Jump to content

Загрява до 70 градуса???


NiksanA4

Recommended Posts

  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да се разпиша и аз...

И при мен се появи проблема, не достигайки 90 градуса дори и на магистрала и спадане на температурата при спускане.

След смяна на основния термостат и клапана всичко си дойде на място.

Стрелката постоянно трябва да си е на 90, има ли колебания трябва да се сменят термостати, това е.

Всичко на мен ми излезе колкото форумната сума, като само половината е цената за труд.

2.0 тди 2014

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги! колата е б8 с мотор 2.0 170 CAHA и ръчна кутия.. проблема е, че понякога вдига 90 градуса и веднага падне на 50, друг път едвам вдигне  70 или пък си седи на 50.. смених основния термостат и след това уж 2рия който четох, че бил доста проблемен, но няма резултат.. има ли още някой клапан или нещо подобно което може да прави проблем? това е 2рия термостат който смених 

8A413EA0-63A2-4B7F-B241-87932A1350F4.jpeg

37B93A36-B150-4960-A3C7-1991D9DB7368.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

 velinterziev@abv.bg

 

За много години колеги.И аз имам проблема с температурата. Колата е в8 170 коня.Смених и двата термостата няма ефект.Как точно се казва клапата отзад до малкия термостат.За да я поръчам и нея.Ако  някой я има или да ми помогне да я поръчам ще бъда благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, възможно ли е да съм сложил предната зима ментак термостат, защото сигурно съм единствения с 3.0тди 239кс куатро ръчка, който не загрява добре градско или пада при спускане изеън града около 70 С, про сериозни наклони продължително и по-сериозно под 60С. Колата е доказано с 1 термостат. Пак ли той е за смяна? Уж взех Behr. Ама май ще взема оригинален този път. 

И 2рият въпрос е - ако е забил отворен, дали това ще си проличи като го сваля 🤔🙄

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,за сега мисля ,че реших проблема като смених клапата.Според мен ако някой има пробрем по добре да почне от клапата и тогава да сменя термостати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, и аз да кажа как при мен се оправи проблема... Явно слабо място на тези мотори (CAGA). Температурата с големи усилия и при постоянно държане на автомобила в обороти стигаше в града 90 градуса, като мигновено падаше на около 60-70 гр и по-ниско , когато не е в обороти, парно си имаше...С информация от темата за което благодаря на колегите за мненията и споделянето и. Информацията от Mi6odr номера  за термостата и клапата ... Първо смених главния термостат на блока, паля карам цццц пак няма подобрения ... Отивам вземам втория , който е на маркуча отново качество на Mahle разбира се , за клапа казват само оригинална трябва да се чака... Сменям го и него , сменя се по лесно от главния , паля тръгвам , един километър разстояние и хоп закова си на 90 градуса и на място и по наклон и без да е в обороти си поддържа 90 градуса ... А на колегите с изказване , че е нормално да падне като е по наклон , е не е нормално... Нормалното е да си държи 90 градуса постоянно ... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този клапан отстрани е електрически.Отзад има термостат и още един клапан.има ги по горе.Със номера.Ако не си го сменил и него няма да ти загрява.Смени го и всичко ще е Ок.

 

Няма значение от това дали е на 25 или 27 градуса,ако всичко е наред ще си загрее....от личен опит го казвам.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под тоя малкия термостат има една клапа,там са два маркуча ти си сменил само термостата.номера на клапата е 1J0122351

Клапата е много подобна на термостата тоя малкия но няма метална част.и пропуска само в едната посока.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега напиши номера в гугъл и ще видиш какво представлява регулиращия клапан.След като го смениш няма да има проблем.Няма значение дали е на е 21 или 27 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених и малкия термостат в маркуча днес. Стана лесно, без източване на антифриза, със загуба на около 200-300мл. Ще видя как ще е сега. Факт е, че след всяка смяна на термостат става все по-добре. Остава само клапата, като последен вариант, но ми се срува, че е добре сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В алиекспрес намерих клапа, която отговаря на номера, макар да не е описана за а4 б8.  Аз ще сменям малкия термостат първо и ако няма подобрение.. следва клапата...

Screenshot_20200121-111047_AliExpress.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,днес купих по горе показаните термостат и клапа,при мен този термостат се намира зад мотора.Майстора днес го е сменил,но твърди,че няма клапа.Възможно ли е според вас? Колата е А4 В8  2.0 TDI, 163 к.с  фейслифт 2012 ръчни скорости,кода е CGLD.Основния термостат не е сменен,но ако не намери клапата мисля и него да сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.03.2017 г. at 2:04, 9900 написа:

На феист лифта не е проблема в термостата!!! Но които желае може да го смени ?

А къде е проблема?Днес смениха и двата термостата,клапа при мен няма,и проблема със загряването си го има.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя. Днес смених малкия термостат с един приятел. За по чисто източихме 4 литра антифриз . 30 мин отне процедурата. Стария бе дефектирал. Доляхме антифриз... И о чудо. За 2 3 километра стрелката подмина 80 и залепна на 90. 

Доволен съм. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
На 4.01.2020 г. at 21:38, James написа:

Колеги, възможно ли е да съм сложил предната зима ментак термостат, защото сигурно съм единствения с 3.0тди 239кс куатро ръчка, който не загрява добре градско или пада при спускане изеън града около 70 С, про сериозни наклони продължително и по-сериозно под 60С. Колата е доказано с 1 термостат. Пак ли той е за смяна? Уж взех Behr. Ама май ще взема оригинален този път. 

И 2рият въпрос е - ако е забил отворен, дали това ще си проличи като го сваля 🤔🙄

 Така, за 2-ри път сменям единствения термостат  и пак не загряша добре градско,  ще ровя някъде да видя за печка да няма, ма уж няма тая кола дейва... никога не се е чувало да има, в левия или десен подкалник да търс или нещо да пропускам по системата, което спомага или пречи на загряването ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основно това се търси, жега без гориво,проблем има като си на магистрала и държиш 70 гр при 120,в града под 30 мин няма шанс да вдигне 90 и то при каране ,на място  падат градуси. Иначе при студена кола на 3 -4 минута почва да духа топло,след още няколко минути на около 60 гр,после в града поне три пъти по толкова време да се вдигне температура. Ако даваш много газ и ви се харчи нафта ще гледате 90 гр,ако си галите колите,тоест се возите ,като нормални хора,при тези температури около нулата ,трудно ще стигнете 90 гр. Ако не изключвате климатика и имате Ел парно пак ще загрявате  по бързо , В общи линии това наблюдавам при 2.0 cr ,на 10 -15 коли .Добре гледана дизелова  кола с чисти радиатори тегаво вдига жега като бензинова.

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...