kpematop Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Тая мощност на колелата ли са или на вала? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 (edited) На колелата еКато гледам графиката е в Хеед или при Тони TST мерена...залагам на TST понеже в хеед нямаше да мине 200 на колелата сток Edited December 13, 2015 by DStealth Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 На вала колко са? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Зависи от доста фактори но в ZF6+quattro мин 22-3% загуби, по вероятно да са 25-27 дори. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Това колко кс и колко Нм прави на вала? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 (edited) При 25% 310кс. НМ какво значение имат освен да ти чупят кутията с пик в средата на оборотите Но диното изглежда доста оптимистично, при положение че сток е извадило близо 20кс над обявените 240...Другия вариант е да е бил заредил Аеро дизел преди диното LOL Edited December 13, 2015 by DStealth Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.13 Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 320+ на вала600+ нмВариант тая кола да е 200 коня на колела и да дава 6.3 до 100 е = на нулаКолата се развърта до 5200 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Тони ще ти вземе 80лв да те замери... ама на мост... zhelyazA6, кажи защо си го мъчил Яриса, признай абе имаше една мистерия с това колко степенна е кутията, та трябваше да онагледя наблюдението си. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 На 4950 превключва фейсовата кутия след чип, което бави колата от 0 до 100. Преди фейса колите са по-бързи, защото превключват на 4750. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Хах това само дизели те го владеят, смятай колко трбява да се срива въртящия и да грохва турбото в тея 200оборота, че да не може предавателното число да ги компенсира сигурно остават колосалните 200нм ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Турбото деяни, но след процентния тунек това е резултата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.13 Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 При 25% 310кс. НМ какво значение имат освен да ти чупят кутията с пик в средата на оборотите Но диното изглежда доста оптимистично, при положение че сток е извадило близо 20кс над обявените 240...Другия вариант е да е бил заредил Аеро дизел преди диното LOLКолата беше със заводски ъпдейт на мотора + 18кс без да се пипат нм.После компа пак беше заключенТова излезна като информация като прочетохме колатаТака ,че не е оптимистично диното.Още преди да я замери Сток,Тони колата го каза това,че е пипана от Ауди колата Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Колата ти имаше сток версия, която фиксва проблема с регенерацията, когато караш само на къси разтояния. Всички Евро5 2.7/3.0 TDI на A6, q7, кайен и туарег са минали през тази акция. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.13 Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 При 25% 310кс. НМ какво значение имат освен да ти чупят кутията с пик в средата на оборотите Но диното изглежда доста оптимистично, при положение че сток е извадило близо 20кс над обявените 240...Другия вариант е да е бил заредил Аеро дизел преди диното LOLПри 250 на гуми и 25% загуби са точно 333кс.Аз слагам 22% заради автоматаНа Росен колата беше преди фейса ,демек по-стара кутия и беше след хибрида 400 на вала и бая над 600нм та кутиите не са толкова кекавиКолата даваше 13 на 400мЗабравих да спомена,че съм направил над 10 старта на мерилката и съм всеки път 2.0 на 60фута Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Проблема на фейсовата кутия е, че превключва на много високи обороти и много бавно и няма как да го поправиш това. Затова фейса ще е по-бавен винаги. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Mr.13 Нещо са ти криви сметките, но както и да е. Колата ти е извадила 248кс на колела, това е важното, въпреки че за първи път чувам за Сток репам от Ауди с +18кс...както и да е.Доста голяма разлика ми се вижда, ако на твоя приятел колата е 70-80кс повече на колелата да дава 13, а твоята 14.3.А че кутията е издържала няколко старта не означава, че и е комфортно да я джасат 200-250нм над рейтнатите за ZF6hp26 600nm в средата на работния диапазон. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Толкоз деяни колата на Mr. 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 8.2 моментен Това по GPS колко е 260 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Направо ти се чудя А7 ли караш или жигулка. Виж пак какво пише на ДИС-а. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Видях, карал съм доста аудита, не обърнах внимание на иконката отпред, може би щото винаги съм ползвал колите с моментен...както и да е Колко е това по ГПС не каза и някаква хвалба ли е, че вдига много ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Аз моментен не обичам да гледам, че на дизеловите аВдита подскачат и там на 40 Ами дига си доста висока скорост, то реално и силно напомпано евро4 и то е там някъде 275. Проблема е, че прегряват дизелите на високи обороти и не варят на максимална много много,. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 Затова питах дали е мерено по ГПС и колко е това 274 показание като скорост. Понеже само за съпротивлението на 4ф 0.3cd и 2.26 м2 челна площ отиват към 245кс(на колелата) при реална 274км/ч скорост. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.13 Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 НезнамАма тука съм с части от РС-а за около 150кг и едни джанти с гуми.Не съм я натискал повече да я мъча.DStealthОще преди 10г са ме учили,тогава мерих в Хед,че от конете на мотора се вадят процентите,а не се прибавят към тези на гумите.Не че има значение,но все пак 250кс ги деля на 0,78 и си идват 320 магарета.Иначе колата си я карам спокойно и само надълго един път в месеца със жената и децата и веднъж дваж годишно ми се пада да я сръчкам сам ,общо взето си я жаля .Даже сега ще сменям маслото по давност.Като цяло си е спряла за моите представи,защото една от другите бараки е 3 пъти по-бърза от тоя навес 0-200Затова питах дали е мерено по ГПС и колко е това 274 показание като скорост. Понеже само за съпротивлението на 4ф 0.3cd и 2.26 м2 челна площ отиват към 245кс(на колелата) при реална 274км/ч скорост.Конете сега трябва да са поне 20 отгоре според Миро.Нямам ДПФ/катализатори и тнГрафиката е от 31 Август ,за разлика в градусите да не говорим.Скоростта е поне 12-15 км надолу реалноАз моментен не обичам да гледам, че на дизеловите аВдита подскачат и там на 40 Ами дига си доста висока скорост, то реално и силно напомпано евро4 и то е там някъде 275. Проблема е, че прегряват дизелите на високи обороти и не варят на максимална много много,.Това 8.2 е за последните 3500км със средна 105км/чMr.13 Нещо са ти криви сметките, но както и да е. Колата ти е извадила 248кс на колела, това е важното, въпреки че за първи път чувам за Сток репам от Ауди с +18кс...както и да е.Доста голяма разлика ми се вижда, ако на твоя приятел колата е 70-80кс повече на колелата да дава 13, а твоята 14.3.А че кутията е издържала няколко старта не означава, че и е комфортно да я джасат 200-250нм над рейтнатите за ZF6hp26 600nm в средата на работния диапазон.215кв му беше последно колата.Демек около 45коне повече на гуми.Даваше 13.6 седан Важното е ,че съм доволен от това ,което направи Тони и после Стефан.Колата грам не пуши и ако сложим кг и размерите си върви отлично и икономично.Снимката не е за хвалба,просто мноооого рядко се отдава да карам сам и реших да я напъна малко.Предполагам разтоварена и хубава нафта щеше да удари 280,но няма значение товаОтносно ремапа с +18коня пак да кажа.Качихме колата на диното,Тони я прочете и каза,че има заводска интервенция или нещо такова и то си се вижда кога и какво е направено.Само 18кс без нм и фабрично заключен КОМПЗатова даде стоково толкова. Link to comment Share on other sites More sharing options...
audi6644 Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 В този кулминационен момент да влезе Тошко със снимка 300+ и бензинките да лягат- зимен сън! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DStealth Posted December 13, 2015 Report Share Posted December 13, 2015 С това, което си написал вече съм съгласен и 13.6 не е 13, понеже така го беше написал, все едно кове 13ки всеки път. За скоростта да -(12-15)км/ч вече е реалистично. Щом те радва колата, това е най-важното. За нютоните мисля му стана на Стефан ясно къде и колко ги има след графиките Формулата за мощност е прекалено проста, за да се цитират нереални числа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts