Jump to content

Антифриз в двигателното масло


ForceAttack

Recommended Posts

Здравейте.

Искам да се допитам до вас съфорумниците за един проблем свързан с a6 3.0tdi 233hp.Антифриза се смесва с маслото, пушеци няма никакви , също така системата са я надували в porsche varna и всички стойности излизат нормално. Имах подозрения ,че е от масления охладител и го смених, но проблема остана. Също така и главите са проверени за пукнатини ,но не откриха.

 

П.п Използвах търсачката ,но не открих същия проблем като моят. :)

Редактирано от ForceAttack
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тук вече няма съмнение.

Аз чета от години тук и такива проблеми при 3.0 тди не съм срещал.

Не че няма, не е писано във форума, значи е рядък.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитура или пукнатина на някоя от главите. Това не може да се види просто така, трябва се свалят главите и да се занесат рентген за проверка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎31‎.‎7‎.‎2016‎ г. at 12:16, ForceAttack написа:

Като се отвори отдолу пробката изтича половин кило антифриз

 

Как точно разпознавате каква част от течността, която изтича от картера е антифриз и каква част е масло?

 

Дай инфо с колко ти намалява нивото на антифриза и за какъв период?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, congo написа:

VBI там не е ли високо налягането ...

Не навсякъде, само покрай цилиндрите е високо налягането, ако проблема е покрай някоя маслена или водна магистрала ще смесва масло и антифриз. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Nikosaul написа:

 

Как точно разпознавате каква част от течността, която изтича от картера е антифриз и каква част е масло?

 

Дай инфо с колко ти намалява нивото на антифриза и за какъв период?

 

За 100км около половин литър антифриз влиза в маслото.Оставям колата да престои известно време след това отварям пробката за източване на маслото и първо изтича антифриз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, ForceAttack написа:

За 100км около половин литър антифриз влиза в маслото.Оставям колата да престои известно време след това отварям пробката за източване на маслото и първо изтича антифриз.

 

Предполагам проблема ти е от пукнатина в  главата/ите, а с подобен разход на антифриз означава, че и гарнитурата/ите се отлепват когато загрее двигателя, т.е. ремонта е неотложен.

С "надуване" на охладителната система не се хваща малка пукнатина в главата ( понякога дори и с демонтаж и проверка с флуоресцентна течност не дава гаранция), но да речем че проверка с един прост метод дава представа - след като загрее двигателя можеш да провериш маркучите на водата, сигурно ще са се втвърдили.

В твоят случай от картера първо изтича течност с цвят на боза (това е пресечено с антифриза масло), а след това изтича и малкото останало не пресечено масло.

Пресеченото масло, пада на дъното на картера, след като изстине. Чист антифриз едва ли изтича!?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се ,че ще се сменя двигател :)

Някой да ми каже разликите между 2.7tdi и 3.0?Погледнах в аутодата и забелязах разлика в хода на буталата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антифриза е таковал майката на маслото - оттам надран блок, колянов вал и лагери биелни и/или основни отвсякаде прее...вани.  Вие кажете дали познах.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Таке де, смяната на двигателят се отлага ,защото всичко се оправи след подмяна на гарнитурите :D Сега имам проблеми с Егр клапана ,светна чека  с грешка p0401 най-вероятно за смяна 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/24/2016 at 0:51, ForceAttack написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 По принцип, тази грешка означава слаб поток от егр-а. Но някои специалисти казват, че е възможно проблемът да идва от дебитомера, който има нещо общо с егр-а, а също така и от някой датчик. И при мен излиза тази грешка често, като светва чека, и по някое време изчезва. Няма никаква промяна в поведението на автомобила. Така е от година, през което време съм минал 20 хил.км. Затова ще проследя с интерес какво ще кажат по запознатите с този проблем.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има изписано доста по този проблем във форума + решенията и може да прочетете. много хора софтуерно спират ЕГР-а. другата опция е разгобяване и почистване от нагар на колектори, дросели, ЕГР тръбата и ЕГР клапана - като цяло елементарна технически процедура, но може да отнеме някой друг час. има и тонове клипове в нета за изчистване.

 

не се лъжете по магически спрейове и подобни простотии - майката му е разглобяване и механично почистване с четка и нещо да разтвори гняста. аз така направих и нямам никакъв проблем доста хил. км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...