Jump to content

Recommended Posts

колеги  някакво мнение имате ли за тези турбини ? http://olx.bg/ad/prodavam-originalno-turbo-garet-garrett-turbo-ID5txVE.html


 http://olx.bg/ad/prodavam-turbo-gt3582-gt3582-turbo-ID5IZCM.html


http://olx.bg/ad/prodavam-novo-t3-turbo-ID5geoM.html

чак като ги гледам как  "светят" ми напомнят на магазина  всичко по 1 левче, но все пак да попитам :D цената не им е чак толкова фрапираща ?

Редактирано от Ganimir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега с тея турбини отиваш към силов  тунинг..можеш да набучиш K03-029, K03-005 или К03-073..мисля че само тези са без преправяне..всичко друго, ще има нужда от подмяна на хардуер, което ти каза че не искаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и други интересни варианти на базата на K03-029 .....

Тя темата залитна в друга посока .... :razz:

Към автора ... питай го този http://olx.bg/ad/elektrichesko-turbo-turbina-kompresor-promotsiya-ID4yfk2.html

може и да предлага кит за 1.8Т ..... B)

Редактирано от МММ1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи отпада като вариант тази турбинка, щом ще т трябва да сменям и кулери :D предполагам един хубав кулер е сигурно нещо от сорта на 500 700 лева да не и повече нз не съм запознат :D

 

 

Ти май въобще не вникваш в това което пиша. 073 е най-доброто което можеш да получиш без да пипаш нищо.

Само че ако не пипаш нищо ще трябва да се примириш че на първо подаване на газ ще имаш 215 коня а после само 195-200 докато охлади кулера най-бакалски обяснено.

 

Проблема е че 073-ките са си цена. Затова хората които имат проблеми с 029 и си ги рециклират просто ги добутват до 073 със смяна на компресорното колело и някой друга дреболия на къси пари (това над самия рециклаж са късите пари да стане 073).

 

Това специално ми бие на най-долнопробен китаец........

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти май въобще не вникваш в това което пиша. 073 е най-доброто което можеш да получиш без да пипаш нищо.

Само че ако не пипаш нищо ще трябва да се примириш че на първо подаване на газ ще имаш 215 коня а после само 195-200 докато охлади кулера най-бакалски обяснено.

 

Проблема е че 073-ките са си цена. Затова хората които имат проблеми с 029 и си ги рециклират просто ги добутват до 073 със смяна на компресорното колело и някой друга дреболия на къси пари това над самия рециклаж са късите пари да стане 073).

 

Това специално ми бие на най-долнопробен китаец........

След рециклиране ще изкара ли 100 000 км турбината при нормално каране и регулярна смяна на маслото - имате ли някакви наблюдения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jesus knows.......

 

със сигурност при качествено свършена работа и чугун който не е бил почти пътник преди това не е проблем да се минат едни 50к.

 

Аз лично си купих нова 029-ка защото от старата ми можеше да се използва само предния капак който обаче за да стане 073 се рзстъргва и така. Цената за "рециклираната" която по същество щеше да представлява картридж на Мелет с нов чугун с капак от 073 втора употреба щеше да стъпи на около 700-730 лева. За 900 лева прецених че е по-добре да си имам оригинален Борг-Уорнър 029 вместо мелеза. Ако обаче мелеза ми струваше 300-400 лева си струваше той, проблема беше че моя чугун се беше спукал на много криво място и беше задрал турбинното колело.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти май въобще не вникваш в това което пиша. 073 е най-доброто което можеш да получиш без да пипаш нищо.

Само че ако не пипаш нищо ще трябва да се примириш че на първо подаване на газ ще имаш 215 коня а после само 195-200 докато охлади кулера най-бакалски обяснено.

 

Проблема е че 073-ките са си цена. Затова хората които имат проблеми с 029 и си ги рециклират просто ги добутват до 073 със смяна на компресорното колело и някой друга дреболия на къси пари (това над самия рециклаж са късите пари да стане 073).

 

Това специално ми бие на най-долнопробен китаец........

 Сега вече те разбрах колега :D  сега почва търсенето на 029 или 073  аз не съм напълно сигурен,  аз самия каква ми е турбината но предполагам на стоков  "тръц" 97 година няма каква да е освен тази която вие казахте още във началото к03-05  май беше :D

Редактирано от Ganimir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех за 350 лв от колега от форума. Турбината беше без грам луфтове. До момента си кара година и половина, от 4 месеца носи и на чип. Има си разход на масло, каквъто си имах и със старата - около 1,5 л./ 10000, но си движи и не е като да се кара леко колата. Ще видим колко време ще изкара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Сега вече те разбрах колега :D  сега почва търсенето на 029 или 073  аз не съм напълно сигурен,  аз самия каква ми е турбината но предполагам на стоков  "тръц" 97 година няма каква да е освен тази която вие казахте още във началото к03-05  май беше :D

 

Пише на табелката каква е. Но със сигурност не набивай пари в 005, това е безсмислено освен ако частите не са ти подарък. Ние така съживихме една 005-ца на добра воля на един колега с части от други такива. При него беше отлетял нанякъде "пула" или иначе казано клапана който затваря газовете (wastegate-а).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навремето изкарах около 60000км с постоянно даване на газ на к03-005 заводската с чип на 1.8т АЕВ 1997г

Предаде се и се чудих,но сложих к03-029 чисто нова ,направихме пайп на 70мм и от меката връзка долу до края на 63мм и челен кулер.

Изкарах 208 коня на мотора .

Като смених само турбото,ремап не съм правил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като се кара леко из града,до моментно надуване 0,6-0,8 бара и много рядко-за секунди до 1,3 колко време ще изкара турбината.Не че я пазя,но в градски условия са такива възможностите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да  ми доуточните колеги, това  другото турбо к03-029 е "плъг енд плей" понеже съм имал уж  някакъв чип, след евентуална смяна  на турбото,трябва ли и чипа да се сменя или не е задължително ? :D 

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да ми доуточните колеги, това другото турбо к03-029 е "плъг енд плей" понеже съм имал уж някакъв чип, след евентуална смяна на турбото,трябва ли и чипа да се сменя или не е задължително ? :D

Имам чувството,че се пита нещо,хората пишат,а няма кой да чете мненията?

Прочети какво съм написал онзи ден

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството,че се пита нещо,хората пишат,а няма кой да чете мненията?

Прочети какво съм написал онзи ден

извини ме колега,сега върнах назаде и някак си  по погрешка съм ти пропуснал коментара  явно,благодаря  много  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам ама като ви чете човек мненията,може да си помисли че тая 05-то е от течен шоколад ,или от вафли Куко -руко. Аз подържам -имам преки наблюдение на поне 5 с такава турбина.Като самият аз карам такава 3  години само на газ и от скоро 4 месеца с чип.За 3 години на турбината и е 2-ри двигател (първият беше в ужасно състояние и се отказах да го праявя),по -една или друга причина всяка година свалям или двигателя или турбото,съответно правя оглед.Турбото го взех от един юнак за 220 лв (той някакъв гарет слагаше) беше в привидно добро състояние и от тогава до сега няма видима деградация ,няма пукнатини и течове . Колата се кара здраво лятото редовно ходя до бистрица (или друг планиски път ) само за кеф ,а зимата се качвам  до витоша .Турбото съм го правил да свети чак до жълто, дори съм си мислел че няма да изкара много .Но проблеми нямам засега това важи и за всички други коли с уговорката че другите коли се карат доста по-нормално. Дори смея да кажа че с оглед ниската цена за обикновеният употребител 05-цата е чудна ,стига да е в добро състояние . 

Според мен проблемите идват от 

1 Мега много километри с лоша подръжка (според мен не е сериозно да вземеш 16-17 годишна кола и да искаш да и навъртиш 150 000 км безпроблемно. 

2 Редовно се кара с катализатор и то на газ  (защото повечето гърнеджий им е сложно до го махнат)

3 Лошо масло или още по лошо никакво. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

005-цата е с по-малко турбинно колело. И отделно по-често пука на wastegate-а. Затова е строго препоръчителна 029 или 073.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно е ,че 029 е малко по-добър избор,но не е нищо особено и много различно от 005.

 

Мойта 005 е над 60 000 км на 1.1бара и като я свалих, не беше мръднала от положението, в което беше като купих колата-без никакъв аксилен луфт и нито една пукнатина около гейта

 

Разликата между двете турбини е около +15 коня за 029ката,а дали си струва този ъпгрейд,според мен по-скоро.......Не

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..Разликата между двете турбини е около +15 коня за 029ката,а дали си струва този ъпгрейд,според мен по-скоро.......Не

Щом техническата аргументация не е достатъчна ... Остава цената ...Ако намериш нова K03-005 тя е на цената на K03-029. Коя би си купил при почти еднаква цена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да се провери и маслената магистрала, че има случаи в които се запушва и нова турбина пак си отива в небитието.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...