Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Отговори 2,2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На колелата е

Като гледам графиката е в Хеед или при Тони TST мерена...залагам на TST понеже в хеед нямаше да мине 200 на колелата сток :)

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 25% 310кс. НМ какво значение имат освен да ти чупят кутията с пик в средата на оборотите :)

Но диното изглежда доста оптимистично, при положение че сток е извадило близо 20кс над обявените 240...

Другия вариант е да е бил заредил Аеро дизел преди диното LOL

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тони ще ти вземе 80лв да те замери

... ама на мост...

 

 

zhelyazA6, кажи защо си го мъчил Яриса, признай :)

 

абе имаше една мистерия с това колко степенна е кутията, та трябваше да онагледя наблюдението си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4950 превключва фейсовата кутия след чип, което бави колата от 0 до 100. Преди фейса колите са по-бързи, защото превключват на 4750.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах това само дизели те го владеят, смятай колко трбява да се срива въртящия и да грохва турбото в тея 200оборота, че да не може предавателното число да ги компенсира сигурно остават колосалните 200нм :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 25% 310кс. НМ какво значение имат освен да ти чупят кутията с пик в средата на оборотите :)

Но диното изглежда доста оптимистично, при положение че сток е извадило близо 20кс над обявените 240...

Другия вариант е да е бил заредил Аеро дизел преди диното LOL

Колата беше със заводски ъпдейт на мотора + 18кс без да се пипат нм.

После компа пак беше заключен

Това излезна като информация като прочетохме колата

Така ,че не е оптимистично диното.

Още преди да я замери Сток,Тони колата го каза това,че е пипана от Ауди колата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти имаше сток версия, която фиксва проблема с регенерацията, когато караш само на къси разтояния. Всички Евро5 2.7/3.0 TDI на A6, q7, кайен и туарег са минали през тази акция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 25% 310кс. НМ какво значение имат освен да ти чупят кутията с пик в средата на оборотите :)

Но диното изглежда доста оптимистично, при положение че сток е извадило близо 20кс над обявените 240...

Другия вариант е да е бил заредил Аеро дизел преди диното LOL

При 250 на гуми и 25% загуби са точно 333кс.

Аз слагам 22% заради автомата

На Росен колата беше преди фейса ,демек по-стара кутия и беше след хибрида 400 на вала и бая над 600нм та кутиите не са толкова кекави

Колата даваше 13 на 400м

Забравих да спомена,че съм направил над 10 старта на мерилката и съм всеки път 2.0 на 60фута

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема на фейсовата кутия е, че превключва на много високи обороти и много бавно и няма как да го поправиш това. Затова фейса ще е по-бавен винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mr.13 

Нещо са ти криви сметките, но както и да е. Колата ти е извадила 248кс на колела, това е важното, въпреки че за първи път чувам за Сток репам от Ауди с +18кс...както и да е.

Доста голяма разлика ми се вижда, ако на твоя приятел колата е 70-80кс повече на колелата да дава 13, а твоята 14.3.

А че кутията е издържала няколко старта не означава, че и е комфортно да я джасат 200-250нм над рейтнатите за ZF6hp26 600nm в средата на работния диапазон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях, карал съм доста аудита, не обърнах внимание на иконката отпред, може би щото винаги съм ползвал колите с моментен...както и да е 

Колко е това по ГПС не каза и някаква хвалба ли е, че вдига много ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моментен не обичам да гледам, че на дизеловите аВдита подскачат и там на 40 :)

Ами дига си доста висока скорост, то реално и силно напомпано евро4 и то е там някъде 275. Проблема е, че прегряват дизелите на високи обороти и не варят на максимална много много,.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова питах дали е мерено по ГПС и колко е това 274 показание като скорост. Понеже само за съпротивлението на 4ф 0.3cd и 2.26 м2 челна площ отиват към 245кс(на колелата) при реална 274км/ч скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам

Ама тука съм с части от РС-а за около 150кг и едни джанти с гуми.

Не съм я натискал повече да я мъча.

DStealth

Още преди 10г са ме учили,тогава мерих в Хед,че от конете на мотора се вадят процентите,а не се прибавят към тези на гумите.

Не че има значение,но все пак 250кс ги деля на 0,78 и си идват 320 магарета.

Иначе колата си я карам спокойно и само надълго един път в месеца със жената и децата и веднъж дваж годишно ми се пада да я сръчкам сам ,общо взето си я жаля .

Даже сега ще сменям маслото по давност.

Като цяло си е спряла за моите представи,защото една от другите бараки е 3 пъти по-бърза от тоя навес 0-200

Затова питах дали е мерено по ГПС и колко е това 274 показание като скорост. Понеже само за съпротивлението на 4ф 0.3cd и 2.26 м2 челна площ отиват към 245кс(на колелата) при реална 274км/ч скорост.

Конете сега трябва да са поне 20 отгоре според Миро.

Нямам ДПФ/катализатори и тн

Графиката е от 31 Август ,за разлика в градусите да не говорим.

Скоростта е поне 12-15 км надолу реално

Аз моментен не обичам да гледам, че на дизеловите аВдита подскачат и там на 40 :)

Ами дига си доста висока скорост, то реално и силно напомпано евро4 и то е там някъде 275. Проблема е, че прегряват дизелите на високи обороти и не варят на максимална много много,.

Това 8.2 е за последните 3500км със средна 105км/ч

Mr.13

Нещо са ти криви сметките, но както и да е. Колата ти е извадила 248кс на колела, това е важното, въпреки че за първи път чувам за Сток репам от Ауди с +18кс...както и да е.

Доста голяма разлика ми се вижда, ако на твоя приятел колата е 70-80кс повече на колелата да дава 13, а твоята 14.3.

А че кутията е издържала няколко старта не означава, че и е комфортно да я джасат 200-250нм над рейтнатите за ZF6hp26 600nm в средата на работния диапазон.

215кв му беше последно колата.

Демек около 45коне повече на гуми.

Даваше 13.6 седан

Важното е ,че съм доволен от това ,което направи Тони и после Стефан.

Колата грам не пуши и ако сложим кг и размерите си върви отлично и икономично.

Снимката не е за хвалба,просто мноооого рядко се отдава да карам сам и реших да я напъна малко.

Предполагам разтоварена и хубава нафта щеше да удари 280,но няма значение това

Относно ремапа с +18коня пак да кажа.

Качихме колата на диното,Тони я прочете и каза,че има заводска интервенция или нещо такова и то си се вижда кога и какво е направено.

Само 18кс без нм и фабрично заключен КОМП

Затова даде стоково толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С това, което си написал вече съм съгласен и 13.6 не е 13, понеже така го беше написал, все едно кове 13ки всеки път. За скоростта да -(12-15)км/ч вече е реалистично. Щом те радва колата, това е най-важното. За нютоните мисля му стана на Стефан ясно къде и колко ги има след графиките:) Формулата за мощност е прекалено проста, за да се цитират нереални числа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...