Jump to content

Интериорът се разпада!!!!


rumen86

Recommended Posts

Здравейте колеги,искам да изкажа възмущението си от материалите използвани в А3

 не само в 8P модела,но и в 8L (понеже съм карал и от двата модела и то не само по един автомобил)

Първо имах А3 98-ма като го взех всичко си му беше ок с интериора но за няма и 5-6 месеца тавана му се отлепи

  платовете на корите на вратите също увиснаха и се разлепиха,да не говорим за отвратителните  щипки и разни такива дето ако ти се наложи да вадиш корите се чупят и нямат оправяне после.В момента карам А3 05-та и не съм очаквал същите некачествени материали,но уви положението е същото-провиснал таван,отлепени платове на корите и тн.

      Подържам си колите и то доста,и направо откачам като има някакви такива кусури,ама ми писна от тия некачствени коли.

Интересува ме дали е често срещано това или все на мен се падат такива развалини.Луд съм по тази марка автомобили,но сериозно се замислям да премина на друга точно заради тая некачествена изработка :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с провисването на тапицерията е много относително,влияе се от много фактори, качество на плата, лепилото, начина на експлоатация на автомобилите.Ако е паркирана в гараж и не е изложена на постоянни външни атмосферни условия, би трябвало да държи дълги години.Ако всеки ден е на припек и зимата на студено и най-якото лепило няма да ги задържи дълго време.На моя кош беше тръгнал да се отлепя плата на един детаил и се наложи да го сменя, по вратите на места също си личи, че е отлепило леко, но все още не е за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Често срещано.... - сред силно амортизираните и скъсани от каране автомобили, без значение от марката и/или при тези, карани и поддържани от селяндури (отново без значение от марката)...

Струва ми се, че явно твоят късмет просто е такъв, вероятно колицата ти е на доста голям пробег и/или предния/предните собственици са се отнасяли към нея джелатски...

 

Разбира се, че има какво да се критикува и в A3 8P по отношение на качество на изработка и/или материали, но далеч не от такова естество, за каквото намекваш и споменаваш. За провиснал таван при A3 8L съм чел доста и явно не е рядко срещано (макар, че трябва да се отчете възрастта на A3 8L!), но при A3 8P - за първи път чувам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти сериозно ли ?  :steinigung:

 

Какво искаш от коли на по 10+ години на незнайни километри и прани по 30 пъти. Хората на запад им връткат едни бързи километри за 4 години и идва новата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-често таванът и тапицерията на вратите си заминават заради "пране" на автомивка. В много от случаите, продавачът, за да я докара до вид "като нова", "само за ценители" и т.н., след вноса я закарва на автомивка за пране. Ето това "е****а м****а" на дунапрена под платът. И след време, когато най-после изсъхне, започва да се рони. Не вини производителя. Виновниците са други....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята от вътре е, като нова,все едно човек не се е качвал вътре а е на 240к реални, но си има други кусури.сигурно твоята не е била при добър стопанин.виждал съм много захабени и много добре изглеждащи за годините си салони.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от всичко написано само това, което е изтъкнал като причина колегата Nikolov мога да приема за евентуална причина

   за разлепените таван и тапицерия по вратите.Всички други посочени причини са наи-голямата глупост,която съм чувал...

Първо-колата ми няма нищо общо с определението АМОРТИЗИРАНА или СКЪСАНА ОТ КАРАНЕ защото е купувана от първи собственик,

   който се е грижил доста добре за нея.

Второ-като цяло колата отвън и отвътре(като изключим разлепения таван и кори) е в перфектно състояние и съм убеден,че изглежда доста по-добре 

   от колите на повечето колеги.

Трето-не мога да разбера как решихте,че пробега на колата може да влияе на интериора при положение,че колата се пази и подържа.. за годините съм съгласен ама километрите ???

    Дори сега като се замисля и годините понякога не са фактор когато материалите са качествени,защото имам приятел с кола от друга марка,която е 98-ма,но вътре няма и помен от скърцане на пластмаси и разлепени тавани макар че колата попада точно в определението АМОРТИЗИРАНА И СКЪСАНА ОТ КАРАНЕ.

    Тия дни ще нащракам малко снимки на моята кола,за да прецените дали е убита от каране и дали изглежда на кола карана от мърлячи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен има леко отлепяне около ъглите на плафона към сенниците.Ходи на тапицер  и ми каза,че това е от миене на тавана. Питах го за претапициране  и ме вкара във филма. Тавана плюс осемте греди  и пребоядисване на плафон,сенници и дръжки защото нямало същата материя със същия цвят.Гледаме около десетина мостри и нямаше нито една в моя нюанс на тавана с което крайната цифра за всичко това бе около 700 лева. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rumen86 - ти го прие като обида, а идеята бе, че е факт, че това не е нито типично, нито разпространено при A3 8P, а точно обратното... От там нататък за причината може да се спори, но със сигурност не е в материалите и изработката, а в нечие отношение към колата...

Докато таванът е малко вероятно да е жертва на "износване", то всичко останало като седалки, копчета, покритие на пластмаси, дръжки и т.н. си е баш подвластно на комбинацията пробег + възраст + отношение. Аз също съм втори собственик и като цяло нямам забележки към използваните материали, даже обратното - виждайки какво е в други марки и дори отчасти в новото A3 8V - много си е добре. А че едно или други е можело да бъде направено с една идея по-добре за да се предотвратят псразитни шумове - това е така.

Просто твоят случай е почти без прецедент както в този форум, така и в други, които следя. Но не го приемай като обида - все има някаква причина :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е тръгнал да се разлепя тавана, а до колкото си спомням някъде бяхме писали по темите да си препоръчваме тапицери за таваните така, че го е имало и при други колеги. Това обаче и аз го отдавам на кофти поддръжка или миене на тавана по някаква причина а не на лошо изпълнение от страна на Ауди. Поне този път ;).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това,че отношението на предишния собственик е фактор за състоянието на интериора съм напълно съгласен,но няма как 

   човек който е бил мърляч да захаби тавана и тапицерията на корите,а в същото време самите седалки (които при мен са кожа с алкантара)

да нямат драскотина и петна по тях.Същото важи и за пластмасовите елементи с които AUDI и WV са известни,че се надраскват и се белят,при мен няма 

  надраскано никъде дори и по дръжките на вратите...да не говорим за волан скоростен лост и педали.Волана ми беше като нов,преди да го сменя с мулти,а по-ясен знак за добра подръжка на салона от това волана да не е изтрит и седалките да нямат забележка според мен няма.

   Колега Moonland може би си прав...наистина материалите не са чак толкова кофти,но има още много какво да се желае,защото все пак марката AUDI 

макар и с означение А3 трябва да предлага високо качество и най-важното дълъг живот на материалите,защото както всички знаем това е марка автомобили, които са доста по-скъпи от представителите на другите известни марки и трябва тези пари да са оправдани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хем си до някъде прав, хем може да се поспори ;)

Не караме Бентли :) караме просто еднa "пипната" "народна кола" (VW), която в днешно време се произвежда с амбиция за продължителност на живот от 150 000км и 6-7 години. От там нататък никой производител не го е еня - колкото по-бързо си купиш нова (или резервни части за старата) - толкова по-плодоносно! Това е реалността. Не се заблуждавай, че като се води "премиум" е правена с цел да служи 20 години и 500 000 км. Това важи напълно и за деугите т.н. "премиум" марки.

VAG като цяло в последно време имат толкова издънки по двигателите, че интериорът си им е наистина на супер ниво.

П.с. Връщайки се по-към темата ми се струва, че теорията с прането на тавана е доста възможен сценарий, само че все пак за да тръгне някой да пере таван, този таван е бил за пране... Което пак намирисва на халтура...

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъж прекарвах нещо не помня вече точно какво. Мисля, че бяха броня и капак и съответно изцапах тавана на 1-2 места. Имах неблагоразумието да го "мина" с мокра кърпичка. Петънцето беше съвсем малко, но се забеляза как лепилото отдолу направо изчезна. Както казах замърсеното място беше много малко и в момента не си личи, но си представям ако се мине целия таван на мивка примерно какъв ще бъде резултата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би все пак има елемент стареене (в комбинация може би и с напичане ако лятно време колата седи на улицата). По моя таван имаше наколко дребни изцапвания като с цветни моливи за рисуване, предполагам е имало дете в колата - минах ги както се полага с препарат/пяна за тапицерия, тръкване, после вода, търкане - нищо не се е разпаднало или отлепило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твойта освен, че е доста по-нова отдавна са подменени материалите и изработката на тавана ако наистина е имало някакъв проблем с тях официално или не. Това за стоенето на слънце лятото също оказва голямо влияние и според мен. Моята си я пече здраво особено с тази черна боя.

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слънцето си е фактор наистина,особено за черните автомобили(и моята е черна) по принцип си я държа в гараж 

   но лятото на плажа няма как винаги да е на сянка и вътре става 50 градуса ако не и повече.

Веднъж дори си забравих телефона на седалката в колата.....и двата протектора се бяха разлепили и от тогава телефона 

   е леко крив скърца като го натиснеш,а мога да си представя как се отразява това на лепилото с което е залепено всичко в

инериора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както вече споменах, не е проблем лепилото, а дунапрена. Авто-тапицерията (тази на тавана и вратите) не се състои само от плат. Състои се от 3 материала. Първия пласт е текстилния плат, втория е дунапренен пласт (този, които изгаря и се рони и заради това провисва платът) и третия е фин найлон. Фактически, лепилото се нанася върху найлона. Той предпазва дунапренът и платът от проникване на лепилото в тях. По този начин не позволява при залепване да се образуват петна и да се степва дунапрена.

 

auto_Textil.jpg


Имаше един магазин за авто платове, който се каня от доста време да посетя:

------------------------------------------------------

Ауто Текстил

Автомобилни тапицерски материали:
- естествени кожи
- изкуствени кожи
- автомобилни дамаски

1138, София, кв. Горубляне
ул. Борис РАнгелов 25А
тел. 02/ 979 19 24
02/ 979 14 05
моб. 0888592047

www.autotextil.com
е-mail: auto_textil@abv.bg

Николина Радойчева

------------------------------------------------------

 

Но, трябва да се провери, дали все още съществуват. Преди 10-на години, мой приятел от там си купи 1:1 шарката на тапицерията на седалката. Караше Ауди В4 и си бе скъсал ръба на седалката. Отиде купи си абсолютно същата дамаска и даде на шивач да му смени тапицерията на скъсаното място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При черни (тъмни) коли според мен напичането е наистина сериозен фактор в уравнението! При 50 градуса в купето, колко според вас отнася тавана... И то многократно в продължение на години...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги като заговорихме за това,че за да се запази интериора в добро състояние за по-дълго трябва да се подържа и пази

някой има ли информация как и с какво трябва да се третират седалки,които са тапицирани с кожа алкантара(понеже моята кола е с такива).

За момента изглеждат добре но виждам,че малко по малко вида им се влошава.Например предните две седалки се използват постоянно а задната 

доста рядко(защото колата е с 3 врати) видимо има разлика в състоянието на платовете.За кожените детайли си има много видове препарати,но не 

съм срещал сякаш нещо за алкантара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както вече споменах, не е проблем лепилото, а дунапрена. ..............

И аз съм на това мнение.Тоя дунапрен,дето го слагат уж за по-голям комфорт и добър външен вид,е виновника за разлепените тапицерии.Предполагам сте виждали какво остава,след като свалите разлепената материя-изронен и изгорял дунапрен,а лепилото не можеш го изстърга от кората с шпакла и разредители.Само се чудя поне на тавана що го слагат,като зная че там е най-слабото място,а отдавна си има друго решение.Б4-та ми е 94 година,тавана е тапициран заводски с изкуствена кожа без никакви подложки отдолу и е като нов,въпреки че съм го чистил с вода и препарати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@jordanik

Следващият път тогава Опел или Форд - там няма такива екстри, всичко е като химическа тоалетна отвътре и вероятно няма да имаш такъв проблем...!

Има и допълнителни "предимства" разбира се - гърба на задните седалки откъм багажника не е тапициран, демек няма да се цапа, шумоизолация в купето почти липсва - демек няма да се напоява с вода при дефекти, копчетата по кокпита са като взети от евтин тостер, демек няма да се белят и електрониката е силно ограничена, демек надали ще имаш много проблеми... Кола мечта. :)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам три детайла в купето,които ми скъсват нервите и искам да ги сменя или поправя.Моля ако някой знае дали се предлагат като отделни части,номера

цени и тн.да сподели

    

post-86374-0-44123800-1435248018_thumb.j

post-86374-0-57207100-1435248092_thumb.j

 

На снимките се виждат детайлите....Рамката на навигацията и другата рамка под нея,на 

която са наредени бутона за аварийните и бутона на ESP-то.Много ме дразни това изтритото,защото колата вече е с мулти

волан(а като я взех не беше и за това е изтрито) и искам да ги сменя за да е всичко като ново.

Третият детайл забравих да го снимам,но ще обясня за него...Става въпрос за дръжката или по-точно мястото където си подпираме ръката на вратата на водача(кожената част).Някой беше споменал,че това за да се свали се сваля цялата кора

на вратата и се развивали болчетата отвътре.Някой ако е запознат да съдейства с информация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8P0 863 321 F 6PS  - Номера на  рамката, на която са наредени бутона за аварийните и бутона на ESP-то.

Другата рамка мисля че не може да се смени - върви си с навигацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...