Jump to content

Мнения за 2.0 тди 170 к.с. и 3.0 тди 224/232 к.с.


Recommended Posts

драги читатели!
Тъй като нямам кой знае колко опит с коли и ми предстои покупка бих искал да чуя и вашите мнения за тия двигатели. Досега не съм карал дизел ( е карал съм ама не е кой знае колко). Спрял съм на тези двигатели и ме вълнува колко бих вложил първоначално като поддръжка на 2-те двигатели?  Защото са ми казали че първоначалното обслужване на 2.0 тди 170 е бил почти същото като на 3.0 тди това така ли е? Нека който има опит в тази област да ми даде съвет. Отворен съм към всякакви коментари. Иначе колата е а4 б7 ауди. Забравих да кажа че ако взема 2.0 ще е ръчка дали ще е куатро или не няма значение а ако 3.0 ще е автоматик те всичките са с куатро. 
Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то зависи какво точно е първоначално обслужване. 

Ас съм с 3.0тди BMK (225 коня) и първоначалното ми беше 1к при Райно - масла, горивен/маслен/въздушен/климатик, антифриз, хидравлична течност, чистачки (предни и третата) и трети стоп. 

Е... после смених 4 амортисьора и всички носачи плюс опорен тампон ама то това си е според зависи както казах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 3,0 тди обслужването варира в широки граници от 500 до 7000-8000 лева ако удариш хеттрик дюзи, автомат и вериги, зависи каква гробница си взел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.06.2016 г. at 9:24, mili 75 написа:

..... ако удариш хеттрик дюзи, автомат и вериги, зависи каква гробница си взел.

Перфектно го формулира!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите попрекалиха с изказванията и сумите:)  Обслужват се консумативи, това не включва ремонти, а доколкото успях да разбера от темата, въпроса е за обслужване. Ремонтите никой не може да ти ги отгатне в аванс:)  над хилядарка са само ангренажите с всички боклуци покрай тях, да кажем 300 лева за моторно масло и всичките филтри, ако кутията е автоматик...... от 300 до 1000 лева според типа......   Няма смисъл да се изброява всяко друго нещо:)

 

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шегички ли пускаме, колега? Нали именно, че на са ремонт обяснявах:) какви са тия суми по 7 бона за обслужване дето написаха по-горе ми стана чудно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си купиш кола за десет бона 3.0 тди автомат, и си мислиш, че ще я обслужиш за 500 лева като голф 1,9 тди ама не става, тогава ходи обяснявай дали смяната на ангренажните вериги е ремонт или обслужване. Дюзите добре, че един колега тука ги рециклира за 1000 лева иначе всеки сам може данси види колко са и да ги умножи по шест. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, човека пита за обслужването!!! Кое не е ясно? В ремонти може да се подмени цялата кола за доста над хиляда по 6 ;) Не се самонавивайте. Ясно е, че всички даваме пари за ремонти, ама като ви питат колко е часа, не казвайте прогнозата за времето.....

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си казваме каквото искаме, ти не си този който ще раздава правосъдие тука. А за да го казваме, значи имаме някакви съображения, който иска да чете и да им обърне внимание, който иска да си мисли в розово, че като вземе 10 годишен съдран от каране кошник, ще мине само с 500 лева обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда лъскава,но до там.Този собственик е сменил маслото с филтрите,а за останалите неща като дюзи и вериги са му казали ,че са сменяни някога,но дали е така не е сигурно.А на 172хил.км. чак пък вериги дюзи да са леш ...:stupid: ,явно преди 4 месеца на думи е била НОВА направо.Виж ако има документи за ремонтите е друг въпрос,но ми е съмнително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, mili 75 написа:

Ще си казваме каквото искаме, ти не си този който ще раздава правосъдие тука. А за да го казваме, значи имаме някакви съображения, който иска да чете и да им обърне внимание, който иска да си мисли в розово, че като вземе 10 годишен съдран от каране кошник, ще мине само с 500 лева обслужване.

Не си избивай комплексите тук, че станахте много и ще ви вземат данък:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля,че като си вземеш използвана кола,трябва да я приведеш в изправност за да се возиш сигурно,на което хората му викат обслужване.А дали ще смениш само масло,ще долееш спирачна течност,ще смениш дюзи или вериги все тая,просто едното е по скъпичко от другото,но е необходимо.Не мисля,че е безполезна тая информация за колегата,щото аз ако знаех повече за пикаещите дюзи когато купих колата,щях да ги включа в обслужването и после нямаше да правя мотора.:zustimm:Така че хората най вероятно говорят от опит,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

46 minutes ago, Stuttgy said:

аз ако знаех повече за пикаещите дюзи когато купих колата,щях да ги включа в обслужването и после нямаше да правя мотора.

Опа, те го ключа от палатката :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата винаги имат две страни, за петстотинте лева обслужване на 3,0 тди разбрахме. Въпросът беше човека, който иска да си купи такава кола, да знае и за другите измерения на обслужването, което без да се преувеличава може да стигне 7-8 000 лева, особено ако вземе кола от по-евтините обяви с незнайна история. Мисълта ми беше да се знае, че независимо, че можеш да я купиш за 10 бона, тя спокойно може да ти глътне още 7 000 в близките месеци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно вярно.Моето обслужване беше от втория вариант,като не съм я купил за 10 бона в лева,ами в евро.Късмет какво да се прави.Хубаво е да се четат тия форуми преди покупката и да ти е ясна картината до колкото е възнможно предварително,щото аз започнах по късно с четенето ;-)

Sent from my D5803 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма какво да се чудиш, от Ауди дават 4 години гаранция или 150 000 километра на новите коли. През това време няма да ти се наложи да смениш вериги. Разискваните тук автомобили са далеч от тези показатели, та затова предупреждаваме бъдещите собственици какво може да ги очаква. Иначе 3,0 тди е много по-добър мотор от 2,0 тди, но и доста по-скъп за обслужване и поддръжка или кой като там си го нарича, за да може спокойно да си кара колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че през тези 150 000км няма да ти се наложи да сменяш вериги не значи че ако са надвишени автоматично веригите ти са за смяна. То по-тая логика на 151 000 трябва да смениш и бутала и вал за по-сигурно ... ;)  От Ауди официално не се дава определен интервал (пробег) за смяна - тоест не може да се каже нищо конкретно и за всеки отделен автомобил момента за смяна е индивидуален в зависимост от куп фактори където километрите като цяло може и да не са определящи. Така че стига плашихте хората като чуете 3.0TDI и веднага готовия отговор - смяна на вериги , дюзи и турбо заедно със смяната на маслото за по сигурно ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно, няма какво да се пише повече, философи да искаш, ти му казваш, че почти няма на българския пазар 10 годишен 3,0 тди мотор на под 400-500 000 километра, той ти говори за 151 000. Може да има такива добре обслужени с дюзи, вериги и автомат, но който е налял толкова пари в един мотор обикновено си го кара после. Огромна част от предлаганите автомобили на нашия пазар са взети от Италия за по 5 000 евра, като преди това са карани от някой изпаднал циганин, който нищо не е сменял, идават тука лустросват се и така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

56 minutes ago, mili 75 said:

Явно, няма какво да се пише повече, философи да искаш, ти му казваш, че почти няма на българския пазар 10 годишен 3,0 тди мотор на под 400-500 000 километра, той ти говори за 151 000. Може да има такива добре обслужени с дюзи, вериги и автомат, но който е налял толкова пари в един мотор обикновено си го кара после. Огромна част от предлаганите автомобили на нашия пазар са взети от Италия за по 5 000 евра, като преди това са карани от някой изпаднал циганин, който нищо не е сменял, идават тука лустросват се и така.

 

Това че ти вероятно си се набутал и си припознаваш колата като взета от изпаднал италиански циганин на 500к километра си е твое право - няма лошо . Просто недей да обобщаваш и да слагаш всички колеги и автомобили под общ знаменател. Много хора си взимат колите от Германия с доказана история на доста по-малко от 500к км. В случая колегата който пита и е автор на темата живее в Белгия така че не вярвам да дойде и да си вземе Горублянски кенеф ... ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо на 3тди и пикаещи дюзи заминава двигателя? има ли симптоми когато дюзите не са наред? Рециклирането на 6те дюзи ли е 1000лв.

За разтегнатите вериги при палене тракне е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, boboweb написа:

 

Това че ти вероятно си се набутал и си припознаваш колата като взета от изпаднал италиански циганин на 500к километра си е твое право - няма лошо . Просто недей да обобщаваш и да слагаш всички колеги и автомобили под общ знаменател. Много хора си взимат колите от Германия с доказана история на доста по-малко от 500к км. В случая колегата който пита и е автор на темата живее в Белгия така че не вярвам да дойде и да си вземе Горублянски кенеф ... ;) 

Ти не бери грижа за мене, мойта кола до последно е обслужвана само в официални сервизи и е била собственост на фирма Бонфанти, която има офиси и цехове на хиляди квадратни метра, но аз за разлика от много други хора първо чета и питам по форума и после ходя с лаптопа и преглеждам. И понеже ми е много пресен спомена на десетките проверени от мен коли, затова споделям какво се вкарва масово в България, за твое сведение всичките кошници, за които и лев не си струва да дадеш се продадоха. А по въпроса кой къде живее, колегата по горе, който живее в Германия и е взел колата за 10 000 евро, е правил мотора заради дюзи.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, olmo написа:

защо на 3тди и пикаещи дюзи заминава двигателя? има ли симптоми когато дюзите не са наред? Рециклирането на 6те дюзи ли е 1000лв.

За разтегнатите вериги при палене тракне е ясно.

За дюзите трябва да се видят корекциите с vcds в компютъра на мотора 72, 73, 74, 75, 76 и 77 канал, шест канала за шестте дюзи.Стойности над + или - 30 не е са добри. Също така повишаване нивото на маслото от влизаща в него нафта и затягане на мотора при палене, все едно че имаш проблеми със стартера. И разбира се много пушек при работа на място. Рециклира ги колега от форума за около 1000 лева, но трябва да си говорите с него при интерес.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...