Nikola_Petrov Публикувано 3 Август 2015 Доклад Share Публикувано 3 Август 2015 Здравейте съфорумници Търсих с търсачката, но нещо не намерих конкретни неща за този двигател. Ауди а6 4.2 двигател седан спрял съм се на точно този модел без въздушно окачване. Като пари са отделени 20000 лв за покупка и 5000 лв за обслужване. Колата ще е нещо като служебна, за това и ще се монтира газ, ако няма. Интересува ме двигателя дали е здрав, проблеми по него. Какви проблеми най- често дава. Консумативи за този автомобил и части колко са скъпи и дали са надеждни. За някакви обтегачи на двигателя бях чел някъде, но след тяхната смяна даже превантивна дали дават проблеми после. Раздатки и окачване как се справя по нашите "хубави" пътища. До сега карах бмв 745 и 550, не обичам малки двигатели така че разхода не ме притеснява. Широка ли е вътре и как се движи из Софийските задръствания. Как е возията в града и извън. С бмвто съм позатъвал из преспите, но не съм карал Ауди и дали куатрото си казва своето. Срешнах някъде че има момчета с такива двигатели и ще съм благодарен да споделят впечатления. И не на последно място човек при който да я закарам за диагностика, че с бмвтата съм намразил официялните сервизи след едни 4000 лв в Бавария ауто за едни модули....... Мерси предварително и дано скоро стана и ваш колега Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rrrumen Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Аз нямам такава. Моята е 3.0TDI. Наскоро имах възможността да покарам 4.2 мотор, но на А8. Искам да ти кажа, че въобще не съм впечатлен. Безпристрастен съм. Харесвам и Ауди и БМВ и Мерцедес. И дизелови и бензинови мотори. Не върви повече от стоков 3ка дизел, а харчи не по-малко от 17-18 градско. Аз карах с не повече от 140-160 и е вероятно при по-високи скорости да има разлика и да се усетят тия 335 коня. Ако трябва сега да избирам Ауди, пак бих се спрял на 3.0TDI. След чип е вероятно дизела дори да надвива.(само гадая). Нека колегите със собствени такива да споделят повече. И на мен ми е интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Както и при другите двигатели с подобни "проблеми", смяната на обтегачите най-често само отлага неизбежното, а именно смяна на веригите, тъй като те се отпускат. Новия обтегач успява да ги опъва добре, но не за дълго. Разпознава се по абсолютно същия начин като при 3-ката дизел, с тракане на студен старт. 4.2 на газ става, поне първите до 2006-та, за следващите модели не знам. Жичкаджията ми е с такъв мотор, но на А8, на газ и градско е около 20-22. Естествено зависи много как се кара. Що се отнася до купето... Достатъчно голямо е отвътре. А8-цата не е много по-широка, само е с малко по-удобни седалки. Градско няма никакви грижи да се кара колата. Доста е маневрена, въпреки задвижването и на предните колела. 4х4-то си е супер и зимата надали ще стигнещ до проблемна ситуация (стига и гумите да са добре). Возията е малко твърда, когато не е с въздушно. Окачването е доста здраво. За 1 година Софийско каране не съм пипнал нищо, а миналия собственик за 3 години беше сменил 2 носача. Носачите са малко скъпи, ако взимаш оригинални (дори втора ръка не падат под 100лв, а повечето им искат и по 200). Цените им са около 300 и 400лв на носач. Алтернативи има много, но специално за това, оригиналното е за предпочитане. И тук официални сервизи няма смисъл да посещаваш, освен за специфични работи, като да ти извадят втори ключ, или да ти отключат някой модул с component protection. В София има не малко майстори специализирани във VAG колите, така че майстор ще намериш. Всеки си има кусурите, ама няма как иначе. Частите като цяло не са по-скъпи или по-евтини от същите за аналогичните модели на други производители. Избор има голям от различни 3rd party производители, а освен това А6-цата е и много разпространена из моргите, което помага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limonad@ Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Аз нямам такава. Моята е 3.0TDI. Наскоро имах възможността да покарам 4.2 мотор, но на А8. Искам да ти кажа, че въобще не съм впечатлен. Безпристрастен съм. Харесвам и Ауди и БМВ и Мерцедес. И дизелови и бензинови мотори. Не върви повече от стоков 3ка дизел, а харчи не по-малко от 17-18 градско. Аз карах с не повече от 140-160 и е вероятно при по-високи скорости да има разлика и да се усетят тия 335 коня. Ако трябва сега да избирам Ауди, пак бих се спрял на 3.0TDI. След чип е вероятно дизела дори да надвива.(само гадая).Нека колегите със собствени такива да споделят повече. И на мен ми е интересно. :wall: Здравейте съфорумници Търсих с търсачката, но нещо не намерих конкретни неща за този двигател. Ауди а6 4.2 двигател седан спрял съм се на точно този модел без въздушно окачване. Като пари са отделени 20000 лв за покупка и 5000 лв за обслужване. Колата ще е нещо като служебна, за това и ще се монтира газ, ако няма. Интересува ме двигателя дали е здрав, проблеми по него. Какви проблеми най- често дава. Консумативи за този автомобил и части.. Sent from my iPhone using Tapatalk То няма кой знае какво да се напише, здрав и безпроблемен двигател. Няма нищо за обслужване, само един единствен ремък на алтернатора. Разхода на газ е 20 градско, извънградско от 12 по ограниченията до 20 със поддържане на скорости над 200 км/ч. Бензиновите двигатели в тази а6-ца не страдат от тракащи обтегачи. Разбира се със скапано масло всичко е възможно. Газови в много широк диапазон от 1900 до над 3000 лева. Ако имаш конкретни въпроси питай, не знам какво да ти кажа. И градско и извънградско е неземен кеф да се кара, а звука е просто перфектен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_Petrov Публикувано 4 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Мерси колеги за бързите отговори. А приблизително цена на смяна обтегачи и вериги към колко излиза. И колко са носачите на брой. Аз за 7-цата когато си купувах дадох към 250 лв на носач, но бяха оригинални. Електрониката дава ли проблеми, защото при мен 7цата се ебаваше постоянно с някой модул за ръчната спирачка, после сд модула. И скоростната кутия каква ZF ли е и дават ли проблеми. Насочил съм се към 2004/2005 моделите заради поставянето на газ. Аз също съм се возил на А8 със същият двигател и нарочно накарах собственика да сменя режимите да видя как е, но и човека ми каза да бягам от въздушното, защото за тези пари дето ще ги дам за рециклиране на възглавници ще си обслужа както трябва колата. Аз за това по принцип харесвам големи двигатели, защото си мисля, че има по-малко вероятност да се скапят Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Слушай шпека, той е мъдър. Според мен не хвърляй 20к за такъв кош, ако го вземеш до към 15-17 донякъде е оправдано.Иначе има FL 4F на близки, пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limonad@ Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 15 000 лева максимално, стари са вече като години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tihi Публикувано 4 Август 2015 Доклад Share Публикувано 4 Август 2015 Заслужава ли си да се вземе 2005-та с 4.2 бензин с газ след като има вече по 25 000 фейслифт с новия 3.0тди, който уж вече не страда от разни му проблеми ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dhtj Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Нов, стар, все е спрял и димящ чайник със звук на Ивеко-то, дето кара хляба всяка сутрин Няма как да сравнявате душегуба с бензинов осмак с над 100 коня разлика, срамно и смешно е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 (Редактирано) Тези 100кс ти носят и 50% повече данък...а ползата от тях е 1.5сек 0-160, които след газ ще са дори под въпрос, както и по-лоша еластичност спрямо FL 4F ...тук говорим че са почти еднакви пари разликата е в двойно по-стар автомобил, ако все пак има 5-10к разлика да избере старата, ама да налее 20+5 за газ и обслуване в 10-11г кош, като има 5год такива е доста странно начинание. Редактирано 5 Август 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Няма как да сравнявате душегуба с бензинов осмак с над 100 коня разлика, срамно и смешно е Всъщност има как. Когато дизелът е монтиран на фейслифтов модел, с малко по-различна скоростна кутия и други дребни, но важни промени.Историята със 100-те коня разлика също е много коментирана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 0 -180: 5,3 секунди разлика80 - 180: 5,3 секунди разликаТова си е голяма разлика в т.ч. и като еластичност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Какви цифри говорите не ми ясно.........като се качиш в едното и в другото ще разбереш, че караш две напълно различни коли и едната е по-висок клас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Хората които карат дизел просто са свикнали на удара в гърба като надуе турбината, на краткото, внезапно, грубо и рязко идване на мощността, на тесния работен диапазон и на силното моментно ускорение, както и на субективното усещане за летяща чиния вътре в купето /разбира се като погледнеш километража или пътното платно, положението е съвсем различно/. Затова някой, който е карал дълго 3.0 ТДИ не се впечатлява от поведението на атмосферния 4.2 V8 и има чувство че не върви. Аз съм карал както 3.0 тди, така и 4.2 бензин и никога не бих избрал дизела пред усещането, което ми дава V8. Вярно, като се кача в дизела имам чувство, че карам 1000 коня кола, но между усещане и реалност има голяма разлика. Предпочитам плавността, мекотата, тягата в целия голям работен диапазон и звука на V8. Пък ако му се сложи и газ, в пари започва да харчи колкото 3.0 тди, да не кажа и по-малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limonad@ Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Заслужава ли си да се вземе 2005-та с 4.2 бензин с газ след като има вече по 25 000 фейслифт с новия 3.0тди, който уж вече не страда от разни му проблеми ? Зависи кой какви приоритети има, за едни е важен двигателя, за други да е по нова година колата независимо с колко скапан мотор ще се вземе.Тези 100кс ти носят и 50% повече данък...а ползата от тях е 1.5сек 0-160, които след газ ще са дори под въпрос, както и по-лоша еластичност спрямо FL 4F ...тук говорим че са почти еднакви пари разликата е в двойно по-стар автомобил, ако все пак има 5-10к разлика да избере старата, ама да налее 20+5 за газ и обслуване в 10-11г кош, като има 5год такива е доста странно начинание.Димчо, ти гледа ли си линка преди да го постнеш? Има една цяла вселена ралзика независимо колко по нов е 3.0тди-то. Да не говорим от тия години, че вече 3.0тди си има нови проблеми като стружките в помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 (Редактирано) шпече, не съм го препоръчал. Линка е информативен, че има разлика има при 100кс оставаше и да няма , но до 160 поне е пренебрежима 1.5сек(както и 400м 15.2/14.9), веряотно с газ ще са доста сходни динамично, нагоре ясно че конете си казват думата. Тук въпросът е колко трбява да си добре психически, че да дадеш 25к за кола на 10-11год, а не дали бензин-а или дизела е по-хубав изобщо. Редактирано 5 Август 2015 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limonad@ Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Никой няма да дава 25 000 лв за кола. Това са си тови спекулации. Човека каза колко му е бюджета. Но както при всяко нещо което купуваш всичко зависи какво се предлага. Някои си заслужават по високата цена, нищо, че са по стари. Пробега не може да се скрие, както и мърлявата поддръжка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Няма вариант стоков 3.0тди да върви колкото 4.2 335кс в купето на А6!Ако се махнат катове,ДПФ и се мапне добре фейсов дизеляк минава 300коня и става интересно 6сек до 100 и под 20 до 200.Ама осмака си е осмак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 В тоя ред на мисли това сякаш става ако е истина описанието...http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11436363247207590&slink=a99yq2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Газификацииката ще му е по-трудна с FSI мотор е 350кс, трбява да гледа 335 ако държи на това... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Не е толкова трудна,а просто скъпа и ще погорява и от двете.Незнам до колко е оправдано и дали не е по-добре да е 335коня Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Да де нали това имам предвид под "по-трудна"Хем ще го одерат с поне 1к отгоре, хем тогава ще му почнат проблемите, хем може да прекара бензиновите инжектори, хем трбява да кара прилично много, че да върне инвестицията при 70/30 или 80/20 съотношение с бензина и това почти обезсмисля подобно начинание...от друга страна пък може да вземе до 2години по-нов автомобил, че последните гробници с 335 са като на шепечето към 2005-а края началото на 2006 тук-там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_Petrov Публикувано 5 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Ами не съм привърженик на дизел, просто лично не ми харесва. Обичам осмак бензин. 7 цата ми даваше 18 градско в София и не съм и слагал газ, но за година и въртях около 20 хил км. На 5 -цата също, тя гореше пак толкова, но вървеше повече заради по- големия двигател. Но аудито би трябвало да върти доста км и за това мисля да го газифицирам. На мен не ми изглежда много стара като я сравнявам с другите а 6 - ци,а парите съм ги написал, че това е максимум. Разбира се ако намеря нещо по - евтино ще е добре, но обслужването си остава. Когато си купя кола обичам да си сменям почти всичко, за да не бера ядове после. За това и се дразня като отида да гледам някоя кола лъскава отвън и се започнат някакви лъжи, а то тя цялата тропа, лопа вътре е кочина ..... Последните ми две коли са БМВ с големи двигатели, просто исках да пробвам и Ауди, за да видя и усетя разликата. За това и ще търся, но като гледам на нашия пазар няма много читави екземпляри Благодаря за мненията ! Все пак всеки помага с мнение като притежател на такъв автомобил Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limonad@ Публикувано 5 Август 2015 Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Да де нали това имам предвид под "по-трудна"Хем ще го одерат с поне 1к отгоре, хем тогава ще му почнат проблемите, хем може да прекара бензиновите инжектори, хем трбява да кара прилично много, че да върне инвестицията при 70/30 или 80/20 съотношение с бензина и това почти обезсмисля подобно начинание...от друга страна пък може да вземе до 2години по-нов автомобил, че последните гробници с 335 са като на шепечето към 2005-а края началото на 2006 тук-там. Хаха и тука не мислиш като тролиш. Течната фаза е скъпата, при нея си пали на газ и си кара само на газ, разхода е без никаква ралзика от на бензин. И понеже газта се впръсква при минус 40 има и някой кон отгоре. При варианта да харчи и на двете горива, цените са малко по високи от нормалните газови.А за на Шпекчето колата не се притеснявай, декември 2006 е производство. И колата дали е гробница зависи как и дали се поддържа, а не дали е 1 или 2 години по нова.Ами не съм привърженик на дизел, просто лично не ми харесва. Обичам осмак бензин. 7 цата ми даваше 18 градско в София и не съм и слагал газ, но за година и въртях около 20 хил км. На 5 -цата също, тя гореше пак толкова, но вървеше повече заради по- големия двигател. Но аудито би трябвало да върти доста км и за това мисля да го газифицирам. На мен не ми изглежда много стара като я сравнявам с другите а 6 - ци,а парите съм ги написал, че това е максимум. Разбира се ако намеря нещо по - евтино ще е добре, но обслужването си остава. Когато си купя кола обичам да си сменям почти всичко, за да не бера ядове после. За това и се дразня като отида да гледам някоя кола лъскава отвън и се започнат някакви лъжи, а то тя цялата тропа, лопа вътре е кочина ..... Последните ми две коли са БМВ с големи двигатели, просто исках да пробвам и Ауди, за да видя и усетя разликата. За това и ще търся, но като гледам на нашия пазар няма много читави екземпляри Благодаря за мненията ! Все пак всеки помага с мнение като притежател на такъв автомобил Sent from my iPhone using TapatalkНаживо ходи ли да видиш нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_Petrov Публикувано 5 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2015 Ами още не съм. Сигурно събота или неделя ще ходя до Варна може да видя тази дето е за 17 500 2007 год. Има една за14900 със силистренска регистрация може и нея да видя,макар да ме съмнява още от снимките . Има една от София за 20 490 и като се върна да я видя. Ще започна от по- далечните понеже живея в София и ще ги оставя за по късно. Но съм малко скептичен, защото ми искаше от някое частно лице,а не от автокъща но засега не бързам, имам време да избирам Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts