Jump to content

От 2.0 ACE до 2.6 ABC ел. връзки


avius

Recommended Posts

Здравейте, колеги. На кратко да разясня. Имам ауди 80 б4 куатро с 2.0 аце(прословутият компетишан), което ще се трансформира до 2.6 ABC . Питанката ми е какво от старата ел. инсталация мога да ползвам и какво да скубя от новата. За донор се ползва 80 кабрио. Ако не сте го правили, ще се радвам поне на някакви насоки или схеми по които да се водя, намерих едни за моята кола, но са много постни  :hilezh:

 

И ви моля, не ме хокайте за избора на мотор, така съм решил, моя си работа .

 

Благодаря предварително.

Редактирано от avius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз правя подобно, но с 2,8 мотор ААН... вземай компа и цялата инсталация от него към мотора, мисля два снопа кабели... и всичко, което е по мотора, кабелите за датчиците. Най вероятно няма да ти съвпаднат и щуцерите за вход и изход на бензина, така, че режеш и тях от донора, мисля, че и радиатора и тампоните са други.

късмет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз разполагам с цялата кола, просто искам да знам преди да разхвърляме мотори и кабелаци, коя част мога да ползвам от моята инсталация. Моторната инсталация и компа ясно ще ползваме от донора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам ,че се задълбочава интереса със заменянето на R4 /АСЕ/ със V6 /АВС;ААН/ Ще следя темата с интерес.Дано, като подкараш колата, да усетиш разлика в динамиката и разхода на гориво в твоя полза.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, Аце-то дава 15-16градско и 9-10навънка, 2.6цата е моя и дава 12-13 в града и 7-8навън и отлепя като нафта от ниски, е липсва чуповратовия момент ама е приятен и балансиран мотор спрямо архаичното Аце а с един газов инжекцион ще пее и свири с уста. Друг е въпроса, че шестака компенсира малко с разход на масло и цена на обслужване ама пълно щастие няма :)

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любо,знаеш,че нямям газова на купето,а разхода ми на бензин в града е 11-12,а навън е 7-8,ако не я мачкам.Разхода на масло ми е 0.

Съгласен съм напълно,че 2,6-цата тегли здраво в ниските.Газовият инжекцион е задължителен при нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско, с уважение към колата ти и към теб без да се обиждаш  :bia: , но е крайно нерентабилно да караш АЦЕ на бензин а всички знаем за проблемите с газта, виж при теб има фактор и че не караш много и донякъде е оправдано плюс това е карана само на бензин и предполагам това спомага за по-добри показатели на агрегатите в колата. Благодарение на това постигаш според мен споменатия от теб разход, но като цяло си частен случай и мнозинството си чупим главите с тоя мотор тип лешникотрошачка. Другото което е, че градското в Шумен е доста различно от Варна особено лятно време, аз доста АЦЕ-та имах и карах и под 15/100 в града дали бензин или газ не съм случил и при спокойно шофиране, имал съм доста случаи и на по 20-24/100, иначе навън наистина разхода не е толкова фрапиращ все пак уж трябва да са 136-140кс.

Преди доста плюх по 2.6-цата обаче явно все бяха кошове на газ и разходи все около 20/100 с не толкова вървеж, тая специално при спокойно каране наистина дава това което написах, вече при стъпка става бензиновъртеж в резервоара. Също така по лични наблюдения каквото и да съм карал градско ми дава доста разлики със заводските характеристики, за справка тука всеки във форума с С8 4.2 се хвали с под 20 разход градско, еми както и да сме я карали даваше винаги 22-30/100 просто няма как да караш с 40 тоя танк, навън имаме случай Варна-Шумен цялата газ 82км 33л разхода сами може да го сметнете. Единствените коли които съм карал и се доближават до заводски разход са ми 1.9тди-тата във варианти 90 и 110кс, като 131 помпа-дюзата и тя ми бягаше с 3л от заводското.

Та малко се отплеснах по темата разход и тнт, днеска като цяло сме попрегледали ел.инсталацията евентуални проблеми очакваме към вързване на имобилайзера (мислим да оставим ключа с патрона под таблото и да си пали със стария), бензиновата помпа мислим да оставим тази от АЦЕ-то ама дали няма да прави проблеми на клапана на рейката да му идва много налягане около 6.5бара. Чудим се дали 2.6-цата ще пасне на тампоните на АЦЕ-то има толеранс принципно или ще сваляме и планките на 2.6-цата коята с болтове към купето а не са заварени. Съвети се приемат всякаки за всичко  :schlaumeier:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази тема Vankata84 пише че магаретата са различниhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=158356

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе на пръв поглед не мисля, че ще се налага смяна ама първо да извадим прасето от донора после ще се мери кое и как, дано не се сменят, че едното е преднячка а другото квадру и става да си мамата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами питайте човека сменил ли е магарето и ако го е сменил , да ви праща неговото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Любо, просиш си биричка по най-тъкният начин :hilezh:

А моето АЦЕ, колегите го знаят, от километри ме чуват когато пристигам, все едно карам дизел да го ева. Все си мисля че ще ме остави някъде. За разход в момента на бензин слагам колкото да има в резервоара, а гас извънградско 10-11 с шофиране 110-120 км за градско май повечето го издухвам през ауспуха защото по мои сметки е някъде 25-30 литра :stupid: с обикновенна газова съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тази тема Vankata84 пише че магаретата са различниhttp://audibg.com/forum/index.php?showtopic=158356

И в онази тема писах, и тук ще напиша, че магарето не се сменя :) Става както от 4 цилиндров да минеш към 6 цилиндров, така и обратното. Относно тампоните - по-добре сложете тия с алуминиевите планки, шестака си е тежък :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Доста добра новина и на мен така ми изглеждаше по груби сметки сега съм още по-обнадежден. Изкарали сме цялото окабеляване на мотора както и ЕКУ-то там не се очакват никакви проблеми по навързването, евентуално на 10-15 кабела към бушониерата ще се разчита на форумни жокери. Към момента нз как стои въпроса с имобилайзера дали ЕКУ-то ще си го търси, бензиновата помпа ще е от АЦЕ-то засега, тампоните на мотора и аз мисля да са си 2.6-цовите. Довечера ще клъвна някоя снимка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е за смяната на един двигател с друг, а не на кой колко му гори АЦЕ-то (който го е карал си знае).
Сега по темата би ли могло да се запази помпата от АЦЕ-то и да се сложи на ABC-то. И дали регулатора на налягане би бил насмогвал да връща обратно горивото. Дебита би трябвало да е достатъчен. И този фабричен имобилайзер какво спира бензиновата помпа, тока към бобините или нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече година и 3 месеца/20 000 км карам 1.8Т /220 кс с бензиновата помпа от АСЕ. До момента нямам проблем с регулатора,явно си върши работата,но през повечето време карам на газ и бензиновата помпа я изключвам.Изминал съм около 1000 км на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към момента сме до тук, повече напредък ще има следващия месец, че трябва да си правя квадруту :)

035780005-big.jpg035780010-big.jpg035780006-big.jpg035780009-big.jpg035780004-big.jpg035780012-big.jpg?r=0035780008-big.jpg035780007-big.jpg

Редактирано от LUDsAUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...