Jump to content

Настроийка изпарител и сваляне градския разход


Recommended Posts

Здравейте колеги,

знам,че много се е изписало тук относно високия разход на газ в града.Но ми дойде една идея и искам да се допитам за настройката преди да пробвам.Колата е Ауди б4 2.0АБК.На входа на въздуха към въздушния филтър мисля да направя нещо...от сортта на някакъв гъвкав материал...напр.наредени застъпващи се ленти от пластмасова чаша наредени така,че отвора да е поне на половина по-малък и по този начин да се огранчи и притока на газ и   при работа на място например разхода да се намали.При подаване на газ и засмукване на въздух тези ленти като бъдат засмуквани да отварят входа на въздуха и той да е със същия дебит както ми е сега.Доколкото знам изпарителя се настройва от една страна колко газ да пуска при ПХ и от друга как да пуска още при засмукване от двигателя.Но тези принципи не са ми напълно ясни.И затова искам съвет как хем да затворя газта още при работа на ПХ хем при подаване на газ да няма недостиг.Давайте мнения :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш икономия гаси на всеки светофар, измисли как да спреш горивото при ППХ без да гърми при изхода от този режим.

Абе с две думи сложи си ГИ.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ако искам икономия мога да си взема  икономичен автомобил,или пък из града да си ходя пеш :)  Интересуваше ме какво мислите за това,което написах и ако някой твърди,че е глупост да опише защо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти всъщност какво точно искаш? Защото ако искаш икономия, съм ти написал начина в горното си мнение. То е измислено от много инжинери на които това им е работата. Ако искаш да откриваш "топлата вода" прави си експерименти, но ако искаш реални резултати, това е начина. А може да пробваш и с уникалния fuel saver, но внимавай с него, че започва да прелива резервоара ?

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да си правя експерименти!Интересуваше ме това което питах относно работата на изпарителя,но явно съм сбъркал форума!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега, това с лентите, дето го описваш, го прави дроселовата клапа на колата. А тя на празен ход е почти затворена и е регулирана така, че двигателя да работи с оптималните 850-900 оборота. Тоест с ограничение на входящия поток едва ли ще постигнеш желаният ефект.

Според мен най-добър резултат ще постигнеш, ако всичко по запалителната система и газовата уредба ти е в изправно състояние. Ако ти се занимава, можеш да си монтираш един AFR уред (взема сигнал от ламбда сондата и показва дали сместа е бедна или богата в даден момент). Така ще можеш да си настроиш правилно газовата уредба и реално да си намалиш разхода на гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има едно устройство, наречено лечебна контрол. Аз имах такова, но го премахвах, защото ми правеше проблеми. Не си мисли, че по този начин ще спестиш много гориво, освен ако става въпрос за задръствания, тогава колата гори не на км, а на час като при тракторите. Варианта пали-гаси не е много удачен, защото товариш повече стартер и акумулатор, а колата не е първа младост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги с обикновена газова уредба съм и искам да сменя изпарителя сега съм с мимгаз, но имам изпарител Ловато(не му знам състоянието дадоха ми го). Колата сега я взех и нямам мнение за изпарителя мимгаз. Питането ми е да взема нов изпарител мимгаз или мембрани за ловатото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо искаш да го смениш? В общи линии Мимгаз е доста добре работещ изпарител от Турските такива. Няма никакви гаранции, че като смениш мембраните на Ловатото ще тръгне да работи качественно. От тук идва въпроса какви пари ти се дават.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата от време на време прихълцва се дави нещо, разхода е голям затова си мисля да го сменя.Финанси мога да отделя 50лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турските изпарители издържат около 50 000 км и не подлежат на ремонт имаше сметка да сменяш изпарител докато струваха  около 35 лв,Ловато мембрани около 15 лв настройка още толкова , 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Специално за МюмюнГаз не съм съгласен. По скоро колегата да пробва първо с настройка и после да мисли за смяна или ремонти.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

С обикновенна газова и добра настройка разхода спрямо ГИ е около 1 л. Отгоре. Ама се замисли за скъпата инвенстиция и усложнения ГИ и не всяка кола понася обикновена АГУ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...