камен каменов Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Здравейте колеги, знам,че много се е изписало тук относно високия разход на газ в града.Но ми дойде една идея и искам да се допитам за настройката преди да пробвам.Колата е Ауди б4 2.0АБК.На входа на въздуха към въздушния филтър мисля да направя нещо...от сортта на някакъв гъвкав материал...напр.наредени застъпващи се ленти от пластмасова чаша наредени така,че отвора да е поне на половина по-малък и по този начин да се огранчи и притока на газ и при работа на място например разхода да се намали.При подаване на газ и засмукване на въздух тези ленти като бъдат засмуквани да отварят входа на въздуха и той да е със същия дебит както ми е сега.Доколкото знам изпарителя се настройва от една страна колко газ да пуска при ПХ и от друга как да пуска още при засмукване от двигателя.Но тези принципи не са ми напълно ясни.И затова искам съвет как хем да затворя газта още при работа на ПХ хем при подаване на газ да няма недостиг.Давайте мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Ако искаш икономия гаси на всеки светофар, измисли как да спреш горивото при ППХ без да гърми при изхода от този режим. Абе с две думи сложи си ГИ. Sent from Мобифоня powered by Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 20 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Колега,ако искам икономия мога да си взема икономичен автомобил,или пък из града да си ходя пеш Интересуваше ме какво мислите за това,което написах и ако някой твърди,че е глупост да опише защо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Е нали с тези интервенции гониш икономия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 21 Март 2016 Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 А ти всъщност какво точно искаш? Защото ако искаш икономия, съм ти написал начина в горното си мнение. То е измислено от много инжинери на които това им е работата. Ако искаш да откриваш "топлата вода" прави си експерименти, но ако искаш реални резултати, това е начина. А може да пробваш и с уникалния fuel saver, но внимавай с него, че започва да прелива резервоара ? Sent from Мобифоня powered by Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
камен каменов Публикувано 21 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2016 Искам да си правя експерименти!Интересуваше ме това което питах относно работата на изпарителя,но явно съм сбъркал форума!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 Колега, това с лентите, дето го описваш, го прави дроселовата клапа на колата. А тя на празен ход е почти затворена и е регулирана така, че двигателя да работи с оптималните 850-900 оборота. Тоест с ограничение на входящия поток едва ли ще постигнеш желаният ефект. Според мен най-добър резултат ще постигнеш, ако всичко по запалителната система и газовата уредба ти е в изправно състояние. Ако ти се занимава, можеш да си монтираш един AFR уред (взема сигнал от ламбда сондата и показва дали сместа е бедна или богата в даден момент). Така ще можеш да си настроиш правилно газовата уредба и реално да си намалиш разхода на гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 Има едно устройство, наречено лечебна контрол. Аз имах такова, но го премахвах, защото ми правеше проблеми. Не си мисли, че по този начин ще спестиш много гориво, освен ако става въпрос за задръствания, тогава колата гори не на км, а на час като при тракторите. Варианта пали-гаси не е много удачен, защото товариш повече стартер и акумулатор, а колата не е първа младост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 Ламбда контрола е добро решение,стига да знае човека как да го настрои. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Април 2016 Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 Трябва да работи и ламбда сондата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 12 Април 2016 Доклад Share Публикувано 12 Април 2016 Колеги с обикновена газова уредба съм и искам да сменя изпарителя сега съм с мимгаз, но имам изпарител Ловато(не му знам състоянието дадоха ми го). Колата сега я взех и нямам мнение за изпарителя мимгаз. Питането ми е да взема нов изпарител мимгаз или мембрани за ловатото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 13 Април 2016 Доклад Share Публикувано 13 Април 2016 А защо искаш да го смениш? В общи линии Мимгаз е доста добре работещ изпарител от Турските такива. Няма никакви гаранции, че като смениш мембраните на Ловатото ще тръгне да работи качественно. От тук идва въпроса какви пари ти се дават. Sent from Мобифоня powered by Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanovtx Публикувано 13 Април 2016 Доклад Share Публикувано 13 Април 2016 Колата от време на време прихълцва се дави нещо, разхода е голям затова си мисля да го сменя.Финанси мога да отделя 50лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Турските изпарители издържат около 50 000 км и не подлежат на ремонт имаше сметка да сменяш изпарител докато струваха около 35 лв,Ловато мембрани около 15 лв настройка още толкова , Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Специално за МюмюнГаз не съм съгласен. По скоро колегата да пробва първо с настройка и после да мисли за смяна или ремонти. Sent from Мобифоня powered by Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 21 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2016 С обикновенна газова и добра настройка разхода спрямо ГИ е около 1 л. Отгоре. Ама се замисли за скъпата инвенстиция и усложнения ГИ и не всяка кола понася обикновена АГУ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване