kpematop Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Тая мощност на колелата ли са или на вала? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 (Редактирано) На колелата еКато гледам графиката е в Хеед или при Тони TST мерена...залагам на TST понеже в хеед нямаше да мине 200 на колелата сток Редактирано 13 Декември 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 На вала колко са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Зависи от доста фактори но в ZF6+quattro мин 22-3% загуби, по вероятно да са 25-27 дори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Това колко кс и колко Нм прави на вала? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 (Редактирано) При 25% 310кс. НМ какво значение имат освен да ти чупят кутията с пик в средата на оборотите Но диното изглежда доста оптимистично, при положение че сток е извадило близо 20кс над обявените 240...Другия вариант е да е бил заредил Аеро дизел преди диното LOL Редактирано 13 Декември 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 320+ на вала600+ нмВариант тая кола да е 200 коня на колела и да дава 6.3 до 100 е = на нулаКолата се развърта до 5200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Тони ще ти вземе 80лв да те замери... ама на мост... zhelyazA6, кажи защо си го мъчил Яриса, признай абе имаше една мистерия с това колко степенна е кутията, та трябваше да онагледя наблюдението си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 На 4950 превключва фейсовата кутия след чип, което бави колата от 0 до 100. Преди фейса колите са по-бързи, защото превключват на 4750. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Хах това само дизели те го владеят, смятай колко трбява да се срива въртящия и да грохва турбото в тея 200оборота, че да не може предавателното число да ги компенсира сигурно остават колосалните 200нм ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Турбото деяни, но след процентния тунек това е резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 При 25% 310кс. НМ какво значение имат освен да ти чупят кутията с пик в средата на оборотите Но диното изглежда доста оптимистично, при положение че сток е извадило близо 20кс над обявените 240...Другия вариант е да е бил заредил Аеро дизел преди диното LOLКолата беше със заводски ъпдейт на мотора + 18кс без да се пипат нм.После компа пак беше заключенТова излезна като информация като прочетохме колатаТака ,че не е оптимистично диното.Още преди да я замери Сток,Тони колата го каза това,че е пипана от Ауди колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Колата ти имаше сток версия, която фиксва проблема с регенерацията, когато караш само на къси разтояния. Всички Евро5 2.7/3.0 TDI на A6, q7, кайен и туарег са минали през тази акция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 При 25% 310кс. НМ какво значение имат освен да ти чупят кутията с пик в средата на оборотите Но диното изглежда доста оптимистично, при положение че сток е извадило близо 20кс над обявените 240...Другия вариант е да е бил заредил Аеро дизел преди диното LOLПри 250 на гуми и 25% загуби са точно 333кс.Аз слагам 22% заради автоматаНа Росен колата беше преди фейса ,демек по-стара кутия и беше след хибрида 400 на вала и бая над 600нм та кутиите не са толкова кекавиКолата даваше 13 на 400мЗабравих да спомена,че съм направил над 10 старта на мерилката и съм всеки път 2.0 на 60фута Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Проблема на фейсовата кутия е, че превключва на много високи обороти и много бавно и няма как да го поправиш това. Затова фейса ще е по-бавен винаги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Mr.13 Нещо са ти криви сметките, но както и да е. Колата ти е извадила 248кс на колела, това е важното, въпреки че за първи път чувам за Сток репам от Ауди с +18кс...както и да е.Доста голяма разлика ми се вижда, ако на твоя приятел колата е 70-80кс повече на колелата да дава 13, а твоята 14.3.А че кутията е издържала няколко старта не означава, че и е комфортно да я джасат 200-250нм над рейтнатите за ZF6hp26 600nm в средата на работния диапазон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Толкоз деяни колата на Mr. 13 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 8.2 моментен Това по GPS колко е 260 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Направо ти се чудя А7 ли караш или жигулка. Виж пак какво пише на ДИС-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Видях, карал съм доста аудита, не обърнах внимание на иконката отпред, може би щото винаги съм ползвал колите с моментен...както и да е Колко е това по ГПС не каза и някаква хвалба ли е, че вдига много ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Аз моментен не обичам да гледам, че на дизеловите аВдита подскачат и там на 40 Ами дига си доста висока скорост, то реално и силно напомпано евро4 и то е там някъде 275. Проблема е, че прегряват дизелите на високи обороти и не варят на максимална много много,. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 Затова питах дали е мерено по ГПС и колко е това 274 показание като скорост. Понеже само за съпротивлението на 4ф 0.3cd и 2.26 м2 челна площ отиват към 245кс(на колелата) при реална 274км/ч скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mr.13 Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 НезнамАма тука съм с части от РС-а за около 150кг и едни джанти с гуми.Не съм я натискал повече да я мъча.DStealthОще преди 10г са ме учили,тогава мерих в Хед,че от конете на мотора се вадят процентите,а не се прибавят към тези на гумите.Не че има значение,но все пак 250кс ги деля на 0,78 и си идват 320 магарета.Иначе колата си я карам спокойно и само надълго един път в месеца със жената и децата и веднъж дваж годишно ми се пада да я сръчкам сам ,общо взето си я жаля .Даже сега ще сменям маслото по давност.Като цяло си е спряла за моите представи,защото една от другите бараки е 3 пъти по-бърза от тоя навес 0-200Затова питах дали е мерено по ГПС и колко е това 274 показание като скорост. Понеже само за съпротивлението на 4ф 0.3cd и 2.26 м2 челна площ отиват към 245кс(на колелата) при реална 274км/ч скорост.Конете сега трябва да са поне 20 отгоре според Миро.Нямам ДПФ/катализатори и тнГрафиката е от 31 Август ,за разлика в градусите да не говорим.Скоростта е поне 12-15 км надолу реалноАз моментен не обичам да гледам, че на дизеловите аВдита подскачат и там на 40 Ами дига си доста висока скорост, то реално и силно напомпано евро4 и то е там някъде 275. Проблема е, че прегряват дизелите на високи обороти и не варят на максимална много много,.Това 8.2 е за последните 3500км със средна 105км/чMr.13 Нещо са ти криви сметките, но както и да е. Колата ти е извадила 248кс на колела, това е важното, въпреки че за първи път чувам за Сток репам от Ауди с +18кс...както и да е.Доста голяма разлика ми се вижда, ако на твоя приятел колата е 70-80кс повече на колелата да дава 13, а твоята 14.3.А че кутията е издържала няколко старта не означава, че и е комфортно да я джасат 200-250нм над рейтнатите за ZF6hp26 600nm в средата на работния диапазон.215кв му беше последно колата.Демек около 45коне повече на гуми.Даваше 13.6 седан Важното е ,че съм доволен от това ,което направи Тони и после Стефан.Колата грам не пуши и ако сложим кг и размерите си върви отлично и икономично.Снимката не е за хвалба,просто мноооого рядко се отдава да карам сам и реших да я напъна малко.Предполагам разтоварена и хубава нафта щеше да удари 280,но няма значение товаОтносно ремапа с +18коня пак да кажа.Качихме колата на диното,Тони я прочете и каза,че има заводска интервенция или нещо такова и то си се вижда кога и какво е направено.Само 18кс без нм и фабрично заключен КОМПЗатова даде стоково толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 В този кулминационен момент да влезе Тошко със снимка 300+ и бензинките да лягат- зимен сън! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 13 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2015 С това, което си написал вече съм съгласен и 13.6 не е 13, понеже така го беше написал, все едно кове 13ки всеки път. За скоростта да -(12-15)км/ч вече е реалистично. Щом те радва колата, това е най-важното. За нютоните мисля му стана на Стефан ясно къде и колко ги има след графиките Формулата за мощност е прекалено проста, за да се цитират нереални числа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts