Pachito Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Ще чакам резултата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
9900 Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 (Редактирано) На 16.12.2016 г. at 8:32, Pachito написа: Няма промяна,смениха термостата, даже сега колата загрява по бавно до 90 Утре обратно докато си я оправят Редактирано 20 Декември 2016 от 9900 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pachito Публикувано 20 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2016 Значи по метода на отстраняването.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
9900 Публикувано 22 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2016 (Редактирано) Маркуча с клапите е, до това заключение стигнаха,макар че аз бях сигурен още преди това, защото хорта имаха същите симптоми като моите. Моя маркуч обаче не е метален. Редактирано 22 Декември 2016 от 9900 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
9900 Публикувано 6 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2017 Оцветения номер е маркуча, отстрани е номета на детаила, надявам се че бях полезен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
9900 Публикувано 11 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2017 Еми, явно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
9900 Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Незнам, малко е да кажа че съм отчаян, в ауди не успяха да ми направят колата. Шлауха за които говорим е метален при мен също като на някои колега тука, но след него има двете въпросни клапи. В ауди ги смениха и двете, термостата смениха и още някаква клапа и проблема си е същия, температурата се разхожда из показатела, като повече стои на 65-70 градуса от колкото на 90.В ауди дигат ръце и казват че нищо не могат да направят повече, пробваха друга кола при която температурата е по същия начин и сега се опитват да ме обедят че това е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
9900 Публикувано 15 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2017 (Редактирано) Някои ако има някаква идея какво друго освен термостата и шлауха с двете клапи може да се смени за да се оправи проблема с температурата, да пише!!! Редактирано 15 Януари 2017 от 9900 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cikurin Публикувано 18 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 Здравеѝте,току що се регистрирах и барзам да дам акьл.Днес се борих с проблема и го режих,вав вапросният маркуч има термостат/втори/ и се сменя доста лесно,струва 33 лв.и се продава на всякаде,това което ме шокира е ,че в PORCE не са и чували за него,а и още 30 лв смяна.колата дьржи 90 градуса с парно и 1300 оборота,ЗАСПА .всичко останало са митове ,че зимата така работи. УСПЕХ image:34188 image:34187 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
9900 Публикувано 18 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 За кое ауди става дума, кои мотор, при нас въпросния маркуч е метален и вътре няма ни термостат ни нищо, просто една тръба. П. П. Снимките който си сложил на какво са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bigmonza Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 Здравейте, имам същият проблем. Бях постнал в грешна секция на форума. Ще копирам това, което бях написал тук: Здравейте, нов съм във форума. Скоро взех Ауди А4 quattro 2TDI 2011 края, 8K2BA от Порше България. Само да вметна, че имам Sportback A3 2 TDI 2005 края. Имам следният проблем, паля колата и тръгвам климатикът\парното си е включено. Колата не може да загрее. Ако климатикът\парното е изключено, колата загрява много бързо до 90. При включване на парното при 90 градуса колата се охлажда чак до 50 градуса. Откарах я в порше, че има 6 месеца гаранция и от там ми казаха, че на колата всичко й е наред и че е нормално при температури под +10 градуса на околната среда да пада температурата, понеже двигателят е много ефективен. Колата смуче по 10-11 литра на 100, като не е загряала/засякох я\. За сравнение, спортбекът няма този проблем т.е. при -10 с парно на макс, температурният датчик не мърда от 90 гр. И разбира се харчи 7 на 100. Отделно съм отнесъл проблема до централата на Ауди и централата на ВАГ. Аз си мисля, ако се съберем и открием проблема, да им заведем едно дело за неспзване на гаранцията. Ще пусна и клипче при работа на място при -15 гр. И в движение. 21 минути е, като в първите минути е с изключени парно, а след това 10мин и 20 сек го включвам и се вижда как пада рязко: Благодаря Ви предварително. От ВАГ са ми изпратили проблем до Порше България и разбира се отговорът е същия: Уважаеми ********, Пиша Ви във връзка с Ваше оплакване, изпратено до Ауди АГ относно автомобил Audi А4 с номер на рама **************************. Информацията, която давате за автомобила и сервизните услуги са от огромно значение както за производителя Audi AG, така и за нас, като официален вносител на Audi за България. Искрено съжаляваме за проблемите, възникнали с автомобила Ви. Според информацията, предоставена ни от производителя Ви информирам: Поради подобрение на коефициента на полезно действие на двигателя в зависимост от начина на управление на автомобила като например ниски обороти или натоварване се отделя по-малко топлина към антифриза. При ниска външна температура охладителната течност не достига 90°. Според производителя ниската температура на охладителната течност не оказва влияние върху продължителността на експоатация на двигателя. С пожелание за лек и успешен ден, ************************Поздрави / Best regards *********************Warranty ------------------------------------------------------------ Porsche BG EOOD Business Park Sofia, Mladost 4 Building 7B, Floor 4 1766 Sofia, Bulgaria Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bigmonza Публикувано 27 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2017 (Редактирано) On 18.01.2017 г. at 6:24 PM, Cikurin said: Здравеѝте,току що се регистрирах и барзам да дам акьл.Днес се борих с проблема и го режих,вав вапросният маркуч има термостат/втори/ и се сменя доста лесно,струва 33 лв.и се продава на всякаде,това което ме шокира е ,че в PORCE не са и чували за него,а и още 30 лв смяна.колата дьржи 90 градуса с парно и 1300 оборота,ЗАСПА .всичко останало са митове ,че зимата така работи. УСПЕХ image:34188 image:34187 На мен не ми се иска да пипам по тази кола. Може ли да ме насочите дали това е проблема и при моя мотор. Също така, лесно ли се сменят тези устройства? Може ли линк към часта? Редактирано 27 Януари 2017 от bigmonza Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
9900 Публикувано 28 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2017 Преди 9 часа, bigmonza написа: На мен не ми се иска да пипам по тази кола. Може ли да ме насочите дали това е проблема и при моя мотор. Също така, лесно ли се сменят тези устройства? Може ли линк към часта? На 1300 оборота и моита няма проблем но виж на 800, имам Преди 10 часа, bigmonza написа: Здравейте, имам същият проблем. Бях постнал в грешна секция на форума. Ще копирам това, което бях написал тук: Здравейте, нов съм във форума. Скоро взех Ауди А4 quattro 2TDI 2011 края, 8K2BA от Порше България. Само да вметна, че имам Sportback A3 2 TDI 2005 края. Имам следният проблем, паля колата и тръгвам климатикът\парното си е включено. Колата не може да загрее. Ако климатикът\парното е изключено, колата загрява много бързо до 90. При включване на парното при 90 градуса колата се охлажда чак до 50 градуса. Откарах я в порше, че има 6 месеца гаранция и от там ми казаха, че на колата всичко й е наред и че е нормално при температури под +10 градуса на околната среда да пада температурата, понеже двигателят е много ефективен. Колата смуче по 10-11 литра на 100, като не е загряала/засякох я\. За сравнение, спортбекът няма този проблем т.е. при -10 с парно на макс, температурният датчик не мърда от 90 гр. И разбира се харчи 7 на 100. Отделно съм отнесъл проблема до централата на Ауди и централата на ВАГ. Аз си мисля, ако се съберем и открием проблема, да им заведем едно дело за неспзване на гаранцията. Ще пусна и клипче при работа на място при -15 гр. И в движение. 21 минути е, като в първите минути е с изключени парно, а след това 10мин и 20 сек го включвам и се вижда как пада рязко: Благодаря Ви предварително. От ВАГ са ми изпратили проблем до Порше България и разбира се отговорът е същия: Уважаеми ********, Пиша Ви във връзка с Ваше оплакване, изпратено до Ауди АГ относно автомобил Audi А4 с номер на рама **************************. Информацията, която давате за автомобила и сервизните услуги са от огромно значение както за производителя Audi AG, така и за нас, като официален вносител на Audi за България. Искрено съжаляваме за проблемите, възникнали с автомобила Ви. Според информацията, предоставена ни от производителя Ви информирам: Поради подобрение на коефициента на полезно действие на двигателя в зависимост от начина на управление на автомобила като например ниски обороти или натоварване се отделя по-малко топлина към антифриза. При ниска външна температура охладителната течност не достига 90°. Според производителя ниската температура на охладителната течност не оказва влияние върху продължителността на експоатация на двигателя. С пожелание за лек и успешен ден, ************************Поздрави / Best regards *********************Warranty ------------------------------------------------------------ Porsche BG EOOD Business Park Sofia, Mladost 4 Building 7B, Floor 4 1766 Sofia, Bulgaria Колега, провери кои мотор си!!! По горе има една схема която съм я публикувал, част 29 е маркуч, шланг след нея посока маслен филтър стоят две клапи, ако твоя маркуч е гумен честито, ако не, добре дошъл в отбора на чакащите. Аз съм писал до Ауди Франфуркт и в Инглостадт завода на Ауди от Франфуркт ми отговорих преди всичко да се свържа с представителството от където съм купил колата и тогава да предприема стъпката да я карам при тях, но наи важното е, че и те са съгласни че колата има проблем.Забравих да уточня аз живея в Германия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bigmonza Публикувано 28 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2017 Здравейте пак, нащтраках малко снимки на двигателя. Може ли някой да помогне каже кой и къде се намира този мъркуч? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
9900 Публикувано 28 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2017 Зад мотора се намира, но да видиш по добре, поне махни капака на двигатела, то е на щипки и се подхваща отпред, към радятора. Повдигаш и излиза А и имаш модел на мотора, по него също може да разбереш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radoslavm Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Здравейте, колеги, имам същите проблеми, които са описали повечето колеги. Не дига 90°С седи в повечето пъти на 70°С и то ако крака ми е на педала на газта, а пусна ли я по инерция 50°С ги чуква за секунди. Вчера смених термостата, но отново не подържа 90°С, има някакво подобрение, качва се до 90 и намаля ли малко пада веднага. Въпросът ми този маркуч с термостата само за моторите CJCA или го има и при другите и по-специално при CAHA? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Да има го този термостат.Номера му е 1K0121113A.В ЕТКА не е описан като отделна част.В Ауди е към 60лв ,а в Шкода е 40лв.Сменя се лесно.Целия проблем е ,че кръга за охлаждане на ЕГР-а се задвижва от електрическа помпа и върти постоянно през големия кръг.И когато този термостат се скапе и остане отворен набива вода от големия кръг в малкия и няма загряване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bigmonza Публикувано 26 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2017 Няма ли кой да им обясни на тия лаици от Порше. Няма оправия с тези глупави некадърници. Още се боря с тях да си го подменят за тяхна сметка и вече 5 пъти ми отговориха с един и същ майл. Сега ще ги пусна по пързалката на КЗП. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bigmonza Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 Може ли да ми кажете горе долу какъв разход ви дават колите около 2011, че на мен ми се струва че е ненормално висок разхода. И също така, дали когато сте в покой оборотите на колата винаги ли са ви на около 900 или понякога са и на 1000? Имам чувството, че нещо не е наред с тази кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 Моята е А6 2011г. с 2.0TDI и сега зимата градско е около 10л/100км при положение ,че я кара основно жена ми,при която и Пежо 206 1,4 гореше толкова .А относно оборотите:Вдига ги на 1000 когато прави регенерация на DPF-а което общо взето се случва доста често в града,и ако си забелязал някога,че когато изгасиш колата работят вентилаторите за 10 мин след това без колата да е загряла дори напълно.Това е за да охлади DPF-а след като си изгасил по време на регенерация и той е горещ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bigmonza Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 Ясно, то и моята булка предимно в кара Мерси! Аз сега я засякох. Значи за 123км е глътнала 14.7 л гориво, което е 12 на 100. А4 2тди 2011 куатро. Старата ми А3 2006 2 тди спортбек, смуче само 7 на 100 градско, пък и от Порше казаха, че двигателят е много "ефективен" и от тук идва и притеснението ми за разхода и дали не е преебана нещо. Ако може още някой да сподели за разход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 Зацепи си ремъка правилно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 преди 9 минути, kpematop написа: Зацепи си ремъка правилно. Това към кой??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 bigmonza Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 1 Март 2017 Доклад Share Публикувано 1 Март 2017 Нещо не схващам какво е общото между ремъка и неговия проблем??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване