Jump to content

Някой гледал ли е ей тоз буджак.....


Recommended Posts

Колегата дето много карал и ходи 10 пъти по 200км до някво село на година, май не приема факта че в Германия има хора дето живеят на по 40-50-80-100км от мястото на което работят и пътя им пак е 40-50 мин. колкото в София в 8:00 сутринта и в 18:00 вечерта ...  Така се правят тия километри. Това е без екскурзии, без курортчета, без молове, без нищо - няма нищо нереално.

Ти колега явно хич не си ме чел. Това което ти си написал съм го казал и аз, т.е., че за да прави такива километри трябва да пътува до работата всеки ден, която да е далеч от дома му или да върши работа с колата си. Безспорно е така. Сентенцията в мнението ми е друга, а тя е, че едва ли не се твърди тук в БГ, че всички коли на западняците са с такива навъртени километри. Аз съм на мнение, че не е така и, че почти повечето хора, които си живеят в милионните градове си работят в тях..........бах мааму, само "селяни" ли са там в тези държави, които да не си работят в града в който живеят, а да пътуват постоянно от Мюнхен до Щутгарт, например. Има определено такива хора, които си живеят и работят в града-даже са болшинство, ама техните коли или не се продават или ако се продават, нашите джамбази трябва да ги вземат на двойна цена-това казах. Другия вариант е, че който не прави едва ли не по поне 30 000 -40 000 пробег на година не си купува кола и ходи с градския транспорт на работа, което обаче не го вярвам да е принципно положение. И ясно казах, че аз от колата не слизам, разстояние от над 500 м. ако е не ходя без автомобил. И не е някакво село, а някакво "село" :zustimm: , както написах. През 2 седмици на екскурзийки, на море няколко пъти, къде повече да ходя и да карам. То толкова свободно време няма да имам, ако дори ми бъде поставена задача да ги направя тези километри. А тези немци или италианци всеки уйкенд ли пътуват по 1000 км. и всичките ли са така, а и само една кола ли имат в семейството, та на нея въртят километрите. Ами аз съм имал едновременно и по 3 коли, колко да им навъртя на година на всяка една от тях. 

Изводът е, че просто нашите търгаши отиват да купуват много карани и евтини коли, за да могат да ги продадат. То е ясно, че е така.

Редактирано от 4kraga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 179
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Цитиране на предходното мнение!

 

Колега прав си, но за пример аз карам в София рядко, предимно с колелото се предвижвам, просто ми е по-удобно и работата ми го позволява. Пътувам в седмицата 1 път по работа в БГ и колата я карам само за кеф уикенда и правя по 2000-2500 км/месец, в годишен план 30-40 без да карам много. Ако тръгна да пътувам повече 60-70 ще ги направя без проблем.

Към автора - май сега е най-подходящ момента за покупка на А8 с мотора, носещ на газ. Все още не са амортизирани зверски и може да се намери кола с живот в нея.

Редактирано от ppenchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти колега явно хич не си ме чел. Това което ти си написал съм го казал и аз, т.е., че за да прави такива километри трябва да пътува до работата всеки ден, която да е далеч от дома му или да върши работа с колата си. Безспорно е така. Сентенцията в мнението ми е друга, а тя е, че едва ли не се твърди тук в БГ, че всички коли на западняците са с такива навъртени километри. Аз съм на мнение, че не е така и, че почти повечето хора, които си живеят в милионните градове си работят в тях..........бах мааму, само "селяни" ли са там в тези държави, които да не си работят в града в който живеят, а да пътуват постоянно от Мюнхен до Щутгарт, например. Има определено такива хора, които си живеят и работят в града-даже са болшинство, ама техните коли или не се продават или ако се продават, нашите джамбази трябва да ги вземат на двойна цена-това казах. Другия вариант е, че който не прави едва ли не по поне 30 000 -40 000 пробег на година не си купува кола и ходи с градския транспорт на работа, което обаче не го вярвам да е принципно положение. И ясно казах, че аз от колата не слизам, разстояние от над 500 м. ако е не ходя без автомобил. И не е някакво село, а някакво "село" :zustimm: , както написах. През 2 седмици на екскурзийки, на море няколко пъти, къде повече да ходя и да карам. То толкова свободно време няма да имам, ако дори ми бъде поставена задача да ги направя тези километри. А тези немци или италианци всеки уйкенд ли пътуват по 1000 км. и всичките ли са така, а и само една кола ли имат в семейството, та на нея въртят километрите. Ами аз съм имал едновременно и по 3 коли, колко да им навъртя на година на всяка една от тях. 

Изводът е, че просто нашите търгаши отиват да купуват много карани и евтини коли, за да могат да ги продадат. То е ясно, че е така.

Пич, пишеш някакви дълги постове, които нямат място тук, а и като гледам си разсъждаваш на теми, които никого не го интересуват, пък и май не си особено запознат.

 

Само ще ти кажа, че на доста места на запад от България хората работят на дистанция от 100 км от дома си, което прави по 200 км дневно. Ти си ги сметни колко са на година. Моя позната живееща по една от тези държави, си купи чисто нов кенеф и за година и половина направи 60 000 км само от ходене на работа.

Не те знам ти колко караш, но аз на моята лятна кола за 2 години (като 80% от времето не съм бил в България) й навъртях 30 000 км. 

 

Другото, което изпускаш, е че пак в същите западни места масово колите минали 200 000 км се считат за стари и нерентабилни за ремонтиране и поддържане и се сменят с нови. Съответно ги возим ние, но с леко променени километражи.

А8ца или подобен клас автомобил се купува за каране...и то за много. Никой не си купува А8ца, за да ходи на кафе и на селото на жена си от време на време.

 

Дали въпросната А8ца е читава на над 400 000 км - божа работа. Който иска - да си слага главата в торбата.

И да - масово колите внесени в България са многостотин хилядници, които обаче после са сложени на класическото 120 000 км, за да може да си верваме, че сме батки.

Редактирано от redalex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно, точно това е най тъпото, че като си купиш читава кола от чужбина на реалните км, после тука тая кола я подаряваш буквално, щото всички глупаци ти обясняват как същата ама с 6-8-10к по евтина я има еди къде си! И имам чувството, че дори като се набутат веднъж няма промяна и после при следващата покупка пак е същото! Вече нищо не важи, правят се сервизни книжки, сменят се педали волани и т.н и т.н! Ей тоя пич ямболския днес ми звъни да пита ше ходя ли да гледам колат? Викам пич няма смисъл, а той що? Ми викам щото ако ти кажа колко ми се дават за твоята кола, ше мислиш че си правя майтап. Ама разбери че няма как да си сложа главата в торбата с половинмилионник на горния край на ценовия диапазон! Ма как така половинмилионник? Ми викам така 2013 февруари е била на 380к? Дори да приемем че през 2014 ти си следващия собственик(което не е никак сигурно) сам сметни викам на колко е? И той вика човек не го знаех тва. И най вероятно е така, щото беше убеден, че е на истински км, имал сервизна книжка, даде ми 20 снимки и ВИНа..... Минали са го и него и сега как да я подари като е дал сума пари за тая кола? УжасТ е, направо не знам кой е правилния ход?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 УжасТ е, направо не знам кой е правилния ход?

Правилният е да си купиш това ,което ти хареса независимо ,пари ,година ,километри ,фейс и други дрънкулки споменати по назад.

Аз в момента продавам автомобил в който съм убеден ,че няма аналог за тукашния пазар в момента ,като километри абривиатура на оборудване и т.н. и хората просто искат да си бъдат излъгани това е .реалността. 

 Хората просто искат да си купят най-евтиния и най гледан автомобил на 120к от "измикярия" Италия.

Не ти писах за черната А8  ,защото точна дума си доволно уморена. ,поне за мен за тези пари.

Редактирано от Iven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То тва е ясно, ама аз си имам изисквания за които мисля че съм заделил достатъчно бюджет и не искам да го дам за нещо което дори леко не се доближава до тях. Ясно ми е че да се намери такава кола особенно от тук си е трудна работа, но пък и за никъде не бързам. Ще изчакам колкото трябва докато не излезе правилната кола...

Тая дето казваш че е уморена, ше я прегледам на живо, ще я видя по вин и ако ми хареса може и да я взема. Както казах за един косур, за друг е нищо и ако цената ме устройва бих преглътнал неща заради които ти примерно няма да си помислиш да вземеш автомобила. Аз и за това те питах ако ти се занимава да напишеш малко по подробни впечатления, едно за да съм подготвен и второ щото не съм застрахован от пропуски при огледа, колкото и много коли да съм купувал и гледал за приятели. Отделно ще поизчакам Щото не мисля че някой се е залетял да я купува на тая висока цена, а и Алеко може през това време да ми намери кола която на 99% съм сигурен че ще си заслужава парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, пишеш някакви дълги постове, които нямат място тук, а и като гледам си разсъждаваш на теми, които никого не го интересуват, пък и май не си особено запознат.

 

 

 

Другото, което изпускаш, е че пак в същите западни места масово колите минали 200 000 км се считат за стари и нерентабилни за ремонтиране и поддържане и се сменят с нови. Съответно ги возим ние, но с леко променени километражи.

 

Казал си го много точно Алекс. Колегата си няма представа как и колко се пътува, но като всеки разбирач се изказва със 100 реда глупости, напълно неподготвен. Аз минавам по около 40000км на година, работя на 42км от дома ми. Прибирам се 1 път до БГ с колата и 2 летя, че фесовете много пречат лятото. С малки разходки в съботите км се натрупват неусетно. Имам приятели и колеги, правещи без проблем по 55-60К на година. 

Дано колегата намери това което търси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата си няма представа как и колко се пътува, но като всеки разбирач се изказва със 100 реда глупости, напълно неподготвен. Аз минавам по около 40000км на година, работя на 42км от дома ми. 

 

И целият Германски народ работи на минимум 40 км в посока от работа ли?Аз имам 4 семейства приятели от по над 15 год,като градове Мюнхен,Берлин,Хамбург и Кил,като последният се води малък град.Нито едно от семействата не ползва кола за да стигне до работа,а се возят на градски транспорт поради няколко причини според тях:по-бързо,по-евтино,точно движение и уредени маршрути.Единият даже няма кола,а за семейни почивки ползва рента кар.Семейството,живеещо в Кил /90км до Хамбург/  минава около 50км на седмица ако нямат планове за почивка извън града.В редки случаи,когато имат работа ходят до Хамбург с влак,заради трафика и трудното паркиране там.За тези последните знам на 100% понеже това ми е първа братовчедка и съм и бил на гости доста пъти.Верно,още нямат деца,може това малко да промени ситуацията им,но има доста хора като тях с малък пробег на седмица.година или както и да се смята.Но тези хора искат доста високи цени за продаваните от тях автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега защо изобщо коментираш пробег, след като говориш за пътувания с влак, метро и лодки едва ли не. Това не е смисъла на темата, никой не отрича че няма такива хора. Ние говорим за конкретен друг случай - човек, който примерно трябва да изминава 150км всеки ден за да работи. Естественно такъв човек ако не жеале да позлва влак и има средства, а времето му е ограничено отива и си купува хубава, модерна кола. За него това е средство за пестене на нерви и най-вече ВРЕМЕ, така че той не го жали, а напротив - убива го от каране, защото такъв е бил самисъла.

Спри да цапаш вече, разбрахме ти мисленето. Не мисля че помага на автора, а само това е важно. Отвори си тема "пробег на автомобилите в Германия" и си пиши вътре и туй то ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автора най-добре да се качи на Wizz air и да си намери там с реален пробег около 200к за парите,които има.Приятел отиде и си докара перфектно А3 спортбек на реални 160к 2006г закупен от подизпълнител на официално представителство с 4 нови зимни и 4 нови летни гуми за 11к лв.Ако Nasti не му намери нещо читаво,или човек,заслужаващ доверие,за кола над 10к лв аз лично бих отишъл сам - най-малкото тези 2-3 хиляди лева печалба на някой ще ги дам за по-добро състояние на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е много сигурно дали ще си намери. Един приятел беше за цяла седмица за кола там, спа в един микробус и в крайна сметка нищо не си взе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И целият Германски народ работи на минимум 40 км в посока от работа ли?Аз имам 4 семейства приятели от по над 15 год,като градове Мюнхен,Берлин,Хамбург и Кил,като последният се води малък град.Нито едно от семействата не ползва кола за да стигне до работа,а се возят на градски транспорт поради няколко причини според тях:по-бързо,по-евтино,точно движение и уредени маршрути.Единият даже няма кола,а за семейни почивки ползва рента кар.Семейството,живеещо в Кил /90км до Хамбург/  минава около 50км на седмица ако нямат планове за почивка извън града.В редки случаи,когато имат работа ходят до Хамбург с влак,заради трафика и трудното паркиране там.За тези последните знам на 100% понеже това ми е първа братовчедка и съм и бил на гости доста пъти.Верно,още нямат деца,може това малко да промени ситуацията им,но има доста хора като тях с малък пробег на седмица.година или както и да се смята.Но тези хора искат доста високи цени за продаваните от тях автомобили.

 

Пак някакви стринки , братовчеди и т.н. Всеки ден човек научава нещо ново нали?

 

Ето ти отговора:

 

Heute verlassen 60 Prozent der sozialversicherungspflichtig Beschäftigten ihre Gemeindegrenze, um zu arbeiten – in Deutschland sind das über 17 Millionen Menschen.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, как стават нещата с кола от швейцария? Нямам никаква идея кво се дължи и т.н. Може ли някой по запознат да каже? Имат ли навика да връщат км там? И най важното тази обява

https://en.comparis.ch/carfinder/marktplatz/audi/a8/18396858

Има ли вариант да е на реални км? Като цяло са 10-15 коли в тоя сайт и примерно кола на уж 121к км е на двойна цена от тая? Нормално ли е да е така за швейцария?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената и е такава, но незнам дали прочете че оригиналния цвят на колата е тъмно зелен - цялата е във фолио.

 

Транспорт 1200, Мито зависи - спрямо тоя туч може да е 800-2000лв, като цяло колите от там са на реални километри, има и изключения, но по-скоро рядко.

 

http://www.autoscout24.ch/3445101 - тази скъпа ли ти идва? Изглежда чудесно и не е FSI.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 месеца ходих да си вкарвам кола от Швейцария. Повечето коли са доста скъпи (тези които са под 130-140к км), но се намират и на добра цена в добро състояние(между 150-200к км). 

Там доколкото знам е наказуемо връщането на километража и е да речем 99% сигурно , че километрите ще са тези.

Моята си я проверих в Порше-Запад и всичко си беше точно.

Имаш 10% мито на покупната цена и след това 20% ДДС на полученото.

Има врътка да не плащаш мито , но аз пропуснах една подробност и си платих като поп...

Ако искаш повече подробности за вноса от Швейцария пиши на лично ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях я тая работа за митото как се избягва... Дори с 20% ддс съм в бюджета, а колите ако са на тия км, то не мисля че има място за сравнение с масовите кенефи които са тук. Боя не ме притеснява, все пак с тва се занимавам, мога да си я направя какъвто цвят реша.... По скоро се чудя как е по добре, да търся човек който вкарва или да ходя сам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами зависи къде е колата и дали разполагаш с време да отидеш и да я докараш.

В мов случай колата беше в Женева. Пътувахме двама с WizzAir, малко пазалък уреждане на документите в техния КАТ и после на самоход за 1 ден в случая 1800км.

Мисля , че няма да сгрешиш ако вземеш кола от там, разбира се след проверка :) 

Редактирано от Daniel_Atanasov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там не съм я проверявал в сервиз само с VAG-COM, иначе по ВИН - в Порше-Запад. 

Редактирано от Daniel_Atanasov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това да, мисълта ми беше ти къде провери твоята...

Каква е далаверата с тия проверки?На кого се обаждаш за да провери и колко струваше услугата?Само за ауди ли става или и за други марки?Бях чел някъде тук за това но беше с недомлъвки и не ми се изясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...