Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

преди 50 минути, tonko2.0T написа:

Нали на място ще го монтираш?

Това не го разбрах?
Сменям си го като на Б4ката нали? Не трябва някакви обучения?

Просто на Б4ката е Ексайда и искам да го сложа на Б6цата. GM-a беше паднал под 12V. след 4 дневен престой и според мен е тръгнал към ловните полета въпреки, че си пали ок.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имам предвид,че отиваш в магазина за акумулатори,харесваш,плащаш и хората ти го монтират,замерват.После ти дават гаранция-франция и караш.

И ако не влезе в дупката,може да го върнеш.

Ако го поръчваш по интернет е малко по-друга работа.

Ексайд са добри акумулаторни батерии.

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да го купувам. Просто искам да ги разменя.

Относно смяната, като го разкача трябва ли да се обучава ключ или нещо друго или всичко си е plug&play?

 П.П Благодарско за помоща от твоя страна :) сигурно още доста неща ще питам :hilezh:

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм те разбрал правилно.:steinigung:

На моята каруца при разкачен акумулатор повече от 5 мин.,после иска обучаване на ключа.

Имаше теми как става номера,че съм я забравил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задържаш бутона за отключване на дистанционното.Докато държиш натиснат вкарваш и даваш на контакт за 3 секунди след това връщаш контакта, вадиш ключа и чак тогава пускаш бутона за отключване.Това е.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам и аз нещо.. Днес си купих Трансмитер (със малко дисплейче) със блутут, кабел и USB като опции. Доволен съм, пък и струва 16 лева, че със тия дискове на Concert 2....... Въпроса ми е мога ли да си го използвам всеки ден, дори и по 3 часа без колата да е на контакт (тоест без алтернатора да зарежда) както сега работи и това да не е проблем за акумулатора? Изобщо как стоят нещата като волтаж там, просветлете ме по темата, моля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на Б7 процедурата относно ключа е следната:

-Отключва се колата с ключа/дистанционно не работи/.

-Завърта се ключа до контакт.

-Задържа се бутона за заключване за 5 секунди,

-Изключва се от контакт и се изважда ключа.

-Пробва се дали има ефект от бутоните на ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, nveselinov написа:

Да питам и аз нещо.. Днес си купих Трансмитер (със малко дисплейче) със блутут, кабел и USB като опции. Доволен съм, пък и струва 16 лева, че със тия дискове на Concert 2....... Въпроса ми е мога ли да си го използвам всеки ден, дори и по 3 часа без колата да е на контакт (тоест без алтернатора да зарежда) както сега работи и това да не е проблем за акумулатора? Изобщо как стоят нещата като волтаж там, просветлете ме по темата, моля.

Ако го ползваш да слушаш музика, консумацията му на ток ще е нищожна спрямо тази на аудио системата.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно ключЕвете ... когато взимах колата,втория ключ който е почти нов,не работеше отключване/заключване.

След 10 мин. каране с него в контакта се самообучи и започна да си работи,без никакви процедури и намеси.

Същото е и при на един приятел (В6)-цата извадихме батериите за секунди и отказа,след като покара малко с него и хоп после си отваряше/затваряше без проблем.

 

п.п Всичко описано горе е вярно ако ключа/платката е изправна и батериите изправни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, DimitarBT написа:

 

Преди да пиша във форума четох, но за lower limit exceeded не намирам нищо.

Редактирано от VBI
Цитиране на преходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, gamzoff написа:

Здравейте. Тапата на двигателя отзад на алт мотор с какъв каталожен номер е? И какъв зор е видяла че да излезе?

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Коя тапа? Има два вида тапи - на антифриза и на маслото.

Целта им е да избиват те, а не да се пука блока, при високо налягане.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.4 литра с филтър е по книжка на BFB двигател.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да разбера дали ми е изгорял зумера за забравени фарове,понеже от няколко месеца не дрънчи и се случва да забравям фаровете включени.Възможно ли е да е свързано с окабеляването на копчето за фаровете,понеже ми правеше проблеми и го разглобявах и видях,че пластмасите са започнали да се разпадат. Също така видях в една тема да проверя дали свети плафона в купето при отворена врата.Свързани ли са по някакъв начин.При мен плафона не свети понеже кабелите дадоха на късо,бушончето за кабелите също е свалено,че задимя плафона веднъж :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВАГ-КОМ и пускаш тест на таблото- ще трябва да писне и гонга. Моя е изгорял. Сменя се за 10 минути, като се маха само капака на гърба на километража. 20-30лв струва нов зумер. Същия е и на таблото на Голф 4 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кой двигател е по- читав от изброените 2.4 бях чел някъде из форума, че е следващия алт. 2.6, 2.8, и 3.0 бензин? Какво ще кажете за тях.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От изброените бензинови двигатели,при А4/8Е/ са вграждани само-2.4 V6 и 3.0 V6.

Плюса на 3.0 V6-има го и във вариант с двойно задвижване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви питам относно окачването.....

Задните пружини са Sachs 996949

Предните са с 1 синя и две зелени точки.

Тези ли пружини трябва да са за 1БЕ окачване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...