Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги, бих желал да попитам относно засилване на 1.8т АЕБ мотора,рових се из форума и  се навидях само  на засилвания от сорта на " 270 300 коня" Което за мене лично ще е много. Моята идея би била ако е възможно да ми кажете каква би била процедурата ако искам да докарам към 210 мах 220  кончета на вала ?  и евентуално колко пари би ми струвало това 


П.С: не съм нито някакъв "Драг рейсър" нито "светофарен състезател" просто би било добре  да знам че имам малко повече "сила" под капака,евентуално при изпреварване. Благодаря предварително на отзовалите се на помощ колеги :dance:  :P  

само да уточня  че Колата е  Седан  без quattro, ако това има значение 

Редактирано от Ganimir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Най евтино е да сложиш нов софтуеър при изпитан човек. Изпитан, не защото ще ти сложи уникален чип, а защото ще е добър диагностик и ще може да каже кои елемент от двигателя ти е на края на силите си. Мощността ще стане 180-190 к.с. и не се сменя нищо. За още 20-30 к.с. не си заслужава инвестицията. Трябва да се сменят доста неща и цената за 220 и 300 к.с. е приблизително еднаква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

можеби забравих да споменна  че  когато купих колата, продавача ми каза че колата е имала "чип тунинг" слаган още във швейцария,а колко е вярно това не знам :D значи ще се премеря със тези кончета под капака,  явно инвестиция от порядака 600 700 лева не би   ми стигнала   ? :D
 

Редактирано от Ganimir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 явно инвестиция от порядака 600 700 лева не би   ми стигнала   ? :D

 

Може да ти стигнат, може и да не ти стигнат, ако преди/след интервенцията се наложи смяна на съединител, дебитомер, кътофклапан, турбина и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш възможност измери на какво налягане надува турбото. Ако е над 0.6 бара, примерно 0.8, значи има чип

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш възможност измери на какво налягане надува турбото. Ако е над 0.6 бара, примерно 0.8, значи има чип

извини ме за въпроса колега,но как бих могъл да измеря на колко надува турбото ?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при възможност, нека колега от дряново да съдейства на човека, ако има буустметър. Аз скоро смъкнах моя и замерихме налягането на едно1.8Т. Ами стрелката отиваше до нула. Последваха ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при възможност, нека колега от дряново да съдейства на човека, ако има буустметър. Аз скоро смъкнах моя и замерихме налягането на едно1.8Т. Ами стрелката отиваше до нула. Последваха ремонти.

 Дори и да не е от дряново, околностите като :  Велико Търново,Габрово,Трявна пак ме устройва  :hilezh:

Редактирано от Ganimir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги понеже  да не отварям нова тема, и да спамя само насам  натам :D  понеже евентуално май турбината ще си заминава :( въпроса ми е, да заложа ли да закупя оригиналната каквато си е   или да я сменя със някоя друга ? нямам намерение да сменям дюзи,интеркулери,съединители, и тем подобни неща да я  правя по 300 коня колата, поради простата причина че и да ми се иска, не бих могъл финансово на този етап  :unsure: 


П.С: ако имате по-добри варианти предложете и вие  :zustimm:

Редактирано от Ganimir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично не бих дал 900 лв. за нещо, което мога да намеря за 300 и да изкара бая години и километри и само масло да му наливам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами питал съм форумни продавачи за турбини най-обикновени, в перфектно състояние и вървят около 300-350 лв...говорим за нещо, което го има под път и над път..така че да..300 лв. и ще изкара бая годинки. Така или иначе колегата иска да си смени турбината и да си свирка с уста, да знае че всичко е наред..най-много да й сложи чип и пак ше си кара като пич. Не виждам смисъл да се дават 900 лв. за охлюв с размер на ключодържател..да се слага чип, да отпадне гаранцията и да си пак в играта..900 лв. за К03 си е доста голямо геройство :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах добре колега..аз изказвам мнение, ти изказваш твоето..автора си преценя..проверката на турбина втора ръка, не е ядрена физика, че да не може да се справиш след малко информация ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах добре колега..аз изказвам мнение, ти изказваш твоето..автора си преценя..проверката на турбина втора ръка, не е ядрена физика, че да не може да се справиш след малко информация ;)

извини ме колега за въпросчето, но понеже до сега не съм боравил със турбинки  или там "охлювчета" както ги наричате. Та мисълта  ми беше какво е нужно да гледам по нея за да  разбера дали би изкарала поне още годинка в ръчичките ми :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обобщя мненията, базирани на практиката:

Евтино този мотор се прави около 180-190кс. Нагоре, дали ще е 220 или 300 няма голяма разлика в цената.

След като имаш чип, е съмнително, че турбина за 300лв ще изкара година. Всъщност зависи какво ще прави колата тази "година":)

 

Щом си готов да дадеш 600-700лв и вече имаш чип, добави още малко и си купи една нова турбина.

Другия вариант за похарчване на бюджета е - купи си втора употреба турбина и рециклирай главата.....но първо намери турбината.....защото се съмнявам за 300лв да намериш нещо, което става за слагане в колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... понеже евентуално май турбината ще си заминава ....

 

Ако турбината ти е K03-005 не си заслужава рециклирането. Вариантите са два ...

Втора употреба  K03-029 или нова такава. Аз бих избрал второто ...

K03-005 не вземай независимо от офертата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я моята, с която карам.Как ви се струва като модел/модификация КК3 058 145 703

20160119_150038.jpg
В нетя,като написах номера ми излезе това
Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а какво ви е мнението за К03-73 турбина,заслужава ли си и по-добра ли е от к03-29...   и ако е по-добра какви са и  "плюсовете" ?  извинявам се много но относно тази сфера със турбота  съм доста "босичък" бих казал, и не ми се смейте много ако задавам "малоумни" въпроси  :nixweiss:  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

073 има малко по-голямо компресорно колело от 029. Реално след някой интервенции при ребилд на 029 се постига размера на 073.

 

Реално с 073 и агресивен чип може да постигнеш заветните 210-215 коня на вала. 073 е турбината която се слага заводски в Б6 на моторите с код BEX и мощност 190 коня. Друг е въпроса че ще ги имаш само за едно изпреварване и толкова (през лятото) защото стоковия кулер за норматив време се спича и си дотам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

073 има малко по-голямо компресорно колело от 029. Реално след някой интервенции при ребилд на 029 се постига размера на 073.

 

Реално с 073 и агресивен чип може да постигнеш заветните 210-215 коня на вала. 073 е турбината която се слага заводски в Б6 на моторите с код BEX и мощност 190 коня. Друг е въпроса че ще ги имаш само за едно изпреварване и толкова (през лятото) защото стоковия кулер за норматив време се спича и си дотам. зна

значи отпада като вариант тази турбинка, щом ще т трябва да сменям и кулери :D предполагам един хубав кулер е сигурно нещо от сорта на 500 700 лева да не и повече нз не съм запознат :D 

Редактирано от Ganimir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...