Jump to content

Адлер ауто-чип тунинг


Recommended Posts

Ангренажа сменял ли си го скоро? Може да не е зацепен баш правилно, както беше на Пасатора и от това да идва по-мудничка. Мойта съм сигурен, че преди да го сменя, вървеше една идея по добре. Усещах я все едно от по-ниски обороти тръгва. Примерно преди да сменя ангренажа усещах ритане от към 2000 оборота, след като го смених от 2300. Това незнам обаче дали може да се провери с компа. Предполагам не. При мене на бензин също тръгва от по-рано в сравнение с газта, да не говорим, че върви доволно повече. Ти предния път аз забравих да те питам, като ги сверявахме на бензин ли беше или на газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 377
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Може за ангренажа, не съм го проверявал, без туй требва да се сменя. Предния път си карах на бензин. Както и снощи с колегата, без първото пускане, то беше на газ. Все ме мързи да ида до Маргела, щото тя при умерено каране и ръчкане си върви ок на газ.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и с тебе, и с момчето с 2,4 си бях на газ :D Сега за тая среща ще сипя 100-ца бенз да ви видя тогава :D:bgdev:  Незнам при вас как е, но при мене още преди чипа имаше доволна разлика между 95 и 100 октанов бенз. След чипа не съм я пробвал, но предполагам ще излита бая повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз чисто само 100 не съм пробвал, все е било в малки количества и повече 95 :д Като отвори Марешки тука нема въобще и са му мисля, само 100.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои ще обясни ли как се настройва кола при съмение в центровката. Как се прави аванса на такава кола?

Всъщност с какво гориво настройвате колите си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото на темета казах че съм с тяхно чипче и че колата си върви екстра. 

Правил съм клипче на старт и ускорение че сам ми е трудно да снимам и  засичам време едновременно. Но някой от  времената са идентични с клип на стоков БЕХ – 190hp, 6speed  

 

горе долу така върви мойта :

 

195/65/15 зимни    външна темп. 17 C     LPG

 

0-100             7.5

0-200             31

50-180 (2)     20

50-180 (3)     22

50-200 (2)     28

100-200 (3)   23

100-140 (3)   6.5

140-180 (3)   9

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои ще обясни ли как се настройва кола при съмение в центровката. Как се прави аванса на такава кола?

Всъщност с какво гориво настройвате колите си?

Ако питаш за ремапа, на бензин само. Аз после с учудване установих, че и на газ колата ми след това си върви нормално при леко ръчкане, с газта до долу вече тук таме има прекъсвания и някой път записваше мисфаяри, та гледам да не я настъпвам до долу на газ, че все ме мързи да ида за настройка :д иначе съм гледал тримовете и при нормално каране не беснее сместа.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоростите по километража ли са гледани?

От 0-100 и 0-200 по gps.

Другите са по скоростомера като разликата е 4-5 км, тоест 200 на скоростомер е195-196 по gps.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен инженера трябва да ги настройва след 5000 оборота да им идва макс буста,та да му е мирна главата.Даже може и след 5500-6000 :)  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се ли настройва колата с горивото, с което по принцип се кара ? Или аз бъркам нещо...

Какъв е смисъла да се ремапва колата на газ? Как ще върви после на бензин? Естествено се мапва на бензин и после ако ти е читаво ГИ-то при газаджиите за настройка и при подбрани с мисъл за напред компоненти и добър газаджия се получават нещата. Ся ако си пестил при ГИ може и да не стане.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се ли настройва колата с горивото, с което по принцип се кара ? Или аз бъркам нещо...

При мен, първо сложих чипа настройван с някакъв 95 бензин, после сложих газта и настройките и бяха в реално време.

Качи се човека с лаптопа до мен, и газ на магистралата. Той сменяше газ/бензин аз само правех каквото ми каже. Ускорения от място, доускорения на 3-та 4-та, от 2000,3000 rpm с дросел на 75%,100%. Всякакви режими. Даже по едно време я направи да върви повече от на бензин, обаче разхода щял да е разбираемо по-висок. И така я направи да няма разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен като я слагах газовата я настройваха по същия начин. Предполагам, че като отида сега ще се настройва пак така.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам от газ, затова питах. Понеже знам, че за бензина е хубаво, ако се кара с 95, да се настройва с 95, и обратното с 98/100.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не очакван резултат за мен се получи ... направихме няколко старта с колегата ole

всичките летящи на втора предавка

първите 2 старта от 30 км/ч до 160 според мен бяха около 4-5 коли разлика в полза на А6цата

трети беше от 40 км/ч пак до 160 като разликата се намали

четвъртия от 50 км/ч пак до 160 бе около 2 коли

Колегата бе с човек повече, определено А6цата тръгва по-добре в ниските обороти.

До колкото видях и двете коли са на 15ки джанти.

:zustimm:

Аз като ви показах графика и ховорех че чипа е лайно, някои ми опонираха. Факта показва че чуждия чип е сума по як. Гаранция че при едно доускорение от 2000 на 5 което е нотмална извънградска скорост адлер колата ще е супер мн назад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е така. Моята е усезаемо по-мудна в оборотите преди 3к. Последните стартове с колегата като тръгвах от около 3500 разликата беше малка, и съм убеден, че ако сменя съединителя и съм сам в колата ще е още по-малка разликата, просто всичките ни стартове, на които съм под 3к оборота ме дърпаше много в началото и после си карахме заедно надолу. А моята си беше толкова умрела под 3к оборота и преди ремапа. Има нещо при мене дали е компресия, турбини или нещо друго не знам. И понеже се сговнясва скоропостижно съединителя скоро ще го сменям и пак ще си говорим  :zustimm: Другото американче, с което ходихме няма този проблем в ниските и е с нова топла част на турбото, нека се пусне с А6-цата и тогава ще има малко по-адекватни резултати, макар и неговия съединител да не харесва стартове от място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък с напълно изрядна кола, съединител S2, нови лули, свещи, ламбда, съм се пускал с нормално чипната кола и ти казвам че е по-зле чипа от Богомил.
Отделно, че си имам един чип с 0.8 налягане холд и пик, който дойде от Ибей и колата се усеща значително по-жива до 4000 оборота. Усеща се и така типичния турбо ритник на 2000-2200 оборота.

Не ми се занимава да разменям чипове и щуротии, защото А4ката не я карам вече аз и не се и сещам за тоя бъг.

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пробвах колата на колегата. Наистина и има нещо, и не е много меродавно да се съди за чипа от тази сверка. В ниските е много мудна, липсва ритника към 2000-2500, който го има при мен. Жалко, че колегата V1per не можа да присъства вчера, за да ги замерим с мойта. Сигурен съм, че резултата щеше да е по-различен. Днес я оставих за мерене на компресия и проверка на турбото, и за най-голяма моя изненада се оказа, че всичко е перфектно. Компресия си има еднаква и в заводските спицефикации на всички цилиндри, луфт на турбото - минимален, което значи, че един вид е читава и по нея могат да се правят някакви изводи за чипа. Ако имам проблем с гумичките на клапаните (все пак тоя разход на масло трябва да е отнякъде), това оказва ли влияние на вървежа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе то докато не се свали и не се тества, май не е много сигурно дали не е от него, щото при кулера си имаше масълце, но при дросела чак, няма. Казаха ми, че не е омаслено около самото турбо и при перката, но пък как тогава отива при кулера масло? Може ли нещо от картерната да вкарва? Ще хвана да я затапа най-накрая да видиме дали пък няма да намали разхода.

Редактирано от kosio85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След засилване на двигателя, дебита на картерните газове се увеличава. Вкарването на маслени пари и не само в смукателния тракт на двигателя е глупаво техническо решение ... За сметка на това екологично .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...