Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

Преди 13 часа, hysterics написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

таблото е в component protection, трябва да мина през Порше да го махнат, в момента нищо освен километража не работи

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

утре имам записан час за махане на CP, ама забелязах че фейсовите табла нямат лампа за акумулатора... И отделно в момента много тихо цъкат мигачите, може и да е заради CP-то или има някаква адаптация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още не съм се отказал с разглобяването на климатроника. 

 

Понеже поста ми е няколко страници назад, с две думи се опитвам да махна предната пластмаса на климатроника, като махна всички бутони и врътки, за да я боядисам с PlastiDip.

 

Искам да попитам тези с опит в тази досадна задача, бутоните разглабят ли са като на климатроника от линка и къде се намират толкова малки торкс ключета за разглобяване на панела?

 

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/470841-DIY-Climate-Control-Faceplate-Button-Swap-For-All-B6-Model-Years-*Pic-Intensive*

 

ПС: Знам, че е много по-лесно да намеря 2ра ръка фейсов панел и да ми махнат CP, но в България. В Италия най-много да ми блокират колата (отново).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по тази тема колегите споделиха че било по лесно да си вземеш фейсов, и да сложиш само пластмасата на твоя панел, така не махаш CP. Торкс се продава в комплектите от T3 нагоре са

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е най-лесния и оправдан вариант, но ми се върти друга идея в главата, за това толкова зор да извадя бутоните.

 

Ако се получи и не стане цигания ще споделя снимки.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aко успееш да го разглобиш на цяло, не се занимавай с пластидип. Удари го черен мат заедно с въдуховодите и останалата пластмасария и си патрон :)

Дайте да видим как светят тези Осрам 5000к и дават ли грешка или премигване :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почнах един 5400км трип с колата - 

Белград, Любляна, Флоренция, Авиньон, Барселона, Дженуа, Блед, Белград, София :) Още съм на 1400км та като се върна, трябва да са дошли, че връщахме 3000К-те и ще снимам и ще пусна :) 

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варна-София-Варна (през Ришкия) с един резервоар. Общо 1050 км, резервата ми светна на влизане във Варна. Каране бабешката около 130 на темпомат през цялото време. Бях със жена ми ,така че нямаше каране "свободен стил". Въпреки това средна скорост малко над 100 км/ч, като време 5 часа чисто каране във всяка посока. Очаквам разход примерно 7.5 утре като напълня.

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви имам леките крака :) аз под 10/100 не я свалям извънградско, а сега успях и мотора да го дигна до 10 от уж със 7 трябвало да върви :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта редовно си дава 6,5 извънградско, ама аз карам леко. Мисля даже, че отпушено 3,0 тди е почти същото като разход с 2,0 тди там до някакви разумни скорости 130-140,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали не вярваш наистина в това, което написа :) освен изхвърлянето на цялата екология трябва да метнеш навънка и задните седалки плюс резервната гума инда го пуснеш надолу по инерция ахах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все по-често карам колелата с аудито, на баганжик закачен на капаки и задната броня. Малко изтръпвам, понеже като се съберем 3ма човека, колелата струват повече от колата и се замислям някой ако реши да спре в мен какво ще се случи.

 

 

Имате ли някой с багажник на тавана на седан? Как се държи, стабилно ли е? Трябва да държи 3 колела (около 50 кила общо).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига да е хубав багажника за таван, ще се държи добре. Дали е на седан или комби, няма значение, просто захващането е друго. Вече какви са препоръчителните ограничения за шофиране при двата метода на пренос, не знам, но не малко ентусиасти с по 2-3 колела по тавана съм виждал да летят по магистралата, така че надали е голям проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, zafirovp said:

Все по-често карам колелата с аудито, на баганжик закачен на капаки и задната броня. Малко изтръпвам, понеже като се съберем 3ма човека, колелата струват повече от колата и се замислям някой ако реши да спре в мен какво ще се случи.

 

 

Имате ли някой с багажник на тавана на седан? Как се държи, стабилно ли е? Трябва да държи 3 колела (около 50 кила общо).

Колега занимавам се със спускане. Купих си на thule багажника за таван. Модел 598. Здрав е. Колелото се държи стаблилно по завой. Като до Алеко си карам нагоре с 80-100км/ч и все още не се е откачило. Доста е удобно. Бързо се монтира багажника и бързо се слага и колелото. На мен ми отнема под 2 мин да си сложа гредите, багажника и колелото на колата и да тръгна. Ако имаш повече въпроси съм на линия

2.jpg

1.jpg

3.jpg

Редактирано от Shadow88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18/05/2016 at 14:20, zafirovp написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Може да сме се засичали в гората :) .Гредите ги взех втора ръка за около 200лв и багажника нов е 230лв. Сега същия в SLS е с 20 лева по-евтин. 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 hours ago, kainy said:

Да ви имам леките крака :) аз под 10/100 не я свалям извънградско, а сега успях и мотора да го дигна до 10 от уж със 7 трябвало да върви :)

 

4000 km с 5 пълнения до горе точно (европейска нафта, от по-евтината), между 65 и 70 литра съм сипвал на зареждане. Каквато и сметка да правя е над 8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...