Jump to content

ВАЗ 21013 с 1.8T AEB


Recommended Posts

Странното е, че когато колеги решат да слагат двигател 1.8Т в коша.....................................съм разочарован от потребителите тук

Че кои са тия "колеги", дай да видим темите........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно ще си остане с такъв воден охладител.Просто целя да не сочи назад филтъра а по възможност настрани ако някой има идея как или е правил нека да сподели.

П.С Благодаря на всички за подкрепата.Темата бавно ще върви,но за всяка една стъпка ще ви уведомявам.А като е направя ще имате възможност да видите колата на Калояново :)

Махай го това водомасленото. Най-много да стане причина за да видиш масло и вода заедно. Само за да преместиш филтъра ти трябва нещо подобно. Щом търсиш нещо повечко от мотора е добре да си има маслено охлаждане, най-добре с маслен термостат .Има готови китове, които пак позволяват изнасяне на фолтъра. Фланец с термостат имат  Калибра и Пунто ,които са с маслено охлаждане. Дали ще стане трябва да се види по диаметъра на филтъра.

Filter_Kit.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махай го това водомасленото. Най-много да стане причина за да видиш масло и вода заедно. Само за да преместиш филтъра ти трябва нещо подобно. Щом търсиш нещо повечко от мотора е добре да си има маслено охлаждане, най-добре с маслен термостат .Има готови китове, които пак позволяват изнасяне на фолтъра. Фланец с термостат имат  Калибра и Пунто ,които са с маслено охлаждане. Дали ще стане трябва да се види по диаметъра на филтъра.

Filter_Kit.jpg

Нещо подобно изместване търся на масленият филтър :) Въпроса е дали ще успее да се намери готов кит ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има готови китове, у нас се продават, има и с поръчка некви китайски за тънки пари, където маркучите в повечето случаи е риск да ги сложиш, но като цяло най-добре търси изместване на филтъра с маслен термостат и радиатор. Щом ще става бегачка, охлаждането на маслото си трябва, за да не става на вода ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цяла система:

http://racing-mania.com/browse/product/id/369/Kompl%D0%B5kt+za+masl%D0%B5n+radiator

 

Има и отделни компоненти:

http://racing-mania.com/browse/category/id/112/

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че кои са тия "колеги", дай да видим темите........

Ето една тема, но не ми се търсят другите http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=177414&hl= . Аз затова не пуснах тема какво обмислям, а направо какво направих. По тази причина няма да се сподели какво се случва с някои В3,В4-ки quattro. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=154048&hl=

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време имаше един проект с Лада 2105 с двигател VR6 с турбо, кутия от АУДИ quattro и заден мост от волво. Кардана на ауди quattro се върти обратно на часовниковата стрелка и се оказа че ще има 6 задни предавки и една предна. След това мислиха за кутия от БМВ, но нямам представа как са се развили нещата.

http://www.tuning.bg/forums/index.php?/topic/52931-vag-vaz-или-проект-с-приятели/
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нормални теми, с нормалните за нашего брата песимизъм, необоснован оптимизъм и типичната зле претеглена самоувереност (и възможности).

И все пак тази тук радва още с началото си, момчето не пита напосоки "ама колко ще струва", "ама Е ли възможно", "ама да ми кажете КАК", направо почва с действието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегите за милите думи и не на последно място за подкрепата ;) Лично мен най-много ме притеснява как да измисля това с маслото,утре ще отида до гаража и ще ви снимам колко близко идва всичко.Най-удачен вариант ми се струва да бъде изместен филтъра с тръби така че да не пречи на кормилната кутия.Някой ме упрекнаха че кутията (кормилната била архаична да съгласен съм,да има много болтови съединения,но за разлика от рейката е на оригиналното място,геометрията в движение не се пременя,докато ако не уцелиш правилното място на рейката на присаждан автомобил говоря,в движение е забавно.Също така ако си запазя корм.кутия съм замислил един електроусилвател да сложа при което всякакви проблеми с трудността на въртене ще изчезнат.
П.С Забравих да спомена момчета мотора смятам да го карам с Megasquirt.Предполагам едни ще ме подкрепят,други ще ме критикуват,но в крайна сметка това е!Мегата преди това е карана на 1.8Т и от приятели дочух че има проблем с дебитомерите стандарните електроники.Така си решавам всякакви проблеми,пък и прекъсвача е по готин :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-удачен вариант ми се струва да бъде изместен филтъра с тръби така че да не пречи на кормилната кутия.

Аз не разбрах, дали искаш да охлаждаш маслото или само да изместиш филтъра. Ако е второто, най-лесно и бързо става, ако извадиш фланеца от 2105 с нипела за филтъра. Нипела от към блока трябва да го направи стругар, защото ще дойде къс.

 

Втори вариант е, при положение, че не искаш оригиналния маслен охладител, фланеца от 2105 с двата нипела и ще пасне без преправяне мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Потърси из каталозите за филтри, предлага се по-къс маслен филтър за предишните модели на ваг групата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

А4-та  нямаше ли маслените пръскалки в блока(за охлаждането на буталата)или на снимките не се виждат,питам щото ми требват за А3...

имам затворен мотор А4 и ако няма  да него отварям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравеите колеги и за много турбини :) Наскоро като рових из нета попаднах на снимка на блока на абф-а и гледам неговото маслено охлаждане не сочи назад като на аеб-то а право надолу,което може да се окаже възложо при моят тесен кош.Някой има ли представа дали са идентични един към друг маслените фланци?
П.С Скоро не съм писал по темата,но съвсем скоро ще видите развитие :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и най-новото и според мен най-важното като upgrade в колата ми а именно спирачните.Новите спирачки са със скромния диаметър 284мм и 22мм дебелина от Фиат купе.Взех си апаратите за скромната цена от 30 лв в не лошо състояние след,което един приятел се нае да ми начертае планки за тях(и за което му благодаря cheers.gif ) Външно състоянието им бе много лошо,но след разглобяването им видях че са работили до последно.Така махнах старите маншони и изкарах буталата.След тази процедура ме свързаха с човек който ми се занимава с боядисването на дадените елементи.На него оставих честта да ги освежи.Така след пясъкоструй и прахово боядисване апаратите изглеждат много по-добре!Дисковете-не по-малко важни заложих на brembo чисто нови.
Тази седмица предстой монтаж остана да си купя маркучи спирачни и 2бр. банджо болтове за маркучите!Като накладки смятам да заложа марката Blue Print по препоръка на един приятел-не са скъпи,много са меки и дават много добро сцепления както студени,така и топли.Е разбира се имат си и негативи-бързо свършват,но това ще се уточнява с времето.Прилагам малко снимков материал преди и сега как са се получили самите апарати!

post-98327-0-08399800-1454257842_thumb.j

post-98327-0-04194900-1454257850_thumb.j

post-98327-0-15589900-1454257864_thumb.j

post-98327-0-08399800-1454257842_thumb.j

post-98327-0-04194900-1454257850_thumb.j

post-98327-0-15589900-1454257864_thumb.j

post-98327-0-08399800-1454257842_thumb.j

post-98327-0-04194900-1454257850_thumb.j

post-98327-0-15589900-1454257864_thumb.j

post-98327-0-08399800-1454257842_thumb.j

post-98327-0-04194900-1454257850_thumb.j

post-98327-0-15589900-1454257864_thumb.j

post-98327-0-08399800-1454257842_thumb.j

post-98327-0-04194900-1454257850_thumb.j

post-98327-0-15589900-1454257864_thumb.j

post-98327-0-08399800-1454257842_thumb.j

post-98327-0-04194900-1454257850_thumb.j

post-98327-0-15589900-1454257864_thumb.j

post-98327-0-08399800-1454257842_thumb.j

post-98327-0-04194900-1454257850_thumb.j

post-98327-0-15589900-1454257864_thumb.j

post-98327-0-08399800-1454257842_thumb.j

post-98327-0-04194900-1454257850_thumb.j

post-98327-0-15589900-1454257864_thumb.j

post-98327-0-08399800-1454257842_thumb.j

post-98327-0-04194900-1454257850_thumb.j

post-98327-0-15589900-1454257864_thumb.j

post-98327-0-08399800-1454257842_thumb.j

post-98327-0-04194900-1454257850_thumb.j

post-98327-0-15589900-1454257864_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма такива на ниска цена които да спират и студени и загрели. Аз имам Старлайн които са подобни на блупринта, спират отлично на студено но имат зверски фадинг, като се стоплят не приличат на това което са студени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска минах през лазера и си взех фланеца,който беше пуснат за проба чертан по ауди кутия!Получи се разминаване на някой отвори с по 3-4 мм,но въпреки това е станах сходен с това което трябва да бъде.За пробата го пуснах 3 мм и е начертан само ауди фланеца,все още се обмисля,но когато вече е фиксиран на 100 % ще дупча на място фланеца с бмв кутия с цел да се избегне разминаването на болтовете на бмв кутията.Когато корегирам пак отворите ще видя какво се е получило и с 3-я опит да се получат нещата,след което минавам на фаза пети на двигателя и неговото му фиксиране!

post-98327-0-06838200-1454601182_thumb.j

post-98327-0-36392300-1454601188_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Maкар и слабо продължаваме с леки темпове.Докато се занимавам с фланеца,за кутията,който между другото е почти готов,реших да разглобя и предницата на колата.Идеята беше че след като колата ще се засилва,всичко трябва да е подготвено и да е на ниво.Накупих си полиуретан за предницата,също така предната стабилизираща щанга която е 19мм е подмених с такава,която е 24мм.Втулките на носачите,тампоните на амортисьорите и тези на стабилизиращата щанга са от полиуретан.След като се измъчих и пуснах колата на земята на първо впечатление колата значително по-стегната.Следващата стъпка е минаване към задният мост и слагането на полиуретан.Същевременно ми изпаднаха 2 черви регулируеми конита на твърдост,който смятам да монтирам като приключа с моста отзад.
Да се върна на фланеца почти е готов отвора към мотора е готов,само 1 отвор на стартера ми бяга,но бяга с 0.5мм който вчера пусна и се надявам утре да е готов.Ако е готов подготвям бмв кутията и смятам мотора като е на земята да сложа кутията с цел оста и да влезне в коляновият вал за да не се измята и да фиксирам къде ще стой.Останалото е работа на стругаря.Също така наскоро от един колега си взех и колектора с т25 фланеца.Надявам се съвсем скоро да има развитие.

13094416_10205362135367034_2896999767654377378_n.jpg

13138753_10205362135967049_6119938991218575619_n.jpg

13103475_10205362134967024_1965554286895710655_n.jpg

13062532_10205362143047226_4172962163070757992_n.jpg

13139211_10205362139167129_1658283485591051811_n.jpg

13100900_10205362141567189_5751558812398088251_n.jpg

13015320_10205276625149332_5399255145454484501_n.jpg

13140502_10201447141416351_1326297096_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Бавно,но славно продължавам.Така дойде ред и на задния мост,мислих да правя промени по окачването,като например тази допълнителната стабилизираща щанга като на Мирката,но се отказах отзад се запазва оригиналната концепция която си е.Единствените промени е подмяна на сегашните амортисьори ,който бях много доволен от тях с червено кони.Регулирах ги,но не са натегнати максимално оставил съм малко аванс и въпреки това ще бъде по-добре с тях.Днеска пристигна и полиуретана за задните щанги и пластинчатият шпер на марката VAL Racing.Предстой сваляне на старият заден мост и окачването на новият.Но преди това ще бъде обслужен с нови семеринги и масло.Предстой и монтаж на шпера на 3.9-то което бях си взел преди много години и да си призная имах някакво усещане че на него ще сложа шпер.Шпера е 50 % като проучих въпроса съвсем лесно става на 70%,което ще ме удовлетворява.Предстой монтаж на задният мост и като приключа с него започвам работа по мотора и кутията,рязане и напасване.

13434757_10205620958637454_8151700890380251954_n.jpg

13450064_10205620958957462_9097119612425618091_n.jpg

13466200_10205620959237469_6885902289493939313_n.jpg

13434682_10205620960237494_96195264074558974_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Колегата имаше тема че продава мотора още есента ,та развитие сигурно има но невярвам да е напред. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...