ian peas Публикувано 10 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2019 Виж по-нагоре в темата, има доста снимки, схеми, номера и тн. Аз лично нямам такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asenovb Публикувано 12 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2019 Да се разпиша и аз... И при мен се появи проблема, не достигайки 90 градуса дори и на магистрала и спадане на температурата при спускане. След смяна на основния термостат и клапана всичко си дойде на място. Стрелката постоянно трябва да си е на 90, има ли колебания трябва да се сменят термостати, това е. Всичко на мен ми излезе колкото форумната сума, като само половината е цената за труд. 2.0 тди 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel95 Публикувано 18 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2019 здравейте колеги! колата е б8 с мотор 2.0 170 CAHA и ръчна кутия.. проблема е, че понякога вдига 90 градуса и веднага падне на 50, друг път едвам вдигне 70 или пък си седи на 50.. смених основния термостат и след това уж 2рия който четох, че бил доста проблемен, но няма резултат.. има ли още някой клапан или нещо подобно което може да прави проблем? това е 2рия термостат който смених Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velin73 Публикувано 1 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2020 velinterziev@abv.bg За много години колеги.И аз имам проблема с температурата. Колата е в8 170 коня.Смених и двата термостата няма ефект.Как точно се казва клапата отзад до малкия термостат.За да я поръчам и нея.Ако някой я има или да ми помогне да я поръчам ще бъда благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 2 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2020 По назад в темата има номера на клапата,а ако не се лъжа и снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 4 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2020 Колеги, възможно ли е да съм сложил предната зима ментак термостат, защото сигурно съм единствения с 3.0тди 239кс куатро ръчка, който не загрява добре градско или пада при спускане изеън града около 70 С, про сериозни наклони продължително и по-сериозно под 60С. Колата е доказано с 1 термостат. Пак ли той е за смяна? Уж взех Behr. Ама май ще взема оригинален този път. И 2рият въпрос е - ако е забил отворен, дали това ще си проличи като го сваля 🤔🙄 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velin73 Публикувано 8 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2020 Колеги,за сега мисля ,че реших проблема като смених клапата.Според мен ако някой има пробрем по добре да почне от клапата и тогава да сменя термостати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordany Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 1J0 122 351. Това ли е номера на клапата колега. Има по горе снимка но не се чете добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velin73 Публикувано 9 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2020 Точно това е номера 54 лв е оргинална. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
divamo Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 Здравейте колеги, и аз да кажа как при мен се оправи проблема... Явно слабо място на тези мотори (CAGA). Температурата с големи усилия и при постоянно държане на автомобила в обороти стигаше в града 90 градуса, като мигновено падаше на около 60-70 гр и по-ниско , когато не е в обороти, парно си имаше...С информация от темата за което благодаря на колегите за мненията и споделянето и. Информацията от Mi6odr номера за термостата и клапата ... Първо смених главния термостат на блока, паля карам цццц пак няма подобрения ... Отивам вземам втория , който е на маркуча отново качество на Mahle разбира се , за клапа казват само оригинална трябва да се чака... Сменям го и него , сменя се по лесно от главния , паля тръгвам , един километър разстояние и хоп закова си на 90 градуса и на място и по наклон и без да е в обороти си поддържа 90 градуса ... А на колегите с изказване , че е нормално да падне като е по наклон , е не е нормално... Нормалното е да си държи 90 градуса постоянно ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velin73 Публикувано 10 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2020 И моята държи 90 градуса.....вече,след като смених и клапата обаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel95 Публикувано 15 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2020 аз смених термостата на блока, този клапан от страни и накрая и клапа отзад и никакъв резултат.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 16 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 Ако си надул парното на 25-27 градуса няма да загрее никога колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velin73 Публикувано 16 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2020 Този клапан отстрани е електрически.Отзад има термостат и още един клапан.има ги по горе.Със номера.Ако не си го сменил и него няма да ти загрява.Смени го и всичко ще е Ок. Няма значение от това дали е на 25 или 27 градуса,ако всичко е наред ще си загрее....от личен опит го казвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel95 Публикувано 18 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2020 тези съм сменил + термостата и няма никаква разлика.. парното е на 21 градуса, но мисля че и на 27 би трябвало да загрее :)) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velin73 Публикувано 18 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2020 Под тоя малкия термостат има една клапа,там са два маркуча ти си сменил само термостата.номера на клапата е 1J0122351 Клапата е много подобна на термостата тоя малкия но няма метална част.и пропуска само в едната посока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velin73 Публикувано 18 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2020 Колега напиши номера в гугъл и ще видиш какво представлява регулиращия клапан.След като го смениш няма да има проблем.Няма значение дали е на е 21 или 27 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 20 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2020 Смених и малкия термостат в маркуча днес. Стана лесно, без източване на антифриза, със загуба на около 200-300мл. Ще видя как ще е сега. Факт е, че след всяка смяна на термостат става все по-добре. Остава само клапата, като последен вариант, но ми се срува, че е добре сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordany Публикувано 21 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 В алиекспрес намерих клапа, която отговаря на номера, макар да не е описана за а4 б8. Аз ще сменям малкия термостат първо и ако няма подобрение.. следва клапата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo 84 Публикувано 21 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2020 Здравейте колеги,днес купих по горе показаните термостат и клапа,при мен този термостат се намира зад мотора.Майстора днес го е сменил,но твърди,че няма клапа.Възможно ли е според вас? Колата е А4 В8 2.0 TDI, 163 к.с фейслифт 2012 ръчни скорости,кода е CGLD.Основния термостат не е сменен,но ако не намери клапата мисля и него да сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
largo 84 Публикувано 24 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2020 На 2.03.2017 г. at 2:04, 9900 написа: На феист лифта не е проблема в термостата!!! Но които желае може да го смени ? А къде е проблема?Днес смениха и двата термостата,клапа при мен няма,и проблема със загряването си го има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordany Публикувано 25 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2020 Да споделя. Днес смених малкия термостат с един приятел. За по чисто източихме 4 литра антифриз . 30 мин отне процедурата. Стария бе дефектирал. Доляхме антифриз... И о чудо. За 2 3 километра стрелката подмина 80 и залепна на 90. Доволен съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 10 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 На 4.01.2020 г. at 21:38, James написа: Колеги, възможно ли е да съм сложил предната зима ментак термостат, защото сигурно съм единствения с 3.0тди 239кс куатро ръчка, който не загрява добре градско или пада при спускане изеън града около 70 С, про сериозни наклони продължително и по-сериозно под 60С. Колата е доказано с 1 термостат. Пак ли той е за смяна? Уж взех Behr. Ама май ще взема оригинален този път. И 2рият въпрос е - ако е забил отворен, дали това ще си проличи като го сваля 🤔🙄 Така, за 2-ри път сменям единствения термостат и пак не загряша добре градско, ще ровя някъде да видя за печка да няма, ма уж няма тая кола дейва... никога не се е чувало да има, в левия или десен подкалник да търс или нещо да пропускам по системата, което спомага или пречи на загряването ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Malkata bulka Публикувано 10 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 Да попитам, ти да не очакваш да грее без нафта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 10 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2020 (Редактирано) Основно това се търси, жега без гориво,проблем има като си на магистрала и държиш 70 гр при 120,в града под 30 мин няма шанс да вдигне 90 и то при каране ,на място падат градуси. Иначе при студена кола на 3 -4 минута почва да духа топло,след още няколко минути на около 60 гр,после в града поне три пъти по толкова време да се вдигне температура. Ако даваш много газ и ви се харчи нафта ще гледате 90 гр,ако си галите колите,тоест се возите ,като нормални хора,при тези температури около нулата ,трудно ще стигнете 90 гр. Ако не изключвате климатика и имате Ел парно пак ще загрявате по бързо , В общи линии това наблюдавам при 2.0 cr ,на 10 -15 коли .Добре гледана дизелова кола с чисти радиатори тегаво вдига жега като бензинова. Редактирано 10 Февруари 2020 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване