ChillToucH Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 За ЗЕБРА съм съгласен! Не знам що химия има вътре, ама всичко пада . Мен ме чака тази процедура отново, понеже не бях запушил ЕГР-а при първото чистене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lusi sf Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 (Редактирано) По-скоро то се е зацапало. Има много теми по въпроса, потърси.Турбото е чистено лятото. Колата си вървеше екстра, но преди няколко дни натоварена на 150 влезе в авариен режим. Редактирано 4 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Дай логове от VCDS, така само гадаем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lusi sf Публикувано 30 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2016 Възможно ли е да е забило от нещо или защото не беше карана извън градско дълго време. Защото днес никакви проблеми никакво забиване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tisho_B7 Публикувано 5 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2016 Колеги попаднах за едно видео на което почистват колектора буквално до блясък с NaOH ( натриев хидроксид или сода каустик), който според чичо гугъл при смесването му с вода се отделя висока температура и се използва за премахване на силни омазнявания. Някой ползвал ли е това чудо, знаели дали е възможно това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 (Редактирано) И аз съм решил да я правя, цялата тая магария, като се стопли времето. За сода каустик, малко се шубелясвам да не направя някоя поразия, иначе изглежда интересно Ще пробвам с на колегата Зебра-та, Меглио и други силно обезмасляващи препарати. Питането ми към всички минали тоя процес е, как изчистихте самия блок на двигателя, от връзката с големия колектор до клапаните?В първия клип, човека използва нещо като компресор, който смуче гняста. Във втория това с парата, не ми стана ясно, защото всичко влиза вътре. но на моята "млада" 15 годишна помпа-дюза не стоят нещата толкова просто и ситуацията ще е плачевна.като гледам как се олива от дупчиците на ЕГР-а всичко около него представям си вътре какво е Колега мина ли през процеса ? И моя ЕГР е в окаяно състояние, а навътре какво е не ми се мисли...И затапи ли го в крайна сметка ? Чета много противоречиви мнения дали да се затапи или не, специално за нашия двигател и не мога да реша Редактирано 6 Февруари 2016 от SCHwabata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Чакам дете и това е на заден план.звънях на доказан форумен майстор при когото съм ходил и преди и според него не е нормално да има толкова масло по въздуховодите.има някаква причина която трябва да се търси но не живея в неговия град и не е толкова лесно да го посетя.ако имам решение след време ще драсна 2 реда на драго сърце,гледам че много хора страдат от такъв проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lenin89 Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Моята pd-tdi 116hp AJM повече от 140-150км/ч не вдигаше и 3000rpm било то на 4-та или 5-та. Видимо омазняване нямаше никъде. Закарах я на Ifidik и такава гняс каза че е излязла, че не истина, докато са чистили всмукателя и другите тръби. След процедурата си прави 180-190км/ч, нищо че след 160км/ч кажи речи умира, но се качвам на тази от далеч по-напомпан дизел и може просто възприятията да са ми объркани С какво са чистили като препарати и как, идея си нямам, тъй като не присъствах... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Със затапен егр ли си ?Доливам към 500мл. масло на 10 000км. Имам чувството, че тоя половин литър излиза през егр-а, а не през ауспуха Аз проблеми с вървежа нямам никакви, просто не обичам, като нещо не е както трябва, в случая сериозното омасляване.Ще снимам живот и здраве, като се захвана, само някой колега минал по тоя път, да даде полезна информация, на горното ми питане. Чакам дете и това е на заден план.ако имам решение след време ще драсна 2 реда на драго сърце,гледам че много хора страдат от такъв проблем И аз ще пиша, ако разбера нещо. За колата успех, за другото здраве и щастие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lenin89 Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 (Редактирано) Не, егр си ми стои, майстора (Иво) каза че на TDI-PD мотори не е много желателно да се затапва и по-добре да се чисти редовно отколкото да се затапи...ПС: ЕГР-а ми отвън е като нов, грам капка масло няма, ама вътре що мизерия бе... Редактирано 6 Февруари 2016 от Lenin89 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Колеги, а по принцип ЕГР-а колко о-пръстена има. Доста мнения и теми прочетох, главно в VW форума, някъде пише един, масово два, а някой даже и три Като гледам етка-та, фигурира или поне аз виждам само един (номер 2). Не съм сигурен обаче. Искам да ги купя предварително, за да ги сменя, като разглобя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака55555 Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 (Редактирано) Един е за ауди б6, но първо пиши за какъв модел става на въпрос, за да ти помогне някой. Редактирано 13 Февруари 2016 от Митака55555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 за AJM е един!сменял съм го защото стария беше на камък но за размер не мога да помогна,ориентировъчно е малко по-малък от размера на въздуховода преди ЕГР.успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 30 Април 2016 Доклад Share Публикувано 30 Април 2016 (Редактирано) Вчера и днес се занимавах с малкия Душегуб и минах през процедурата. Както се вижда на предната снимка, която бях качил, така и на тези долу, положението външно изглеждаше, като пълно мазало. Направо ме отвращаваше, като я гледах цялата тая гняс... Но напук на цялата сган, ЕГР-а даваше перфектни стойности. Все още не съм го гледал след чистенето, дали съм го прецакал. Положението вътре не беше много по-розово, но честно казано, очаквах да е много по-зле. Като се има в предвид, че ЕГР-а никога не е бил затапван, 90% само градско каране от моя страна и почти 300 000км.(уж), даже останах приятно изненадан от гледката С голямо съжаление установих обаче, че маслото идва от турбото... Поне си намерих ново занимание - чистене на турбо пътя и интеркулера Колко ще изкара още само то си знае, но за сега се държи доста адекватно във всякакви обороти. Част от "турбинното масълце", което е пролизвало и е направило цялата тая боза извън тръбите, е вследствие на о-пръстена на ЕГР(дискутирахме го по нагоре в темата), който беше станал твърд като меден дифтунг. Като добавим и ронещата се дунапренена изолация около двигателя, става неочаквано гадна комбинация. Изчистих всичко само с Меглио, вода, четки за зъби и много парцали. Навътре в блока ме хвана шубето да бъркам/пръскам и да чистя. Обрах леко със суха четка за зъби до колкото е възможно. Ефект върху поведението на колата няма, но и затлачването при мен не беше много голямо(3-5мм). Видимо поне вече няма сган, гняс, масло и гадости, а и се надявам с новия о-пръстен да не тече навън. Дано не пропуши само.., а иначе ще смазва клапаните малко повече Редактирано 30 Април 2016 от SCHwabata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 1 Май 2016 Доклад Share Публикувано 1 Май 2016 Днес сменях турбото на AFN-a и викам да изчистя всмукателния колектор и ЕГР-а (на който му е спрян вакуума от прераждането на колата в България) - доста упорита гняс излезе (по-малко от душегуба) влязох му остро с бъркочи от WD, нафта/бензин, спирачна течност, някакъв спрей за ръжда, препарат за безконтактно, водоструйка и една ножка, която си я пазя за такива случаи от душегуба Резултата ще го видя утре като махна и катализатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KFZ-Azubi Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 Почистването на смукателния колектор може да стане и по друг начин - без препарати, горелки и прочие, сваля се, налива се бензин(не много) и се запалва. Всичко изгаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 3 Май 2016 Доклад Share Публикувано 3 Май 2016 (Редактирано) И се изкривява... Или сцепва Редактирано 3 Май 2016 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 On 11/07/2015 at 2:44 PM, Passi said: Ако колата е работила правилно нагара изобщо не е много и освен, че няма да можеш да си махнеш чернилката от ноктите една седмица друг ефект няма. Моя нагар не беше много и въпреки това се усети малко разлика. Аз предпочетох с горелка да го очистя и стана идеално, друг е въпроса че стана бавно, защото не исках да нагрявам прекомерно колектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KFZ-Azubi Публикувано 7 Май 2016 Доклад Share Публикувано 7 Май 2016 Е, няма да прекалявате с бензина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 7 Май 2016 Доклад Share Публикувано 7 Май 2016 Може да прочетете и тази тема на Хамериканците......има и видео за какво става на въпрос https://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=425924 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 5 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2016 Имам следната дилема. Купих един колектор от 130 PD, та ще се затапва EGR, слагане на фланец (т.н. "рейс пайп") и маркуч от 51 към 63. Дали ще има замисляне при някой от режимите, поради разликата в диаметрите на колектора и тръбите. Колата е заводска 110 к.с. за сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rAz1eL Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Здравейте колеги ,може ли да ми дадете номерата на на О-пръстена и гарнитурата на колектора( да си ги поръчам ) ,че смятам да почистя и моя малък душегуб . Колата е Ауди А4 Б6 AVF . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Гарнитурата е ламаринена и няма защо да я сменяваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rAz1eL Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Ами тогава само на о-пръстена на EGR-a ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване