kosio85 Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Ангренажа сменял ли си го скоро? Може да не е зацепен баш правилно, както беше на Пасатора и от това да идва по-мудничка. Мойта съм сигурен, че преди да го сменя, вървеше една идея по добре. Усещах я все едно от по-ниски обороти тръгва. Примерно преди да сменя ангренажа усещах ритане от към 2000 оборота, след като го смених от 2300. Това незнам обаче дали може да се провери с компа. Предполагам не. При мене на бензин също тръгва от по-рано в сравнение с газта, да не говорим, че върви доволно повече. Ти предния път аз забравих да те питам, като ги сверявахме на бензин ли беше или на газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Може за ангренажа, не съм го проверявал, без туй требва да се сменя. Предния път си карах на бензин. Както и снощи с колегата, без първото пускане, то беше на газ. Все ме мързи да ида до Маргела, щото тя при умерено каране и ръчкане си върви ок на газ.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Аз и с тебе, и с момчето с 2,4 си бях на газ Сега за тая среща ще сипя 100-ца бенз да ви видя тогава Незнам при вас как е, но при мене още преди чипа имаше доволна разлика между 95 и 100 октанов бенз. След чипа не съм я пробвал, но предполагам ще излита бая повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1per Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 CUC DJJ и от това което прочетох на А4 е същата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Аз чисто само 100 не съм пробвал, все е било в малки количества и повече 95 :д Като отвори Марешки тука нема въобще и са му мисля, само 100.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Някои ще обясни ли как се настройва кола при съмение в центровката. Как се прави аванса на такава кола?Всъщност с какво гориво настройвате колите си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 В началото на темета казах че съм с тяхно чипче и че колата си върви екстра. Правил съм клипче на старт и ускорение че сам ми е трудно да снимам и засичам време едновременно. Но някой от времената са идентични с клип на стоков БЕХ – 190hp, 6speed горе долу така върви мойта : 195/65/15 зимни външна темп. 17 C LPG 0-100 7.50-200 3150-180 (2) 2050-180 (3) 2250-200 (2) 28100-200 (3) 23100-140 (3) 6.5140-180 (3) 9 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Скоростите по километража ли са гледани? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Някои ще обясни ли как се настройва кола при съмение в центровката. Как се прави аванса на такава кола?Всъщност с какво гориво настройвате колите си?Ако питаш за ремапа, на бензин само. Аз после с учудване установих, че и на газ колата ми след това си върви нормално при леко ръчкане, с газта до долу вече тук таме има прекъсвания и някой път записваше мисфаяри, та гледам да не я настъпвам до долу на газ, че все ме мързи да ида за настройка :д иначе съм гледал тримовете и при нормално каране не беснее сместа.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danson Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Не се ли настройва колата с горивото, с което по принцип се кара ? Или аз бъркам нещо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Скоростите по километража ли са гледани?От 0-100 и 0-200 по gps.Другите са по скоростомера като разликата е 4-5 км, тоест 200 на скоростомер е195-196 по gps. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Според мен инженера трябва да ги настройва след 5000 оборота да им идва макс буста,та да му е мирна главата.Даже може и след 5500-6000 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Не се ли настройва колата с горивото, с което по принцип се кара ? Или аз бъркам нещо...Какъв е смисъла да се ремапва колата на газ? Как ще върви после на бензин? Естествено се мапва на бензин и после ако ти е читаво ГИ-то при газаджиите за настройка и при подбрани с мисъл за напред компоненти и добър газаджия се получават нещата. Ся ако си пестил при ГИ може и да не стане.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Не се ли настройва колата с горивото, с което по принцип се кара ? Или аз бъркам нещо...При мен, първо сложих чипа настройван с някакъв 95 бензин, после сложих газта и настройките и бяха в реално време.Качи се човека с лаптопа до мен, и газ на магистралата. Той сменяше газ/бензин аз само правех каквото ми каже. Ускорения от място, доускорения на 3-та 4-та, от 2000,3000 rpm с дросел на 75%,100%. Всякакви режими. Даже по едно време я направи да върви повече от на бензин, обаче разхода щял да е разбираемо по-висок. И така я направи да няма разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 При мен като я слагах газовата я настройваха по същия начин. Предполагам, че като отида сега ще се настройва пак така.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 http://www.revotechnik.com/support/technical/peak-power-figures-explained Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danson Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Не разбирам от газ, затова питах. Понеже знам, че за бензина е хубаво, ако се кара с 95, да се настройва с 95, и обратното с 98/100. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 Не очакван резултат за мен се получи ... направихме няколко старта с колегата oleвсичките летящи на втора предавкапървите 2 старта от 30 км/ч до 160 според мен бяха около 4-5 коли разлика в полза на А6цататрети беше от 40 км/ч пак до 160 като разликата се намаличетвъртия от 50 км/ч пак до 160 бе около 2 колиКолегата бе с човек повече, определено А6цата тръгва по-добре в ниските обороти.До колкото видях и двете коли са на 15ки джанти. Аз като ви показах графика и ховорех че чипа е лайно, някои ми опонираха. Факта показва че чуждия чип е сума по як. Гаранция че при едно доускорение от 2000 на 5 което е нотмална извънградска скорост адлер колата ще е супер мн назад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 Е за 200лв 1/3 чип...за 500лв цял при ремап мастърите, а не при Адлер... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 Не е така. Моята е усезаемо по-мудна в оборотите преди 3к. Последните стартове с колегата като тръгвах от около 3500 разликата беше малка, и съм убеден, че ако сменя съединителя и съм сам в колата ще е още по-малка разликата, просто всичките ни стартове, на които съм под 3к оборота ме дърпаше много в началото и после си карахме заедно надолу. А моята си беше толкова умрела под 3к оборота и преди ремапа. Има нещо при мене дали е компресия, турбини или нещо друго не знам. И понеже се сговнясва скоропостижно съединителя скоро ще го сменям и пак ще си говорим Другото американче, с което ходихме няма този проблем в ниските и е с нова топла част на турбото, нека се пусне с А6-цата и тогава ще има малко по-адекватни резултати, макар и неговия съединител да не харесва стартове от място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 28 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2016 (Редактирано) Аз пък с напълно изрядна кола, съединител S2, нови лули, свещи, ламбда, съм се пускал с нормално чипната кола и ти казвам че е по-зле чипа от Богомил.Отделно, че си имам един чип с 0.8 налягане холд и пик, който дойде от Ибей и колата се усеща значително по-жива до 4000 оборота. Усеща се и така типичния турбо ритник на 2000-2200 оборота.Не ми се занимава да разменям чипове и щуротии, защото А4ката не я карам вече аз и не се и сещам за тоя бъг. Редактирано 28 Февруари 2016 от HEPBAKA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 Вчера пробвах колата на колегата. Наистина и има нещо, и не е много меродавно да се съди за чипа от тази сверка. В ниските е много мудна, липсва ритника към 2000-2500, който го има при мен. Жалко, че колегата V1per не можа да присъства вчера, за да ги замерим с мойта. Сигурен съм, че резултата щеше да е по-различен. Днес я оставих за мерене на компресия и проверка на турбото, и за най-голяма моя изненада се оказа, че всичко е перфектно. Компресия си има еднаква и в заводските спицефикации на всички цилиндри, луфт на турбото - минимален, което значи, че един вид е читава и по нея могат да се правят някакви изводи за чипа. Ако имам проблем с гумичките на клапаните (все пак тоя разход на масло трябва да е отнякъде), това оказва ли влияние на вървежа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 При положение, че нямаш катализатор и турбото не вкарва масло в смукателния тракт ... Категорично не ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 (Редактирано) Абе то докато не се свали и не се тества, май не е много сигурно дали не е от него, щото при кулера си имаше масълце, но при дросела чак, няма. Казаха ми, че не е омаслено около самото турбо и при перката, но пък как тогава отива при кулера масло? Може ли нещо от картерната да вкарва? Ще хвана да я затапа най-накрая да видиме дали пък няма да намали разхода. Редактирано 29 Февруари 2016 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 29 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Февруари 2016 След засилване на двигателя, дебита на картерните газове се увеличава. Вкарването на маслени пари и не само в смукателния тракт на двигателя е глупаво техническо решение ... За сметка на това екологично ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване