kainy Публикувано 9 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 Прав, крив, няма значение. Проблема е в скобата на бронята, къде са ѝ щипките и дали нещо няма да му пречи да се пъхне буксата. Ако не работи е драма с кабела или самия датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 10 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2016 (Редактирано) Преди 18 часа, kainy написа: Има ли как да проверя(замеря)самият датчик дали работи? Редактирано 10 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 10 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2016 Ballantiness - задна, контакт, вързваш датчика и с ръката проверяваш пищи ли. Елементарно е, още малко ще питате кое е газта и кое е спирачката. Няма лошо и в сервиз да идеш, помагали. Silven Angelov - колега има 3 възможности за твоя проблем: Steering Angle Sensor (G85) - няма му адаптацията или не е адаптиран като хората Кабелак от Brake Electronics (J104) до ESP-Sensor Unit (G419) е прекъснат ESP-Sensor Unit (G419) е дал фира. Решения: Adapt Steering Angle Sensor (G85) - прави се с vcds, нищо сложно Провери конекторите от Brake Electronics (J104) до ESP-Sensor Unit (G419) - мултицетче, от къде до къде и тн. Ако е прекъснат - лошо, нов или кърпене ама като цяло лошо. Смяна на модула - лесно, няма CP мисля, вадиш единия слагаш другия. И пак адаптация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 10 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2016 (Редактирано) Преди 9 часа, N1995 написа: Цитиране на предходно мнение! Чудесно и ако НЕ пищи как ми показва това дали не е от кабела,а от датчика,просто не ми се сваля пак бронята да въртя здрав с нездрав датчик и след това да сглобя бронята да търся датчик и пак да я разглобя...аз нямам такова free време само с колата да се занимавам, време, което ти явно имаш...Така или иначе 7 от 8 датчика си цъкат ама 8-мият...се опъва.Иначе и през ум не ми е минавало да ида на майстор... Редактирано 10 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 10 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2016 Ми слагаш го на буксата на някой, който работи примерно? И разбираш дали е от датчика или от кабела за 10 секунди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 10 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2016 Верно бе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silven Angelov Публикувано 10 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2016 Ето го виновника. В момента в който закачих новия работещ датчик, лампата изгасна и грешката изчезна. Пробвах, работи както трябва всичко. Притеснява ме само единствено, че не ме пуска в група 069 за да адаптирам новия датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 10 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2016 Мини първо през security access. Виж в нета за тая адаптация, имаше някаква процедура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 Колеги, къде си карате колите за пастиране/полиране. Нашите лакове са супер твърди и не всеки може да маха холограми. Вече 2ма човека сме се мъчили на моята, само пребоядисваните панели стават добре. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 Колеги,имам странен проблем,изгасих колата и след като напазарувах отключих и при завъртане на контакт всичко работи и щом опитах да запаля изгасна абсолютно всичко немога и ключа да извадя и багажника да отворя,все едно е без акумулатор,след 5 мин изчакване тока се появи и при опит да запаля пак същото?някви идеи,неразполагам с ваг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 (Редактирано) Няколко бързи предположения: - умрял / умиращ акумулатор - нагорял кабел / хлабава маса - пикаещи дюзи - стартер / шалтер Поне чува ли се стартера да опитва да върти преди да ти изчезне тока? Намери някой да ти даде ток с кабели и виж какво ще стане ... Редактирано 11 Юли 2016 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 Масов или плюсов кабел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 мерси за отговорите,намерих проблема,явно в сервиза като са сваляли акумулатора след това не са стегнали добре масовия кабел към купето каква работа са имали него да разхлабват е друг въпроса но се оправи всичко,сега само че задната чистачка позна да си работи когато си поиска без значение къде е лостчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 виж релето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manturbo Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 (Редактирано) Здравейте! Някой може ли да ми намери схема на окабеляването на въздушните възглавници (4ф) кой кабел откъде идва и легенда по цветове. В аутодата не можах да намеря информацията Редактирано 11 Юли 2016 от manturbo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 Manturbo скоро бях питал същото, но греда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ForceAttack Публикувано 12 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 (Редактирано) Здравейте Искам да се допитам до вас съфорумниците за един проблем свързан с a6 3.0tdi 233hp .Смуче антифриз като за световно , пушеци няма никакви , също така системата са я надували в porsche varna и всички стойности излизат нормално .И да уточня смесва се с маслото -Маслен охладител сменен Редактирано 12 Юли 2016 от ForceAttack Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 12 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 Защо ви трябва схема на окабеляването на въздушните възглавници? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grozdev_ Публикувано 12 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 А познай защо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 12 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 Я да видим твоята глава каква глупост измисли. Защо ли ми трябва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako Публикувано 12 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 http://www.aliexpress.com/item/3-Buttons-Flip-Remote-Key-for-AUDI-A6L-Q7-2005-2010-315-433-868MHz-with-8E/32652337451.html?spm=2114.13010308.0.46.Nq7kIl Това е линка за дистанционното. Пише, че ключа е с транспондер 8Е и само трябва да се обучи към имобилайзера и вече имаш ключ подобен на оригиналния. За оригинален от Ауди ми искат около 500 лв. Как се монтира това чудо или ползваш само ключа? Sent from my SM-G920F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 12 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 гледам че го връзват към парктроника, сигурно от там хващат кан и тоци, ако нямаш парктроник трябва да се режат кабели. Но пак бих дал да ми извадят оригинален ключ вместо това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 12 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 3 hours ago, pe6koo said: Я да видим твоята глава каква глупост измисли. Защо ли ми трябва? На цялото окабеляване или буксите как са наредени във волана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalomencho Публикувано 12 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 Това как се занулява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manturbo Публикувано 12 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 9 hours ago, N1995 said: Защо ви трябва схема на окабеляването на въздушните възглавници? Понякога излиза грешка в запалителя на пасажерската седалка. Пробвах да пръсна буксата под седалката с контактен спрей, след 2 седмици пак излезе. Дразни ме постоянно свети MIL. Затова искам да знам кой кабел под седалката да меря и да му добавя съпротивление Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts