Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Защото четах някъде че има значение според евро стандартите мойте са е9 и са за източна европа, а е11 са само за УК. Това искам да знам. Благодаря извинявам се за глупавите въпроси

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са глупави, човек не може да знае всичко.

Като погледнеш фара или сложиш върху стъклото един вестник се вижда на къде е скосението. Ако по-високата част на лъча  "бие' в насрещното,  значи е за обратна дирекция.

За дясно движение високата част на лъча трябва да е в банкета и знаците, с презумцията да виждаш в дясно знаци, банкет и пешеходци.

До колкото знам за САЩ няма по-висока част на лъча?!?!

Бие и реже абсолютно хоризонтал(късите).

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте имам странен проблем с моята кола,търсих подобна тема но не намерих,проблема е -влиза студен въздух отвън в купето,единствено и само под кормилото,точно където лоста за регулиране на волана,там се усеща най-силно,климатроника го изключвам ,от всички въздоховоди духа топло,гледал съм съм свалени кори за дупка ,поне аз не открих,все едно през кормилният прът  го вкарва студеният въздух в купето,което за мен е странно,най-лошото е че проблема идва в движение,на място не може се локализира

Ако някой е имал подобен проблем ,моля да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се разглоби тапицерията и мокета за да се видят уплътненията(маншона) на кабелите влизащи в купето от подкалника. Може и от друго място да е извдена някоя тапа по купето. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, през VAG-com ли се настройва тая шитня? От известно време ми досажда. Колата е обслужена съвсем скоро, но нищо не е въвеждано в компютъра.

 

 

22829105_1935258923380817_3455806253212426491_o.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, loshdancho написа:

Трябва да се разглоби тапицерията и мокета за да се видят уплътненията(маншона) на кабелите влизащи в купето от подкалника. Може и от друго място да е извдена някоя тапа по купето. 

Ще погледна там,но се съмнявам,мястото което съм написал въздуха се усеща най-студен,на 3 градуса се усеща като за 0 градуса,на отрицателни ще е........:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около мястото, където кормилния прът минава през купето и се куплира с рейката има един гумен маншон, като мембрана е, ако някога са сваляли рейка, може да не са го наместили правилно, при мен духаше оттам, може да се види отдолу на канал, малко трудно, но става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са глупави, човек не може да знае всичко.

Като погледнеш фара или сложиш върху стъклото един вестник се вижда на къде е скосението. Ако по-високата част на лъча  "бие' в насрещното,  значи е за обратна дирекция.

За дясно движение високата част на лъча трябва да е в банкета и знаците, с презумцията да виждаш в дясно знаци, банкет и пешеходци.

До колкото знам за САЩ няма по-висока част на лъча?!?!

Бие и реже абсолютно хоризонтал(късите).

Попринцип си прав. Като сложа нещо отпред и пречупването е правилно ..../ . Обаче като застана срещу стена и е малко наобратно , може много да се разсейва или може и да си втълпявам.и аз вече незнам.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи една снимка срещу стена и ще се види какви са фаровете, трябва да светят така __/__/ като ги гледаш отвътре. За щатите  светят така –––– във фара има пластина, която позволява да се превключат в този режим. Ако са ти английски фаровете може да ги превключиш в режим за щатите и няма да заслепяват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, NIKO написа:

Около мястото, където кормилния прът минава през купето и се куплира с рейката има един гумен маншон, като мембрана е, ако някога са сваляли рейка, може да не са го наместили правилно, при мен духаше оттам, може да се види отдолу на канал, малко трудно, но става.

Мерси утре ще го погледна

Преди 2 часа, NIKO написа:

Около мястото, където кормилния прът минава през купето и се куплира с рейката има един гумен маншон, като мембрана е, ако някога са сваляли рейка, може да не са го наместили правилно, при мен духаше оттам, може да се види отдолу на канал, малко трудно, но става.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лява(обратна) дирекция. Особено десния си личи. Ма що тъй?!?!

 П.П. 

Както казаха по-горе  е възможно да се коригира. Ма внимателно, защото пада отразяващото покритие при допир.

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ще трябва да коригираш лупите на фаровете - виж в тубата къде се намира въпросната пластинка и накъде се мести за да станат права линия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може ли да ги даде на накой професионалист, като Оги( @ogip) или(@герака) да му ги оправи. Щото имам лоши спомени от моя  нелицензирана манипулация с рефлекрори... После направо нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това само с разглабяне ли става или чрез въпросното лостче което малко по- нагоре ми показахте? Това за изравняването.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само се сваля капачката на фара отзад и се премества лостчето, но аз не съм го правил. По-добре е някой който го е правил да те упъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като ме споменахте, видях въпросът - фаровете са с обратна дирекция. Както са писали колегите - може да се направят към американски стандарт, с повдигане на режекторната пластина чрез лостче във фаровете. За съжаление не може да се направи на дясна, трябва да се смени целият механизъм, който не се продава отделно, трябват други фарове, или части от строшени. Ето за ориентация какво представлява при б7 и какво трябва да се премести:

8977932H.jpg

 

Лошото е, че карането с права линия на отрязване на снопа губи доста от полезното полезрение вдясно към банкета и лично на мен ми оставя доста сляпа зона, но е задължително да се направят така, пред варианта да блести на насрещното движение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, aRobben написа:

Колеги, през VAG-com ли се настройва тая шитня? От известно време ми досажда. Колата е обслужена съвсем скоро, но нищо не е въвеждано в компютъра.

 

 

22829105_1935258923380817_3455806253212426491_o.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм 2 вечери извънградско и не са ми премигвали. А само с разглабяне и преправяне на пластината няма ли да стане? Четох в много други форуми, че когато са с лупи се обръща пластината и всичко си идва на мястото. Друго забравих да кажа, че отгоре на фара пише e9. Което трябва да значи, че не е за англия. За англия са е11 по стандарт. Попаднах на тази информация от друг форум.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено десният фар е с лява дирекция, а на снимката - левия не му се вижда ясно пола :hilezh:

Напълно възможно е да е ръчкано по него и да е правено нещо. Едно е сигурно - на тези фарове няма как да се "обръща/преправи" пластината, освен ако не е някоя по-проста кола, или да се направи иновация с нова огледална пластина, която не знам кой ще се наеме да изработи прецизно.

Сега ще обясня цветно за какво говоря, за да стане по-ясно:

Твоята лупа е близка по вид до тази отляво и можеш да видиш по-детайлно какво представлява режектора на биксенонов фар:

 

8626084G.jpg

 

Вдясно е "по-проста" "лупа", без дълги светлини и дори на нея не можеш лесно да смениш дирекцията, макар и с по-прост триизмерен профил. Имай предвид, че мръднеш ли с милиметър по дълбочина от фокуса на крушката, става мазня отпред.

 

Не съм "професионалист" и се занимавам любителски, но така стана, че доста фарки ми минаха през ръцете, обръщал съм дирекции и това е ставало само с намирането на части от донорни фарове, или на супер прости коли, с посредствени фарки, на които се фиксира режекторната пластина с планки, което не може да се случи при б7 в случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обаче не става въпрос за б7 а за пасат б6. Пиша тук, защото тук отговаряте доста по- бързо. Във форума на пежо точно това обясняват, че когато си с фарове с лупа манипулацията е лесна като се разглоби фара и въпросната пластина се обърне и ефекта е този, който аз търся, а именно да станат с това, което трябва да е. Благодаря на колегите които се отзоваха. Преди имах а4 и винаги сте ми помагали и към намирал решение на проблемите си. Благодаря Ви без вашата помощ ще се лутам някъде из небитието.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше да уточниш, че става въпрос за Пасат, но все си мисля, че и там трябва да може да се направи права линия лъча. Трябва добре да се разгледа фара или ако през Оги са минавали такива да ти даде съвет какво да направиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...