trapera94 Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 (Редактирано) Здравейте колеги ! Както си карам ми излезна грешка епс..... И като видях нивото на акумолатора беше на 10%. Бях в задръстване около15 мин + климатик на мах.После като покарам се зарежда! Нов акумолатор ли ми трабва е въпроса ? Редактирано 29 Юли 2016 от grizzly Заглавие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 22 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2016 По скоро виж отзад на клемите на колко зарежда, че кабелите до багажника са дълги и може да не дозарежда ако има проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 23 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юли 2016 Значи няма как да е от акумолатора ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 24 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2016 Не че не може да е от акумулатора, но те обикновено умират зимата, затова преди да си купиш друг прегледай колко зарежда отзад на клемите, за да не се прецака и новия. Те и за да ти заверят гаранцията на нов акумулатор трябва да имаш поне 13,8 волта отзад на клемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 25 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 Мхм значи да карам си аз пак и пак този номер бързо се изтощата и след време пак почва да се зарежда и отива на 100% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJULIANO Публикувано 25 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 Колега имах същия проблем но първо ми светна лампата на акомулатора , после ЕСП и като проверих на монитора показваше същата картинка -разреден акомулатор . Оказа се че алтернатора не зарежда и го закарах на ремонт .Сега съм ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 25 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2016 Ясно колеге обаче моето се оправя след време и се пълни до 100% може ли да е от алтернатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devedeve Публикувано 27 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2016 нищо чудно да е алтернатора и да зарежда бавно... има една платка, дето заминава - не е нужно целия алтернатор да сменяш ако е от нея. като цяло се разбира като занесеш самия алтернатор на някой, дето ги пипа. при мен беше под 200 лева ремонта на тая платка + работата по сваляне и качване... ама не помня колко точно, може и по-тънко да е било, беше отдавна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 29 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2016 Да сега му схванах цаката като почне да пада загасям колата и пала и пак почва да зарежда. Значи е алтернатор ще трабва да се прави. Препоръки на майстор в Пловдив Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 3 Август 2016 Доклад Share Публикувано 3 Август 2016 Акумулатора има ли вкарам BEM код? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 4 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2016 нямам си идея ! колега но го прави когато си иска и като рестартирам колата в повечето пъти се оправя,а интересното е ,че не светва иконата на акумолатора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Колега, как стигаш до това меню за да видиш степента на зареждане на акумулатора? На всички А6-ци ли го има? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IceHeart Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Явно акумулатора не издържа на натоварването. То дори и алтернатора да смогва да го зарежда, ако самия акумулатор не задържа тока, и има избила клетка, няма спасение. На мен ми го направи така, като оставих колата със пусната музика и на габаритни светлини. И не искаше да запали. Изкл. всичко и изчаках 5 мин. и запали. Смених го с нов, замериха и ми оправиха гаранционната карта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 (Редактирано) Малко ми е странно как на колата акумулатор ще се зареди от 10 до 100 %. Принципно е нужно поне 10 часово зареждане за да се случи това. Ако става по- бързо значи акумулатора си е заминал. Редактирано 11 Август 2016 от Marto_180 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 11 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Да колега но трабва да го пуснеш от ваг ком или от зелвното меню има доста клипа как става ? Колега ходих да замерят акумолатора и си е добре. Изчаках да стане пак така и отидох пак при тях водяхме,че като почне да пада колата зарежда около 11.5v След като се оправи почна на близо 14v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 11 Август 2016 Доклад Share Публикувано 11 Август 2016 Тези 10% са шанс да запали колата, а не колко е зареден. И при показание 100% може да е тръгнал да умира, но ако спреш някъде след това ще запали и ще се прибереш (освен ако нещо друго не каже 'бау') Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Колега, ти нали имаше проблем с възглавниците? Може това да дърпа акумулатора, ако компресора помпи постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 12 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Не бях се сетил сега като я оправят ще се разберею Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 22 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2016 Не е от компресора днес пак го направи ще трабва да го правя! Но незнам каде в Пловдив разбират и ще отстранат проблема. Питах един майстор неговите думи бяха щом не ти свети червено акумолаторче не е динамо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 23 Август 2016 Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 А ти зареди ли го след ремонта на окачването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 23 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2016 То няма за какво да го зареждам той си е зареден докато не спре да зарежда динамото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 28 Март 2017 Доклад Share Публикувано 28 Март 2017 На мен колата ми направи този номер на два пъти този месец. Ще поръчвам нов акумулатор. Не мисля, че е от алтернатива, защото като се кара, акумулатора зарежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 29 Март 2017 Доклад Share Публикувано 29 Март 2017 Сто про има отечка някъде. Чисто нов акумулатор, една седмица без да се кара и пак на 10%. Не знам от датчиците за светлина, които седят постоянно пуснати да ти светне coming home/leaveing home ли е, от кофти връзка някъде ли е, но гарантирано има отечка. Трябва да я оставя и да я търсят в сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denyych Публикувано 31 Март 2017 Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 Препоръчвам зареждане на акумулатора с зарядно директно на самия него . Зимата имах проблеми от този род ,паля карам 200км на другия ден акумулатора 10% започнах да меря отпред на клемите 14В с включени консуматори отзад на акумулатора 13,2 В ,след половин час работа на място скалата се изпълни на 100% измерих отново отзад и какво да видя 13,8В закачих външно зарядно около 5А изходен ток (някакво КЕДР мисля ,че е руско) след 12 + часа зарядното изключи . Акумулатор Варта 110 Ah . Мисля че трябва да се калибрира индикацията периодично ,но май няма такава опция в VCDS . При зареждането директно направи грешка на модула на Акумулатора изтрих я и нямам никакви проблеми вече 3 месеца . Избягвайте даването на ток или ако решите да го правите, го направете по правилния начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 31 Март 2017 Доклад Share Публикувано 31 Март 2017 Акумулаторите са достатъчно големи и е най-добре да се свали и зареди хубаво за 24-48 часа. В София има доста фирми, които ти го свалят и зареждат, като ти поставят друг акумулатор докато твоя се обслужва. 20тина лв. струва удоволствието, като получаваш и диагностика на акумулатора в замяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване