samsung Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 a тази шайба която я дават към шпилката пред или зад ролката се слага?и на АБК на шпилката не може ли да се надене другата ролка от АДА? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 11 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2015 Ами моята беше с обтегач и я смених с "обикновена" такава.Шпилката е друга,обаче.Тази шайба играе ролята на федер-шайба,но не прорязана и държи гайката под напрежение.Да ме поправят колегите,ако бъркам.пп. защо да е газов обтегача,не е ли с пружина?sent from my хуйуей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 12 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 Точно така, а обтегач преди да изхвърлим стария ми донесаха 2 бр един с пружина и друг който мн прилича на газов.Но така и така не сме ги разпечатвали, по една торба пари струват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 15 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Ето го и решението на моя проблем след професионалната намеса на колегата HCOHCO : Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 Установи ли се, защо се е получило така при предишния ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 На 99.9% съм сигурен че си кривнал шпилката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 (Редактирано) E тоз простио обтегач защо е сложен ,който го елиминирате?и как може да се разбере има ли хляб в него? Редактирано 16 Юли 2015 от samsung Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
esox hunter Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Да и на мен ми е интересно, как се разбира, че хидравличния обтегач си е "заминал". Как се проверява?HCOHCO, за каривнатата шпилка от какво се е получило, .....шпилка менте или пренатягане или що Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Нека jordanik да каже неговия обтегач в какво полужение беше.Ето малко картинки,така става по ясно кое какво и защо Tension toothed belt; to do so, turn tensioner -A- clockwise using pin wrench -B- (e.g. Hazet 2587) until piston -1- is fully extended and piston of tensioner -2- lifts off by approx. 1 mm. belt tensioner damper - за това изришно пише,че трябва процедурата да се прави на студен мотор.Служи да отпуска ремъка като загрява мотора.Принципно са 2 модела,но аз съм виждал само от единия този който гаси вибрации,а не другия който се влия от температурата.Предполагам че е със масло и двупосочен клапан.Маслото променя вискозитета спрямо температурата.(Но това са мои предполужения)Не случайно VW/Audi след време минават на обикновенна ролка като от снимките на jordanikТова лично за мен е една излишно скъпа част,която ако дефектира ремъка прескача хубаво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 16 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 (Редактирано) ................... как се разбира, че хидравличния обтегач си е "заминал".Според немците,ако не си го сменял,барабар с шпилката,в близките 150 000 километра,значи си е "заминал".При мен си беше още заводския обтегач,а пък шпилката беше с всякаква друга форма,но не и права/нова шпилка от този вид не можах да намеря налична в никоя верига за авточасти из София,включително "Порше"/! кривнатата шпилка от какво се е получило, ..... От "майстори"! Редактирано 16 Юли 2015 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 (Редактирано) Преди две седмици и аз сменях ангренажният комплект. Бях си купил точната ролка, но момчетата от сервиза ми звъннаха и казаха, че и аз минавам към обикновена ролка. Сложили са ми от 2Е двигател. Редактирано 16 Юли 2015 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 последно ремъка си е от АБК .ролка и шпилка от АДА?Лесно ли се развива старата шпилка?каква марка препоръчвате за ремък и ролка?спрял съм се на ролка Ина и ремък Контитех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 И на мен не ми стана много ясно. Разбрах, че на АВК се монтират два вида обтегачи - единият е хидравличен, а другият механичен с пружина (моят е такъв)? Другото, което не разбрах: Когато се монтира ролка и шпилка от АДА(или 2Е) обтегача ан АВК_то маха ли се? П.П. На мен ми се случи веднъж ремъка да излиза напред и съответно ролката го ядеше. Проблема го реших, като поотпуснах малко ремъка. Някъде бях чел, че като хванеш ремъка с два пръста трябва да можеш да го усучеш на 90 градуса. Спазвайки този критерий нямам проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 16 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 (Редактирано) Той и моят се въртеше на 90 градуса и освен това се беше "изял" доволно.Така,че това изобщо не е никакъв критерий.Иначе,стария обтегач се сваля/на 2 болта е/,демонтира се шпилката/развива се много лесно/ и на нейно място се монтира новата шпилка с новата ролка/от 2Е/,която изпълнява ролята и на обтегач.При мен ролката с шпилката е /INA/,ремъка си остава такъв за АБК/Gates/,След тази интервенция ремъка започва да се движи точно по средата на зъбните колела и забравяш за проблема. Редактирано 16 Юли 2015 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Ясно разбрах - обтегача изчезва.При теб проблема е бил в шпилката, при мен си беше от пренатягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 Колеги, продава ли се отделно отделно шпилката - навсякъде ми предлагат комплект ролка, ремък и шпилка за 1.6 (АДА) ? Отделно се продава само ролката - СКФ взех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 И аз разпитах и повечето предлагат или само ролка без шпилка или комплект с ремък ..но има и комплекти само ролка с шпилка..предполагам има и само шпилка щом имаш вече ролката.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 23 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2015 С питане се стига до Цариград Продава се и само шпилка за 3.50 лв. в Ауто+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 28 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2015 Колеги, един последен въпрос: Има ли алтернативен номер на пластмасата с белега на разпределителния вал - оригиналния номер е 048 109 173? Ходих по магазините из града и навсякъде ми предлагат за VW, утре ще се разходя и из Враца. Този за VW е заоблен отгоре при белега (не че нестава ако искаш да докараш на белези двигателя), но капака отпред на ремъка не може да се закрепи хубаво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Здравейте! Тези дни мисля да правя и аз тази интервенция на АБК-то. Поръчах ремък за АБК и ролка и шпилка от АДА мотор. Понеже не съм наясно, искам да попитам, ролката единствено шпилката ли я държи за блока? Как се регулира от нея колко да е обтегнат ремъка и слагат ли се някакви шайби отвън или отвътре? Ще съм благодарен ако някой помогне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Само на шпилката се държи.отвън си има едната шайба от шпилкатаи гайка..отвътре нищо.слагаш ремъка и опъваш (при мен ползвахме големи криви зегер клещи да държим ролката докато стегнем гайката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Ясно. А няма ли опасност само на тази шпилка да мръдне шайбата и да се разхлаби ремъка? Извинявам се за тъпия въпрос, но ми е леко притеснено като гледам как се закрепва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 @Марто_180 по твоята логика всички 1.6 двигатели трябва да са с разхлабени ремъци При мен за 20к км не е мръднала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Значи да не го мисля. Чакам си и шпилката от порше софия запад, понеже не намерих комплект със шпилка в магазините, които обиколих и я започвам. Благодаря ви Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 31 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2016 Взимайте си комплект ремък,ролка,шпилка за двигател 2Е на VW и готово. Аз си взимам например комплект на INA. Излиза двойно по-евтино в сравнение с оригиналния вариант.За тези които се притесняват - всички двигатели от старата генерация на Голф3, Венто, Пасат 1,8/2,0 са с обикновената ролка. Определено доста по-издържан и прост вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване