Jump to content

Рейка само тропа, а не капе?


nurv

Recommended Posts

Колеги малко тъпа тема, но искам да ви питам за мнение. След една зверска дупка преди време се появи едно тропане отпред. Майсторите ми казаха два носача (долни) като горните бяха сменени съвсем наскоро (TRW), джантата се беше сгънала и рейка. Оправих нещата без рейката понеже нямах възможност към онзи момент. Както се случва отлагането за малко стана вече 4 месеца. Гледам си течността не е мръднала. Това, което ме интересува е: Има ли вариант рейката да тропа без да капе? Чудя се дали е рейка, както казаха майсторите или е друго, например кормилни накрайници, макар, че и те са сменени сравнително скоро (всичките).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте не течеше, НО тропаше като за световно. Адски беше разбита.

Редактирано от MOON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсурд е да поставя под съмение здравината на Б4.

Просто това е първото Ауди, на което рейката му започва да тропа, преди да протече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията. И аз си мислех, за вътрешен накрайник тъй като тропа само като мина с дясно колело през неравност. Но не съм запознат и затова пуснах темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е рейката е последното което се разхлопва в б4

Абе сложи му и на него 'жанти 17-ски с по широки гумета, пък да видим дали ще е последното нещо дето се разтропва . :hilezh:

 

 

 Чудя се дали е рейка, както казаха майсторите или е друго, например кормилни накрайници, макар, че и те са сменени сравнително скоро (всичките).

Остави ги на мира тези накрайници, просто си регулирай притискащата втулка на гребена и тропането ще изчезне .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе сложи му и на него 'жанти 17-ски с по широки гумета, пък да видим дали ще е последното нещо дето се разтропва . :hilezh:

 

  .

ми първо ще разбие тампона на макферсона,после и на носача,после на магарето и рейката пак ще е последна :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата,да виждал съм доста разбити рейки от страната на шофьора примерно,омаслявабе липсва или е малко ако е здрав маншони се забелязва трудно.Относно натягането на гребена съм скептик,нося реките в сервиз за рециклирани ,нямам забележки до момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако забелязваш леко потропване на десен волан, когато колелото минава през неравности или ръбове на ниски бордюри то вероятно реката ти е японска,здрави и дуракоустойчива, това и е единствения кусур за толкова години експлоатация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зная за 4 коли с такива рейки от тези които поддържам с един и същ вече отстранен проблем,за статистиката е достатъчно според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясн. Отива за рециклиране. Благодаря още веднъж на всички за коментарите.

Щом имаш излишни пари за "рециклиране", занеси я, тъкмо ще ти натегнат U образната втулка  на гребена и тропането ще изчезне . :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за статистиката е достатъчно според мен.

Аз статистиката не я оспорвам. Просто казвам, че Koyo не са по-здрави от ZF, но за сметка на това се ремонтират по-трудно и обикновено с "побългаряване" заради нестандартните и скъпи размери к маншети и семеринги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това също ми го казаха. Отделно, че на старо по-трудно се намирали. Иначе тропането го има предимно на малки неравности независимо направо или в завой. Идва от дясно при всички маневри. Едно глухо тропане, което не се усеща във волана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая втулка е законтрена с една гайка,при една такава любителска намеса, маневрирайки колата,очаквайки волана да се изправи сам, тоест пуснах волана, колата си продължи да прави завой,добре че можах да спра аварийно.После разбрах от собственика за намесата с натаягането, ефекта е добър в неутрално положение, но в краищата на реката гребена е много малко износен и буквално заклинва волана.Едно от малкото хубави неща на свободния пазар е че всичко се намира срещу известна сума, както и че всичко се прави,в близост до сервиза ми има два магазина и цехбза всякакви гуми и уплътнен,като може да си поръчам по размер и маслоустойчивост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...