Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

Здравейте! Колата ми е 2.4 бензин/газ. Имам следният проблем. Вчера след около 5км. каране на таблото светнаха следните грешки за ESP, ABS и Handbrake malfunction. Светлините на таблото изгаснаха, но имах мощност. Случи се на светофар и след около 300м. отбих, изгасих и се опитах да запаля наново. Но уви, остави ме на пътя. Наскоро сменях реле регулатор на динамото, защото подаваше повече ток. Спирачна течност имам, прегледах я за всеки случай, не е от там. Акумулаторът ми е BOSCH на 3 месеца, но вчера сякаш нямаше заряд, след като ми подадоха ток колата запали и я прибрах. Днес запали от първият път, чаках я да загрее и докато изпуша една цигара и като чух, че музиката спря видях, че отново всичко беше изгаснало по таблото. Последва опит да запаля отново и пак въпросните грешки, когато завъртя се чува 2 пъти леко чукане и дотам. Може ли да ми дадете насоки откъде може да е проблема? Все още не съм я карал на сервиз, защото не мога да я запаля, по-късно днес ще я закарам, ако трябва с репатрак. Благодаря предварително!

 

пп: Свещите ми са за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Причините може да са доста: не зарежда алтернатора, акумулатора е пътник или силно разреден, имаш някаква утечка, която ти сваля акумулатора след престой. При мен преди година и кусур се оказа, че ми се е пълнила една кутия с релета с вода отпред и това е сваляло акумулатора. С една дума ти трябва мултицед с който да замериш първо колко ти зарежда алтернатора с и без фарове и ако е в норма да премериш каква ти е консумацията от акумулатора в покой - колата заключена и пусната аларма (трябва да изчакаш поне 2 минути след заключване за да видиш какви стойности ще даде). Като за начало си зареди акумулатора със външно зарядно (дори и да пали в момента) за да си вдигне гъстотата електролита - така няма да ползваш репатрак, ще можеш да я закараш в сервиз на ход ако не можеш сам да се оправиш.

Лампите са ти светвали заради ниско напрежение от акумулатора, което ме навежда на мисълта, че проблема може да е в самия алтернатор - не зарежда.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! Акумулаторът беше разреден, но нямам утечка. Тази нощ ще го заредят и тестват. Но проблемът идва от алтернатора, понеже не зарежда правилно. Едва, когато форсирам до 2-2500 оборота започва да работи както трябва, на ниските обороти не зарежда. Утре ще го прегледат, дано не е за смяна, а може и да е някое кабелче, слаба връзка. Приятна вечер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toва ли е маслото на раздатката? 

http://www.ebay.com/itm/0-5-Litro-Audi-VW-Seat-Olio-asse-per-Commutazione-e-Cambio-automatico-G-052-145-/381281545455?hash=item58c626acef:m:mK-urbtWiFP3Ari_ajNB4EA

Редактирано от pe6koo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що поръчах дросела, моторче на вихровите клапи и това на EGR, да видим проблема дали ще изчезне.

Монтажа е лесен, но и на 3те ли им трябва адаптация след монтаж?

Мотора е 3.0 TDI BMK

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, вадете кристалните топки: от няколко дни в движение започна да се чува бръмчене/бучене, което не е от двигател или скоростна кутия, усилва се със скоростта на колата, но не е обвързано с оборотите на двигателя.

Нямам идея как звучи "виещ" лагер главина, но при мен "виене" няма, а по-скоро бръмчене или бучене.

 

Като хинт: днес като реших да изляза с колата без да почистя снега от двора, коремът на А6-чката се обърса в пресния сняг, и тук таме по снега намерих следи от бистър жълт флуид... :( :( :( - имате ли идея какво тече?

Редактирано от Creep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега прерових и намерих кутия с оригинална спирачна течност, която ми беше останала след смяна преди година и половина... Ливнах малко от нея на снега и познайте - същия цвят :(

Редактирано от Creep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mда, нямам спирачки :) :) :)

Педала твърд, натискам и едвам спира в двора... Долях течност и преля казанчето почти веднага?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че прелива не значи че казанчето е пълно. Моето беше празно, но не искаше да се пълни и преливаше. Май под цедката има клапанче. Така и не успях да я махна и си долях през капачката до цедката.

Когато е мек педала обикновенно трябва доливане, не твърд.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,може ли да ми кажете за какво са тези лампи,които светят на таблото и на компютъра? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11452961514577119&slink=c5yz0mХвърлил съм око на тази.Благодаря

Редактирано от Аudi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По каталог да, но аз в събота смених моя акумулатор. Оригиналният още беше, 110 AH, и 850 стартов ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригалният е 110 амперчаса, но аз си взех и за двете 100 амперчаса, че никъде нямаше наличен. Трета зими нямам проблеми но аз съм с бензинки все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Началото на миналата зима взех Гигават-100 А.ч. и сдаде багажа за един месец. Рекламирах го и по съвет на Стефан доплатих за Банер и нямам ядове от тогава. Оригиналния беше Варта-110 А.ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,може ли да ми кажете за какво са тези лампи,които светят на таблото и на компютъра? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11452961514577119&slink=c5yz0mХвърлил съм око на тази.Благодаря

Едната лампа е "check engine" най-врроятно провмен с вихровите клапи, другата е за налягането в гумите.

Тази кола няма как да е произведена 12.2006.

Редактирано от pe6koo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...