hpetrov Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 Здравейте! Колата ми е 2.4 бензин/газ. Имам следният проблем. Вчера след около 5км. каране на таблото светнаха следните грешки за ESP, ABS и Handbrake malfunction. Светлините на таблото изгаснаха, но имах мощност. Случи се на светофар и след около 300м. отбих, изгасих и се опитах да запаля наново. Но уви, остави ме на пътя. Наскоро сменях реле регулатор на динамото, защото подаваше повече ток. Спирачна течност имам, прегледах я за всеки случай, не е от там. Акумулаторът ми е BOSCH на 3 месеца, но вчера сякаш нямаше заряд, след като ми подадоха ток колата запали и я прибрах. Днес запали от първият път, чаках я да загрее и докато изпуша една цигара и като чух, че музиката спря видях, че отново всичко беше изгаснало по таблото. Последва опит да запаля отново и пак въпросните грешки, когато завъртя се чува 2 пъти леко чукане и дотам. Може ли да ми дадете насоки откъде може да е проблема? Все още не съм я карал на сервиз, защото не мога да я запаля, по-късно днес ще я закарам, ако трябва с репатрак. Благодаря предварително! пп: Свещите ми са за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 (Редактирано) Причините може да са доста: не зарежда алтернатора, акумулатора е пътник или силно разреден, имаш някаква утечка, която ти сваля акумулатора след престой. При мен преди година и кусур се оказа, че ми се е пълнила една кутия с релета с вода отпред и това е сваляло акумулатора. С една дума ти трябва мултицед с който да замериш първо колко ти зарежда алтернатора с и без фарове и ако е в норма да премериш каква ти е консумацията от акумулатора в покой - колата заключена и пусната аларма (трябва да изчакаш поне 2 минути след заключване за да видиш какви стойности ще даде). Като за начало си зареди акумулатора със външно зарядно (дори и да пали в момента) за да си вдигне гъстотата електролита - така няма да ползваш репатрак, ще можеш да я закараш в сервиз на ход ако не можеш сам да се оправиш.Лампите са ти светвали заради ниско напрежение от акумулатора, което ме навежда на мисълта, че проблема може да е в самия алтернатор - не зарежда. Редактирано 14 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 Алтернатор, акумулатор и после влизаш във филм... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hpetrov Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 Благодаря за отговорите! Акумулаторът беше разреден, но нямам утечка. Тази нощ ще го заредят и тестват. Но проблемът идва от алтернатора, понеже не зарежда правилно. Едва, когато форсирам до 2-2500 оборота започва да работи както трябва, на ниските обороти не зарежда. Утре ще го прегледат, дано не е за смяна, а може и да е някое кабелче, слаба връзка. Приятна вечер! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 14 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2016 (Редактирано) Toва ли е маслото на раздатката? http://www.ebay.com/itm/0-5-Litro-Audi-VW-Seat-Olio-asse-per-Commutazione-e-Cambio-automatico-G-052-145-/381281545455?hash=item58c626acef:m:mK-urbtWiFP3Ari_ajNB4EA Редактирано 14 Януари 2016 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 (Редактирано) Току що поръчах дросела, моторче на вихровите клапи и това на EGR, да видим проблема дали ще изчезне. Монтажа е лесен, но и на 3те ли им трябва адаптация след монтаж?Мотора е 3.0 TDI BMKSent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 15 Януари 2016 от zafirovp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Защо не ги спря? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2016 Може ли информация откъде и кое колко струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Колеги, крушките за ксенона са D2S доколкото знам, но гледам, че има 35W и 55W. И двете ли стават? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Цък. Баластите за 55W са други, доколкото знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Значи D2S 35W са нашите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 (Редактирано) Да 35W. Редактирано 16 Януари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 (Редактирано) Колеги, вадете кристалните топки: от няколко дни в движение започна да се чува бръмчене/бучене, което не е от двигател или скоростна кутия, усилва се със скоростта на колата, но не е обвързано с оборотите на двигателя.Нямам идея как звучи "виещ" лагер главина, но при мен "виене" няма, а по-скоро бръмчене или бучене. Като хинт: днес като реших да изляза с колата без да почистя снега от двора, коремът на А6-чката се обърса в пресния сняг, и тук таме по снега намерих следи от бистър жълт флуид... :( - имате ли идея какво тече? Редактирано 17 Януари 2016 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
С.Стефанов Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 (Редактирано) Хидравлична течност? Редактирано 17 Януари 2016 от С.Стефанов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 (Редактирано) Сега прерових и намерих кутия с оригинална спирачна течност, която ми беше останала след смяна преди година и половина... Ливнах малко от нея на снега и познайте - същия цвят Редактирано 17 Януари 2016 от Creep Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deniTDI Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 (Редактирано) Лагера на главината ти вие. И при мен така беше, като бучене. Редактирано 17 Януари 2016 от deniTDI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Creep Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 Mда, нямам спирачки :) Педала твърд, натискам и едвам спира в двора... Долях течност и преля казанчето почти веднага?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 Това че прелива не значи че казанчето е пълно. Моето беше празно, но не искаше да се пълни и преливаше. Май под цедката има клапанче. Така и не успях да я махна и си долях през капачката до цедката.Когато е мек педала обикновенно трябва доливане, не твърд.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аudi Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 (Редактирано) Колеги,може ли да ми кажете за какво са тези лампи,които светят на таблото и на компютъра? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11452961514577119&slink=c5yz0mХвърлил съм око на тази.Благодаря Редактирано 18 Януари 2016 от Аudi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 (Редактирано) Колеги,100 ампера и 900 стартов ток добре ли е за нашите коли? Редактирано 18 Януари 2016 от DonTodi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 По каталог да, но аз в събота смених моя акумулатор. Оригиналният още беше, 110 AH, и 850 стартов ток. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deniTDI Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Оригалният е 110 амперчаса, но аз си взех и за двете 100 амперчаса, че никъде нямаше наличен. Трета зими нямам проблеми но аз съм с бензинки все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Моя сега е 110 ампера 950 стартов.Сменян е от 2013 поне така пише и му свърши живота.Нямам представа каква марка е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi6644 Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 Началото на миналата зима взех Гигават-100 А.ч. и сдаде багажа за един месец. Рекламирах го и по съвет на Стефан доплатих за Банер и нямам ядове от тогава. Оригиналния беше Варта-110 А.ч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 18 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2016 (Редактирано) Колеги,може ли да ми кажете за какво са тези лампи,които светят на таблото и на компютъра? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11452961514577119&slink=c5yz0mХвърлил съм око на тази.БлагодаряЕдната лампа е "check engine" най-врроятно провмен с вихровите клапи, другата е за налягането в гумите.Тази кола няма как да е произведена 12.2006. Редактирано 18 Януари 2016 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts