100 и там и е силата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Колата има няма 290кс, но има въртящ момент, друго спомага, че е с евро3 софтуер и е по-мощен дори и с малко газ като караш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Нямам друго оборудване за измерване за сверка. Някой тук из Варна ако има Рейслоджик или Дрифтбокс, по всяко време съм готов да замерим.Не съм ходил на дино, ся 160 лв не ми се дават за две числа и една хартийка. По важна за мен е какво усещане ми дава карането на тая кола. По документи тоя кош тежи почти 1900 кг и тея 19-ки .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 (Редактирано) Да де затова питам дали е мерена, 290 пак не е зле. Какво означава "има въртящ момент" там където ускорява(преди ограничитея) е с ~350nm след ремап. Редактирано 13 Декември 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 За да дърпа от 2000 до 4500 оборота трябва да имаш въртящ момент. Тези 290 коня ги имаш около 4000 оборота, зависи как е изстинала колата на диното. Чипа може да се направи така да имаш въртящ момент 550-600нм от 3000 до 4000 и така пазиш кутията. Мойта кола и на баба колите са така направени. Тръгват от 3000 нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 (Редактирано) Правилно ли разбирам, че колата може да се напрви да има 550-600нм до 4000 оборота ? Това ще са има няма 430-450кс )Понамали ги малко тея Нютони или свали диапазона с 1000 оборота, за да са реални нещата ... Редактирано 13 Декември 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 12.12.2015.JPGНямам друго оборудване за измерване за сверка. Някой тук из Варна ако има Рейслоджик или Дрифтбокс, по всяко време съм готов да замерим.Не съм ходил на дино, ся 160 лв не ми се дават за две числа и една хартийка. По важна за мен е какво усещане ми дава карането на тая кола. По документи тоя кош тежи почти 1900 кг и тея 19-ки ....Тони ще ти вземе 80лв да те замери Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Мойта кола фабрично с 61мг прави 500Нм, Кайена с 66мг е 550Нм, аз карам с 73мг, бабата кара с почти 90. Желяз кара със 75. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 (Редактирано) Човек какви нюнотони пикови ли? Нали затова питам за графика. Тая кола от 3500 до 4500 има пад на мощността и пад на въртящия от ~500 до 350нм това, ако вади пик около 300кс към 4000 оборота с към 400 и нещо нютона, а не 550-600 както си писал в предния пост. Ако имаш 600нм при 4000 оборота, колата ще бъде 456кс. Редактирано 13 Декември 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Нютоните зависят колко гориво лееш и какво предварение дадеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Няма проблем 233кс мотора да стигне 300кс сериините ремапи правят 280-290, а без ДПФ не е проблем за 300. По каква схема сметна, че за 6.4 0-100 му трбяват 300+ кс ? Не виждаш ли, че тая кола реди 3 предавки до 100 и там и е силата.Не само виждам,но и имам някоя друга колаМоята кола е 1900кгМерена е на Сливен и дава 14.3 с терминална 157кмНа същото място по същото време А4Б7 300кс на вала с автомат дава 14.3 със 163км терминална.Така казано времената са идентични ,но съм 250кг отгоре и съм около 320-330 коне на вала.Колата е 6.3 до 100 мерена на лицензирана мерилка0-200 е 25секРазлика между мерене с ВАГ Ком и един Рейслоджик е мноооого голяма,Еле пък с 19" валяци.Показания на километраж с 19" да не говорим.Новите мотори с мап само мятат 300+ коне ,но 224/233 си искат хибрид за да мине 300кс ,както е на бабата колата.за тях мотори е нормално да извадят около 290кс.Другото вече са добри пожелания.Затова ми е интересно Желяз какво ще даде с апаратура и на Дино .Все пак Тони му е на един КОР място и може да се премери и на диното и на дрифтбоксаТова ,че Желяз е с по-нов Софт не го знаехВсичките ми данни са със зимни гуми и включено ЕСП.Не ангажирам никой с мнение ,просто наблюдения над доста коли.Човек какви нюнотони пикови ли? Нали затова питам за графика. Тая кола от 3500 до 4500 има пад на мощността и пад на въртящия от ~500 до 350нм това, ако вади пик около 300кс към 4000 оборота с към 400 и нещо нютона, а не 550-600 както си писал в предния пост. Ако имаш 600нм при 4000 оборота, колата ще бъде 456кс.после ще кача моята графика,че не съм у нас.Но не е много актуална защото е мерена с катализатори и ДПФ лятото.Сега ще е с едни 15кв нагоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Ускорението до 100 зависи също автомата как ти сменя, ако автомата не е флашван е по-бавен. Ако са спрени вихровите клапи по-бързо се изстрелваш на старт. Ако си с ново масло и ресетнати адаптации на кутията, също е по-бърза. Питайте бабата той ще ви каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Имай късмета да ти липсват 550-600нм при 4000...ще трбява да лееш още гориво и предварение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 600 може би стигам на 3300 оборота, 550нм си ги имам, аз лея 68мг до 4500 оборота. Но кутията на фейслифта е с по-дълги предавки и оттам ускорението на фейса е слабо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 (Редактирано) имаш 550нм на 4000 оборота...да бе да. и колата ти е 420кс нали ? Дай да видим графиката на MR.13 и пак да коментираме НМ и обороти зависимостите Докато чакаме, една моя стара графика ще кача марката е друга, но мощността е съизмерима. Пик-а на въртящия е ~620нм на мотора(ръчка беше). Това е на колелата, какво остава...обърни внимание на диапазона малко под и над 4000 къде е Редактирано 13 Декември 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Разлика между мерене с ВАГ Ком и един Рейслоджик е мноооого голяма,Еле пък с 19" валяци.Показания на километраж с 19" да не говорим.Е колко може да е разликата?Карам със стандартни за модела размери. Разликата между комплекта 17-ки и 19-ки, които съм ползвал е 4 мм! Това е разлика от 2 мм в грайфера, примерно. Освен това съм сравнявал километраж, VCDS и GPS при 100 км/ч и разликата е 1-2 км/ч.Доколкото знам VCDS мери по оборотите на вала. Ако се кара със стандартен (според производителя) размер не разбирам откъде може да идва евентуална значителна разлика в измерването. Със 17-ки преди година, ама тогава беше "по-хилава" колата. https://youtu.be/yCv0gYQ2t20 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dr.f!ngers Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Здравейте колеги. Бихте ли ми дали съвет как да почистя колонката откъм шоф. седалка. Става на въпрос за горната част ( светлата ) доста е зацапана при ставане и сядане. Може и да ми препоръчате някой, който се занимава с този тип почистване - за град София става на въпрос.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 (Редактирано) От това, че мериш скорост с нещо различно от прецизен GPS..не разбирам откъде може да идва евентуална значителна разлика в измерването. Редактирано 13 Декември 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Ами ВАГ-а взима данни ,които доколкото знам са равни с тези ,които показва таблото.Все пак там данните,особено при висока скорост се различават и то доста. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 (Редактирано) Мда 4к 420нм ограничител 4.5к с 330нм както се и очаква де за кола под 300кс пик. Ако ще и 800нм да има при 2000-3000 оборота е без значение, при положение, че при абсолютно ускорение се използват близо половината в пик-а на мощността. Редактирано 13 Декември 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 DStealth станал си като чукча писател, а не читател. Нютоните идват от количеството гориво, което изливаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 (Редактирано) Разбира се че идват от това. Сега покажи графика с 550-600нм при 4000 оборота, като е толкова лесно само с горивото. Вместо да напишеш че се поизхвърли с цифрите ( поне 100-150нм или 1000 оборота), продължаваш да спориш. Редактирано 13 Декември 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts