nurv Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Колеги малко тъпа тема, но искам да ви питам за мнение. След една зверска дупка преди време се появи едно тропане отпред. Майсторите ми казаха два носача (долни) като горните бяха сменени съвсем наскоро (TRW), джантата се беше сгънала и рейка. Оправих нещата без рейката понеже нямах възможност към онзи момент. Както се случва отлагането за малко стана вече 4 месеца. Гледам си течността не е мръднала. Това, което ме интересува е: Има ли вариант рейката да тропа без да капе? Чудя се дали е рейка, както казаха майсторите или е друго, например кормилни накрайници, макар, че и те са сменени сравнително скоро (всичките). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Има ли вариант рейката да тропа без да капе? Не си ли карал Б4-ка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Ебаси майсторите... ако са накрайници трябва да ги хванат с преглед. Аз лично не бих я пипал ако не тече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 А ако е износен гребена и блокира?!?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 (Редактирано) Мойте не течеше, НО тропаше като за световно. Адски беше разбита. Редактирано 19 Февруари 2016 от MOON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 ............Има ли вариант рейката да тропа без да капе?............Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 А ако е износен гребена и блокира?!?!Винаги я има тая възможност дори и на твоята рейка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Не си ли карал Б4-ка? На Б4-ките, масово не им тропат рейките. Съвсем други неща тропат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Така е рейката е последното което се разхлопва в б4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Абсурд е да поставя под съмение здравината на Б4.Просто това е първото Ауди, на което рейката му започва да тропа, преди да протече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DOBRINAK70 Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Колега да нямаш некои скъсан болт по захващането или рахлабен?.... Sent from my 9002X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 (Редактирано) Вътрешни кормилни накрайници? Редактирано 20 Февруари 2016 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 20 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Благодаря на всички за мненията. И аз си мислех, за вътрешен накрайник тъй като тропа само като мина с дясно колело през неравност. Но не съм запознат и затова пуснах темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Така е рейката е последното което се разхлопва в б4Абе сложи му и на него 'жанти 17-ски с по широки гумета, пък да видим дали ще е последното нещо дето се разтропва . Чудя се дали е рейка, както казаха майсторите или е друго, например кормилни накрайници, макар, че и те са сменени сравнително скоро (всичките).Остави ги на мира тези накрайници, просто си регулирай притискащата втулка на гребена и тропането ще изчезне . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Абе сложи му и на него 'жанти 17-ски с по широки гумета, пък да видим дали ще е последното нещо дето се разтропва . . ми първо ще разбие тампона на макферсона,после и на носача,после на магарето и рейката пак ще е последна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 По темата,да виждал съм доста разбити рейки от страната на шофьора примерно,омаслявабе липсва или е малко ако е здрав маншони се забелязва трудно.Относно натягането на гребена съм скептик,нося реките в сервиз за рециклирани ,нямам забележки до момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 21 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Ясн. Отива за рециклиране. Благодаря още веднъж на всички за коментарите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Ако забелязваш леко потропване на десен волан, когато колелото минава през неравности или ръбове на ниски бордюри то вероятно реката ти е японска,здрави и дуракоустойчива, това и е единствения кусур за толкова години експлоатация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Нищо по-добро няма в "японската" рейка. Всъщност вероятно е произведена във Франция и части за нея няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Зная за 4 коли с такива рейки от тези които поддържам с един и същ вече отстранен проблем,за статистиката е достатъчно според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Ясн. Отива за рециклиране. Благодаря още веднъж на всички за коментарите.Щом имаш излишни пари за "рециклиране", занеси я, тъкмо ще ти натегнат U образната втулка на гребена и тропането ще изчезне . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 21 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Не я знам тази втулка, а и Пепи каза, че е скептичен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 за статистиката е достатъчно според мен.Аз статистиката не я оспорвам. Просто казвам, че Koyo не са по-здрави от ZF, но за сметка на това се ремонтират по-трудно и обикновено с "побългаряване" заради нестандартните и скъпи размери к маншети и семеринги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 21 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Това също ми го казаха. Отделно, че на старо по-трудно се намирали. Иначе тропането го има предимно на малки неравности независимо направо или в завой. Идва от дясно при всички маневри. Едно глухо тропане, което не се усеща във волана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 Тая втулка е законтрена с една гайка,при една такава любителска намеса, маневрирайки колата,очаквайки волана да се изправи сам, тоест пуснах волана, колата си продължи да прави завой,добре че можах да спра аварийно.После разбрах от собственика за намесата с натаягането, ефекта е добър в неутрално положение, но в краищата на реката гребена е много малко износен и буквално заклинва волана.Едно от малкото хубави неща на свободния пазар е че всичко се намира срещу известна сума, както и че всичко се прави,в близост до сервиза ми има два магазина и цехбза всякакви гуми и уплътнен,като може да си поръчам по размер и маслоустойчивост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване