Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

https://youtu.be/xwgt1ZUxKTE

 

Това е за дръжката, от там насетне бутона трябва да е лесен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сега ако може някой да предложи откъде да си закупим нови дръжки за ръчната ще е супер,че на моята кожата е доста протрита

Изпратено от моят D2303 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, намира се от пасажерската страна, под капака непосредствено под стъклото,има един капак, махаш го и го сменяш.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, можете ли да ми кажете къде се свързват микро ключетата? Случая е такъв, микро ключето за багажника ми работи, но не дава индикация. Искам да знам къде се свързва ключето защото отзад кабелите не са прекъснати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 27.01.2017 г. at 0:02 AM, NITRO1 said:

Колеги, как да си повдигна колата? Сравнявам я с други Б7-ци и моята стои някак си по-ниска, което ме дразни много, отделен е въпроса, че като я вкарвам назад леко опира в пода на гаража, затова я вкарвам напред. На Б4-та подлагаха някакви шайби под пружините и имаше ефект. Тук дали може да стане така номера или трябва да сменям и пружини и амортесьори? колата е куатро ако има значение. Търсения ефект е поне 5-7 сантиметра, ако може 10 най-добре.

Окачването след проверка по ВИН е 1ВА Standard suspension/shock absorption, говорих с един майсторяга, той ми казва, че 10 сантиметра са прекалено много щели да нарушат геометрията на колата, полуоски, карета и т.н. Реално най-добрия ефект можел да с епостигне с 4 броя пружини от по 100 лева и повдигането щее 3 до 4 сантиметра. Окачването е в перфектно състояние, нямам омекнали пружини или изтекли амортисьори. Давайте акъл какво да правя - да сменя здрави пружини с други такива но с повече навивки най-вероятно а оттам и лекото повдигане с 3-4 сантиметра или?

Има ли друг ефикасен начин с някакви подложки например или това е само временно решение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си със 17 цола джанти,сложи 225/55 и се кефи на вдигната кола.Аз съм със 1BE(спортно)окачване и зимата карам със споменатия размер.Кола се вдига доста в сравнение с летния ми 225/45/17.И не опира никъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя се вдига доста ама този размер е доооооооста далеч от заводския 235 45 17. И още повече от летния ти сет.

 

Хубаво си я дигнал, но си я спънал зверски тая кола и скоростомера не ти показва вярно, разхода не ти се изчислява вярно. Изминатите км не са ти верни. 

 

За зимата си сложи 215 50 17 съвсем малко повече от 235 45, но по-тясна гума.

 

Всеки сам решава как да си тормози колата де.

 

NITRO1 ти как може да искаш 10см повдигане. Тва не е сериозно ХХАхахахх Няма как твоята да е по-ниска като си със 1БА от останалите и всичко да ти е наред. С кой размер гуми караш. От тях може да дойде 1см горе долу, но не и извръщанията предложени от matteraci

 

 

Редактирано от GameON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

205/55/16 са ми гумите и летните и зимните, каквито препоръчва производителя, 10 санта не са толкова много за повдигане си мисля аз. Въпроса е, че са твърде много и може д аима последствия за полуоски и т.н. Така, че и 5 сантиметра да я повдигна ще съм доволен-въпроса е как? И на каква цена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

36 minutes ago, NITRO1 said:

205/55/16 са ми гумите и летните и зимните, каквито препоръчва производителя, ...

 

Макар, че и аз карам със същия размер зимата производителя не прeпоръчва ли 215/55 R16?

Щото летните ми 235/45 R17 като ги прекарам през калкулатора са идентични с 215/55 R16 ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NITRO1 ти реално имаш ли представа колко са 10см. Съвсем сериозно питам.

Да си бе взел джип. С10см отгоре тва Ауди ще стане зверски грозна гледка. Да не говорим за стабилност. Ще люлее като лодка и си с голям шанс да се обърнеш на някой завой.

 

Просто не трябва да се катерят всички бордюри и при легналите полицай трябва да си внимателен. Аз съм с 1БЕ де е 2-3см по-ниско и нямам почти никви проблеми. и съм с твоя размер.

 

Заводската 16ка е 215 55. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не ми е ясно,защо някои колеги си развалят колите с тея смени на окачването/пружини,амортисьори и т.н./.

Плюс това тук колегата говори за 1ВА,което изобщо не е ниско.Демек е тип щъркел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GameON да ти кажа колата изобщо не се спъва с този размер и не стои никак зле.Разхода е една идея по голям вероятно.Просто колата ми дойде с този размер зимни гуми и реших да си ги карам.Много добре се държи и не опира по коловозите.Пробвал ли си със споменатия размер за да смяташ,че е извръщение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата има в предвид че 10см повдигане е извращение, не размера на гумите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми ква ми е файдата от квадрото, като зимата опира в коловози почти навсякъде, имам чувството че Голф4 е с по-голям клиренс. Снимах го днеска сравнено до мазда 6 от първите да видя ей така за сравнение, Маздата където я мислех за по-ниска и тя по-висока кола. Не катеря бордюри и никога не съм го правил дори и със старата кола, на легналите полицаи карам супер внимателно, малки камъни да видя по пътя ги заобикалям от страх да не я чукна някъде отдолу, ама лека полека взе да ми писва на ................... че е толкова ниска. Тия дни отивам да видя за некви пружини да я вдигна малко, защото вече ми идва и леко неудобна тая кола. Вчера карах Авенсис 1 ебаси клиренса, ебаси возията-моята е като тарга. Ходих при трима независими майсторяги и тримата гледаха окачването, казаха че е оригиналното, не е мръднало няма изпуснали амортисьори, пружини и т.н. и че колата била с нормална височина. Аз обаче до което и да е Б7 да застана, моята ми се струва много ниска. Както и да е ще търся некво решение.

Айде спецовете да споделят на снимка номер две тази стойка нормална ли е?

Колата е празна не е натоварена. Също и на снимка номер 1 разстоянието от асфалта до пода нормално ли е?

1496077412154.jpg

1496077413283.jpg

1496077413662.jpg

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама никой не ти казва че е лошо да е висока, казваме ти че 10см е много и наистина ще се лашка много!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Traytor said:

Ама никой не ти казва че е лошо да е висока, казваме ти че 10см е много и наистина ще се лашка много!

Добре де това го разбрах 10 няма да са, 7 да са или 5 въпроса е как?И на каква цена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия работи с 10см повдигане ги забрави веднага.Казаха ти колегите да си купиш пружини от от дизел.Иначе ако си твърдо решен да я повдигаш отиваш при стругар прави ти подложки за пружините и амортисьорите и си ти.Само ми е интересно как точно ще и направиш реглаж на страничния наклон на гумите ама това са подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@NITRO1  Ето ти за сравнение мойта как стои. Със спортно окачване е.

 

Sled.jpg

 

И аз, като ivailo_slavov мисля, че си за смяна на задни пружини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...