Jump to content

Нова придобивка, въпроси - S6, C5


Net_Master

Recommended Posts

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Така...стрелката застана на средата и стоя там от 82 до 102 градуса, когато започна леко да мърда надясно. Стигнах пред нас, отворих и видях, че вътрешната перка на големия радиатор не работи. Някой да каже на колко градуса трябваше да включи тя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А каква е командата при С5 за да пусне този сервизен режим климатроника?
При А4 знам че е затваряне на въздуха в колата и духане на горния прозорец, как е при А6 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг проблем сега - надува ми резервоара, втори път го забелязвам. Като почнеш да отвиваш капачката, въздуха почва са съска доста стабилно и продължително. Какво може да е, някакъв отдушник запушен нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай, чакай, надува ли или е създаден вакум в резервоара? Нормално е да е с вакум и да се чува свистене...

Sent from my SM-P905 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай, чакай, надува ли или е създаден вакум в резервоара? Нормално е да е с вакум и да се чува свистене...

Sent from my SM-P905 using Tapatalk

Честно казано не обърнах внимание накъде е...дърпа или надува, чува се свистене, предполагам, че е вакуум, така като чета. Знам че трябва да има отдушник, въпроса е къде е и какво му се прави...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не му се прави, когато колата работи, особенно на по високи обороти се отваря соленоид и вакума от двигателя изсмуква парите от резервоара. Парите минават през канистър и отиват да горят.

Sent from my SM-P905 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не му се прави, когато колата работи, особенно на по високи обороти се отваря соленоид и вакума от двигателя изсмуква парите от резервоара. Парите минават през канистър и отиват да горят.

Sent from my SM-P905 using Tapatalk

Проблемът е, че при мен явно не ги засмуква....3 пъти вече го засичам това. Означава ли, че не работи клапана?

Така...стрелката застана на средата и стоя там от 82 до 102 градуса, когато започна леко да мърда надясно. Стигнах пред нас, отворих и видях, че вътрешната перка на големия радиатор не работи. Някой да каже на колко градуса трябваше да включи тя?

Та.....някой за това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На празен ход рядко се отваря соленоида, подай газ и над 1500-2000 трябва да почне да цъка. Намира се в коша в ляво под капака. Щом се чува свистене значи бачка.

Sent from my SM-P905 using Tapatalk

Пс. Голямата перка с виско ли ти е или електрическа? По принцип трябва да се включи на 82-84°.

Пс. Сега погледнах назад, че си с три перки... нямам идея тази трета кога и защо се включва...

Редактирано от Mountebank
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм запознат при теб как е системата, може външния да ти охлажда радиатора на климатика, а вътрешния да се активира после. Някой вещ може да каже как стоят нещата при S6 :)

Е това е въпроса, после после ама той на 107 градуса още не беше тръгнал - Май трябва да му прегледам бушоните...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наред с другите неща.....някой да препоръча сервиз за обслужване на това нещо дето съм си го купил :D Идеята е да знаят какво правят и ако може да не струва колкото в Порше :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това е въпроса, после после ама той на 107 градуса още не беше тръгнал - Май трябва да му прегледам бушоните...

Може да си дръпнеш една AutoData, има ги по торентите, и да разгледаш. Има доста подрона информация за компонентите и ел. схемата на климатичната инсталация, по която да се водиш при проверката.

 

Относно сервиз, бих ти препоръчал Любо и Цецо - D-Bros Automotive. И двамата карат точно такива автомобили и са навътре с нещата. Успех!

 

Поздрави.

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В най-големите жеги и на на мойта се случи веднъж да вдигне маааалко над 90 градуса с надупен климатик. Явно е нормално явление. Все пак трябва да се отчете момента, че бях 2 часа в най-големия ад в центъра на София.  Момента, в който стъпих  на Цариградско се оправиха нещата. След това не е вдигала по-високи градуси. Иначе на клима, маслото повече от 100-110 не е мърдало.

 

ЕДИТ: Да ти е честита придобивката. Много безаварийни километри :zustimm:

Редактирано от MOON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колеги! За сряда сутрин имам час в Порше-Юг за диагностика. След това ще видим кой къде какво ще прави по колата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае къде се намират всички останали бушони и релета?Тия в таблото отляво са единствените, които намирамм но там няма каквото търся. Ел. перката на радиатора не включва и пръскалките на фаровете май не работят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, ще погледна там....аз гледах де, но не ми се стори да се отваря нещо :D

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега!

Друго ми направи впечатление, в два-три кик-дауна, които му направих - между предавките светва ESP/ABS, сякаш се опитва да превърта гуми. На мощността, гумите и асфалта /не добро сцепление/ ли да го отдам или по-скоро кутията сменя твърдо/рязко предавките, щото имам това усещане? Някой забелязал ли е при него подобен ефект? Гледам клипове - там смяната изглежда доста по-плавна дори и при всичката газ и не се вижда да реагират системите по никакъв начин.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не трябва да свети нищо при пълен кик ,но накакво се дължи това немога да кажа.абс есп светва от датчици ако не са наред от нисък волтаж в следствие на повреда алтернатор или долу на педала на спирачкаъа машинката за друго съществено не се сещам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не светва при пълен кик, а точно между смяна на предавките, все едно колата буксува....това имам предвид

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

все едно колата буксува....това имам предвид

 

Случвало ми се е на мокро между първа и втора да премигне ЕСП при кикдаун и колата си превърта някоя от гумите. 

По отношение на перките трябва да имаш 2 ел и едно виско, предната мн,често е изгоряла или с износени четки. Преди да разглобяваш направи една проверка с Вагком. Пръскалките работят при пуснати фарове като задържиш лоста за 5 сек.

Редактирано от cvetan83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мокро съм съгласен, аз говоря на сухо - при две последователни смени си премигва и връща мощността чак... А относно перките - тази вътре на големия радиатор не работи. Предната климатичната работи. Вътрешната къде ѝ се намира тъпия бушон това ми е въпроса?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...