Jump to content

Проблем с акумулатор - показание 10%


trapera94

Recommended Posts

Здравейте колеги ! Както си карам ми излезна грешка епс..... И като видях нивото на акумолатора беше на 10%. Бях в задръстване около15 мин + климатик на мах.После като покарам се зарежда! Нов акумолатор ли ми трабва е въпроса ? 

image.jpg

Редактирано от grizzly
Заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че не може да е от акумулатора, но те обикновено умират зимата, затова преди да си купиш друг прегледай колко зарежда отзад на клемите, за да не се прецака и новия. Те и за да ти заверят гаранцията на нов акумулатор трябва да имаш поне 13,8 волта отзад на клемите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имах същия проблем но първо ми светна лампата на акомулатора , после ЕСП и като проверих на монитора показваше същата картинка -разреден акомулатор .

Оказа се че алтернатора не зарежда и го закарах на ремонт .Сега съм ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо чудно да е алтернатора и да зарежда бавно... има една платка, дето заминава - не е нужно целия алтернатор да сменяш ако е от нея. като цяло се разбира като занесеш самия алтернатор на някой, дето ги пипа. при мен беше под 200 лева ремонта на тая платка + работата по сваляне и качване... ама не помня колко точно, може и по-тънко да е било, беше отдавна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да сега му схванах цаката като почне да пада загасям колата и пала и пак почва да зарежда. Значи е алтернатор ще трабва да се прави. Препоръки на майстор в Пловдив

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нямам си идея ! колега 

но го прави когато си иска и като рестартирам колата в повечето пъти се оправя,а интересното е ,че не светва иконата на акумолатора!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно акумулатора не издържа на натоварването. То дори и алтернатора да смогва да го зарежда, ако самия акумулатор не задържа тока, и има избила клетка, няма спасение. На мен ми го направи така, като оставих колата със пусната музика и на габаритни светлини. И не искаше да запали. Изкл. всичко и изчаках 5 мин. и запали. Смених го с нов, замериха и ми оправиха гаранционната карта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ми е странно как на колата акумулатор ще се зареди от 10 до 100 %. Принципно е нужно поне 10 часово зареждане за да се случи това. Ако става по- бързо значи акумулатора си е заминал.

Редактирано от Marto_180
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега но трабва да го пуснеш от ваг ком или от зелвното меню има доста клипа как става ?

 

Колега ходих да замерят акумолатора и си е добре. Изчаках да стане пак така и отидох пак при тях водяхме,че като почне да пада колата зарежда около 11.5v 

След като се оправи почна на близо 14v

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези 10% са шанс да запали колата, а не колко е зареден.

И при показание 100% може да е тръгнал да умира, но ако спреш някъде след това ще запали и ще се прибереш (освен ако нещо друго не каже 'бау') :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не е от компресора днес пак го направи ще трабва да го правя! Но незнам каде в Пловдив разбират и ще отстранат проблема. Питах един майстор неговите думи бяха щом не ти свети червено акумолаторче не е динамо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

На мен колата ми направи този номер на два пъти този месец. Ще поръчвам нов акумулатор. Не мисля, че е от алтернатива, защото като се кара, акумулатора зарежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сто про има отечка някъде. Чисто нов акумулатор, една седмица без да се кара и пак на 10%. Не знам от датчиците за светлина, които седят постоянно пуснати да ти светне coming home/leaveing home ли е, от кофти връзка някъде ли е, но гарантирано има отечка. Трябва да я оставя и да я търсят в сервиза. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам зареждане на акумулатора с зарядно директно на самия него .

Зимата имах проблеми от този род ,паля карам 200км на другия  ден акумулатора 10% започнах да меря отпред на клемите 14В с включени консуматори

отзад на акумулатора 13,2 В ,след половин час работа на място скалата се изпълни на 100% измерих отново отзад и какво да видя 13,8В закачих външно зарядно около 5А изходен ток (някакво КЕДР мисля  ,че е руско) след 12 + часа зарядното изключи . 

Акумулатор Варта 110 Ah . Мисля че трябва да се калибрира индикацията периодично ,но май няма такава опция в VCDS .

При зареждането директно направи грешка на модула на Акумулатора изтрих я и нямам никакви проблеми вече 3 месеца .

Избягвайте даването на ток или ако решите да го правите, го направете по правилния начин. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акумулаторите са достатъчно големи и е най-добре да се свали и зареди хубаво за 24-48 часа. В София има доста фирми, които ти го свалят и зареждат, като ти поставят друг акумулатор докато твоя се обслужва. 20тина лв. струва удоволствието, като получаваш и диагностика на акумулатора в замяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...