Jump to content

Смяна на двг или нова?! Б5


ivan marinski

Recommended Posts

Колеги имам ауди Б5 фейс-лифт, това лято ме удариха и си взех нови фарове с DRL тип devil eyes, колата е изключително много запазена, с 8 чисто нови гуми, 4 летни и 4 зимни гуми, по нея пари не съм пестил. Всичко и е много стегнато, както от към купе, салон и т.н. Обаче...проблемът и е в двг, с 1.6 101 коня, който гори масло след основен ремонт 1л/1000км. И съм пред голяма дилема, да си взема нова кола или да си оправя тази, като за ремонта ще трябва да се смени двг, ако се сменя ще бъде с 1.8Т, като при положение че новия мотор ще се ревизира изцяло, с нови гарнитури, клапани гумички на клапани. Ако се вземе нова ще бъде сигурно Б7, 2.0 TDI но не се знае в какво състояние ще бъде след обслужването и какво ще изскочи като проблем. Имам няколко въпроса?
 1-струва ли си инвестицията, ако си струва какви пари ще ми излезе ремонта на новия мотор ( гарнитури, гумички на клапани, клапани,) освен двг, скорости, комп, какво др трябва да се смени?
2- инсталацията на двг на 1.6 еднаква ли е като на 1.8Т ( ще трябва ли да се сменя инсталацията oт двг към купето)
 В Пловдив към кой сервиз да се доверя за тази трансплантация?
 

post-61656-0-31269100-1453830589_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си струва разправията, да насаждаш 1.8Т....инсталацията не е същата, ама има и други разправии. После дори и пререгистрация. Аз съм с 1.6 мотор. За 10 000 км. средно доливам 1,5 л масло. При теб не знам какъв ремонт е правен, ама нещо не е направено. Гумички на клапани сменихте ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на 500 000 км а са наляти мн пари в нея, а купето и вс останало и е перф. най вече е без сериозни удари. само 2 зажулвания за 16 годишна кола, което е мн рядко срещано за кола на 16 години, ходовата част и е перф, еарбезите не са отваряни....салона е перфектен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според мен си я направи и си я карай ! Ама намери някой който разбира , че тука всеки е баш майстор!!!Това е от финансова гледна точка ! А ако си решил да я сменяш вече е друг въпрос!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, у нас е от 2004 година до момента (от 140 000км) в момента  на 500 000 км. ако и върна километража на 180 000км вс би повярвал че е на толкова. В смисъл никой не и дава толкова км. колата наистина е мн запазена и вс и е запазено и стегнато

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По 30к на си е сериозен пробег за година, чак не ми се вярва, как сте я запазили за тия години в състоянието в което я описваш.

Прави ремонт на 1.6 и си я карай,  трансплантация с 1.8Т си е филм, постижимо е, но според мен не си заслужава.

Редактирано от bozmana
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като и направя ремонта може да спретнем една сбирка, сами да прецените, до момента и в момента се държи в гараж, а мисля че 2000 лв за двг за запазена кола не са нищо, спрямо да се взима др и да се започват приключения. Да не мислите че тези които са о автокъщите са на по малко от 400 000?

Редактирано от ivan marinski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно ти вярвам/е, тук наблизо където живея има една кукличка, изпъната, лъсната, определено поддържана с мерак, познания и възможности, но........е с твоя двигател......, и не е куатро........, които два факта обезмислят цялата ѝ "лъскавина".

Но човека явно си я обича и си се грижи за нея, което пък обизмисля обезмисленото. :hilezh:

Така че направи си я и ѝ се радвай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора у нас сме с още 4 коли, които са къде къде по нови. Един тигуан, Мазда 6, мазда 2 и фокус. Не ме блазни да си купувам нова кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, за да се премине от малък към голям фис, освен таблото и ръчката за смяна на инфото какво др трябва да се смени, както искам да си сменя и бронята с такава с пръскалки. за да работят пръскалките какво е нужно се смени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола, като е толкова запазена и лачена, по-добре си я запази в сток вариант...отвътре си я направи удобна с ОЕМ неща..седалки, табло, каковото искаш..тея фарове според мен ги разкрай, стоят като из*кани на тая кола..понеже не е куатро, не си струва инвестицията (според мен)..ще има бая преправяния и запазения й и стегнат вид може би ще се наруши..ще се вкараш в излишен филм, а като теглиш чертата няма да е 2000 лв...за тея пари наистина можеш да намериш хубав двигател и да го направиш чистак бърсак новичък..хубаво турбо втора ръка си е 300-400 лв...от там ако трябва и скорости да се сменят ше се вкараш в егати филма, да направиш от 1.6 на предно на 1.8Т на предно. Виж какъв е проблема да гори масло..сложи си едно темпоматче, хубав салон, друго табло с ФИС и си свиркай с уста. После си спести някое левче и си вземи нещо вече готово направено, като например някоя Б7-ца куатро с S-Line. Aко нямаш познати майстори има вероятност да ти се стъжни животеца, ако малко от малко не отбираш от нещата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колко километра си минал след ремонта

Аз на моя мотор 1.9тди му правих ремонт и след това за 10 000км ми изгори над 4 литра масло,след това нещата почнаха да се нормализират

 

В смисъл има вариант да не са по олегнали още сегментите

 

Въпреки че този разход който казваш е доста голям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, минал съм над 100К км. след 10 000 км почна да гори маслото. веднага след ремонта са му сипали 10в40 вместо по тънко масло. От там мисля че е почнало вс, зареди маслото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надали е от маслото харча. Просто частите не са читави явно. Ти казваш, че си минал 100 000 км. след ремонта. Ми ако не са хубави частите вече са приключили. Моята я взех от автокъща с някакви сервизни документи и има индикации уж да е на тия км. Сега съм на 280 000км....Мотора е идеален, ако човек иска само да се придвижва. Удоволствие от шофиране...почти нула обаче.

Редактирано от tanuco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега щом имаш на разположение и други коли защо се занимаваш с глупости да реставрираш 16 годишен кош,просто закрепяй положението с някаква добавка в мотора и продавай,щом е толкова запазена и на някаква сносна цена ще я развържеш винаги.На твое място винаги ще я шитна няма да се занимавам с никакви донорства на 1.8т и т.н.Ти си и взел ресурса карал си я доста време просто е дошло времето да се отървеш от колата.Но решенията са си твои помисли си дали си трува да наливаш отново и отново пари във тази кола,защото с този малък мотор дори и да я направиш перфектна със следващ ремонт пак трудно би се продала,по добре я продавай сега без излишни ремонти и наливания на пари,което за мен е безпредметно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти и ли зарязал/продал кола по която са вложени срашно много пари. Все пак едва ли някой който цени парите, труда и най вече знае как се изкарват пари би захвърлил кола в която са набити много пари?!

Редактирано от ivan marinski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванко, стааааара като човешкия видь истина е, че "вложеното в автомобила, НИКОГА не се възвръща, освен ако не е в екземпляр на Сребърна Стрела!".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видимо е, че никак не ти се разделя с автомобила. Моят съвет е добре да си прецениш бюджета и ако имаш възможността - смени двигателя. Ако не, ремонтирай твоя.

Не си единственият, който набива доста пари по B5-ца и не иска да се разделя с нея. Направи това, което ти е на сърце. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм от хората, които набиват пари в Б5 и то в душегуб. Не бих се разделил с колата, ама озни ден седнах в B7 3.0TDI Quattro S-line... Имах ли парите в кеш, директно оставях B5-цата... Отиди, разгледай, пробвай ако още искаш Б5 карай си я с кеф. Ако имаш повечко пари, скачай на по-новото. Реално смяната на двигателя няма да излезе колко Б7. Сам си прецени, но следващите си увличат също толкова, колкото и обичаната кола.

Редактирано от ChillToucH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш мерак за нова година лъскава кола, по-добре посади мотор, който би те радвал. B5 е от последните Ауди-та, което може да се поддържа със сравнително нисък бюджет, без да те товари и все още да има нови оригинални части за него.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... B5 е от последните Ауди-та, което може да се поддържа със сравнително нисък бюджет,....

Да не го сравняваш с РС4.  :hilezh:

За кош на 20 години си е прекалено скъпо, ако го правиш без компромиси. 600+ са ти само частите при смяна на ангренажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сравнено с кое е скъп? B4-ка 1.8 моно? Около мен се търкалят много нови коли от познати и приятели и да ти кажа ес4-ката ми е в пъти по-евтина от това, което се изсипва по по-новите коли. Сравнявам Ауди с Ауди, не Ауди с Дачия.

Плюс това цитираш избирателно.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...