bobitovn Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 По-добре си дайте парите за смяна на някой позаминали възли.....разни дебитомери, клапани, дросели, свещи, кабели, бобини и се радвайте на стоковия вървеж и безпроблемна работа на мотора.И аз в началото си мислех за чип.Газовата ми е предвидена за чип също, но след смяна на няколко елементарни неща, колата си литна без чип и нямам опасения, че турбината ще се разлети.Освен това, ако сте на предно, няма голям смисъл от чип в градски условия(с всяко тръгване гумите ще превъртат).Това може да е предимство за хора шофиращи предимно извънградско.А и ако искате море пауър, по-добре сипвайте хубав бензин, отколкото да и се завива свят на турбинката на 1.2бара надув. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danson Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 TST-RACING при Тони посетих миналата седмица и съм супер доволен като работа и отношение. След доста проучване и лични впечатления на хора, стигнах до извода, че само там си заслужа поне на моята кола да направя чип. Хич не ми се ходеше от София до Варна честно казано, но не съжалявам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharanabatko Публикувано 29 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 TST-RACING при Тони посетих миналата седмица и съм супер доволен като работа и отношение. След доста проучване и лични впечатления на хора, стигнах до извода, че само там си заслужа поне на моята кола да направя чип. Хич не ми се ходеше от София до Варна честно казано, но не съжалявам.За какъв двигател става на въпрос ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kayovas Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 По-добре си дайте парите за смяна на някой позаминали възли.....разни дебитомери, клапани, дросели, свещи, кабели, бобини и се радвайте на стоковия вървеж и безпроблемна работа на мотора.И аз в началото си мислех за чип.Газовата ми е предвидена за чип също, но след смяна на няколко елементарни неща, колата си литна без чип и нямам опасения, че турбината ще се разлети.Освен това, ако сте на предно, няма голям смисъл от чип в градски условия(с всяко тръгване гумите ще превъртат).Това може да е предимство за хора шофиращи предимно извънградско.А и ако искате море пауър, по-добре сипвайте хубав бензин, отколкото да и се завива свят на турбинката на 1.2бара надув.Много правилно и в тоя ред на мисли Робо е прав, че къстъм чип на некой неподдържан отпадък е супер лоша идея.Най добре първо да се оправи колата като хората.За какъв двигател става на въпрос ? Сигурно за някой битурбо. Какво значение има като няма да отидеш дотам, прекалено ти е скъпо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharanabatko Публикувано 29 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 Много правилно и в тоя ред на мисли Робо е прав, че къстъм чип на некой неподдържан отпадък е супер лоша идея.Най добре първо да се оправи колата като хората. Сигурно за някой битурбо. Какво значение има като няма да отидеш дотам, прекалено ти е скъпо.Как определи за мене кое е прекалено скъпо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danson Публикувано 29 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2015 За какъв двигател става на въпрос ? S3 e 1.8T 210hp stock Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 30 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2015 Настанала е забава тука.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 1 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2015 И аз съм с техен чип...доволен съм.АЕВ сток и катaлизатора не му бях махнал още и излезе 196hp.Пик на 1bar, държи на 0.8bar ... до тук 32 000 км без проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 Аз съм се насочил към Адлер също за 1,8Т,все още не съм се решил.Гледах мнения във WV форума и има доста хора доволни от него,някаква малка част от хората след 2-3 к км имат проблеми,но според мен като гледам са си просто по-бързо показани проблеми които са щели да се покажат така или иначе(съединител и т.н,чисто износени части...)Такова мнение имам за сега,но всичко е субективно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 (Редактирано) И аз съм с техен чип...доволен съм.АЕВ сток и катaлизатора не му бях махнал още и излезе 196hp.Пик на 1bar, държи на 0.8bar ... до тук 32 000 км без проблеми. Колега а как е ускорението след техния чип в ниските? И аз мисля да ходя там, защото ми е най-близо. Идеята ми е в ниските да стане по пъргава. Има ли го тоя ефект след чипа? Редактирано 2 Октомври 2015 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 Аз съм се насочил към Адлер също за 1,8Т,все още не съм се решил.С нетърпение очаквам да я чипнеш. Обади ми се после, да ти докарам едно ARX с "готов" чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 (Редактирано) С нетърпение очаквам да я чипнеш. Обади ми се после, да ти докарам едно ARX с "готов" чип.Какво имаш предвид под "готов" чип?Принципно съм сигурен,че най-вероятно за всички 1.8т слага един и същ и рядко прави специфични настройки!За моя мотор който трябва да е с К03s ставако доста добре,но няма как да съм сигурен. Редактирано 2 Октомври 2015 от apisabvgd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 Има предвид нещо от рода на МТМ, което е мислено и тествано, както се прави в заводски условия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 (Редактирано) За моя мотор който трябва да е с К03s ставако доста добре,но няма как да съм сигурен.Да, може да стане много добре. Интересно ми е как ще стане твоя.И понеже имам такава кола на разположение, ти предлагам да я тестваме, след като си направиш кастъм чип-а. Редактирано 2 Октомври 2015 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apisabvgd Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 Да, може да стане много добре. Интересно ми е как ще стане твоя.И понеже имам такава кола на разположение, ти предлагам да я тестваме, след като си направиш кастъм чип-а.А тази която е при теб къде е правена?Дай да изкопираме чипа и на моята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 Не, интересно ми е какво ще направи Богомил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 (Редактирано) Ето така изглежда чип-а на Богомил върху А4 1.8Т предно с К03-029 чисто нова, чисто нови свещи NGK Iridium, нови лули, нови бобини Беру, нов комутатор Бош, ДВГ след основен ремонт (беше заковал заради скапана маслена помпа), нови клапани и тн.Ти кажи добре ли е. (Не ти Тони)Само да подчертая пропадането и къде е максималния въртящ момент и да се сетиш после на 4х4 кола дали не се чувства като супер спряла на първа и втора, където се измества още на горе спула на турбината и всъщност никога не стигаш тея стойности на надува. Редактирано 2 Октомври 2015 от HEPBAKA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 Колега а как е ускорението след техния чип в ниските? И аз мисля да ходя там, защото ми е най-близо. Идеята ми е в ниските да стане по пъргава. Има ли го тоя ефект след чипа? Да има го, и се усеща приятно. Преди чипа беше все едно е спъната и нещо я мъчи. След него се отпуши, доста по-леко се развърта и си тръгва добре без да я натискаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharanabatko Публикувано 2 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 А,на АФН-а усеща ли се в ниските чипа на Адлер ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 4 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 Тия за нищо не стават.Адлер мадлер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharanabatko Публикувано 4 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2015 Тия за нищо не стават.Адлер мадлер Защо така ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Ми щото такива са ми впечатленията от работата на инженера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sharanabatko Публикувано 5 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Е добре де,какво точно е станало ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
astrapower Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Не е ли малко рошава тая дино графика......? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rAz1eL Публикувано 5 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2015 Това е заради Dynojet-а ,той мери реално а не рисува Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване