DLS Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 И аз имам спомени че беше 58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 29 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Така...стрелката застана на средата и стоя там от 82 до 102 градуса, когато започна леко да мърда надясно. Стигнах пред нас, отворих и видях, че вътрешната перка на големия радиатор не работи. Някой да каже на колко градуса трябваше да включи тя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 29 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 А каква е командата при С5 за да пусне този сервизен режим климатроника?При А4 знам че е затваряне на въздуха в колата и духане на горния прозорец, как е при А6 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 29 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2015 Друг проблем сега - надува ми резервоара, втори път го забелязвам. Като почнеш да отвиваш капачката, въздуха почва са съска доста стабилно и продължително. Какво може да е, някакъв отдушник запушен нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Чакай, чакай, надува ли или е създаден вакум в резервоара? Нормално е да е с вакум и да се чува свистене...Sent from my SM-P905 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Ст. Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Има отдушник.При мен е една тръбички под резервоара.Вдигни колата и виж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 30 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Чакай, чакай, надува ли или е създаден вакум в резервоара? Нормално е да е с вакум и да се чува свистене...Sent from my SM-P905 using TapatalkЧестно казано не обърнах внимание накъде е...дърпа или надува, чува се свистене, предполагам, че е вакуум, така като чета. Знам че трябва да има отдушник, въпроса е къде е и какво му се прави... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Нищо не му се прави, когато колата работи, особенно на по високи обороти се отваря соленоид и вакума от двигателя изсмуква парите от резервоара. Парите минават през канистър и отиват да горят.Sent from my SM-P905 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 30 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 Нищо не му се прави, когато колата работи, особенно на по високи обороти се отваря соленоид и вакума от двигателя изсмуква парите от резервоара. Парите минават през канистър и отиват да горят.Sent from my SM-P905 using TapatalkПроблемът е, че при мен явно не ги засмуква....3 пъти вече го засичам това. Означава ли, че не работи клапана?Така...стрелката застана на средата и стоя там от 82 до 102 градуса, когато започна леко да мърда надясно. Стигнах пред нас, отворих и видях, че вътрешната перка на големия радиатор не работи. Някой да каже на колко градуса трябваше да включи тя?Та.....някой за това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 30 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2015 (Редактирано) На празен ход рядко се отваря соленоида, подай газ и над 1500-2000 трябва да почне да цъка. Намира се в коша в ляво под капака. Щом се чува свистене значи бачка.Sent from my SM-P905 using TapatalkПс. Голямата перка с виско ли ти е или електрическа? По принцип трябва да се включи на 82-84°.Пс. Сега погледнах назад, че си с три перки... нямам идея тази трета кога и защо се включва... Редактирано 30 Юли 2015 от Mountebank Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 31 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Не съм запознат при теб как е системата, може външния да ти охлажда радиатора на климатика, а вътрешния да се активира после. Някой вещ може да каже как стоят нещата при S6 Е това е въпроса, после после ама той на 107 градуса още не беше тръгнал - Май трябва да му прегледам бушоните... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 31 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Юли 2015 Наред с другите неща.....някой да препоръча сервиз за обслужване на това нещо дето съм си го купил Идеята е да знаят какво правят и ако може да не струва колкото в Порше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 (Редактирано) Е това е въпроса, после после ама той на 107 градуса още не беше тръгнал - Май трябва да му прегледам бушоните...Може да си дръпнеш една AutoData, има ги по торентите, и да разгледаш. Има доста подрона информация за компонентите и ел. схемата на климатичната инсталация, по която да се водиш при проверката. Относно сервиз, бих ти препоръчал Любо и Цецо - D-Bros Automotive. И двамата карат точно такива автомобили и са навътре с нещата. Успех! Поздрави. Редактирано 1 Август 2015 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 1 Август 2015 Доклад Share Публикувано 1 Август 2015 (Редактирано) В най-големите жеги и на на мойта се случи веднъж да вдигне маааалко над 90 градуса с надупен климатик. Явно е нормално явление. Все пак трябва да се отчете момента, че бях 2 часа в най-големия ад в центъра на София. Момента, в който стъпих на Цариградско се оправиха нещата. След това не е вдигала по-високи градуси. Иначе на клима, маслото повече от 100-110 не е мърдало. ЕДИТ: Да ти е честита придобивката. Много безаварийни километри Редактирано 1 Август 2015 от MOON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 2 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Благодаря, колеги! За сряда сутрин имам час в Порше-Юг за диагностика. След това ще видим кой къде какво ще прави по колата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 2 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 Някой да знае къде се намират всички останали бушони и релета?Тия в таблото отляво са единствените, които намирамм но там няма каквото търся. Ел. перката на радиатора не включва и пръскалките на фаровете май не работят... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 2 Август 2015 Доклад Share Публикувано 2 Август 2015 махаш една кора под волана там дето ти свети под краката и ще видиш всички останали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 3 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 (Редактирано) Благодаря колега, ще погледна там....аз гледах де, но не ми се стори да се отваря нещо Цитиране на предходно мнение! Редактирано 3 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Развиват се около 5-6 болта и ще имаш достъп до тези бушони.Kак се случват нещата е описано тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 3 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 (Редактирано) Благодаря, колега!Друго ми направи впечатление, в два-три кик-дауна, които му направих - между предавките светва ESP/ABS, сякаш се опитва да превърта гуми. На мощността, гумите и асфалта /не добро сцепление/ ли да го отдам или по-скоро кутията сменя твърдо/рязко предавките, щото имам това усещане? Някой забелязал ли е при него подобен ефект? Гледам клипове - там смяната изглежда доста по-плавна дори и при всичката газ и не се вижда да реагират системите по никакъв начин. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 4 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 не трябва да свети нищо при пълен кик ,но накакво се дължи това немога да кажа.абс есп светва от датчици ако не са наред от нисък волтаж в следствие на повреда алтернатор или долу на педала на спирачкаъа машинката за друго съществено не се сещам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 3 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 (Редактирано) То не светва при пълен кик, а точно между смяна на предавките, все едно колата буксува....това имам предвид Цитиране на предходно мнение! Редактирано 4 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 трябва с ваг ком да се види ккаво става дали записва грешка и т.н. малко странен проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 (Редактирано) все едно колата буксува....това имам предвид Случвало ми се е на мокро между първа и втора да премигне ЕСП при кикдаун и колата си превърта някоя от гумите. По отношение на перките трябва да имаш 2 ел и едно виско, предната мн,често е изгоряла или с износени четки. Преди да разглобяваш направи една проверка с Вагком. Пръскалките работят при пуснати фарове като задържиш лоста за 5 сек. Редактирано 4 Август 2015 от cvetan83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Net_Master Публикувано 4 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 (Редактирано) На мокро съм съгласен, аз говоря на сухо - при две последователни смени си премигва и връща мощността чак... А относно перките - тази вътре на големия радиатор не работи. Предната климатичната работи. Вътрешната къде ѝ се намира тъпия бушон това ми е въпроса? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 4 Август 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване