Jump to content

Audi A4 2.5 TDI QUATTRO 180hp


Recommended Posts

Колеги новак съм. До сега карах А6 2006 2.7 tdi quattro но поради създалите се обстоятелства мисля да сменя ня горепосочение модел, моля дайте някакво адекватно мнение за модела идвигателя най-вече, тъй като съм чувал, че са доста проблемни. Предлагат ми в момента едно много иЗгодно и продавача ме обеждава че проблема е само при двигателите от 150к.с. но аз не съм обеден. Някой да удари рамо и да ме светне какво да проверявам като ида да я гледам в събота ..?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 160
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз ще те светна... НЕ ХОДИ! Ако ще правиш такъв доунгрейт по-добре търси 1.9! Вълка козината си мени, но нрава не! (бах тва все едно за душегубът е писано  :hilezh: ) Що не се огледаш по някоя а6-ца поне простора да запазиш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...............къде им е слабата точка на тея 2.5-ци

Горе в дясно има едно "прозорче", в него пише "търсене", та вкарай там хубавата българска думичка "душегуб" и натисни символа със стилизираната лупа. Почвай излезлите теми една по една........

Ако после ти останат здрави емоции и чуФства, върни се да споделиш....впечатления....

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо ама на а6ц6 не им ли викаха и на тях "модерен душегуб". Със същите повдигачи са като на 2,5 само мазането към тях е подобрено

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ше ходя да го гледам в една автокъща в бургас.

Дай снимка, че ми е много интересно..аз мислех че е от приятел, който я е гледал и обслужвал в България..ама щом е от морга..опа автокъща :D ще ми е любопитно да видим колко го е запазил. Обсъждана ли е цена, защото един "толкова" запазен екземпляр трябва да отговаря на около 6-7-8 хилки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Душегуба е кола за "ценители". Иначе по приказки май е по-тежък за поддръжка от 2.7т. Собственика на душегуб често е силно привързан емоционално от многото съвместни приключения. Може  да се каже, че е ценител на силните усещания и разполага със свободно време и обича да му е интересно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мислех, че става въпрос за Б5..тази от обявата изглежда арна..има екстри бая, само навигацията е сбъркана :D, но това се лекува с 600 лв...хубавото на швейцарските е че може да се проверят по-лесно в Ауди и да излезе палава история..колегата TiL беше разправял как е издирил неговата. Тази наистина е S-Line, но километрите според мен в най-добрия случай ще са 360 000...и все пак ако е обслужвана адекватно не вярвам да има драми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишната ми кола беше с двигател 2.5ТДИ 180 коня и за половин година я платих още веднъж като първоначална цена поради ежедневните и безкрайни ремонти. Съветът ми към колегата е в случай че е решил твърдо с този двигател да е, нека да гледа внимателно. Повечето екземпляри са на безброй километри, с маскирани дефекти и за почти цялостна реставрация.

Извън ремонтите, моторът изобщо не ме кефеше като поведение - огромен лаг до 2100-2200 оборота, малък и тесен работен диапазон /на 4000 всичко приключва/, гаден ръмжащ звук над 2000-2500, особено градско, висок разход като за дизел, скъпа поддръжка, постоянни проблеми. Това е единствената кола която ме е оставяла на пътя толкова много пъти поради най-различни причини.

Надявам се колегата да уцели читав, гледан и поддържан екземпляр, при който да няма моите проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито един ли не става от 2.5 серията? Някъде имаше писания, че 163 коня е по-читав.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишната ми кола беше с двигател 2.5ТДИ 180 коня и за половин година я платих още веднъж като първоначална цена поради ежедневните и безкрайни ремонти. Съветът ми към колегата е в случай че е решил твърдо с този двигател да е, нека да гледа внимателно. Повечето екземпляри са на безброй километри, с маскирани дефекти и за почти цялостна реставрация.

Извън ремонтите, моторът изобщо не ме кефеше като поведение - огромен лаг до 2100-2200 оборота, малък и тесен работен диапазон /на 4000 всичко приключва/, гаден ръмжащ звук над 2000-2500, особено градско, висок разход като за дизел, скъпа поддръжка, постоянни проблеми. Това е единствената кола която ме е оставяла на пътя толкова много пъти поради най-различни причини.

Надявам се колегата да уцели читав, гледан и поддържан екземпляр, при който да няма моите проблеми.

+1 

 

Единствения "бонус" е по-богатото оборудване, като изключим "навигацията" друг + няма за мен. Доста висок разход като за дизел (доближаващ се до бензинов вариант 1.8т+куатро 190 кс) и динамиката не е кой знае какво.

 

A4 2.5tdi quattro (180кс) http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4372

А4 B6 1.8t quattro (190кс) http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4357

A4 B6 1.8t quattro (163кс) http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4355

 

Ако имаш достъп до нафта бих ти препоръчал 1.9тди 131 кс + чип = 160 кс. Ще върви почти колкото 2.5tdi, но извънградско до 140 може да се радваш на 5 л./100 км разход и 7.5 градско. 

След А6 тази ще ти се стори доста тясна. Погледни отзад колко "много" място има. Отпред ако си по-голям ще ти опират краката във вратата и централната конзола.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мое скромно мнение, такъв двигател на АУДИ си струва играта с някоя стара Ц5, но видимо запазена за около 4 бона....Купуваш и караш, ако тръгне да се троши и правиш, дори да вкараш още 4 хил, накрая ще имаш А6 в добро състояние....за предпочитане е пред А4, според мен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е въпроса до ставане, а до по-проблемен и по-малко проблемен мотор, като и двете версии са зависими от адекватната поддръжка, за което гаранция Франция. Единия примерно е по-податлив към някакъв ремонт, който при другия е отстранен, като слабо звено..по този въпрос колегите с 2.5 могат да разкажат, аз не съ мзапознат, но от четенето за година и половина в този форум това съм разбрал. Какъвто и мотор да има в купето, ако не е сменяно навреме маслото, с правилно такова няма как се случат нещата..да речем че просто този мотор е капризен и не се иска компромис от към обслужване

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай снимка, че ми е много интересно..аз мислех че е от приятел, който я е гледал и обслужвал в България..ама щом е от морга..опа автокъща :D ще ми е любопитно да видим колко го е запазил. Обсъждана ли е цена, защото един "толкова" запазен екземпляр трябва да отговаря на около 6-7-8 хилки

7600 вика човека, ама е приятел на шефа ми по принцип и вика,че е надежден :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само предполагам:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11449773487095045&slink=c8493v

 

сигурно тва е колата...

а да това е тази е автокъщата! 

+1 

 

Единствения "бонус" е по-богатото оборудване, като изключим "навигацията" друг + няма за мен. Доста висок разход като за дизел (доближаващ се до бензинов вариант 1.8т+куатро 190 кс) и динамиката не е кой знае какво.

 

A4 2.5tdi quattro (180кс) http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4372

А4 B6 1.8t quattro (190кс) http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4357

A4 B6 1.8t quattro (163кс) http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4355

 

Ако имаш достъп до нафта бих ти препоръчал 1.9тди 131 кс + чип = 160 кс. Ще върви почти колкото 2.5tdi, но извънградско до 140 може да се радваш на 5 л./100 км разход и 7.5 градско. 

След А6 тази ще ти се стори доста тясна. Погледни отзад колко "много" място има. Отпред ако си по-голям ще ти опират краката във вратата и централната конзола.

Успех!

Абе не съм голям 173см съм, ама като я закача да я прегледем ако е читава добри показатели покаже компютъра, да я захапвам ли мисля че до 7000-7200 ще го сваля ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега от колко време я имаш, поддръжката много ли е тегава ?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 7600 има къде, къде по-добри инвестиции от 2.5 в купето на а4. Тая бих я взел ако я дава за 4-5. Като се строши и слагаш някакво друго сърце (1.9, 1.8...) и се кефиш. Ма тва 7600 и като я обслужиш става 9000 и пак си остава душегуб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...