Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте, подсетих се от въпроса на колегата по-горе, че при мен има Лайт пакет но дръжките не светят. Загледах се, че има по две малки диодчета на всяка дръжка, но не светят. Къде мога да търся проблема? Бушон?-Кой? Друго?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Искам да ви попитам относно рамото за чистачката- слагам го и посредата остава едно малко петно,което е недоизчистено. Рамото е лявото и е от б7. Като го слагам на шлицата малко хлабуца и не влиза много плътно. Докато оригиналното влиза и не се налага да се намества. Това на какво се дължи? Даже се принудих да махна куката на която се закача пружината и я заварих малко по- нагоре, но ефекта е същия. Какво да направя?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ако стойността на помпа-дюза във ваг ком, показва 2.99 тоест максимум стойност и изобщо не се променя спрямо другите, това означава ли, че изобщо няма впръскване и дюзата не работи?  Днеска колата прекъсна. Работи на 3 цилиндъра. Няма ускорение никакво. Не мога повече от 30км и цялата кола предръпва. Закачих на ваг и стойността на 4 цилиндър е 2.99. Имам и грешка misfire на 4 цилиндър. Малко помощ Колеги. 

Редактирано от ikoseomer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже откъде да си разпечатам или да намеря схема на ел. таблото с предпазителите на Б7 BFB Quattro?

Кой за каква функция отговаря? И колко ампера е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/30/2017 at 10:51 AM, flober9106 said:

Колеги имам нужда от помощ за мотор 1.6 фси 110к.с.,колко трябва да е налягането след помпата за високото ?

Налягането не е константно.

На ниски обороти е ниско, с повишаване на оборотите принципно се качва, а времената на дюзите падат.

Вероятно датчика е повреден. Ако наистина не достигаше гориво щеше да има и записани мисфайъри. 

Но това трябва да се гледа и в движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Меглио и водоструйка.Но внимателно от разстояние,за да не се повреди самия радиатор и да олекнеш с 250 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, robobug написа:

Налягането не е константно.

На ниски обороти е ниско, с повишаване на оборотите принципно се качва, а времената на дюзите падат.

Вероятно датчика е повреден. Ако наистина не достигаше гориво щеше да има и записани мисфайъри. 

Но това трябва да се гледа и в движение.

Колеги имам нужда от помощ за мотор 1.6 фси 110к.с.,колко трябва да е налягането след помпата за високото ?Това записва като грешка.

 

 

Благодаря колега,открихме проблема беше в помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пак с меглио и има едни малки ръчни пръскачки по 2 литра, които като се напомпят и пръскат. Няма да създаде голямо налягане и ще е по- безопасно от водоструйката. С нея ще стане ли?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи и от водоструйката.Има едни накрайници които правят струята на мъгла,дори налягането да е по-голямо.

Но ако не си го правил тоя номер с чистенето,климатикаджиите знаят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли малко инфо за гърнета от двете страни на b7 2.0 tdi avant че моята е само отляво. Какво трябва да се преправи за да паснат

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...