Jump to content

А6(с5) 4.2 - 1999г.


Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

От известно време наблюдавам една кола в мобилето, а именно A6(c5) 4.2 - 1999г.

Някой колега дали е ходил да я гледа или да има информация за нея ? 

Колата е публикувана от Септември месец, като продавача е смъкнал 2000лв. от тогава.

Разбира се говорим за 16г. кола с не чак толкова екстри за класа си, но нещо ме гризе от вътре. И най-вече автомата...

Другото което ме притеснява, че в Швейцария не знам да има толкова жарко слънце, че таблото да се огъне така  :huh:

Ще съм благодарен на всеки който даде/има актуална информация :bia:

 

Поздрави :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижда ми се, правена отпред! Много нови ми се виждат фаровете. /и да са полирани, такъв блясък едва ли ще извадят/. Не съм виждал колата на живо, но според мен таблото е цъфнало тука в България, докато е стояла да се продава. Явно не е твоята кола!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове не се карайте, пийте, Коледа е  :hilezh::bia: 

 

А иначе има логика да е сменяна предницата, сега като се загледах, вътре няма копче което да вкл./изкл. предния парктроник. Т.е. бронята може да е донор..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за тия пари не лоша. Какво очаквате от една 16 г кола изглежда си добре  няма как да не правено нещо тук там да не би да не е спукана от каране.

Такава кола няма как да е на тия километри техните коли са много карани и е поне с 200 х отгоре което не е болка за умиране.

Нормално е да седи с месеци нали не очакваш да има наплив за средновървящи комбита с бавен автомат и огромен разход ,които единствено се тушира с ГИ.

Все пак  бих я взел ако ми трябва ауди но ще махна автомата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше от Немско ще ше да е още по карана , хубавото в случея е, че в Шв. имат ограничение на скороста 130км ! А това да си купиш кола автомат и после да го махаш ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижда ми се, правена отпред! Много нови ми се виждат фаровете. /и да са полирани, такъв блясък едва ли ще извадят/. Не съм виждал колата на живо, но според мен таблото е цъфнало тука в България, докато е стояла да се продава. Явно не е твоята кола!

Ти май на снимки гледаш? Да ти покажем други от мобилето да кажеш и тяхната история, дали са седяли на слънце или не.

Толкова стара кола как искате да е идеална. Важното е да е поддържана, пък на колкото километри ще да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти май на снимки гледаш? Да ти покажем други от мобилето да кажеш и тяхната история, дали са седяли на слънце или не.

 

Това го знае всеки, който е имал поне няколко автомобила. От жегата, даже провисва и тавана и корите на вратите. Все пак на 49 + градуса, няма как да не се отлепи нещо по салона! А това с таблото е слабо място на много коли от Ваг групата.

А относно за обявите и гледането, ще си замълча. С хейтъри не ми се спори!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата отпред е фейслифт, което ще рече сменени фарове, калници, предна броня и преден капак, а отзад е преди фейс, без да се види колата не може да се каже, но според мен отпред е ударена яко и е сменено всичко, ако е направено кадърно при тази цена все пак е на 16 години кола не виждам голям проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата отпред е фейслифт, което ще рече сменени фарове, калници, предна броня и преден капак, а отзад е преди фейс, без да се види колата не може да се каже, но според мен отпред е ударена яко и е сменено всичко, ако е направено кадърно при тази цена все пак е на 16 години кола не виждам голям проблем.

Хора,

честно казано срам ме е да ви чета тъпните

- правена отпред

- фаровете били прекалено свежи  (да ти покажа моите. Даже тези са ми прекалено тъмни)

- таблото разбира се с цъфнало в двата си месеца в Бъгария поради жегата, а не поради 16-те си години и хилядите километри - само това би ме отказало.

- ограничение 130 км :D

- и това цитираното, което е върха на невежеството, което показва, че братче ти си нямаш представа ама грам от този модел. Добре че ги разкри - това е 1.9 на което му е сменено всичко. Даже не е било А6 а е било 80-тка 1Z :D

 

Истината е че такъв тип коли се продават много, много трудно и реалната цена е дори под тази в обявата. Всеки си точи лигите за такъв модел, но в момента в който си направи правилната сметка се оказва, че е гъзарията остава на зден план.

Нов внос, половината възможни екстри, очакваните проблеми+ добрия разход на тунджа. Тази кола не е най-доброто, което може да се иска от тези години. Има много писано относно този модел стига да ви се рови. Това, което аз виждам по снимки е прави ламарини, преднцата леко се разминава от дясно, здрави лайстни, оригинални предница, фарове огледала (фейслифтови), що годе запазен салон, дърво, здрав фис, esp(което дори не се брои за ектра), реална година, changer и оригиналните инструменти над него, някакви що годе прилични стелки. Алтернатора зарежада добре, още не е загряля добре така че оборотите са там където трябва да са , подгряване отпред.

Няма: подгряване отзад, спортен салон, соларен шибидах, памет на седлаките, споретен волан, затъмняващи огледала с памет, алуминиеви прашки, щори отзад. За подгряване на пръскалки, огледала, ключалки не може да се каже. Няма Bose, малко сбръчкана тапицерия на вратите

Редактирано от hellix
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми беше, дали някой не я е гледал/покарал на живо. 

За екстрите малко са да, AJM-ма ми в момента има повече, а е къде къде по-надолу в класовете, сравнение с А6 с V8.

За удари на место се проверява. Фейслифтовата предница е при всички 4.2, както калниците и праговете.

Единственото е, че с преден парктроник, трябва да има копче до това на ESP-то, което липсва!

Таблото, малкото екстри, разхода на тунджа и краве масло, ги отписвам. ZF-ското приключение е ми е ножа в сърцето...

 

Тази кола не е най-доброто, което може да се иска от тези години. 

 

Ще се окажеш прав накрая.. Нямам никакво време сега, след нова година бих отишъл да я видя, ако стои още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано предния парктроник ми седи, като подарен. Може би е слаган допълнително. Задния е оригиналния, но предния незнам. Лично на мен автомата ми беше нещото което ми дойде в повече. В крайна сметка това е е една прекрасна кола стига да не те бърка разхода на гориво и стига да имаш още едни 6К за резерва :D Виждам, че си наясно и мога само да ти пожелая успех... и ако трябва изчакай докато изпадне нещо читаво :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва го изхвърли... я скачай на тази  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11448784980691658&slink=buvmcd

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво толкова смешно казах за ограничението по магистралите в Швейцария , просто расъждавах на глас .Може да ни светнеш ако бъркам hellix!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва го изхвърли... я скачай на тази  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11448784980691658&slink=buvmcd

Жорко, т'ва е в Горна Баня, над спирката на 111 и релсите на влака. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва го изхвърли... я скачай на тази  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11448784980691658&slink=buvmcd

На задните седалки май са возили строителни отпадъци...

Напудрен дроб!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като му сложи газ и ще дойде горе долу на цената на S -ка.

Не знам, това е моето виждане,но S6-цата за мен е по-готин автомобил от А6 със този двигател...

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ няма да се слага, при всички положения. Карам по около 10-11к км. годишно, а вече и с бензин на 1.90 се обезмисля. Докато си избия парите, ще трябва да я продавам  :hilezh:

Сивата ми хвана окото, че пише Бартер, да му дам AJM-a и 1000лв. и да го отърва от мъките  :hilezh:  Като имам време наистина ще отида да я видя, екстри винаги можеш да насадиш, като изключим шибедаха. 

Та в тоя ред на мисли, на някой ако му се разделя с V8-мак и търси бомба-дюза връщаща нафта в резервоара  :hilezh:  :hilezh:  приемам оферти :bia:

Иначе за "S", спрямо "A" съм напълно съгласен, ама всяко удоволствие си има цена, дет се вика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като му сложи газ и ще дойде горе долу на цената на S -ка.

Не знам, това е моето виждане,но S6-цата за мен е по-готин автомобил от А6 със този двигател...

А каква е тая сметка като сложи газ. Защо си мислите че всеки слага газ на бензинова кола. Да си купиш С-ка и да сложиш газ е някакъв вид извращение. Ясно е че газ се слага по икономически причини и всеки го решава по джоба си. Ама да си купиш спортна модификация и след това да я скопяваш купи си по добре кола с по малко коне или по икономичен двигател. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега

Стига с това скопяване и коментари от зората на газификацията на коли в България .

Всичко е до настройки ,а темата за газта по-добре. Да не я почваме.

При все ,че е повече от два пъти по-евтино и С8 ще карам на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 на 100 в града с тоя автомат няма да ги разваля , че и на горе ако я мачкаш ...по 1.90 ,а газта е 0,80 два пъти и нещо по евтина ,но ти си знаеш аз не те агитирам просто изказвам своето виждане :) ...голям човек си ти сам си решаваш...


Колега Elbi заповядай да те повозя на моята кола и после ще си говорим за скопени автомобили  ,ако намериш разлика в работата на двигателя и във вървежа на кората аз ще ти подаря автомобилът си ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...