Jump to content

Загрява до 70 градуса???


NiksanA4

Recommended Posts

 И моята не държеше работна темп. когато я взех, но след обслужването и подмяната на двата термостата с оригинални двигателя достига работна температура дори и на място с включено отопление на 24 градуса. Единствено виждам стрелката да мърда надолу при спускане над 6-7 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 224
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 Това за CJC мотор ли? Мойте са Mahle и двата, по пример на колеги тук, а и в няколко руски ауди форума. Днес на 0.5°С, за 40 мин. работа на място, клима на 22° ауто - около 60° на водата.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 CAGA е моя мотор с МТ. При околна т. 1градус я запалих студена ровейки с вагком след около 30-40мин. беше вдигнала 86градуса. Вижте в менюто на климатроника дали имате допълнителен нагревател на въздуха в купето и ако да го включете. Купето се загрява доста по-бързо. Мисля, че е стандарт при дизел.

Редактирано от ivo totev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, ivo totev написа:

 CAGA е моя мотор с МТ...

 

Нагревателя е включен и става топло за кратко време. ОК съм с отоплението на кабината. Проблема ми е със студения двигател. Мисля, че е не е добре за нито една от еко - системите на колата, а при мен са в пълен комплект. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега. Виж си по-добре дали нямаш някъде клапан или клапани. Аз съм с мотор CAGA и след смяна на прословутия клапан темепературата си дойде в граници 90 градуса. Преди това разбира се смених термостата, но никакъв ефект нямаше температурата не можеше да стигне 70 градуса а пуснех ли и парно падаше още а и не топлеше както трябва. При работа на място на двигателя загрява много по-бавно от колкото в движение, въпреки че има обдухване на радиатора (КПД) :blush:! Температурата разбира се зависи и от външната и от това на каква степен си пуснал климатроника. Аз съм с двузонов и и го включвам на + 25 градуса - auto няколоко минути след като запаля, като преди това ми се включва електрическия нагревател. Наистина при спускане по надолнище и то за по-дълго време и пуснато отопление температурата спада до около 70 градуса, но щом влезе в оброти двигателя, темп. веднага се покачва за няколко минути отново до 90гр. 

Успех с начинанието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде ми друга идея - какво ще стане ако на тази инсталация(CJC-) се турне възвратен клапан като на CA--. Гледайки ги имат малка разлика в инсталацията. Обаче не мога да намеря цялата схема на  CAGA мотора. Някой ще бъде ли така добър да я пусне?

Първата снимка CJC, втората е от CAGA мисля.

IMG_20190128_183412.jpg

Screenshot_2019-01-27-11-24-06.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28.01.2019 г. at 11:27, ian peas написа:

Здрасти колега. Виж си по-добре дали нямаш някъде клапан или клапани. Аз съм с мотор CAGA и след смяна на прословутия клапан темепературата си дойде в граници 90 градуса. Преди това разбира се смених термостата, но никакъв ефект нямаше температурата не можеше да стигне 70 градуса а пуснех ли и парно падаше още а и не топлеше както трябва. При работа на място на двигателя загрява много по-бавно от колкото в движение, въпреки че има обдухване на радиатора (КПД) :blush:! Температурата разбира се зависи и от външната и от това на каква степен си пуснал климатроника. Аз съм с двузонов и и го включвам на + 25 градуса - auto няколоко минути след като запаля, като преди това ми се включва електрическия нагревател. Наистина при спускане по надолнище и то за по-дълго време и пуснато отопление температурата спада до около 70 градуса, но щом влезе в оброти двигателя, темп. веднага се покачва за няколко минути отново до 90гр. 

Успех с начинанието.

Колега я обясни малко повече за този елктрически нагревател . От къде го пускаш или е автоматично пускане 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като влезеш в MMI има настройка на A/C и там на подменю auxiliary heater трябва да е на AUTO.Включва се автоматично при външна температура под 5градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата plamen-roni. Този електрически нагревател е инсталиран при дизеловите мотори. Това което е написал колегата nikolay80 е при модели с отделно подгряване на купето(така наречената печка), както и вентилация на купето при пракиране на слънце например. Те се управляват с дистанционно и си имат отделни настройки и таймери в менюто.

Става дума за ето това : 

Applies to vehicles: with diesel engine

Supplementary heater

– Set the Supplementary heater to auto or off.

Models with a diesel engine are equipped with a supplementary

 heater to help warm up the interior more quickly. At outside temperatures

 below about +5 °C the supplementary heater is switched on

 (and off) automatically when the engine is running, depending on

 the coolant temperature, the temperature in the vehicle interior and

  the temperature the heater is set to.

Този ел. нагревател не се включва или изключва допълнително ръчно от никъде, а се управлява от темп. сензор и ако външната температура е под +5оC той се включва автоматично - както е описано по-горе. Но при теб може да е до друг начин, като гледам си със Сеат Ексео, което съответно е много по различно от тук описаното.  

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за електрическия говоря.Този електрическия има настройка в MMI която е AUTO и OFF.При Ауто то си се включва автоматично под 5градуса.При OFF си е изключен постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Колеги моля за малко съдействие. Колата ми е А4 2011 г. моторът е 2.0 тди 143 к.с. CAGA,.Възможно ли е да нямам втори термостат. Поне според майстора ми е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

s-l5001_LI.jpg.0acff97e9371f7779ce010172ea2ed0f.jpg

Аз на моето А4 края на 2011, quattro, 2TDI, CAGA мотор, проблемът го отстрани като заминих  "термостатът ( синьо Т) с номер 1К0 121 113 А" за 32 лв. 

За повече информация виж коментарът на 4та страница ": On 12/13/2017 at 9:56 AM

 

На мен смяната ми я направиха в радиал сервизът на ботевградско шосе. Ако искаш пробвай там, че много "майстори" не знаят къде се намират стане ли въпрос за по нови коли.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених основният термостат и изненада, колата се оправи, държи си 90 градуса и стрелката не мърда от там. Докато беше разкачена колата огледах заедно с майстора, за въпросният втори термостат и потвърждавам, че на моята кола го няма. Колата ми е с CAGA мотор, средта на 2011 реална, може би защото е от последните преди фейслифта, но втори термостат няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш зад мотора се намира малко трудно се вижда но е там термостат и клапан маркуча отива към егр охладителя след смена при мен нещата си дойдоха на място 90° постоянно зиме-лете мотора ми е същия като твоя,успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за инфотото, за момента няма да пипам нищо. Както писах нещата при мен се оправиха след смяната на основният термостат, като вдигне 90 гардуса, ги държи и не мърда от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте, аз съм с Q5 CGLB мотор, имах голямо играене н стрелката на температурата и след кто изчетох темата поръчх всичките неща. Оказа се, че клапата при мен не е нужна. Ако някой има нужда от такава оригинална, може да звънне 0896995996

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

По темата намерих и едно видео. Слагам го тук, за да помогне на които му потрябва информация.

Аз също имам проблем със загряването на колата.

При спускане и пуснат климатик.

 

https://youtu.be/LOFmhZCC56M

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
On 1/24/2016 at 4:16 PM, psycho84 said:

Колеги при мен се оказа маркуча за който ви говорех по-горе сега всичко е наред който мисли ,че има такива проблеми сродни с моите да ми пише ще гледам да помогна с каквото мога. :dance:  :zustimm:

 

On 12/13/2017 at 9:56 AM, Mi6odr said:

Здравейте,

Ето го въпросния маркуч, започващ от ЕГР и минава зад двигателя.

s-l5001_LI.jpg

При мен е с номер 03L 122 157 M. Явно има различни номера на този маркуч, но той създава проблема. На снимката термостата ( синьо Т) с номер 1К0 121 113 А, и клапан ( бяло К). 

Трябва да се подменят и термостата и клапана, за да се реши проблема.

Аз съм с  А4, Б8 - 143 к.с. 2.0 TDI, мотор CAGA.  

Благодарности на момчетата от Автотехника Плевен, които се бориха два часа за да ги подменят.

Здравейте, аз имам същия проблем. Може ли да ми дадете някакъв номер на тази клапа. Мотора ми е 2.0тди 143к.с CAGA мултитроник. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше така, първо смених основният термостат и се оправи, почнах от най-лесната работа. И без това гадаем от кой термостат е, сменяме първо единият и после другият при нужда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, и при мен беше така както при колегата plamen. Смених първо основния термостат с чисто нов OEM но пробелма си остана, до като не смених прословутия електречески клапан или както се нарича там. Обаче човека който ми го смени за около 30 мин. ми предложи да ми инсталира такъв чисто нов клапан от VW пасат който е абсолютно същия и излиза на много по ниска цена като единична част, от така предлагания комплект- прескъп маркуч със разклонения съединения и всички компоненти по него. Цялата работа стана многа бързо и лесно само със загуба на около 50 - 100 ml. антифриз, но майстора който е от Плевен наистина си разбираше от работата. След това темепературата заспа на 90 вече трета година, и зиме при пуснато парно и лете при климатик на охлаждане.

Колата ми е същата A4 B8 TDI 2.0 CAGA.

Успех с ремонта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намира този клапан? Имаш ли снимки или сериен номер? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...