Jump to content

Загрява до 70 градуса???


NiksanA4

Recommended Posts

  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Днес забелязах и друго, когато не работи климатика стигам 90 градуса градско, но пусна ли го отива на 70 75 и така остава??

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин и аз си направих същия експеримент, изключих климатика и за 5 минути работа на място и изминати 4км. отиде на около 75-80 градуса. Вчера при 13км. градско не можа да мине 60 градуса!!?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бутнах директно OFF и се изумих колко бързо започна да загрява, външна температура -1 градуса.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

От няколко дни и аз карам 2.0TDI 143 2011г., стрелката достига 90 градуса в движение (дори с 80 по околовръстното), но на светофара пада моментално до 70. До сега не съм карал дизелова кола, на бензина стигнеше ли 90 не падаше. Нормално ли е това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ще ви дам отговор до 2 дена със сигурност аз по нагоре съм написал какъв е проблема и аз имах същия и се оказа ,че 2.0 ТДИ имат 2 термостата маркуча който е по горе на снимката има вграден термостат и се поръчва целия маркуч за съжаление е така. Тая вечер го смених и е тествах ,но искам още ден два да е пробвам и ще ви кажа на 100% иначе като цяло се оправи колата вече ми загрява на 90 градуса само на светофарите като спра за малко или да работи на място ми пада малко и пак се вдига като тръгна ,но имайте предвид ,че парното ми работи в колата. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тоя студ като стигне 90 и веднага вкл. отоплението пада с 15 градуса поне. Тва което правя е като се махне парата от стъклото изкл. климатика, за да вдигне градуси двателя. Така 3-4 пъти и после си държи градусите на 90. За 15 минути дизела не може да навакса, все пак е по-ефективен от бензина.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при мен се оказа маркуча за който ви говорех по-горе сега всичко е наред който мисли ,че има такива проблеми сродни с моите да ми пише ще гледам да помогна с каквото мога. :dance:  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми е първия дизел и не знам аз ли се филмирам или имам проблем, но след смяна на термостата продължава да спада температурата при спускане по надолнище? Колега psycho84 кога антифриза циркулира през този маркуч?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега този маркуч е е за ЕГР а, смисъл там циркулира малкия кръг за да може по бързо да загрява и да има по добро изгаряне и да се натрупват по малко сажди по ДПФ а ,но това е друга история. Та на този маркуч идва от ЕГР а ,и се разклонява на две нещо като байпас горния който върви има клапа която  не пуска да минава антифриза и да влиза в големия кръг ,а от долу маркуча има термостат или някакъв вид термо датчик с пружинка вътре който играе ролята на термостат втори за който много хора не знаят това  е уж подобрение на нашия двигател след 2008 на 2.0 ТДИ а предния който е няма такъв маркуч до колкото знам. Както и да е и при мен клапата се беше прецакала и най вероятно и термостата и вместо да ми спира антифриза само в малкия кръг докато загрее то върти и големия и няма загряване това е при мен сега всичко е наред направих и няколко теста даже до София и всичко е ок така ,че за мен не си играйте термостати едно друго ако не сте сигурен ,че термостата ви работи сменяйте маркуча ,продава се целия. Ако имате още въпроси може и да пишете на лично

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и моята не загряваше докато не си намалих малко парното. Дори и на дълъг път при минусови температури е нормално да не загрява бързо до 90 градуса освен ако не я карате с 140 по магистралата в снега. Това е за сметка на комфорта в купето. Направете си експеримента и не си включвайте духалките или температурата на макс и ще забележите, че всичко си загрява нормално и без проблеми. Ако вече след първите 10-20 мин температурата си стои под 50 тогава се тревожете за термостати и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Вчера смених термостатът и резултатите са същите, сега ще пробвам и със маркуча другата седмица и ще пиша какво е станало,.

На колко градуса си държите антифриза?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

И аз отскоро карам 2.0 тди 177 коня, но на А6, без ЕГР загрява за 9-10км, с ЕГР за 6-7км, това при температура 5 градуса навън...И с нов термостат пак много бавно загрява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

И така Моя проблем се реши с маркуча който споменават колегите :)
Малко е скъп 300+ лв беше но какво да се прави друго си е на 90 градуса Успех на всички

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
На 29.11.2016 г. at 14:55, gaci55 написа:

И така Моя проблем се реши с маркуча който споменават колегите :)
Малко е скъп 300+ лв беше но какво да се прави друго си е на 90 градуса Успех на всички

 

Здравей,явно това е проблем на b8,защото и аз имам същия проблем.Мисълта ми е когато температурата стигне 90 градуса мърда ли и ли заковава и не мърда от там,независимо от терена по който караш?Питам защото днес в Ауди ми казаха че така било при тия модели с дизелови двигатели,температурата варирала между 90 и 70 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес търсихме този маркуч,обаче колата е 2013 и се оказа че не е с такъв а е с метална тръба в която няма клапан. Сменен е термостата с нов и пак не загрява..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Pachito написа:

Днес търсихме този маркуч,обаче колата е 2013 и се оказа че не е с такъв а е с метална тръба в която няма клапан. Сменен е термостата с нов и пак не загрява..

Някои път мирише ли на "съединител",какъв е мотора на колата?

Редактирано от 9900
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моият мотор пак е CJCC но 120 к.с. Проблема с температурата го има но понякои път и мирише. Имам час в ауди сега в понеделник и ще ги видя какво ще направят, поне ще ми дадът пълния списак с нещата който са сменили и ако се оправи ще напиша какво са сменили

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...