Primo107 Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 ЗдравейтеНавил съм се за полиуретанови тампони където може да се сложат.Може ли някой да ги изреди и също така ако някой кара с такива да даде инфо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 (Редактирано) Не се занимавай с полиуретанови тампони. Сложих такива,по нашите пътища е ужасно да се кара,постоянно имаше друсане,защото няма какво да поема вибрациите.Затова започват да заминават шарнири и биалетки-при някои В3 няма биалетки.Сложих си отново носачи с гумени тампони,по голямо удоволствие няма,изчезнаха вибрации,и другите части вече не се нуждаят от смяна.Мен ме предупредиха преди време,но аз бях решил вече,дори бях закупил тампоните.Човек трябва сам да се убеди,ако няма доверие на другите хора.Ако искаш мога да ти предоставя моите,карах с тях към 2000 км.Купих ги от http://www.polyurethan.me/ Редактирано 20 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 А за макферсона тампоните от голф живи ли са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 Даааааа, какво е станало с коментара ми,ако може някой да изтрие излишния текст Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bluedog Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 (Редактирано) На мен ми беше писнало да сменям тампони на носачите със всяка смяна на маслото. Затова сложих полиуретанови такива, както колегата integrale45. Лично аз нямам наблюдения окачването да стана по-твърдо, както и да има отражение върху другите елементи от окачването. 5000 км до тук. Биалетките също заминаваха всяка година. Там въпроса го реших с биалетки TRW, верно скъпички 30 лв. парчето, но карат вече трета година, което за мен е малко чудо. А последно след подмяна на тампоните на макферсън с модифицирани такива от Голф 4 от колегата koko60 и подмяна на тампоните на магарето вече не мога да позная колата, предполагам така е возела, когато е излязла от завода преди 21 години Редактирано 22 Февруари 2016 от Bluedog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Primo107 Публикувано 17 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 On 2/22/2016 at 1:25 PM, Bluedog said: На мен ми беше писнало да сменям тампони на носачите със всяка смяна на маслото. Затова сложих полиуретанови такива, както колегата integrale45. Лично аз нямам наблюдения окачването да стана по-твърдо, както и да има отражение върху другите елементи от окачването. 5000 км до тук. Биалетките също заминаваха всяка година. Там въпроса го реших с биалетки TRW, верно скъпички 30 лв. парчето, но карат вече трета година, което за мен е малко чудо. А последно след подмяна на тампоните на макферсън с модифицирани такива от Голф 4 от колегата koko60 и подмяна на тампоните на магарето вече не мога да позная колата, предполагам така е возела, когато е излязла от завода преди 21 години Искам и аз така.. Търсих такив биалетки - по 43лв ми ги намира само. А колко ти стъпи голфовия тампон - 150 за двете ли идваше? On 2/20/2016 at 2:33 PM, integrale45 said: Не се занимавай с полиуретанови тампони. Сложих такива,по нашите пътища е ужасно да се кара,постоянно имаше друсане,защото няма какво да поема вибрациите.Затова започват да заминават шарнири и биалетки-при някои В3 няма биалетки.Сложих си отново носачи с гумени тампони,по голямо удоволствие няма,изчезнаха вибрации,и другите части вече не се нуждаят от смяна.Мен ме предупредиха преди време,но аз бях решил вече,дори бях закупил тампоните.Човек трябва сам да се убеди,ако няма доверие на другите хора. Ако искаш мога да ти предоставя моите,карах с тях към 2000 км.Купих ги от http://www.polyurethan.me/ Искам да е малко по твърда както казваш - за вибрации не знам то в тая кола кое не се тресе Бих искал да ги взема тези твойте тампони щом са здрави да пробвам и аз как ще се отрази на мойта кочина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 18 Март 2016 Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 Аз сложих полиуретан, но на Б4. В Дунев Мотор СПорт ги правят, аз лично не съм очарован от тази толкова скъпа инвестиция и за капак се оказа че са ми счупили носача при набиването на тези твърди тампони. Не препоръчвам полиуретан за обикновени автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Март 2016 Доклад Share Публикувано 18 Март 2016 На 17.03.2016 г. at 9:55, Primo107 написа: Искам и аз така.. Търсих такив биалетки - по 43лв ми ги намира само. А колко ти стъпи голфовия тампон - 150 за двете ли идваше? Искам да е малко по твърда както казваш - за вибрации не знам то в тая кола кое не се тресе Бих искал да ги взема тези твойте тампони щом са здрави да пробвам и аз как ще се отрази на мойта кочина. Имаш лично съобщение Преди 4 часа, Bukmop19 написа: Аз сложих полиуретан, но на Б4. В Дунев Мотор СПорт ги правят, аз лично не съм очарован от тази толкова скъпа инвестиция и за капак се оказа че са ми счупили носача при набиването на тези твърди тампони. Не препоръчвам полиуретан за обикновени автомобили. Моите тампони влязоха лесно, не е нужна преса. Явно са го счупили или усукали, като са избивали старите тампони. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaio04 Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Сложих полиуретанови тампони на предните носачи, като ги намазах отвсякъде с приложената грес. Монтирах ги на магарето,което не е на колата и когато движа носачите, някои от тампоните превъртат в носача. Това нормално ли е? Мисля, че тампоните трябва да са неподвижни спрямо носача и да лагеруват във вътрешната метална втулка.И следващия въпрос, слага ли се грес между тампона и носача? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ktamen Публикувано 12 Март 2017 Доклад Share Публикувано 12 Март 2017 Без да съм виждал нито носачите, нито тампоните, които се коментират, мога да ти кажа, че лагеруването е в самата гума. Вътрешната втулка е здраво стегната за магарето, а външната здраво набита в носача. Не трябва да превъртат, нещо не е наред при теб. Сменял съм само тампони на голф2, външната им гривна е елипса, а не кръг, ако не се набият правилно се прецакват. Може и при теб да се е случило нещо подобно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 13 Март 2017 Доклад Share Публикувано 13 Март 2017 Слага се грес само на вътрешната втулка, точно там лагеруват. Може и странично да се намажат с грес, там опират в магарето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Март 2017 Доклад Share Публикувано 14 Март 2017 (Редактирано) На 12.03.2017 г. at 16:12, kaio04 написа: Монтирах ги на магарето,което не е на колата и когато движа носачите, някои от тампоните превъртат в носача. Това нормално ли е? Нормално е. Те влизат лесно на ръка, не се набиват на преса Редактирано 14 Март 2017 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autounion Публикувано 4 Април 2017 Доклад Share Публикувано 4 Април 2017 лоша работа ако влизат на ръка колега, но според мен си сложи гумени на Лемфьордер или ТРВ от колкото тази пластмаса не караш по писта а по БГ пътища Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaio04 Публикувано 9 Април 2017 Доклад Share Публикувано 9 Април 2017 На ръка влизат тампоните,но металните втулки влизат с усилие и всичко се уплътнява. Имах притеснения относно превъртането на някои тампони в носачите, но докато му дойде времето да сложа моста с носачите на колата, тампоните си лагеруваха в металните втулки. До сега карах колата с тампони Лемфьордер и още при монтажа им, носачите не стояха стабилно, а след година си беше приключение да се развият болтовете на предните гуми, всичко се движеше в пространството. Така, че за сега съм много доволен от полиуретановите тампони и поведението на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
specialK Публикувано 14 Май 2017 Доклад Share Публикувано 14 Май 2017 До колкото знам, полиуретановите са по-трайни и по-трудано се износват, но май за сметка на желязото наоколо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Май 2017 Доклад Share Публикувано 14 Май 2017 (Редактирано) +шарнири и биалетки. Редактирано 15 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autounion Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 (Редактирано) На 9.04.2017 г. at 10:14, kaio04 написа: На ръка влизат тампоните,но металните втулки влизат с усилие и всичко се уплътнява. Имах притеснения относно превъртането на някои тампони в носачите, но докато му дойде времето да сложа моста с носачите на колата, тампоните си лагеруваха в металните втулки. До сега карах колата с тампони Лемфьордер и още при монтажа им, носачите не стояха стабилно, а след година си беше приключение да се развият болтовете на предните гуми, всичко се движеше в пространството. Така, че за сега съм много доволен от полиуретановите тампони и поведението на колата. може да не е проблема във втулките а в майстора колега. заради един такъв ,,майстор ,, който с голям чук изби тампоните смених два то носача и сега е добре и със топ ран тампони но съм си взел Лемфьордер но кога ще се сменят не се знае. но няма да сложа пласт маса Редактирано 29 Май 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване