avius Публикувано 12 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 (Редактирано) Здравейте, колеги. На кратко да разясня. Имам ауди 80 б4 куатро с 2.0 аце(прословутият компетишан), което ще се трансформира до 2.6 ABC . Питанката ми е какво от старата ел. инсталация мога да ползвам и какво да скубя от новата. За донор се ползва 80 кабрио. Ако не сте го правили, ще се радвам поне на някакви насоки или схеми по които да се водя, намерих едни за моята кола, но са много постни И ви моля, не ме хокайте за избора на мотор, така съм решил, моя си работа . Благодаря предварително. Редактирано 12 Юли 2015 от avius Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 12 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 Вземай мотора с цялата инсталация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tigarat Публикувано 12 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 аз правя подобно, но с 2,8 мотор ААН... вземай компа и цялата инсталация от него към мотора, мисля два снопа кабели... и всичко, което е по мотора, кабелите за датчиците. Най вероятно няма да ти съвпаднат и щуцерите за вход и изход на бензина, така, че режеш и тях от донора, мисля, че и радиатора и тампоните са други.късмет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 12 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 Струва ми се някак безмислена тази трансформация. Далеч по лесно и удачно би било АСЕ=>ABF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avius Публикувано 12 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 Аз разполагам с цялата кола, просто искам да знам преди да разхвърляме мотори и кабелаци, коя част мога да ползвам от моята инсталация. Моторната инсталация и компа ясно ще ползваме от донора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tigarat Публикувано 12 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2015 мисля, че всичко останало би трябвало да можеш да си позлваш от твоята кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 13 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 Пускай по някоя снимка от процеса на смяна на мотора, да се порадваме и ние Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avius Публикувано 13 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юли 2015 Ще има фото, дори как мия мотора с меглио Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 (Редактирано) Гледам ,че се задълбочава интереса със заменянето на R4 /АСЕ/ със V6 /АВС;ААН/ Ще следя темата с интерес.Дано, като подкараш колата, да усетиш разлика в динамиката и разхода на гориво в твоя полза. Редактирано 15 Юли 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 В разхода на гориво ще усети разлика,но не в негова полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 15 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2015 (Редактирано) Напротив, Аце-то дава 15-16градско и 9-10навънка, 2.6цата е моя и дава 12-13 в града и 7-8навън и отлепя като нафта от ниски, е липсва чуповратовия момент ама е приятен и балансиран мотор спрямо архаичното Аце а с един газов инжекцион ще пее и свири с уста. Друг е въпроса, че шестака компенсира малко с разход на масло и цена на обслужване ама пълно щастие няма Цитиране на предходно мнение! Редактирано 16 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Любо,знаеш,че нямям газова на купето,а разхода ми на бензин в града е 11-12,а навън е 7-8,ако не я мачкам.Разхода на масло ми е 0.Съгласен съм напълно,че 2,6-цата тегли здраво в ниските.Газовият инжекцион е задължителен при нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Веско, с уважение към колата ти и към теб без да се обиждаш , но е крайно нерентабилно да караш АЦЕ на бензин а всички знаем за проблемите с газта, виж при теб има фактор и че не караш много и донякъде е оправдано плюс това е карана само на бензин и предполагам това спомага за по-добри показатели на агрегатите в колата. Благодарение на това постигаш според мен споменатия от теб разход, но като цяло си частен случай и мнозинството си чупим главите с тоя мотор тип лешникотрошачка. Другото което е, че градското в Шумен е доста различно от Варна особено лятно време, аз доста АЦЕ-та имах и карах и под 15/100 в града дали бензин или газ не съм случил и при спокойно шофиране, имал съм доста случаи и на по 20-24/100, иначе навън наистина разхода не е толкова фрапиращ все пак уж трябва да са 136-140кс.Преди доста плюх по 2.6-цата обаче явно все бяха кошове на газ и разходи все около 20/100 с не толкова вървеж, тая специално при спокойно каране наистина дава това което написах, вече при стъпка става бензиновъртеж в резервоара. Също така по лични наблюдения каквото и да съм карал градско ми дава доста разлики със заводските характеристики, за справка тука всеки във форума с С8 4.2 се хвали с под 20 разход градско, еми както и да сме я карали даваше винаги 22-30/100 просто няма как да караш с 40 тоя танк, навън имаме случай Варна-Шумен цялата газ 82км 33л разхода сами може да го сметнете. Единствените коли които съм карал и се доближават до заводски разход са ми 1.9тди-тата във варианти 90 и 110кс, като 131 помпа-дюзата и тя ми бягаше с 3л от заводското.Та малко се отплеснах по темата разход и тнт, днеска като цяло сме попрегледали ел.инсталацията евентуални проблеми очакваме към вързване на имобилайзера (мислим да оставим ключа с патрона под таблото и да си пали със стария), бензиновата помпа мислим да оставим тази от АЦЕ-то ама дали няма да прави проблеми на клапана на рейката да му идва много налягане около 6.5бара. Чудим се дали 2.6-цата ще пасне на тампоните на АЦЕ-то има толеранс принципно или ще сваляме и планките на 2.6-цата коята с болтове към купето а не са заварени. Съвети се приемат всякаки за всичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Сваляте и магарето, мисля че бяха различни.Ще проверя това обаче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 (Редактирано) В тази тема Vankata84 пише че магаретата са различниhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=158356 Редактирано 16 Юли 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 16 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2015 Абе на пръв поглед не мисля, че ще се налага смяна ама първо да извадим прасето от донора после ще се мери кое и как, дано не се сменят, че едното е преднячка а другото квадру и става да си мамата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Ами питайте човека сменил ли е магарето и ако го е сменил , да ви праща неговото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
avius Публикувано 17 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Любо, просиш си биричка по най-тъкният начин А моето АЦЕ, колегите го знаят, от километри ме чуват когато пристигам, все едно карам дизел да го ева. Все си мисля че ще ме остави някъде. За разход в момента на бензин слагам колкото да има в резервоара, а гас извънградско 10-11 с шофиране 110-120 км за градско май повечето го издухвам през ауспуха защото по мои сметки е някъде 25-30 литра с обикновенна газова съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 17 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2015 Съгласен съм напълно с теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 В тази тема Vankata84 пише че магаретата са различниhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=158356И в онази тема писах, и тук ще напиша, че магарето не се сменя Става както от 4 цилиндров да минеш към 6 цилиндров, така и обратното. Относно тампоните - по-добре сложете тия с алуминиевите планки, шестака си е тежък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 18 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2015 ...Доста добра новина и на мен така ми изглеждаше по груби сметки сега съм още по-обнадежден. Изкарали сме цялото окабеляване на мотора както и ЕКУ-то там не се очакват никакви проблеми по навързването, евентуално на 10-15 кабела към бушониерата ще се разчита на форумни жокери. Към момента нз как стои въпроса с имобилайзера дали ЕКУ-то ще си го търси, бензиновата помпа ще е от АЦЕ-то засега, тампоните на мотора и аз мисля да са си 2.6-цовите. Довечера ще клъвна някоя снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi.100 Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Темата е за смяната на един двигател с друг, а не на кой колко му гори АЦЕ-то (който го е карал си знае).Сега по темата би ли могло да се запази помпата от АЦЕ-то и да се сложи на ABC-то. И дали регулатора на налягане би бил насмогвал да връща обратно горивото. Дебита би трябвало да е достатъчен. И този фабричен имобилайзер какво спира бензиновата помпа, тока към бобините или нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Вече година и 3 месеца/20 000 км карам 1.8Т /220 кс с бензиновата помпа от АСЕ. До момента нямам проблем с регулатора,явно си върши работата,но през повечето време карам на газ и бензиновата помпа я изключвам.Изминал съм около 1000 км на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 (Редактирано) Към момента сме до тук, повече напредък ще има следващия месец, че трябва да си правя квадруту Редактирано 21 Юли 2015 от LUDsAUDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 21 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2015 Браво дръпнали сте ,ся вадете и ачето ,там ще е интересно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване