sky Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Захранващия кабел на стартера минава точно до десния ботуш отпред - там се подава ток при нужда. Вероятно на него се слага въпросната букса.Христо, за захващането на акумулатора - можеш да си изрежеш подходяща лента от поцинкована ламарина, другото е да търсиш по моргите.Нямам sky, точно тази букса търся.Не ти трябва. След средата на 2005 почват да го слагат този кабел, който е доста дебел и идва от отзад. Пробелма е, че доста често този кабел дава утечки и ти стопява акумулатора бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Тръгва кабела от черната кутия на ЕКУто до алтернатора и стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 (Редактирано) Да, но като е паркирана плътно назад колата и падне акумулатора до нула не мога да отворя багажника за да й подам ток. Съответно не мога да освободя и лоста от позиция паркинг за да избутам колата малко напред за да се отвори багажника и става весело. Ако имам букса отпред, просто отварям предния капак и давам ток. Отделно на това ще запали много по-лесно ако подавам ток отпред защото кабела до стартера ще е много по-къс - няма да има чак такъв „пад” на напрежението. Затова искам да си сложа букса отпред. Падна ми акумулатора вчера и беше голямо приключение докато успея да стигна до клемите в багажника за да й дам ток за да запали. Редактирано 4 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Не е ли по-лесно да си купиш нов акумулатор и да забравиш до следващата кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Викаш да си изхвърлям новия акумулатор всеки път като падне по някаква причина и да си купувам нов? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Точно тази "причина" не трябва ли да се намери каква е, вместо да се правят гимнастики с подаване на ток и купуване на нов? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitsider0v Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 С паднал акумулатор ли да търси причината? А и при каране само градско и не много дълги разстояния при отрицателни температури си има нужда от дозареждане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Ако колата не се кара 5-7 дни и има инсталирана техника за мониторинг е нормално да падне акумулатора...Акумулатора му е почти нов на VBI... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Да, но като е паркирана плътно назад колата и падне акумулатора до нула не мога да отворя багажника за да й подам ток. Съответно не мога да освободя и лоста от позиция паркинг за да избутам колата малко напред за да се отвори багажника и става весело. Ако имам букса отпред, просто отварям предния капак и давам ток. Отделно на това ще запали много по-лесно ако подавам ток отпред защото кабела до стартера ще е много по-къс - няма да има чак такъв „пад” на напрежението. Затова искам да си сложа букса отпред. Падна ми акумулатора вчера и беше голямо приключение докато успея да стигна до клемите в багажника за да й дам ток за да запали.За освобождаване на лоста има едно чопче под пепелника, под панела за климатика. Натискаш го и местиш на N. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 (Редактирано) Като се бърза обикновено се забравят някои работи. Както и да е, ще си сложа да може да се дава ток и отпред за всеки случай. Редактирано 4 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Moже ли малко помощ за свалянето на централния плафон?Свалих никелираната част, пластмасата,която скрива крушките и разкопчах задната част. Но предната си седи здраво хваната за тавана. Само с дърпане ли се сваля , или има чалъм? Болтове не виждам,а ме е страх да го напъна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Държи се само на винтове, намери ги. Махни пластмасите пред крушките. Трябва много лесно да излезе като махнеш винтовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 (Редактирано) Да свалих го , явно пак съм блял баирите.Мерси Редактирано 4 Януари 2016 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Здравейте колеги,за много години!!! Имам следното питане: Преди няколко дни акумулатора на колата ми който беше все още заводски Варта почина (лека му пръст). Няколко метра преди да умре ми светна на таблото лампата за акумулатора.Днес си купих Варта Силвър динамик 110 МАЧ, 920- пусков ток.Колата пали от рас-никога не е палила по-добре до сега,но лампата на таблото ми остана да свети.Въпросът ми е това нормално ли е да свети тази лампа и трябва ли да се чисти грешката през ВАг-ком след смяна на акумулатор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Вкарай си новия сериен номер просто с VCDS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 А как става ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Вкарай си новия сериен номер просто с VCDSНямам Ваг-ком кабел за съжаление,май ще трябва да се ходи до сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Ако продължава да свети лампата за акумулатора най-вероятно имаш проблем с алтернатора. Премери с мултицед закачен директно на акумулатора на колко волта зарежда при средни обороти с и без запалени фарове. Да не „умре” и новия акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Като стана дума за акумулатори, гледам колегата е взел много добър, но май не е с AGM технологията, не са ли с такива заводско? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
johnny_ Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Не, поне моя не беше. Агм се слага на коли със старт/стоп система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvilSide93 Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Замръзнала е ръчната. Постопли я малки и ако не се оправи има вероятност някое зъбче да е превъртяло. Активирана ли беше?Колата седя в гаража и се размръзна цялата, но грешката пак излизаше. Надписа е - Parking break malfunction. Не е била активирана преди да излезе грешката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Дъвчат се едни и същи неща Отзад буксата се размества на модула. Контактен спрей и почистване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Ако продължава да свети лампата за акумулатора най-вероятно имаш проблем с алтернатора. Премери с мултицед закачен директно на акумулатора на колко волта зарежда при средни обороти с и без запалени фарове. Да не „умре” и новия акумулатор.Точно от това се притеснявах.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 4 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2016 Проблем ли е ако на кола с кеyless се сложи обикновен акумулатор , вместо АГМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djaleksei Публикувано 5 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2016 Аз пък си сложих чисто нов BOSCH SILVER и се оказа че не може да се кодира, защото го няма в списъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts