andrey mitov Публикувано 10 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2015 здравейте, понеже повече глави по може да измъдрят нещо, да поставя въпроса публично : от известно време ми светва 'чека' и при диагностика грешката е 'бедна горивна смес'. - оказа, се че 2 клапана в с-мата на картерната вентилация не работеха и са сменени / раздвижени. т.е. сега не би следвало там да има проблем. - катализаторите и ламбда сондите изглежда още са ОК, защото на тест с газ анализатора всичко е ок (емисии ала бала) т.е. физически/механично всичко е ОК. също така няма проблем с вървежа или разхода и т.н. ...обаче идикацията пак си светва. според Вас кое още би могло да даде тази грешка ? самия компютър, който дава инфото към диагностичната програма и индикациите по таблото ?? човека, който я сервизира от години, ще поработи малко по темата, но се сетих да питам и тук, щото има колеги с доста сериозни познания, както разбирам от разни теми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 10 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2015 от къде си? За жалост намерисва на центровка, обтегачи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrey mitov Публикувано 10 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2015 София Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 10 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2015 ако имаш път към пловдив може да я погледна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 10 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2015 Аз имах същия проблем и се оказа вакумния маркуч от турбото до клапана .След подмяната не ми пише нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrey mitov Публикувано 11 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2015 а в случай, че нямам турбо, има ли такъв вакуумен мъркуч ? Аз имах същия проблем и се оказа вакумния маркуч от турбото до клапана .След подмяната не ми пише нищо. мерси, колега, но за сега не се очертава.... ако имаш път към пловдив може да я погледна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrey mitov Публикувано 12 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2015 .... май е сложна задачката ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
josepe306 Публикувано 12 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2015 MAF (дебитомер) и налягане на горивото проверявани ли са? колата газифицирана ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrey mitov Публикувано 14 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 ами на една от диагностиките наскоро, беше споменато, че може да е или едно, второ или трето, и т.н...... и мисля, че беше споменат и дебитомера като потенциален проблем....... тъпо ми звучи, да подменям наред, за да се види къде точно е проблема...... еба я у диагностиката - то и аз знам, че проблема е в някое от всичките джаджи по колата газ няма. утре ще пробвам един вариант евентуално и ако има резултат, ще докладвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tvard Публикувано 14 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2015 Не си попаднал на точния диагностик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
josepe306 Публикувано 18 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2015 дебитомерът може най-лесно да се тества, като се кара колата и се гледат живи данни. там в графата му показва колко въздух минава - на 2ра кикдаун и буквално преди да превключи гледаш колко г-s дава. Най - добре си вземи спътник, ти караш, той гледа. резултатът трябва да 80% от мощността на колата (на вал като нова ) можеш да направиш и лог, но от изказването ти разбирам, че си по-бос и от мен даже (не сеобиждай, всичко си има първи път). Иначе налягането на горивото си се мери с уред, подобен на манометъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrey mitov Публикувано 21 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 това с теста в движение го правихме вече.....и първата идея беше, че катализаторите са задръстени вече и т.н.... само, че на газ анализатор се показаха че действат в норма и мога, дет се вика, и годишен преглед да мина съвсем официално ше сменим още някой друг чарк, и ще си покаже. в крайна сметка с дърти коли това е положението....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
josepe306 Публикувано 27 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2015 хаха, тези коли не са за хора, които искат да карат без да правят, още по-малко за хора със слаби нерви.. като мен, например. аз в моята (4.2) инвестирах близо 7000 лв. от нов внос. по едно време ми идваше да сваля главите, при това на кола на 154 000 релни км. с история в Ауди. Просто това е кола, която е хубава като нова, но след време, ако се наложи да я правиш и си перфекционист, ще се наложи да се бръкнеш дълбоко. Ама то, от това, което съм видял, след 2000 г. почти няма коли да не са недоразумения на инженерната мисъл Като гледам си от София - мой съвет - обади се на колегата от форума крематор, момчето знае какво прави и говори. То и аз мога да си закача бидона, гледам данните, ама какво от това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrey mitov Публикувано 12 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2016 след тест И на вакуумна тръба или маркуч, каквото там се води - оказа се, че има пробив и въздуха, който се дърпа от там (или излиза) променя индикацията за сместа.... сменя се едно гумено уплътнение и за сега уж е това като проблем. смених и дебитомера, че с наличния нещо не му харесваше какви стойности дава, а и си е бая на години вече... сега колата върви и реагира по-свежо, въпреки, че и преди нямах особено усещане да е спъната или за много висок разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 Пич, кажи кой я излекува. Имам същия проблем с 4.2Sent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wengen Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 Давайте майстора, че и аз съм със същия проблем, свети ми чека и ми пише бедна горивна смес, а и харчи много - извънградско между 11 и 12 на сто с нормална скорост. Това не е ок и отдавна търся решение на този проблам. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SergioTacchini Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 Бедната смес се показва от първите сонди. Интересно е да знаем защо е така. Моята е на газ! Но тук има колеги, на газ, които нямат този проблем. Дайте помощSent from my SM-G950F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 Може да смуче въздух покрай всмукателните колектори, дебитомера, вакуумните тръбички, особено ако бедната смес се отчита и от двете предни сонди (лява/дясна банка). Може би не е лошо първо да се огледа за пропуск на неотчетен въздух и ако всичко е наред да се търси нататък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 (Редактирано) Преди 3 часа, Wengen написа: Давайте майстора, че и аз съм със същия проблем, свети ми чека и ми пише бедна горивна смес, а и харчи много - извънградско между 11 и 12 на сто с нормална скорост. Това не е ок и отдавна търся решение на този проблам. Поздрави! Колега, има ли газ колата? Само на газ ли е проблемът? Ако има газ, спри газта отзад от кранчето, при работеща кола, за да може да изгори всичко по системата и сама да прехвърли на бензин. Изчисти грешките, което ще занули и trim-овете. Покарай 100-200км на бензин и виж как са нещата (Engine -> Measuring Blocks -> 32 канал) Aко на бензин е ОК, търси проблеми в ГИ. Иначе огледай нещата, които е споменал колегата VBI. Най-добре ако можеш да я тестваш с пушек машина, че понякога миниатюрни пукнатини са трудни за хващане. Бих добавил да погледнеш и О-пръстените на бензиновите инжектори. Моята смучеше въздух от всичките. И заслушай да няма странни звуци от масления сепаратор (картерни газове) - ако се чува нещо подобно на подсвирване, вероятно е пробита мембраната. Пиши като има развитие по темата. Редактирано 25 Април 2019 от JusttRelaxx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wengen Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 Здравейте отново! Не не е на газ. Освен това дава грешка и на двете банки. Едни майстори ми казаха, че може да смуче въздух от уплътнението между скоростната кутия и двигателя, но много се чудя дали това е възможно? Все пак, ако имате читав диагностицик, който в София да може да я погледне, да е имал опит с подобни грешки - бедна горивна смес, давайте насам, за да я оправям. Всъщност при бедната горивна смес, логично ли е да харчи повече? Но колко повече? Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 Възможно е, да. Щото сондите отчитат бедната смес и компютъра на колата се опитва да ги коригира с впръскване на повече гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nestle_2o1o Публикувано 25 Април 2019 Доклад Share Публикувано 25 Април 2019 И при мен работи на бедна смес, чека си свети постоянно , а разходът е 12/100 извън града с нормално каране, също така когато се кара на "S" режим и стигне 5200 оборота, прекъсва за половин секунда и пак продължава да се наема. За сега съм сменил дебитомера и пцв клапана , разлика почти няма. Грешките, които показва на диагностика са 17536 и 17538 system too lean MIL ON, заради които ми свети и чека де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 26 Април 2019 Доклад Share Публикувано 26 Април 2019 Проверете вакууми, всмукателни тръби и т.н. При Субаруто ми бяха сгънали леко маркуча след филтъра и правеше абсолютно същите неща.Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 28 Април 2019 Доклад Share Публикувано 28 Април 2019 мене ми свети чека откак имам газово и нищо не мога да направя.... грешките са един катализатор и евап ....сложих нов евап, същата работа... не можах да намеря дърпа ли въздух, честно казано не ме и интересува, кофтито обаче е че като карам на бензин и вътре в купето мирише на бензин? дали има връзка , не знам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wengen Публикувано 28 Април 2019 Доклад Share Публикувано 28 Април 2019 При мен не мирише на бензин, но чекът свети непрекъснато и както казах май харчи поне с 3-4 литра отгоре! Иначе си върви и нямам усещането, нещо да не е наред, но разходът е висок! Но никой не даде идея за майстор! Дайте добър диагностик с опит! Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване