Passi Публикувано 23 Май 2017 Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 Надрано е и ще го сменявам.Че ще го извадя е ясно, но въпроса е дали ще става за нещо след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 23 Май 2017 Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 https://youtu.be/xwgt1ZUxKTE Това е за дръжката, от там насетне бутона трябва да е лесен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 А сега ако може някой да предложи откъде да си закупим нови дръжки за ръчната ще е супер,че на моята кожата е доста протрита Изпратено от моят D2303 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 Филтър купе(поленов) и филтър за климатика един и същи ли е? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 (Редактирано) Да, намира се от пасажерската страна, под капака непосредствено под стъклото,има един капак, махаш го и го сменяш. Редактирано 25 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 25 Май 2017 Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 Колеги, можете ли да ми кажете къде се свързват микро ключетата? Случая е такъв, микро ключето за багажника ми работи, но не дава индикация. Искам да знам къде се свързва ключето защото отзад кабелите не са прекъснати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 26 Май 2017 Доклад Share Публикувано 26 Май 2017 Колеги, еднакви ли са за всички Б6-ици предните шенкели? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 On 27.01.2017 г. at 0:02 AM, NITRO1 said: Колеги, как да си повдигна колата? Сравнявам я с други Б7-ци и моята стои някак си по-ниска, което ме дразни много, отделен е въпроса, че като я вкарвам назад леко опира в пода на гаража, затова я вкарвам напред. На Б4-та подлагаха някакви шайби под пружините и имаше ефект. Тук дали може да стане така номера или трябва да сменям и пружини и амортесьори? колата е куатро ако има значение. Търсения ефект е поне 5-7 сантиметра, ако може 10 най-добре. Окачването след проверка по ВИН е 1ВА Standard suspension/shock absorption, говорих с един майсторяга, той ми казва, че 10 сантиметра са прекалено много щели да нарушат геометрията на колата, полуоски, карета и т.н. Реално най-добрия ефект можел да с епостигне с 4 броя пружини от по 100 лева и повдигането щее 3 до 4 сантиметра. Окачването е в перфектно състояние, нямам омекнали пружини или изтекли амортисьори. Давайте акъл какво да правя - да сменя здрави пружини с други такива но с повече навивки най-вероятно а оттам и лекото повдигане с 3-4 сантиметра или? Има ли друг ефикасен начин с някакви подложки например или това е само временно решение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
matteraci Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 Ако си със 17 цола джанти,сложи 225/55 и се кефи на вдигната кола.Аз съм със 1BE(спортно)окачване и зимата карам със споменатия размер.Кола се вдига доста в сравнение с летния ми 225/45/17.И не опира никъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 (Редактирано) Тя се вдига доста ама този размер е доооооооста далеч от заводския 235 45 17. И още повече от летния ти сет. Хубаво си я дигнал, но си я спънал зверски тая кола и скоростомера не ти показва вярно, разхода не ти се изчислява вярно. Изминатите км не са ти верни. За зимата си сложи 215 50 17 съвсем малко повече от 235 45, но по-тясна гума. Всеки сам решава как да си тормози колата де. NITRO1 ти как може да искаш 10см повдигане. Тва не е сериозно ХХАхахахх Няма как твоята да е по-ниска като си със 1БА от останалите и всичко да ти е наред. С кой размер гуми караш. От тях може да дойде 1см горе долу, но не и извръщанията предложени от matteraci Редактирано 28 Май 2017 от GameON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 205/55/16 са ми гумите и летните и зимните, каквито препоръчва производителя, 10 санта не са толкова много за повдигане си мисля аз. Въпроса е, че са твърде много и може д аима последствия за полуоски и т.н. Така, че и 5 сантиметра да я повдигна ще съм доволен-въпроса е как? И на каква цена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 Взимай 4 пружини от комби дизел и ще щръкне зверски Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 (Редактирано) 36 minutes ago, NITRO1 said: 205/55/16 са ми гумите и летните и зимните, каквито препоръчва производителя, ... Макар, че и аз карам със същия размер зимата производителя не прeпоръчва ли 215/55 R16? Щото летните ми 235/45 R17 като ги прекарам през калкулатора са идентични с 215/55 R16 ... Редактирано 28 Май 2017 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 1 hour ago, Audi_FeN_1 said: Взимай 4 пружини от комби дизел и ще щръкне зверски Дали ще паснат, иначе май е добра идея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 NITRO1 ти реално имаш ли представа колко са 10см. Съвсем сериозно питам. Да си бе взел джип. С10см отгоре тва Ауди ще стане зверски грозна гледка. Да не говорим за стабилност. Ще люлее като лодка и си с голям шанс да се обърнеш на някой завой. Просто не трябва да се катерят всички бордюри и при легналите полицай трябва да си внимателен. Аз съм с 1БЕ де е 2-3см по-ниско и нямам почти никви проблеми. и съм с твоя размер. Заводската 16ка е 215 55. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Май 2017 Доклад Share Публикувано 28 Май 2017 Само не ми е ясно,защо някои колеги си развалят колите с тея смени на окачването/пружини,амортисьори и т.н./. Плюс това тук колегата говори за 1ВА,което изобщо не е ниско.Демек е тип щъркел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
matteraci Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 GameON да ти кажа колата изобщо не се спъва с този размер и не стои никак зле.Разхода е една идея по голям вероятно.Просто колата ми дойде с този размер зимни гуми и реших да си ги карам.Много добре се държи и не опира по коловозите.Пробвал ли си със споменатия размер за да смяташ,че е извръщение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Колегата има в предвид че 10см повдигане е извращение, не размера на гумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 (Редактирано) Ми ква ми е файдата от квадрото, като зимата опира в коловози почти навсякъде, имам чувството че Голф4 е с по-голям клиренс. Снимах го днеска сравнено до мазда 6 от първите да видя ей така за сравнение, Маздата където я мислех за по-ниска и тя по-висока кола. Не катеря бордюри и никога не съм го правил дори и със старата кола, на легналите полицаи карам супер внимателно, малки камъни да видя по пътя ги заобикалям от страх да не я чукна някъде отдолу, ама лека полека взе да ми писва на ................... че е толкова ниска. Тия дни отивам да видя за некви пружини да я вдигна малко, защото вече ми идва и леко неудобна тая кола. Вчера карах Авенсис 1 ебаси клиренса, ебаси возията-моята е като тарга. Ходих при трима независими майсторяги и тримата гледаха окачването, казаха че е оригиналното, не е мръднало няма изпуснали амортисьори, пружини и т.н. и че колата била с нормална височина. Аз обаче до което и да е Б7 да застана, моята ми се струва много ниска. Както и да е ще търся некво решение. Айде спецовете да споделят на снимка номер две тази стойка нормална ли е? Колата е празна не е натоварена. Също и на снимка номер 1 разстоянието от асфалта до пода нормално ли е? Редактирано 29 Май 2017 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Ама никой не ти казва че е лошо да е висока, казваме ти че 10см е много и наистина ще се лашка много! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Според мен колата изглежда нормално - може би задните пружини са една идея поомекнали, но отпред е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Just now, Traytor said: Ама никой не ти казва че е лошо да е висока, казваме ти че 10см е много и наистина ще се лашка много! Добре де това го разбрах 10 няма да са, 7 да са или 5 въпроса е как?И на каква цена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teodor_83 Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Искам снимка като я вдигнеш с 10 санта Изпратено от моят D2303 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Тия работи с 10см повдигане ги забрави веднага.Казаха ти колегите да си купиш пружини от от дизел.Иначе ако си твърдо решен да я повдигаш отиваш при стругар прави ти подложки за пружините и амортисьорите и си ти.Само ми е интересно как точно ще и направиш реглаж на страничния наклон на гумите ама това са подробности. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 @NITRO1 Ето ти за сравнение мойта как стои. Със спортно окачване е. И аз, като ivailo_slavov мисля, че си за смяна на задни пружини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts