Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

Прав, крив, няма значение. Проблема е в скобата на бронята, къде са ѝ щипките и дали нещо няма да му пречи да се пъхне буксата. Ако не работи е драма с кабела или самия датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Преди 18 часа, kainy написа:

Има ли как да проверя(замеря)самият датчик дали работи?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ballantiness - задна, контакт, вързваш датчика  и с ръката проверяваш пищи ли. Елементарно е, още малко ще питате кое е газта и кое е спирачката. Няма лошо и в сервиз да идеш, помагали.

 

 

 

Silven Angelov - колега има 3 възможности за твоя проблем:

 

  1. Steering Angle Sensor (G85) - няма му адаптацията или не е адаптиран като хората
  2. Кабелак от Brake Electronics (J104) до ESP-Sensor Unit (G419) е прекъснат
  3. ESP-Sensor Unit (G419) е дал фира.

Решения:

  1. Adapt Steering Angle Sensor (G85) - прави се с vcds, нищо сложно
  2. Провери конекторите от Brake Electronics (J104) до ESP-Sensor Unit (G419) - мултицетче, от къде до къде и тн. Ако е прекъснат - лошо, нов или кърпене ама като цяло лошо.
  3. Смяна на модула - лесно, няма CP мисля, вадиш единия слагаш другия. И пак адаптация
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, N1995 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Чудесно и ако НЕ пищи как ми показва това дали не е от кабела,а от датчика,просто не ми се сваля пак бронята да въртя здрав с нездрав датчик и след това да сглобя бронята да търся датчик и пак да я разглобя...аз нямам такова free време само с колата да се занимавам, време, което ти явно имаш...Така или иначе 7 от 8 датчика си цъкат ама 8-мият...се опъва.Иначе и през ум не ми е минавало да ида на майстор...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми слагаш го на буксата на някой, който работи примерно? И разбираш дали е от датчика или от кабела за 10 секунди? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го виновника. В момента в който закачих новия работещ датчик, лампата изгасна и грешката изчезна. Пробвах, работи както трябва всичко. Притеснява ме само единствено, че не ме пуска в група 069 за да адаптирам новия датчик. 

image.jpeg

image.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, къде си карате колите за пастиране/полиране.

Нашите лакове са супер твърди и не всеки може да маха холограми. Вече 2ма човека сме се мъчили на моята, само пребоядисваните панели стават добре.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,имам странен проблем,изгасих колата и след като напазарувах отключих и при завъртане на контакт всичко работи и щом опитах да запаля изгасна абсолютно всичко немога и ключа да извадя и багажника да отворя,все едно е без акумулатор,след 5 мин изчакване тока се появи и при опит да запаля пак същото?някви идеи,неразполагам с ваг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко бързи предположения:

- умрял / умиращ акумулатор

- нагорял кабел / хлабава маса

- пикаещи дюзи

- стартер / шалтер

 

Поне чува ли се стартера да опитва да върти преди да ти изчезне тока? Намери някой да ти даде ток с кабели и виж какво ще стане ...

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за отговорите,намерих проблема,явно в сервиза като са сваляли акумулатора след това не са стегнали добре масовия кабел към купето :) каква работа са имали него да разхлабват е друг въпроса :) но се оправи всичко,сега само че задната чистачка позна да си работи когато си поиска :) без значение къде е лостчето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Някой може ли да ми намери схема на окабеляването на въздушните възглавници (4ф) кой кабел откъде идва и легенда по цветове. В аутодата не можах да намеря информацията :(

Редактирано от manturbo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :) Искам да се допитам до вас съфорумниците за един проблем свързан с a6 3.0tdi 233hp .Смуче антифриз като за световно , пушеци няма никакви , също така системата са я надували в porsche varna и всички стойности излизат нормално .И да уточня смесва се с маслото

-Маслен охладител сменен

Редактирано от ForceAttack
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.aliexpress.com/item/3-Buttons-Flip-Remote-Key-for-AUDI-A6L-Q7-2005-2010-315-433-868MHz-with-8E/32652337451.html?spm=2114.13010308.0.46.Nq7kIl

 

Това е линка за дистанционното.

Пише, че ключа е с транспондер 8Е и само трябва да се обучи към имобилайзера и вече имаш ключ подобен на оригиналния.

За оригинален от Ауди ми искат около 500 лв.

Как се монтира това чудо или ползваш само ключа?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледам че го връзват към парктроника, сигурно от там хващат кан и тоци, ако нямаш парктроник трябва да се режат кабели. Но пак бих дал да ми извадят оригинален ключ вместо това :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, pe6koo said:

Я да видим твоята глава каква глупост измисли. Защо ли ми трябва?

 

На цялото окабеляване или буксите как са наредени във волана?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, N1995 said:

Защо ви трябва схема на окабеляването на въздушните възглавници?

Понякога излиза грешка в запалителя на пасажерската седалка. Пробвах да пръсна буксата под седалката с контактен спрей, след 2 седмици пак излезе. Дразни ме постоянно свети MIL. Затова искам да знам кой кабел под седалката да меря и да му добавя съпротивление 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...