Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

При кола на незнайни стотици хиляди км. е невъзможно проблема да е само един.

Бих казал...на здрава глава болест.

Приятен е ако обичаш да караш на ниски обороти и извънградско. на старт 1.8т 180 ръчка е по-бързо. Плюса му е, че на 3000об/мин си на 160+км/ч и това, че тегли като вол, не му пука колко е натоварен пак си върви по същият начин.

Но тези коли са уморени безвъзвратно, и са безбожно скъпи за поддръжка. Ако е само до човъркане ...не проблем, ама трябва и да се влага. Една гръмнала електроника в комплект с клапаните и масрафа е 2000лв. ангренаж и масраф е 1400лв и ако сложиш валове в комплект 1000 пак плюс масраф. Цената на ремонта надминава с пъти първоначалната инвестиция. Добави и задължително рейка 300лв, спирачки 1000лв, и не дай си боже турбо 600-700лв.  А за сегменти и лагери дано съм само аз каръка.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 636
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

2 hours ago, James said:

Хора, много се навивам да си купя едно гедоре 1/4 и 1/2 и да си купя един душегуб и да си човъркам... по принцип двигателят приятен ли е каране, за да си имам и нещо за занимавка освен Тръца... Единият вариант е да си го купя с доказан проблем и да няма изненади.. а другият е да стрелям в тъмното, някак си звучи примамливо.. Разбира се искам да е ръчка,за да не се набивам яко във филма с перфектната комбинация мултитрошляк душегуб.. )

 Послепис.. Сори за спама, просто темата ми е безкрайно интересна(главно по увлекателния начин, който автора описва неща) и ми се въртят едни такива мисли в главата :stupid:

Теб като ти чета постовете и разбирам, че имаш едни пари дето искаш да утрепеш в купчина ламарина. Вземи ги инвестирай, стига се чуди за каква глупост да ги похарчиш :hilezh:@Lo_Ridah може да ти даде финансови съвети :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Хубаво е да има и такива хора по форумите.. да те вкарват в правия път от време на време(освен мъките на приятелката ми) Мерси за съвета. Наистина е глупаво, това, което замислям.. но и толкова изкушаващо.. засега ще си кротим:nixweiss: и няма да се занимавам с царицата ГНП VP 44

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, loshdancho написа:

....

Интересна мистерия се развива около тоя резервоар .....

Да не е преди теб някой да е творил свободни съчинения? Проверил ли си проходимоста на всички маркучета и евентуално цялостта на схемата по заводски чертеж?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялостта на системата не може да се провери...от мен.

 Днеска се зарових отново в кочината, и установих, че ми е свършило горивото.... И лявата половина е така безславно празна както дясната. Та проблема е доста по дълбоко заровен, Щото на таблото упорито си показва 1/4. и мига реотана

Правих тест на стрелките, и се движат почти добре...имат разминавания1-1.5мм, ама не чак толкова фрапантни за да показва 1/4 и да е на о%.IMG_20161210_110854926.jpg

датчиците ги мерих...няма нищо общо с 270Ом..на празно е към 11-13Ом а на пълно е  към66-68Ом. Даже левия не мога да го премеря, защото трябва да се вади и разглобява  от шлауфките.

Но по-интересното е, че както и да изключвам буксите на нивомерите...показанието от 1/4 си стои на таблото и не мърда. реотана също не спира да мига.

 Показва сензор G210 невъзможен сигнал. И че е угаснала за нафта. Но пак повтарям 1/4 седи на таблото и не е пищяла за резерва. Стрелките се движат почти коректно.

Сега малко предистория....

Колата беше при Тошков в Пазарджик за смяна на дисплей на таблото, проблем със стартер , монтаж на автопилот, проверка на комфорт модул, и грешка в айрбег заради самоволното включване на алармата.. съмнявам се . че има нещо станало при ровенето по колата тогава.... Защото ми каза: В конфорт модула и айбега няма проблем...А то си има, даже са се появили нови грешки от тогава.

Ето теста с вагома.

 

 


Chassis Type: 4B (4B - Audi A6 C5 (1998 > 2006))
Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 22 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67
          75 76 77
 
VIN: WAUZZZ4BZ1N127535   Mileage: 222990km/138559miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 059-907-401-AKE.clb
   Part No: 4B2 907 401 E
   Component:  2.5l/4VTEDC G000AG D05    
   Coding: 01016
   Shop #: WSC 02325  
   VCID: 224B0C03AE3A2A0EA27-4A3A

   Subsystem 1 - Part No: 00014059
   Component: 130 106EC150_1.R75844053181  
   WAUZZZ4BZ1N127535     AUZ7Z0A1778556

2 Faults Found:
01441 - Low Fuel Level Sensor (G210)
            27-00 - Implausible Signal
01442 - Misfire due to Lack of Fuel
            35-00 - -
Readiness: N/A

------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 4B0-959-655-AI8.lbl
   Part No: 4B0 959 655 G
   Component: Airbag Front+Seite 2001  
   Coding: 01106
   Shop #: WSC 02325  
   VCID: 3467FA5B04CEB4BE40B-50E6

2 Faults Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
            35-10 - - - Intermittent
01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)
            35-10 - - - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 4B0 920 932 Q
   Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D12   
   Coding: 02160
   Shop #: WSC 00222  
   VCID: 306FF64BF0D6889E243-5072
   WAUZZZ4BZ1N127535     AUZ7Z0A1778556

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks        Labels: 4B0-962-258.lbl
   Part No: 4B0 962 258 E
   Component: Zentralverrieg.,DWA D34  
   Coding: 06731
   Shop #: WSC 02325  
   VCID: 2B55E127D9F0EB46111-4E42

1 Fault Found:
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
            35-00 - -

-------------------------------------------------------------------------------
Address 45: Inter. Monitor        Labels: 4B0-951-173.lbl
   Part No: 4B0 951 173
   Component: Innenraumueberw.    D03  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 02325  
   VCID: E0CFC60B60B6F81E743-4A9C

2 Faults Found:
01403 - Glass-Break Sensors; Rear
            36-10 - Open Circuit - Intermittent
01384 - Alarm triggered by Glass Breakage Sensor
            35-00 - -


-------------------------------------------------------------------------------

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 G210 си работи, вадих го и ръчно му местих поплавъка. работи.

Имам пречуствие, че Тошков е  изцапал гащите. Щото дава, че има 12л в резервоара, и сумарното съпротивление на сензорите е 61Ом.

Горивомера може да се кодира по няколко начина , и се съмнявам, че е кодиран за 80л резервоар, а не за 72-4 л

 Няма как да седи постоянно на 1/4 и да не ще да мърда стрелката. А резервоара е направо сух.

 Понеже вече срутих и акумулатора...и не мога да вадя етикет  да изчисля каква трябва да е кодировката за АКЕ куатро 72л дизел 6цилиндров автомат.

 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кодировката на таблото е вярна ако колата е след 2000 г. Може да свериш тук. В момента имаш активирано само предупреждение за не-поставен колан, останалите цифри означават, че е с лява дирекция(за останалата част от света), и че си с 6 цилиндров дизелов двигател. А показанието на стрелката се настройва от адаптационните канали (не помня точно кой канал беше). По принцип се прави при пълен резервоар до колкото знам и фабричната стойност при мен е 128 Ома. Може там нещо да е объркано. Успех колега.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи уж всичко работи, а стрелката не мърда?!?!

Днес даже движих нивомерите ръчно и ефект няма?!?!

Съпротивлението се променя като ги меря, но като ги включа ...Тцък не мърда.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И Аз така знам, ама не го намирам. Дай пак ЕЛСАта да видим какво ще каже.

 Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От "прочетеното" в elsa разбрах, че трябва да се мери директно на буксата на таблото...Само не разбрах на коя букса и кои пинове. Надявам се да съм прочел обаче инфо за правилният резервоар...

Сумарното съпротивление трябва да е 70Ом на празен резервоар, и 270Ом на пълен.

А при мен дава(гледано през вагком) 61Ом и въпреки това налично 12л.

 

 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Най - вървежни са тези за които няма една тема - 1.6, 1.8 ADR, 2.6 и т.н. !.1.8 Т си е верно с преоблеми, някои екземпляри са счупени от даване на газ и каране. . Но душегуб да сравняваш с добрите бензинови мотори.... Палят на четвърт още като видят ключа, Вчера с 8 годишен акумулатор на -18 запалих за 2 секунди. Няма подгреви, пушеци , бензин в нафтата, сополи в филтъра и други авио дизел драми.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде поредния облъчен от форумната импресия. Предния душегуб го продадох с акумулатора му от магазина в Италия. На -20 палеше с една подгревна свещ. Сам си намерил ключето от бараката:

преди 46 минути, kostaIliev написа:

някои екземпляри са счупени от даване на газ и каране

Няма да споменавам за бензиновите мотори и на какво се набиха едни приятелчета на ц5, бягайки хаотично от чумата. Някои са във форума и ако не ги е срам да пишат, има и отървали се поне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука настъпахте Огито по мазола :hilezh: Как тея заклети дизелджии не са попадали нито един път на скапана нафта в България, че поне.един път да са имали ядове с паленето... не мога да го разбера. Явно аз и познатите ми сме баси и каръците и само нашата нафта замръзваше тия дни, а сме зареждали на бензиностанции на разстояние от по 100км :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...