Jump to content

Всякакви въпроси за A6 4F - част 8


kainy

Recommended Posts

  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

На колелата е

Като гледам графиката е в Хеед или при Тони TST мерена...залагам на TST понеже в хеед нямаше да мине 200 на колелата сток :)

Edited by DStealth
Link to comment
Share on other sites

При 25% 310кс. НМ какво значение имат освен да ти чупят кутията с пик в средата на оборотите :)

Но диното изглежда доста оптимистично, при положение че сток е извадило близо 20кс над обявените 240...

Другия вариант е да е бил заредил Аеро дизел преди диното LOL

Edited by DStealth
Link to comment
Share on other sites

Тони ще ти вземе 80лв да те замери

... ама на мост...

 

 

zhelyazA6, кажи защо си го мъчил Яриса, признай :)

 

абе имаше една мистерия с това колко степенна е кутията, та трябваше да онагледя наблюдението си.

Link to comment
Share on other sites

На 4950 превключва фейсовата кутия след чип, което бави колата от 0 до 100. Преди фейса колите са по-бързи, защото превключват на 4750.

Link to comment
Share on other sites

Хах това само дизели те го владеят, смятай колко трбява да се срива въртящия и да грохва турбото в тея 200оборота, че да не може предавателното число да ги компенсира сигурно остават колосалните 200нм :))

Link to comment
Share on other sites

При 25% 310кс. НМ какво значение имат освен да ти чупят кутията с пик в средата на оборотите :)

Но диното изглежда доста оптимистично, при положение че сток е извадило близо 20кс над обявените 240...

Другия вариант е да е бил заредил Аеро дизел преди диното LOL

Колата беше със заводски ъпдейт на мотора + 18кс без да се пипат нм.

После компа пак беше заключен

Това излезна като информация като прочетохме колата

Така ,че не е оптимистично диното.

Още преди да я замери Сток,Тони колата го каза това,че е пипана от Ауди колата

Link to comment
Share on other sites

Колата ти имаше сток версия, която фиксва проблема с регенерацията, когато караш само на къси разтояния. Всички Евро5 2.7/3.0 TDI на A6, q7, кайен и туарег са минали през тази акция.

Link to comment
Share on other sites

При 25% 310кс. НМ какво значение имат освен да ти чупят кутията с пик в средата на оборотите :)

Но диното изглежда доста оптимистично, при положение че сток е извадило близо 20кс над обявените 240...

Другия вариант е да е бил заредил Аеро дизел преди диното LOL

При 250 на гуми и 25% загуби са точно 333кс.

Аз слагам 22% заради автомата

На Росен колата беше преди фейса ,демек по-стара кутия и беше след хибрида 400 на вала и бая над 600нм та кутиите не са толкова кекави

Колата даваше 13 на 400м

Забравих да спомена,че съм направил над 10 старта на мерилката и съм всеки път 2.0 на 60фута

Link to comment
Share on other sites

Проблема на фейсовата кутия е, че превключва на много високи обороти и много бавно и няма как да го поправиш това. Затова фейса ще е по-бавен винаги.

Link to comment
Share on other sites

Mr.13 

Нещо са ти криви сметките, но както и да е. Колата ти е извадила 248кс на колела, това е важното, въпреки че за първи път чувам за Сток репам от Ауди с +18кс...както и да е.

Доста голяма разлика ми се вижда, ако на твоя приятел колата е 70-80кс повече на колелата да дава 13, а твоята 14.3.

А че кутията е издържала няколко старта не означава, че и е комфортно да я джасат 200-250нм над рейтнатите за ZF6hp26 600nm в средата на работния диапазон.

Link to comment
Share on other sites

Видях, карал съм доста аудита, не обърнах внимание на иконката отпред, може би щото винаги съм ползвал колите с моментен...както и да е 

Колко е това по ГПС не каза и някаква хвалба ли е, че вдига много ?

Link to comment
Share on other sites

Аз моментен не обичам да гледам, че на дизеловите аВдита подскачат и там на 40 :)

Ами дига си доста висока скорост, то реално и силно напомпано евро4 и то е там някъде 275. Проблема е, че прегряват дизелите на високи обороти и не варят на максимална много много,.

Link to comment
Share on other sites

Затова питах дали е мерено по ГПС и колко е това 274 показание като скорост. Понеже само за съпротивлението на 4ф 0.3cd и 2.26 м2 челна площ отиват към 245кс(на колелата) при реална 274км/ч скорост.

Link to comment
Share on other sites

Незнам

Ама тука съм с части от РС-а за около 150кг и едни джанти с гуми.

Не съм я натискал повече да я мъча.

DStealth

Още преди 10г са ме учили,тогава мерих в Хед,че от конете на мотора се вадят процентите,а не се прибавят към тези на гумите.

Не че има значение,но все пак 250кс ги деля на 0,78 и си идват 320 магарета.

Иначе колата си я карам спокойно и само надълго един път в месеца със жената и децата и веднъж дваж годишно ми се пада да я сръчкам сам ,общо взето си я жаля .

Даже сега ще сменям маслото по давност.

Като цяло си е спряла за моите представи,защото една от другите бараки е 3 пъти по-бърза от тоя навес 0-200

Затова питах дали е мерено по ГПС и колко е това 274 показание като скорост. Понеже само за съпротивлението на 4ф 0.3cd и 2.26 м2 челна площ отиват към 245кс(на колелата) при реална 274км/ч скорост.

Конете сега трябва да са поне 20 отгоре според Миро.

Нямам ДПФ/катализатори и тн

Графиката е от 31 Август ,за разлика в градусите да не говорим.

Скоростта е поне 12-15 км надолу реално

Аз моментен не обичам да гледам, че на дизеловите аВдита подскачат и там на 40 :)

Ами дига си доста висока скорост, то реално и силно напомпано евро4 и то е там някъде 275. Проблема е, че прегряват дизелите на високи обороти и не варят на максимална много много,.

Това 8.2 е за последните 3500км със средна 105км/ч

Mr.13

Нещо са ти криви сметките, но както и да е. Колата ти е извадила 248кс на колела, това е важното, въпреки че за първи път чувам за Сток репам от Ауди с +18кс...както и да е.

Доста голяма разлика ми се вижда, ако на твоя приятел колата е 70-80кс повече на колелата да дава 13, а твоята 14.3.

А че кутията е издържала няколко старта не означава, че и е комфортно да я джасат 200-250нм над рейтнатите за ZF6hp26 600nm в средата на работния диапазон.

215кв му беше последно колата.

Демек около 45коне повече на гуми.

Даваше 13.6 седан

Важното е ,че съм доволен от това ,което направи Тони и после Стефан.

Колата грам не пуши и ако сложим кг и размерите си върви отлично и икономично.

Снимката не е за хвалба,просто мноооого рядко се отдава да карам сам и реших да я напъна малко.

Предполагам разтоварена и хубава нафта щеше да удари 280,но няма значение това

Относно ремапа с +18коня пак да кажа.

Качихме колата на диното,Тони я прочете и каза,че има заводска интервенция или нещо такова и то си се вижда кога и какво е направено.

Само 18кс без нм и фабрично заключен КОМП

Затова даде стоково толкова.

Link to comment
Share on other sites

С това, което си написал вече съм съгласен и 13.6 не е 13, понеже така го беше написал, все едно кове 13ки всеки път. За скоростта да -(12-15)км/ч вече е реалистично. Щом те радва колата, това е най-важното. За нютоните мисля му стана на Стефан ясно къде и колко ги има след графиките:) Формулата за мощност е прекалено проста, за да се цитират нереални числа.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...