Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

Естествено, че се променя, но всичко е в разумни и приемливи граници. Тоя дизел е изключително тих. 

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

С каквото и да е друго... За отпушена генерация (без катове и празни/без гърнета) става въпрос тука, не за децибелите/шума от мотора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си продължа питането от преди седмица. Бая експериментирах, главно с тръгването.

 

Колата е сток 3.0 тди БМК седан, фабрично без ДПФ. Дава 8.6-8.7 със старт от 2000 оборота.

 

Тръгвам като съм на S, натискам газ и спирачка до 2000 оборота и газ до край. С и без ЕСП май няма разлика след като сцеплението е на 100%. Гумите са чисто нови 18ки.

 

Все пак много бавна ми се струва, някакви Сеати ме наказват. Да търся ли проблем по мотора или да търся мапер?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спецификации му дават за 7.6 до 100, така че 8.5-8.6 не е нереална стойност. Все пак е 1800+ кила. В същото време спецификациите казват и че харчи 11/100 градско, така че е ясно колко са верни :). В мотора не мисля че има нужда да търсиш проблем. Ако държиш най-добре си закарай турбото на стенд да си сигурен, че бачка оптимално. И все пак ако потренираш малко, мисля че можеш да го свалиш до 8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11.9 е на стикер БМК, зимата го дават 10% отгоре, но граЦкото в Италия/Германия/Австрия не е като София...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове я някой да даде акъл как ди си прибера буталото на задния апарат сменям накладки но нещо не се получава отключих ги през ваг но не прибира буталото гледах някво клипче със стяга че ги прибират но не се получава.... някой нещо?? На зор ми е работата... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така значи наскоро някой беше постнал линк на рос теч как се прави влизам в паркинг спирачки от там  басик сетингс от там 007 и би трябвало да ги отпусне обаче в споменатия лин има няква схема която излиза on/off/ next като цъкна на това нищо не се променя... интересно ми е защо на левия мотор дава 0.133 А а на десния 0.000 А...  в случая сега като цъкна да се затворят не се и затварят... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова ли е лошо да тръгвам от 2000 обората, нали е хидро, трябва да държи.:)

 

За ръчната - от компютъра само прибираш ръчната а след това вече трябва да се прибере и буталато на спирачния апарат ръчно, както на предните спирачки. За скоба за прибиране аз използвам пробита накладка с болт и гайка вече 3-4 години.

 

Винаги съм се чудил обаче, може ли да се кара без електрическата част на ръчната. Нещо ще му стане ли на калипера, например да се развърти вътрешното бутало и да стане страшно.

Редактирано от zafirovp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем уж го изключих там от настройките опен реар еди кво си напънах го с хидравличен крик и не се прибра интересното беше че като я свалих на земята и като тръгнах задния десен апарат се отпусна все едно е била дръпната ръчната.. утре пак ще го мъча да видя кво ще правя... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Вчера си купих 4ф колата е супер от сякакви гледни точно,но имам няколко въпроса и проблема: 

Първо карам си на климатик и всичко си работи идеално и изведнъж от централната най-лява духалка почва да духа место студено супер топло (чак парещо) от какво може да е ? 

Втори въпрос когато отворя врата през деня свички лампи на планфоните светват а си мисла няма ли датчик да светят само когато е тъмно ? 

Трети въпрос фаровете ми са би-ксенон ама като карах вечерта нещо не ми харесват как светят може ли да се сменят крушки или нещо да се направи?

И последно имам система за следене на температурата и налягането на гумите,но с сегашните джанти те нямам може ли да се направи нещо за да може системата да работи ? 

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Клапите за климатика запичат. Супер чест проблем. Писано е по теми из раздела много. Чистене рядко помага. Клапи от фейслифтова нямат този проблем.

 

2. За плафоните не съм сигурен, но ако са ти пуснати фаровете винаги ще светят.

 

3. Може да е от крушките но най-вероятно фаровете трябвс да се рециклират (полират), но цялостно, не само външно.

 

4. Трябват ти датчици за гумите. Комплекта се намира за някъде 300-400лв. В България можеш да си ги вземеш от Дунев или Маргел. Други не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете ми са на ауто и като е загасена колата не светят ама плафони и амби сметлини светят.

фаровете са кристално чисти и лупите също поне така мисла! 

Стария собственик е продал гуми с джанти!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, trapera94 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

От къде, какви и за колко ги взе :), че и аз в някакъв момент трябва да си ги сложа.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...