Jump to content

Иска ми се 80/90 или купе с двигател 2,3 (петак).


Recommended Posts

Впрочем, ако ще купуваш кола, която ще е скъпа за всекидневно каране, защо не си вземеш кабрио?

Просто не ми харесват кабриотата, не че не ми харесват ами не са ми по вкуса, пък и като знам българския манталитет ще трябва да права покрива доста често, понеже съм от Пазарджик пък тук има доста "свястни" хора...

Значи това двигателче ще ми е екстра, както съм свикнал да карам чист дизел и да сменям на 2000об/мин :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво като гори,примерно над 10 на 100км.Ама подържаш ли си двигатела,няма да има проблеми за ремонти,икономичните коли все имат някакъв скъп ремонт,който се явява!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.3 NG I5 10v (5 цилиндъра редови) бензин 136hp/190Nm

- уникално балансиран и силен като общ диапазон на работа; вечен!

- NG е последното поколение 5-цилиндрови бензинови, атмосферни двигатели на Audi, плод на 20 години разработка

Винаги съм си мислел, че 2.3 20v е последният бензинов петак, тъй като той е с EFI. :huh: А и съм на личното мнение, че 20-клапановият е по-добър от NG по всеки параметър, освен по цена на поддръжка.

 

Иначе хич да не те притеснява двигателя - това е най-здравата част от цялата кола! Ако го обслужваш и не прекаляваш с настъпването, никога няма да те остави тая моторетка. Някой ще каже, че на новите коли не може да се разчита заради тоновете електроника по тях. Е, в старите една едничка електроника да има, пак ще се развали! :wall: Да, днес излязох със собствена кола, а на връщане трябваше да ме закарат до вкъщи... а утре ще се чудя как да запаля и да докарам кютука до нас! Аман от глупости, трябваше със Субаруто да изляза...

Редактирано от ChevyGunn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петкан като цяло дава малко по-различно усещане от 4 цил. като звук реакция на педала при ниски обороти , но общо взето в ниски обороти като натиснеш започва да набира да но си се развърта бавно . Двигателя наистина е здрав и безпроблемно си прави 400 000 съпроводени с горене на масло и лакоми от към гориво . Поддръжката не е скъпа хич даже . Радиатора е малко кофти тъй като обикновенно са оригинални с същия се намира трудно също така и нямат много добро охлаждане и повечето държат около 100 градуса , при 2.2Т има допълнителен радиатор от страната на двигателя какъвто се принудих и аз да слагам . До около 3000 лв мисля че е можеш да се вместиш и за B5 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо искаш петцилиндров двигател? Специфичният звук на 5 цилиндровия мотор идва от изпускателите, които ми приличат на змийско гнездо. В това се убедих, когато такъв беше сложен на АСЕ- 4 цилиндров мотор и на един събор се заблудихме, че виждаме ауди компетишън с 5. Като за начало може да се насочиш към двигател с код АВК 4 цил ел инжекция и с времето да го замениш с 1.8Т. Всичко зависи от финансите и от желанието. Моят мотор /АСЕ/не го смених с 1.8Т заради инжекциона, а заради високия разход на гориво, което е пропан бутан. От 20/100 градско смъкнах на 15-16/100, от 11-12/100 извънградско с двама души, смъкнах на 8.8 с 4 души + много багаж. Аудито е куатро. За 15 месеца, 20 000 км съм спестил 800 лв от гориво. На такава цена продават мотор 1.8Т

Мислех да търся някое с по-малък двигател но ме разубедиха:

С какво те разубедиха? Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък ненормален въртящ момент на ниски обороти ? :) Всеки турбо-двигател - бензин или особено дизел ще има по-висок въртящ момент на ниски обороти така че точно това да се изтъква като някакво голямо предимство според мен е малко прекалено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало може да се насочиш към двигател с код АВК 4 цил ел инжекция и с времето да го замениш с 1.8Т.

С какво те разубедиха?

Колега като драсна 1.8 AVK ми излиза само 3.0 V6 двигател.

Иначе за по-малкия двигател, понеже гледах едни с 1.8 двигатели (http://olx.bg/ad/audi-90-ID39V3X.html#e3d0a64bd7 и още едно но с доста сериозен ремонт по двигателя - http://olx.bg/ad/audi-kupe-ID4UvNo.html#4ed9cdf74b), и ми казаха, че по-здрави от 5 цилиндровите няма, пък и на газ да качели 1-2 литра отгоре в сравнение с 1.8, също така и за въпросния приятел който кара такъв 2.3 на газ с добрия разход съм склонен да му повярвам, защото го познавам и горе-долу го знам как е финансово и не мисля, че би карал всеки ден кола, която ще гори като ламя. Пък и самият Аз предпочитам нещо което не се среща под път и над път, затова искам такова купе, затова ми се иска и 5 цилиндров.

Иначе това жълтото ми изглежда доста добре на снимките, ама с тая смяна на биелни, основни лагери и сегменти за тия километри...не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега като драсна 1.8 AVK ми излиза само 3.0 V6 двигател.

Колегата говори за 2.0 АБК, който евентуално можеш да смениш с 1.8Т (при този разновидностите от кодове са повече).

Първия линк който си дал е 1.8 с механичен инжекцион, а втората е 2.0 АБК ел. инжекцион.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NG е всъщност допотопен, горящ, невървящ и тромав мотор. Единственото му хубаво е звука, толкоз! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпросния приятел който кара такъв 2.3 на газ с добрия разход съм склонен да му повярвам, защото го познавам и горе-долу го знам как е финансово.

И аз имам познати, на които колите им горяли 6 газ извънграда и 9 в града и като им предложих да си направим разходка с тяхната кола, че е по икономична, се оказа че сега газта била незнам каква си, не били наред свещите и разхода в момента бил двоен :-):-):-):-):-):-):-):-):-) Колите от обявите много ми харесаха, особено лимоненожълтото с цвят като на RS2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам познати, на които колите им горяли 6 газ извънграда и 9 в града и като им предложих да си направим разходка с тяхната кола, че е по икономична, се оказа че сега газта била незнам каква си, не били наред свещите и разхода в момента бил двоен :-):-):-):-):-):-):-):-):-) Колите от обявите много ми харесаха, особено лимоненожълтото с цвят като на RS2

И тази е много вярна колега и аз съм го изпитал  :top:

Иначе освен да кажа мерси за информацията на всички колеги които се включиха, събрах си достатъчно информация за различните мотори и т.н. сега остана да реша какво ще е и да го намеря. Пък дано живи и здрави и аз да си сменя "Кара:" от Пежо 106 на АУДИ  :multi:

Мерси отново, и живо, здраво и без аварийно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам за присаждането на дизелов агрегат на купе-то? Гледам, че по чуждестранните форуми са го правили колегите, слагали са 1.9 AFN, та даже 2,5TDI-тo, интересно ми е някой нашенец дали не я е правил тази операция :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво ще "садиш" дизелов двигател колега като си ги има серийно ? При това въртящия момент още на 1500 оборота е близо до пиковия на 2.3  който е чак на около 4000 .

 

http://avtomarket.ru/catalog/Audi/80/760/

 

TDI_TorqueCurveChart.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво ще "садиш" дизелов двигател колега като си ги има серийно ?

Ко речи? Никога не е имало ауди купе с фабричен дизелов двигател! Колегата може да има цяла цистерна с дизелово гориво, затова да иска да прави тази трансплантаия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво ще "садиш" дизелов двигател колега като си ги има серийно ?

Чисто информативно запитване :) пък и единият въртящ момент не ги прави еднакви :)

Колегата може да има цяла цистерна с дизелово гориво, затова да иска да прави тази трансплантаия

За жалост нямам, иска ми се да имах една сондажна платформа в двора и Тати да беше петролен магнат, но уви, не съм се родил в Емирствата  :fastfood:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може и аз да не съм разбрал нещо но до колкото виждам заглавието на темата е "80/90 ИЛИ купе"  ... ;)

Редактирано от boboweb
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз още преди пет години минах от 106ца, купувана от магазина, но на 1.8 90кс. Просто разбираш, че шофираш КОЛА от по - горен клас. Малко в началото предният капак ти се струва безкраен и може да те изненада при маневри на заден ход предницата. 

Като съвет.Мой приятел има купе със снижено окачване и гуми 17 цола. Не се издържа вътре по нашите пътища. 

Пожелавам ти успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Омегаджията , колега не се сърди ама си глътнал кукичката . Всичките тия суперлативи и аз ги плямпах ама освен готиния звук (несъответстващс вървенето) и "големия" въртящ момент сравнение с 90 и 115 коня много други плюсове няма двигателя . Да караш тази кола на бензин за мен е пълна безмислица като завъртим в лева , а на газ "става" ама приятелски ти казвам не ти трябва филма . Много ме кефеше и моя петак но много повече се радвам че се отървах .

П.п. Знам че сигурно ще ме нападнете и не пропускам да изразя негативното си мнение по всяка тема за/против мех.инжекцион , но горчивия си опит не го пожелавам на никой . Като технология поддържана добре и карана на бензин съм съгласен че е почти вечно .

За мен си бе удоволствие да го карам, защото двигателя с нищо не напомни за себе си, същевременно го карах на газ безпроблемно, въпреки масовото мнение, че не му "понася". А и трябва да кажа, че това ми бе "ергенската" кола и за това си ми е на сърце. Вярно, че на фона на сегашните двигатели NG малее, но не е са подценяване. Нищо не иска, а си предлага удоволствие.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колеги, спрях се на дизелова кола, прецених си приоритетите и храненето на бензинка е назад в списъка.
Тези двете преситих от мобиле-то, ако може по едно мнение отново, ще съм много благодарен :)
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11435272752345180- това ми хареса заради климатроника и цената, но за тези пари ми е някак твърде хубаво за да е истина

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11434399702773483 -  това е другото което ми дръпна очето, най-вече цвета и, че е avant :)

 

(то не, че от снимките може да се каже "Взимай я, сносна е!", но все пак :) )

Редактирано от NemuseS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата я забрави,точно заради климатроника

Не е оригинален,и колата е с старата електроника, при проблем с помпата няма оправяне

Хоок ьцфгць

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората е с челен удар и то не особено кадърно оправен. Не че на тея години ще намериш кола, която не е удряна, но все пак има и по-стегнати...

 

Иначе няма нищо лошо в това да караш дизел, ама тоя дизел си иска и поддръжка, която принципно е по-скъпа и пипкава от на бензиновия еквивалент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...