Jump to content

Съединител ~350-400NM - 1.8TQ AWT


PeevD

Recommended Posts

Здравейте колеги!

 

Извинявам се, ако повтарям тема, но не успявам подобаващо да изнамеря във форума конкретна тема за казуса който имам.

Искам да сменя съединителя на колата с кит с едномасов маховик + съединител за около 350-400Nm.

Колата ще подлежи на лек силов тунинг и ми се иска да съм "запасен".

 

Колата е 1.8Т AWT Quattro Avant (Facelift).

 

Ако някой наскоро е купувал нещо такова нека сподели, защото ситуацията със сегашния съединител започва да клони към плачевна.

 

Благодаря предварително за отговорите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука съм чел във теми за маховик ACE който се минава на струг и се слага диск от S2, някой от колегите който го е правил ще напише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че идеята на това е да се мине на керамика. От различни хора чувам мнения и не желая кермаика за момента.

 

По-скоро си мислех за по-лесен вариант - някакъв кит подобен на Stage 1 Kit-a нa ECS: https://www.ecstuning.com/b-ecs-parts/ra4-240mm-clutch-conversion-kit-stage-1/ra4s1-steel/

Проблема е, че доставката от Америка ще ми изяде главата (тежест).

 

Благодаря за мнението :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е твоят комплект съединител:

Притискател от VW LT

Феродов диск от А6 2,5TDI 115 кс

маховик от четирицилиндров двигател от В4: 1Z,АСЕ,АВК,АВТ-всички са с еднакъв каталожен номер.Това е като комплект за Ауди S2.В близките дни ще го слагам.Има го поставен на едно В4 1.9TDI с 440 Nm 202 кс измерени да дино.Задължително маховика трябва да се разпробие и балансира с притискателния диск,че при високи обороти да не влезе в купето.

20160405_190550.jpg
upload gambar

20160405_190100.jpg
image posting

20160405_190055.jpg
free adult image hosting

20160405_190120.jpg
free image uploader

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той маховика не се ли балансира с коляновия вал? http://forum.126p.info/viewtopic.php?t=2707

С този съединител от VW LT каква е твърдостта на педала на съединителя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес щях да го слагам,но се появиха по важни задачи.На един AFN като го сложихме,педала на съединителя стана много мек.Като сложа моя ще ви споделя какво се случва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Престъргването/разпробиването на маховика от 1Z/ACE... къде може да дам да го свършат в София?

Гледам доста народ са ходили по Маднес във Варна, но не видях мнения за София (благодаря за линка!).

 

Благодаря на всички :)

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, integrale45 написа:

Балансът е задължителен!

Според кого?Все пак маховика само леко се челосва,нито се олекотява сериозно,нито се разпробива,

Че е добре да мине баланс за лично спокойствие е така,но чак задължителен, никой от занимаващите се с тази дейност не го каза.

Моя  маховик го сложих без балансиране и засега 40х.км и често обороти 6500+  проблеми нямам,надявам се и за напред да е така

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 8 минути, turbofen86 написа:

,нито се разпробива

 

С какъв притескаел си ти? На снимките се вижда как моя е разпробит според отворите на притискателния диск. 

На 26.05.2016 г. at 14:57, olmo написа:

Той маховика не се ли балансира с коляновия вал? http://forum.126p.info/viewtopic.php?t=2707

Тук говорят за двуцилиндров двигател, на който буталата се движат успоредно, а не примерно когато едното е в долна мъртва точка, другото да е в горна мъртва точка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз сложих щифтовете ,макар че ме убеждаваха че нямало смисъл ,а и говорих с двама който са монтирали само на болтовете и също нямат проблем ,но на дизели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някойт вас двамата може ли да опише при кого е правил цялата работа (ако е в София)?

Смятам определено да свърша точно тази конверсия, не но съм достатъчно на "ти", за да свърша нещата сам.

Благодаря предрварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз купих направен целия комплект. Мисля, че в софия е правен маховика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховика стана ясен, ето номерата на феродо и притискател:

феродов диск - 3082919001 SACHS

Притискател - 1862625001 SACHS

Цените и на двете неща, нови, не са много арни, ама като има мерак - с пари се гаси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От днес съм с комплект съединител на 240 мм. Педалът е много мек и съединителя зацепва много рано,още в началото, но ще му свикна.Нямам никакви вибрации и тресене при потегляне. Притескателният ми диск е от порше кайман:hilezh:

image.jpg
free picture upload

image.jpg
upload images free

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mного полезна информация!

 

А, може ли да се ползва такъв притискател върху демпферен маховик??? За моята кола 228 е достатъчно, но притискателя е слаб...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че няма да стане. В една тема съм показал снимки,като сравнявам комплект съединител с демпферен маховик от 1.8Т и с едномасов маховик от АСЕ.

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg


free photo hosting

Феродовия ми диск не беше много износен,виждаха се някъде резките.Но не издържаше на нютоните. После ще покажа снимки. Някой има ли представа колко милиметра е дебелината на феродото на диска,когато е нов?

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, извинявам се за съживяването на темата, но искам да разбера дали маховиците споменати по-горе са взимани 2ра ръка?

Предпочитам да взема нов, но не успявам да намеря каталожния номер в гугъл.

 

Благодаря предварително :)

 

След края на сагата ще пиша точната процедура + всички каталожни номера за заинтересованите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Ами да досъживим темата.Купуваш нов втора употреба.Едва ли ще ти хареса цената на чисто нов от магазина,ако го има в наличност.Може би за същите пари ще си вземеш работещ двигател 1.8Т в незнайно състояние

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове


Хич не си проверявал та пишеш ей така... Рециклиран нов маховик от Ауди се взима за около 250 лв., като върнеш стар, купува се за 20-50 лв. Чисто нов е малко над 450 лв. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...