Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Незнам.Трябва да са със същите дължини или да се мери на място.

По-добре търси от А4/8Е/.При  Б7 кори има само при мощните мотори/осмаци/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги, Защо не мога да намеря RNS-E от блутут настройките на телефона ми? Преди използвах тази функция, но изведнъж прекъсна???? 

Още един въпрос. Използвах само за телефони разговори. Възможно ли е да се използва за мюзик стрийминг от телефона чрез блутут? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По първия въпрос - опитай с друг телефон ... ако не направи един тест с ВАГ КОМ дали открива безжичния модул.

По-втория въпрос не съм пробвал но мисля,че няма да стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разговори става и синхронизира указателя. Може и за скайп разговори ако набереш от телефона, но музика не съм успял да подкарам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли опция на (В7) докато си на DRL т.е дневни светлини,да ти свети арматурното табло,а не само стрелките?

Някакъв начин да се програмира с VCDS или?

Другото което забелязвам,че на моменти свети по слабо и влизайки в тунел изгасва,а нямам датчици за светлина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, разтекло се е едно водно съединение(тройник), който се намира отзад на мотора (към купето). Как по дяволети се сменя това нещо? Дайте някакви идеи, защото няма място за работа.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, днес сутринта като запалих колата и се чу много странен тъп шум от дясната страна на колата. Вдигнах капака и от кутията на въздушния филтър се чува едно чукане все едно от тъпан. Четох някъде ,че било лошо- някой да светне по въпроса нещо.Колата е А4Б6-131к , дизел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, buhoveca said:

колеги   а4 б6 2004 година 2.5 тди 163 коня има ли филтър на картерните газове  и на колко се сменя 

Има филтър както са ти казали. Но има два варианта:

1. Пластмасов филтър, той не се сменя.

2. Некъф деуг тип филтър който се разпада. В този случай сменяй веднага с пластмасов, защото предизвиква големи проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.


Да ви запитам отваряне на преден капак и държането му отворен повече от 5 мин. може да затрие грешка / светнала лампа Check Engine?

 

Да обясня ситуацията.

Преди време, 2 седмици, затрихме адаптациите на дросела с VCDS и докато се обучи наново ми светна няколко пъти, примигваше за известно време, а не да светне за постоянно.

Днеска обаче ми примигна замалко, 20-ина сек. примерно, и угасна. Като пристигнах до крайната дестинация, тоест вкъщи, угасих колата и се сетих да видя нещо под капака. Заприказвахме се бая време с един приятел, видях каквото ми трябваше и тръгнах.

Преди час обаче се сетих с четеца за грешки, китайче, да видя какво е светнало, и нямаше нищо.

 

Че затова реших да попитам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, royce написа:

Да ви запитам отваряне на преден капак и държането му отворен повече от 5 мин. може да затрие грешка / светнала лампа Check Engine?

 

Не

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@MAPTO7007

Само недей да пускаш задните габарити през ВАГ-ком към дневните светлини.Губи се смисъла.

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз незнам по моето питане как да се оправя,Ти чак при габаритите ме прати хаха ... няма,няма ...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте днеска ходих да ми проверят климатика и фреона и човека като погледна при тръбите за зареждане на фреон едната тръба беше бая замръзнала каза ми че не било нормално и имало някакъв филтър или клапа и се сменял някой който може да ми препоръча човек за смяната му :)  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътре в дебелата алуминиева тръба е. На мен като издърпаха фреона, отвориха и тръбата да го изчистят. Не се наложи, в смисъл че почти не бил зацапан.

Филтъра май изглеждаше като върха на писалка, но двойно - тоест на хикс. Играело роля на някаква клапа за циркулацията на фреона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всеки сервиз за автоклиматици,там където знаят как работи и се обслужва този възел по колата се:

 

Препоръчва се смяна на тъй наречената "капилярна тръбичка" филтър,дозареждане с фреон и подмяна на масло в системата.

За да работи дълго и безпроблемно и да се стопанисва качественно,всичкото това по-горе изброени се прави на всеки ДВЕ години.

Както всъшност теябва да е и с течности като: Хидеавлична,Спирачна,Охладителна на макс три години и подмяната им.

Ама почти никой не го прави или % от правещите го е много малък.

Останалите живеят с бай ганьовския моабет,Аз няма да съм роб на колата.

Сами си правете изводите натам.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дванадесетостенният болт на коляновият вал на 1.9 тди за какъв диаметър вложка е?

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за номера на вложката в мануала  не пише нищо ,но след демонтажа се сменя с нов,предполагам че умишлено е направен да не може да се развие със стандартна вложка,за ангренажа трябват специфични инструменти,в ютуб има видео там може би се вижда как се развива този болт

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има комплекти инструменти за ангренажи на различни модели коли в зимбер, огледайте дали няма да ви свършат работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...