Mafiqta_94 Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Ей това са грешките и не мога и не мога да вляза в 7ми комп неска с другия модул не видях за грешки пробвах да вляза в 7ми но не стана кабели стопени не виждам никъде покрай гетеуея и тоя модул седалки не съм свалял ама май и тва ще правя да видя под мокета кво става.. Ся др дерт /ебаси колата/ неще да се отключва и заключва с дистанционното отключвам я ръчно и после се отключва и заключва 5 6 мн и пак спира.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 не може да влезеш защото не ти отговарят модулите. какви са грешките в гейта? Направи фул лог и го пейстни направо. Трябваше да видиш с другия хед какво ти дава, и пак тест на оптичния кръг. Замери и кабелите, буксата е надписана, вземаш мултицет и пробваш. 4E0 973 802 - това е номера на тапата, 28лв. е Според мен ако и с другия модул е така (в което не съм сигурен) значи не стига захранване до модула. В тоя модул мисля че само 3 кабела идват. +12 постоянни, сигнал от спирачката и маса. другите кабела са за бутоните на таблото и екрана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 25 minutes ago, Mafiqta_94 said: Ей това са грешките и не мога и не мога да вляза в 7ми комп неска с другия модул не видях за грешки пробвах да вляза в 7ми но не стана кабели стопени не виждам никъде покрай гетеуея и тоя модул седалки не съм свалял ама май и тва ще правя да видя под мокета кво става.. Ся др дерт /ебаси колата/ неще да се отключва и заключва с дистанционното отключвам я ръчно и после се отключва и заключва 5 6 мн и пак спира.. Колега, провери ли захранването и оптиката да не са прекъснати до модулите отзад в багажника в ляво (където е двд-то за нави-то). Отзад има букси които не се виждат, може да се наложи да го демонтираш за да провериш буксите/кабелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 В гейта ми шие грешка само за модула на парктроника нищо др няма.. ще го замеря да го видя или ще го занеса на човек дето се занимава с тва да го погледне.. през тва време ще намеря тапа и ще пробвам.. а я сега да питам като я слагам тая тапа след всяко устройство по оптиката кво тряя да се случи ще проработи ли.. Отзад всичко е на място и е здраво свалях го 1 път утре пак ще го сваля... варианта ми е стопен кабел или да има още някъде бушони за които не знам.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Това трябва да ти свърши работа. Сравни все пак буксата първо. Иначе при мен беше протекъл вътрешния радиатор и беше преебел оптиката, съответно всичко отказа. Т.е. Има начини да се преебе от нещо не директно свързано. С тапата единствено можеш да тестваш ако някое от устройствата е сгънало. Съответно в такъв случай MMI-a ще запали и ще си набие грешка за липсващото устройство. Не знам само какво ще стане ако направо затапиш MMI head unit-a, дали би запалило нещо или някакси да се разбере че е проработил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 Благодарско за тапата баш тази е.. а за модула тва ми беше идеята че нали той се явява управлението.. обаче не ми е ясно само едно защо като той е веднага след гейта само в неговата оптика дава ерор след тва в ченджара а другите неща са електрикал и оптикал ок ок ок.. утре ще видя дали стига захранване до модула ако всичко е 6 ще взема друг.. но пък защо с мескашната проба ваг не се върза с другия.. яд ме хвана че не направих тест да видя къде е ерора.. И др да те питам теб в поста дето ми даде инфо кой модул има КП и кой не въпростния го няма в ни единия раздел.. дали е вероятно и той да е с КП и днес просто пича да ме вързал на клона като ми е казал че неговия е с премахнато.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 1 Април 2016 Доклад Share Публикувано 1 Април 2016 (Редактирано) Преди 21 часа, Mafiqta_94 написа: Цитиране на предходно мнение! Колега, аз мога да ти кажа какво се случва ако извадиш оптичния конектор от head unit-a в багажника в ляво 00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 02-Auto Trans -- Status: OK 0000 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 000007-Control Head -- Status: Cannot be reached 1100 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: OK 00000E-Media Player 1 -- Status: Cannot be reached 1100 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 000019-CAN Gateway -- Status: Malfunction 001037-Navigation -- Status: Cannot be reached 1100 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 000047-Sound System -- Status: Cannot be reached 1100 4F-Centr. Electr. II -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 53-Parking Brake -- Status: OK 0000 55-Xenon Range -- Status: OK 000056-Radio -- Status: Cannot be reached 1100 61-Battery Regul. -- Status: OK 0000 62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000 6C-Back-up Cam. -- Status: OK 0000 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000 76-Park Assist -- Status: OK 000077-Telephone -- Status: Cannot be reached 1100 Колата си бачкаше на 6, само MMI-я светва за секунда екрана и се гаси сам. Оказа се, че в сервиза бяха забравили да закачат оптичния конектор отзад след едни интервенции. Редактирано 2 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 MMI head unit-a се намира зад жабката, не в багажника. В списъка по-назад го наричат MMI Controller, т.е. си има СР. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 като сложиш тапата на head unita всички други модули в кръга би трябвало да тръгнат и да можеш да влезеш в тях. Премахването на CP не е да изключиш нещо. Модула се обучава към колата, иначе не става номера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 Затва си мислих че го няма в списъците иначе при мен грешките са същите ще взема другата седмица тапа и ще видя какво ще стане иначе за премахване на КП за кви пари говорим горе доло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 Попринцип беше около 40лв, но понякога начисляват и един час труд, та става към 80лв. Кой как се уреди дет се вика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 Ее добре е значи викам че ще е нещо от сорта 150 200 кинта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 Тест на оптичен кръг 110 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DonTodi Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Някой може ли да провери,дали лостовата система (избирача за скорости) от 2.7 тди дали е същия като на 3.0 тди ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Колеги, имам проблем със задните габарити/стопове на капака на багажника от лявата страна. Понякога светят, понякога не. Също така днес ми направи впечатление, че дори и да не светят, не винаги ми дава грешка на таблото. До днес мислих, че проблема е във връзките към тях, но май не е. Съмнява ме, защото мерих напрежения на трите клеми отляво и отдясно, като на работещите светлини при включен габарит ми дава 2 волта напрежение, а от другата страна - 0,4 волта, което ми се струва доста странно. С голяма вероятност и аз не меря каквото трябва, но няма симетрия за двата фара. Нямаше как да измеря напрежението при натиснат педал, поради липса на втори човек. Въпросът ми е има ли някакъв контролер за тези напрежения, дали става дума за някакви настройки, или проблема е някъде другаде? Колата е авант, лед задни светлини, външните светлини в ляво и всички в дясно си светят нормално. Няма проблеми със светлините за заден ход и мъгла, които също са на капака. Диодите са здрави, светят, когато им се подаде директно напрежение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
terdion Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Здравейте колеги, от доста време следя форума и намирам изключително много полезна информация, но до сега не съм поствал нищо. До колегата bancho. В момента и аз имам подобен проблем, разликата е, че моята е седан и проблема е в задния десен габарит/стоп, за който ми шие грешки, че не работи, гася колата, паля и "чудо" работи отново. И след няколко дни се повтаря. Днес се рових из разни чужди форуми и се оказа, че е сравнително чест проблем. Проблема бил в конектора и по-специално в пина за земя, който корозирал доста и задните светлини започвали да се държат странно. Четох за две решения. Едното решение е хубаво почистване на въпросния пин, което обаче в повечето случаи е временно, а другото е шунтиране на замята от нормалния конектор и закачането му директно към пистите в самия клъстър. Все още не съм пробвал един от тези два варианта, тъй като не съм намерил време, но веднага щом имам време ще почна първо с вариант 1, ако продължава ще се минава на втория вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 (Редактирано) Вероятно е това. Сега я вързах на Ваг и ми даде следното нещо: 02115 - Control circuit for brake light in trunk 009 - open or short to ground/hatch lid; left Нещото, което ме притесни е друго - даде ми грешки за вентилаторите на радиатора: 006480 - Radiator fan (V7) P1950-002- movenent restricted/ jammed - intermittend и 001683 - Fan2 control circuit P 0693-001- short to ground Днес я карах из града, не вдигна повече от 90 градуса, но ми направи впечатление, че се чуваше силно бръмчене, когато я вкарвах в гаража. От това, което четох, вероятно четките на големия вентилатор са зацапани, или износени. Така че, ще трябва да се ходи в бокса, там ще се гледа и за другото. Какво значи Fault Priority 0? Малък, или много голям проблем? Редактирано 4 Април 2016 от bancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 За стоповете: И мойте букси бяха корозирали. При седана стоповете са трагедия, сигурно Гюнтер който ги е измилил е бил амиш. Та единственото побългаряване по моята кола след проба с 3 други броя е дупченето на дупки в долната част на стопа...8 на брой ф6. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Април 2016 Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 Сменят се пластмасовите капаци отзад и проблема се решава. За чий си дупчите фаровете като отзад на капаците има тапичка и 5мм отвор дето като се запотят се маха за няколко дни хубаво време и пак се слага. От промянта на температурата и влажно време навън кондензират вътре особено по-старите коло с позаминали уплътнения там. Почистване, контактен спрей и е като нова за следващите десет години. За вентилатора, разглобява се бая нещо и се сменя отпред вентилатора или ако стане с почистване. Твоя щом шие грешки значи е запекал и заминал. Нов - колкото може си го пазариш от някоя морга или ибей, проблема е смяната, че при 3.0 май не е много лесна и отпред се поразглобяват бая неща докато се стигне до него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 5 Април 2016 Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 Е, то на постояннотоков двигател какво толкова може да замине? Освен четките да са износени, да не се движат в улея, или да е заминал колектора, ама тогава ще изгори и предпазител. Ще го видя утре, ако се оправи с раздвижване или смяна на четки - супер. Ако не - варианти от морга до Порше Имате ли представа самия вентилатор дали има някакъв съединител, някакъв блок за упрвление на оборотите, или си е директна зъбчатка през температурен датчик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Април 2016 Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 Пластмасовите перки от температурните разлики и годините се чупят / кривят и почва да бучи над определена степен, от там вибрации и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Колеги да питам отново, central convenience модула ли управлява прибирането на огледалата при заключване (ако поддържа такава функция)? Колата е 4Ф фейс и искам да се прибират огледалата като заключа колата с дистанционното. Модул от Б8 ще работи ли на 4Ф, защото при А4-ките има такава функция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Long Coding на централ електрик. Модул на Б8 няма да работи на 4F Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 A4/A5 са 8K модулите, A6 е 4F, комуникацията им е коренно различна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 6 Април 2016 Доклад Share Публикувано 6 Април 2016 Да дам отчет какво се случи: вентилаторите се оказа, че работят. Изчистихме грешките, засега не се появиха повторно. Температурата си е в граници, перката не е шумна при високи обороти, явно е имало нещо инцидентно. Ще се наблюдава положението занапред. LED светлините обаче бяха дали фира, явно нещо по платката вътре в самия стоп. Напреженията се оправиха след хубаво почистване, добри момчета ми продадоха работещ стоп за 60 лева и сега нещата са в норми. Ако на някой му се занимава да поправя диоди, ще му го дам за няколко бири. Ляв заден стоп за Авант 2007, вътрешен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts