kazichene Публикувано 9 Май 2016 Доклад Share Публикувано 9 Май 2016 Аз питам за ММИ basic с монохромния дисплей и сд чейнджър за навито в жабката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Май 2016 Доклад Share Публикувано 9 Май 2016 Тая карта за нищо не става така или иначе. Едва ли ще я намериш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 Кажете някой сервиз в София, където ще регулират читаво фаровете, без да създават проблеми, които преди това ги е нямало? Може и на лс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 Порше - около 20 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 В Хеед ми ги регулираха перфектно за 15. Някой махал ли е предния панел на дигиталния климатроник? Трябва да сваля всичко от него, понеже ще се боядисва. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 (Редактирано) Добре си го напъвал. Отдолу под климатроника има една пластмаса, която първо трябва да свалиш. Мисля, че на нивото на врътките се падаха два отвора и трябва първо в предната част да го откачиш. Падне ли пластмасата, после дърпаш панела към теб и ще излезе. Редактирано 10 Май 2016 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 Just now, petio_venkov написа: Порше - около 20 лв. Като знам колко части са махнати от двигателя, направо ме е страх да не я спрат от движение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 Добре си го напъвал. Отдолу под климатроника има една пластмаса, която първо трябва да свалиш. Мисля, че на нивото на врътките се падаха два отвора и трябва първо в предната част да го откачиш. Падне ли пластмасата, после дърпаш панела към теб и ще излезе. Добре е напъвано, но от този преди мен. Мерси за подробния отговор, но знам как става. Питането ми беше дали някой е свалял самата пластмаса от предната част. Идеята е да сваля бутоните, врътките, дисплейте и всичко що има, за да пръсна панела с Plasti Dip. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 10 Май 2016 Доклад Share Публикувано 10 Май 2016 С колегата pe6koo я мъдрихме тази работа, че мислехме едни схеми, ама май не става точно както си го мислим. Той свали предния панел, но до там. Бутоните не можаха да паднат: С пласти дипа, ако го маскираш добре, може и без разглобяване да се справиш, но имай на предвид че колкото пъти съм виждал да ползват пласти дип за интериор, то е било за повърхности, които не се пипат, тъй като лесно се протрива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 Могат могат ама са ви груби ръчичките с колегата хахах освен ако не ти е надрана основата не си заслужава защото копчетата са със символи, освен това таблото е сиво, освен това е с врътките вземи си един нов клима юнит и не се занимавай с глупости ще стане топ цигания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biturbo Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 Въпрос към колегата N1995: можеш ли да дадаш номера на LED крушките Osram за дневните светлини или някакъв линк. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 Моооже: http://www.ledvision.bg/osram-led-ba15s-3000k_8_289 Отделно имат и комплект съпротивления ама май не са нужни, сложихме ги на едно q7 за проба и светеха прекрасно, нито мигат, нищо, а те са същите като А6 фарове и модули. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 3000 не е ли яко жълто? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 Гледам, че има и 6000к пак от Osram Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 Не е "яко жълто" чичо Петьо 6000к е яко лилаво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 6000 е ясно, че лилавее, бат' ХристАки. НО 3000 е в жълтата гама (и само снимка ще ме убеди в обратното, евентуално) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 @kainy благодаря за снимките. Дипа ще го боядиса и без облепване, като после ще се отлепи от бутоните заради фугите. Лошото е, че съм сигурен, че и символите ще се отлепят заедно с дипа. Малко ме стресна с тази снимка, но ще го мъча и аз. (от скоро съм ергенин и имам много свободно време):) @N1995 след като поръчах фейслифт духалки си мислех, че и климатроника трябва да е черен за да си е като OEM. Може би ще изчакам да пристигнат след месец, за да докарам същия цвят. Ти до колкото знам си сменил всичко по интериора с фейслифт / с-лайн. Черен климатроник ли купи или го остави както е моят? Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 Поръчал съм ги, днес трябва да дойдат от Германия защото малоумниците от омегалед ми се скараха по телефона, че не знаели кога ще им доставят и леко им теглих едни майни. Иначе светят перфектно бяло, глеадх ги на Q7цата ще ти пратя снимка като ги сложа надявам се утре. Зафиров, клима юнита е с компонент протекшън, моя беше сив и имаше изтъркани копчета. Взех си нов, разглобих ги и двата и си прехвърлих черната пластмаса на моя. Имай предвид, че само пластмасата е различна, т.е ако имаш здрави копчета може да купиш някой надран, аз взех един много изгодно и сега си имам резервен клима юнит с надраскани копчета леко При качам ти две снимки - какво купих и след прехвърлянето как стана. Кайну ми знае колата питай го да ти каже как е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 ако съдим по всички лед светлини и ксенонови такива 3000к е отвратилтелно жълто,по скоро трябва да са малко над 5000к за да са бяли а истински студено бялото е 6000к но малко синеят според мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 И на мен ми е интересно как светят тези крушки. Ще е супер да качиш снимка и тук в темата. За управлението на климатроника наистина е най-добре да се вземе черно и да се разменят панелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biturbo Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 (Редактирано) И аз поръчах, ще стане ясно дали набива грешка на А8,A6 и А4 и каква е светлината. Редактирано 11 Май 2016 от biturbo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 Аз преди няколко дни ходих да си вадя медицинско и с очите съм добре, демек познавам цветовете. Вие младежи направо ме хвърлихте в тъча... 3000К си е направо жълто, а 6000К е всичко друго ама не и лилаво или синьо... И още една. 6000К си е баш чисто бяло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 6000K крушка синее та лилавее... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 6000 е страшно синьо. Аз съм с night breaker d2s и е 4350K, което е бяло с минимален жълт оттенък. Между 3000-5000 е най-топлото бяло без да синее или лилавее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 11 Май 2016 Доклад Share Публикувано 11 Май 2016 Колеги, преди време бях открил къде се настройва силата на усълване на волана, кога почва да затяга и т.н., като май бяха 6 или 8 нива, но нещо не мога да го открия... Явно ми се губи едната думичка дето ще извади правилната страница :). Някой има ли си на идея, където точно се настройваше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts