Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

Захранващия кабел на стартера минава точно до десния ботуш отпред - там се подава ток при нужда. Вероятно на него се слага въпросната букса.

Христо, за захващането на акумулатора - можеш да си изрежеш подходяща лента от поцинкована ламарина, другото е да търсиш по моргите.

Нямам sky, точно тази букса търся.

Не ти трябва. След средата на 2005 почват да го слагат този кабел, който е доста дебел и идва от отзад. Пробелма е, че доста често този кабел дава утечки и ти стопява акумулатора бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Да, но като е паркирана плътно назад колата и падне акумулатора до нула не мога да отворя багажника за да й подам ток. Съответно не мога да освободя и лоста от позиция паркинг за да избутам колата малко напред за да се отвори багажника и става весело. Ако имам букса отпред, просто отварям предния капак и давам ток. Отделно на това ще запали много по-лесно ако подавам ток отпред защото кабела до стартера ще е много по-къс - няма да има чак такъв „пад” на напрежението. Затова искам да си сложа букса отпред. Падна ми акумулатора вчера и беше голямо приключение докато успея да стигна до клемите в багажника за да й дам ток за да запали.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Викаш да си изхвърлям новия акумулатор всеки път като падне по някаква причина и да си купувам нов?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно тази "причина" не трябва ли да се намери каква е, вместо да се правят гимнастики с подаване на ток и купуване на нов?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С паднал акумулатор ли да търси причината? А и при каране само градско и не много дълги разстояния при отрицателни температури си има нужда от дозареждане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата не се кара 5-7 дни и има инсталирана техника за мониторинг е нормално да падне акумулатора...Акумулатора му е почти нов на VBI...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но като е паркирана плътно назад колата и падне акумулатора до нула не мога да отворя багажника за да й подам ток. Съответно не мога да освободя и лоста от позиция паркинг за да избутам колата малко напред за да се отвори багажника и става весело. Ако имам букса отпред, просто отварям предния капак и давам ток. Отделно на това ще запали много по-лесно ако подавам ток отпред защото кабела до стартера ще е много по-къс - няма да има чак такъв „пад” на напрежението. Затова искам да си сложа букса отпред. Падна ми акумулатора вчера и беше голямо приключение докато успея да стигна до клемите в багажника за да й дам ток за да запали.

За освобождаване на лоста има едно чопче под пепелника, под панела за климатика. Натискаш го и местиш на N.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се бърза обикновено се забравят някои работи. Както и да е, ще си сложа да може да се дава ток и отпред за всеки случай.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moже ли малко помощ за свалянето на централния плафон?

Свалих никелираната част, пластмасата,която скрива крушките и разкопчах задната част. Но предната си седи здраво хваната за тавана. Само с дърпане ли се сваля , или има чалъм? Болтове не виждам,а ме е страх да го напъна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държи се само на винтове, намери ги. Махни пластмасите пред крушките. Трябва много лесно да излезе като махнеш винтовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,за много години!!!

 

Имам следното питане:

 

Преди няколко дни акумулатора на колата ми който беше все още заводски Варта почина (лека му пръст). Няколко метра преди да умре ми светна на таблото лампата за акумулатора.Днес си купих Варта Силвър динамик 110 МАЧ, 920- пусков ток.Колата пали от рас-никога не е палила по-добре до сега,но лампата на таблото ми остана да свети.Въпросът ми е това нормално ли е да свети тази лампа и трябва ли да се чисти грешката през ВАг-ком след смяна на акумулатор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако продължава да свети лампата за акумулатора най-вероятно имаш проблем с алтернатора. Премери с мултицед закачен директно на акумулатора на колко волта зарежда при средни обороти с и без запалени фарове. Да не „умре” и новия акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като стана дума за акумулатори, гледам колегата е взел много добър, но май не е с AGM технологията, не са ли с такива заводско?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замръзнала е ръчната. Постопли я малки и ако не се оправи има вероятност някое зъбче да е превъртяло. Активирана ли беше?

Колата седя в гаража и се размръзна цялата, но грешката пак излизаше. Надписа е - Parking break malfunction. Не е била активирана преди да излезе грешката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако продължава да свети лампата за акумулатора най-вероятно имаш проблем с алтернатора. Премери с мултицед закачен директно на акумулатора на колко волта зарежда при средни обороти с и без запалени фарове. Да не „умре” и новия акумулатор.

Точно от това се притеснявах....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си сложих чисто нов BOSCH SILVER и се оказа че не може да се кодира, защото го няма в списъка. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...