PeevD Публикувано 18 Май 2016 Доклад Share Публикувано 18 Май 2016 Здравейте колеги! Извинявам се, ако повтарям тема, но не успявам подобаващо да изнамеря във форума конкретна тема за казуса който имам. Искам да сменя съединителя на колата с кит с едномасов маховик + съединител за около 350-400Nm. Колата ще подлежи на лек силов тунинг и ми се иска да съм "запасен". Колата е 1.8Т AWT Quattro Avant (Facelift). Ако някой наскоро е купувал нещо такова нека сподели, защото ситуацията със сегашния съединител започва да клони към плачевна. Благодаря предварително за отговорите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 19 Май 2016 Доклад Share Публикувано 19 Май 2016 Тука съм чел във теми за маховик ACE който се минава на струг и се слага диск от S2, някой от колегите който го е правил ще напише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PeevD Публикувано 19 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2016 Мисля, че идеята на това е да се мине на керамика. От различни хора чувам мнения и не желая кермаика за момента. По-скоро си мислех за по-лесен вариант - някакъв кит подобен на Stage 1 Kit-a нa ECS: https://www.ecstuning.com/b-ecs-parts/ra4-240mm-clutch-conversion-kit-stage-1/ra4s1-steel/ Проблема е, че доставката от Америка ще ми изяде главата (тежест). Благодаря за мнението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 20 Май 2016 Доклад Share Публикувано 20 Май 2016 (Редактирано) Това е твоят комплект съединител: Притискател от VW LT Феродов диск от А6 2,5TDI 115 кс маховик от четирицилиндров двигател от В4: 1Z,АСЕ,АВК,АВТ-всички са с еднакъв каталожен номер.Това е като комплект за Ауди S2.В близките дни ще го слагам.Има го поставен на едно В4 1.9TDI с 440 Nm 202 кс измерени да дино.Задължително маховика трябва да се разпробие и балансира с притискателния диск,че при високи обороти да не влезе в купето. upload gambar image posting free adult image hosting free image uploader Редактирано 20 Май 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 26 Май 2016 Доклад Share Публикувано 26 Май 2016 Той маховика не се ли балансира с коляновия вал? http://forum.126p.info/viewtopic.php?t=2707 С този съединител от VW LT каква е твърдостта на педала на съединителя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 ето темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Днес щях да го слагам,но се появиха по важни задачи.На един AFN като го сложихме,педала на съединителя стана много мек.Като сложа моя ще ви споделя какво се случва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PeevD Публикувано 27 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Престъргването/разпробиването на маховика от 1Z/ACE... къде може да дам да го свършат в София? Гледам доста народ са ходили по Маднес във Варна, но не видях мнения за София (благодаря за линка!). Благодаря на всички Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Балансът е задължителен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Преди 11 часа, integrale45 написа: Балансът е задължителен! Според кого?Все пак маховика само леко се челосва,нито се олекотява сериозно,нито се разпробива, Че е добре да мине баланс за лично спокойствие е така,но чак задължителен, никой от занимаващите се с тази дейност не го каза. Моя маховик го сложих без балансиране и засега 40х.км и често обороти 6500+ проблеми нямам,надявам се и за напред да е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 преди 8 минути, turbofen86 написа: ,нито се разпробива С какъв притескаел си ти? На снимките се вижда как моя е разпробит според отворите на притискателния диск. На 26.05.2016 г. at 14:57, olmo написа: Той маховика не се ли балансира с коляновия вал? http://forum.126p.info/viewtopic.php?t=2707 Тук говорят за двуцилиндров двигател, на който буталата се движат успоредно, а не примерно когато едното е в долна мъртва точка, другото да е в горна мъртва точка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Същия като от снимките,интересното е че според родните ''тунингари'' може и без щифтовете,а само на болтовете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Твоят не е ли разпробиван? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Aз сложих щифтовете ,макар че ме убеждаваха че нямало смисъл ,а и говорих с двама който са монтирали само на болтовете и също нямат проблем ,но на дизели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PeevD Публикувано 29 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 Колеги, някойт вас двамата може ли да опише при кого е правил цялата работа (ако е в София)? Смятам определено да свърша точно тази конверсия, не но съм достатъчно на "ти", за да свърша нещата сам. Благодаря предрварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 29 Май 2016 Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 Аз купих направен целия комплект. Мисля, че в софия е правен маховика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 6 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2016 Дай някакви номера на притискателя и феродото? ЛТ коя година кой мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Ауди 100/А6 2.5тди 115 к.с ААТ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Маховика стана ясен, ето номерата на феродо и притискател: феродов диск - 3082919001 SACHS Притискател - 1862625001 SACHS Цените и на двете неща, нови, не са много арни, ама като има мерак - с пари се гаси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 От днес съм с комплект съединител на 240 мм. Педалът е много мек и съединителя зацепва много рано,още в началото, но ще му свикна.Нямам никакви вибрации и тресене при потегляне. Притескателният ми диск е от порше кайман free picture upload upload images free Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 11 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2016 Mного полезна информация! А, може ли да се ползва такъв притискател върху демпферен маховик??? За моята кола 228 е достатъчно, но притискателя е слаб... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 (Редактирано) Мисля,че няма да стане. В една тема съм показал снимки,като сравнявам комплект съединител с демпферен маховик от 1.8Т и с едномасов маховик от АСЕ. free photo hosting Феродовия ми диск не беше много износен,виждаха се някъде резките.Но не издържаше на нютоните. После ще покажа снимки. Някой има ли представа колко милиметра е дебелината на феродото на диска,когато е нов? Редактирано 12 Юни 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PeevD Публикувано 15 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2016 Колеги, извинявам се за съживяването на темата, но искам да разбера дали маховиците споменати по-горе са взимани 2ра ръка? Предпочитам да взема нов, но не успявам да намеря каталожния номер в гугъл. Благодаря предварително След края на сагата ще пиша точната процедура + всички каталожни номера за заинтересованите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Ами да досъживим темата.Купуваш нов втора употреба.Едва ли ще ти хареса цената на чисто нов от магазина,ако го има в наличност.Може би за същите пари ще си вземеш работещ двигател 1.8Т в незнайно състояние Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 (Редактирано) Хич не си проверявал та пишеш ей така... Рециклиран нов маховик от Ауди се взима за около 250 лв., като върнеш стар, купува се за 20-50 лв. Чисто нов е малко над 450 лв. Редактирано 3 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване