loshdancho Публикувано 9 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 (Редактирано) При кола на незнайни стотици хиляди км. е невъзможно проблема да е само един. Бих казал...на здрава глава болест. Приятен е ако обичаш да караш на ниски обороти и извънградско. на старт 1.8т 180 ръчка е по-бързо. Плюса му е, че на 3000об/мин си на 160+км/ч и това, че тегли като вол, не му пука колко е натоварен пак си върви по същият начин. Но тези коли са уморени безвъзвратно, и са безбожно скъпи за поддръжка. Ако е само до човъркане ...не проблем, ама трябва и да се влага. Една гръмнала електроника в комплект с клапаните и масрафа е 2000лв. ангренаж и масраф е 1400лв и ако сложиш валове в комплект 1000 пак плюс масраф. Цената на ремонта надминава с пъти първоначалната инвестиция. Добави и задължително рейка 300лв, спирачки 1000лв, и не дай си боже турбо 600-700лв. А за сегменти и лагери дано съм само аз каръка. Редактирано 9 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ttoonnyy Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 На пълен резервоар съпротивленията на нивомерите трябва да са 270 ома.Поне според ELSA-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 9 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 Мерси много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 9 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2016 2 hours ago, James said: Хора, много се навивам да си купя едно гедоре 1/4 и 1/2 и да си купя един душегуб и да си човъркам... по принцип двигателят приятен ли е каране, за да си имам и нещо за занимавка освен Тръца... Единият вариант е да си го купя с доказан проблем и да няма изненади.. а другият е да стрелям в тъмното, някак си звучи примамливо.. Разбира се искам да е ръчка,за да не се набивам яко във филма с перфектната комбинация мултитрошляк душегуб.. ) Послепис.. Сори за спама, просто темата ми е безкрайно интересна(главно по увлекателния начин, който автора описва неща) и ми се въртят едни такива мисли в главата Теб като ти чета постовете и разбирам, че имаш едни пари дето искаш да утрепеш в купчина ламарина. Вземи ги инвестирай, стига се чуди за каква глупост да ги похарчиш @Lo_Ridah може да ти даде финансови съвети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 (Редактирано) Хубаво е да има и такива хора по форумите.. да те вкарват в правия път от време на време(освен мъките на приятелката ми) Мерси за съвета. Наистина е глупаво, това, което замислям.. но и толкова изкушаващо.. засега ще си кротим и няма да се занимавам с царицата ГНП VP 44 Редактирано 12 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Преди 12 часа, loshdancho написа: .... Интересна мистерия се развива около тоя резервоар ..... Да не е преди теб някой да е творил свободни съчинения? Проверил ли си проходимоста на всички маркучета и евентуално цялостта на схемата по заводски чертеж? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 (Редактирано) Цялостта на системата не може да се провери...от мен. Днеска се зарових отново в кочината, и установих, че ми е свършило горивото.... И лявата половина е така безславно празна както дясната. Та проблема е доста по дълбоко заровен, Щото на таблото упорито си показва 1/4. и мига реотана Правих тест на стрелките, и се движат почти добре...имат разминавания1-1.5мм, ама не чак толкова фрапантни за да показва 1/4 и да е на о%. датчиците ги мерих...няма нищо общо с 270Ом..на празно е към 11-13Ом а на пълно е към66-68Ом. Даже левия не мога да го премеря, защото трябва да се вади и разглобява от шлауфките. Но по-интересното е, че както и да изключвам буксите на нивомерите...показанието от 1/4 си стои на таблото и не мърда. реотана също не спира да мига. Показва сензор G210 невъзможен сигнал. И че е угаснала за нафта. Но пак повтарям 1/4 седи на таблото и не е пищяла за резерва. Стрелките се движат почти коректно. Сега малко предистория.... Колата беше при Тошков в Пазарджик за смяна на дисплей на таблото, проблем със стартер , монтаж на автопилот, проверка на комфорт модул, и грешка в айрбег заради самоволното включване на алармата.. съмнявам се . че има нещо станало при ровенето по колата тогава.... Защото ми каза: В конфорт модула и айбега няма проблем...А то си има, даже са се появили нови грешки от тогава. Ето теста с вагома. Chassis Type: 4B (4B - Audi A6 C5 (1998 > 2006)) Scan: 01 02 03 06 08 15 16 17 18 22 34 35 36 37 45 55 56 57 65 67 75 76 77 VIN: WAUZZZ4BZ1N127535 Mileage: 222990km/138559miles ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 059-907-401-AKE.clb Part No: 4B2 907 401 E Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D05 Coding: 01016 Shop #: WSC 02325 VCID: 224B0C03AE3A2A0EA27-4A3A Subsystem 1 - Part No: 00014059 Component: 130 106EC150_1.R75844053181 WAUZZZ4BZ1N127535 AUZ7Z0A1778556 2 Faults Found: 01441 - Low Fuel Level Sensor (G210) 27-00 - Implausible Signal 01442 - Misfire due to Lack of Fuel 35-00 - - Readiness: N/A ------------------------------------------------------------------------------ Address 15: Airbags Labels: 4B0-959-655-AI8.lbl Part No: 4B0 959 655 G Component: Airbag Front+Seite 2001 Coding: 01106 Shop #: WSC 02325 VCID: 3467FA5B04CEB4BE40B-50E6 2 Faults Found: 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-10 - - - Intermittent 01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 35-10 - - - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 4B0-920-xxx-17.lbl Part No: 4B0 920 932 Q Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D12 Coding: 02160 Shop #: WSC 00222 VCID: 306FF64BF0D6889E243-5072 WAUZZZ4BZ1N127535 AUZ7Z0A1778556 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 35: Centr. Locks Labels: 4B0-962-258.lbl Part No: 4B0 962 258 E Component: Zentralverrieg.,DWA D34 Coding: 06731 Shop #: WSC 02325 VCID: 2B55E127D9F0EB46111-4E42 1 Fault Found: 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl Part No: 4B0 951 173 Component: Innenraumueberw. D03 Coding: 00002 Shop #: WSC 02325 VCID: E0CFC60B60B6F81E743-4A9C 2 Faults Found: 01403 - Glass-Break Sensors; Rear 36-10 - Open Circuit - Intermittent 01384 - Alarm triggered by Glass Breakage Sensor 35-00 - - ------------------------------------------------------------------------------- Редактирано 10 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ttoonnyy Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Малко инфо и за G210 Данчо вземи дръпни една ELSA .Много помага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 (Редактирано) G210 си работи, вадих го и ръчно му местих поплавъка. работи. Имам пречуствие, че Тошков е изцапал гащите. Щото дава, че има 12л в резервоара, и сумарното съпротивление на сензорите е 61Ом. Горивомера може да се кодира по няколко начина , и се съмнявам, че е кодиран за 80л резервоар, а не за 72-4 л Няма как да седи постоянно на 1/4 и да не ще да мърда стрелката. А резервоара е направо сух. Понеже вече срутих и акумулатора...и не мога да вадя етикет да изчисля каква трябва да е кодировката за АКЕ куатро 72л дизел 6цилиндров автомат. Редактирано 10 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 (Редактирано) Кодировката на таблото е вярна ако колата е след 2000 г. Може да свериш тук. В момента имаш активирано само предупреждение за не-поставен колан, останалите цифри означават, че е с лява дирекция(за останалата част от света), и че си с 6 цилиндров дизелов двигател. А показанието на стрелката се настройва от адаптационните канали (не помня точно кой канал беше). По принцип се прави при пълен резервоар до колкото знам и фабричната стойност при мен е 128 Ома. Може там нещо да е объркано. Успех колега. Редактирано 12 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Значи уж всичко работи, а стрелката не мърда?!?! Днес даже движих нивомерите ръчно и ефект няма?!?! Съпротивлението се променя като ги меря, но като ги включа ...Тцък не мърда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ttoonnyy Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Нивомерите са три броя.Има един в средата на багажника .Вързани са последователно. Позиция В3 на схемата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 И Аз така знам, ама не го намирам. Дай пак ЕЛСАта да видим какво ще каже. Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ttoonnyy Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Сори грешката е моя за съпротивленията .Ама все пак са три нивомерите G 237 се именува този отзад Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Видях го, ама не знам как да стигна до него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Махаш кората в багажника. Има болтове, скрити в куките за мрежа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 (Редактирано) От "прочетеното" в elsa разбрах, че трябва да се мери директно на буксата на таблото...Само не разбрах на коя букса и кои пинове. Надявам се да съм прочел обаче инфо за правилният резервоар... Сумарното съпротивление трябва да е 70Ом на празен резервоар, и 270Ом на пълен. А при мен дава(гледано през вагком) 61Ом и въпреки това налично 12л. Редактирано 10 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 На 11.12.2016 г. at 0:34, loshdancho написа: .... К'во се случва с тоя душегуб, да не си минал с камьона през него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 преди 5 минути, Marian_Georgiev написа: ... Дърпаш за опашката, ми се струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Е да, много се застоя темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 В един друг раздел се видя кой кого. Очевадно душегубите се оказаха най-вървежни в студовете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Не е човешко да се ръчка нещо по тва време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 (Редактирано) Най - вървежни са тези за които няма една тема - 1.6, 1.8 ADR, 2.6 и т.н. !.1.8 Т си е верно с преоблеми, някои екземпляри са счупени от даване на газ и каране. . Но душегуб да сравняваш с добрите бензинови мотори.... Палят на четвърт още като видят ключа, Вчера с 8 годишен акумулатор на -18 запалих за 2 секунди. Няма подгреви, пушеци , бензин в нафтата, сополи в филтъра и други авио дизел драми. Редактирано 12 Януари 2017 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 12 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2017 Айде поредния облъчен от форумната импресия. Предния душегуб го продадох с акумулатора му от магазина в Италия. На -20 палеше с една подгревна свещ. Сам си намерил ключето от бараката: преди 46 минути, kostaIliev написа: някои екземпляри са счупени от даване на газ и каране Няма да споменавам за бензиновите мотори и на какво се набиха едни приятелчета на ц5, бягайки хаотично от чумата. Някои са във форума и ако не ги е срам да пишат, има и отървали се поне... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Тука настъпахте Огито по мазола Как тея заклети дизелджии не са попадали нито един път на скапана нафта в България, че поне.един път да са имали ядове с паленето... не мога да го разбера. Явно аз и познатите ми сме баси и каръците и само нашата нафта замръзваше тия дни, а сме зареждали на бензиностанции на разстояние от по 100км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване