Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

Преди 14 часа, Doncho Indzhov написа:

@kainy, 245/40/18 за зимата не са ли малко ниски? Като цяло гледам да спазвам заводските размери. Иначе лятото много мисе иска да дигна на 19ка примерно, но знам ако сложа 255/35/19, дали няма да е като каруца...

Аз съм с такъв размер и не намирам кой знае каква разлика,за мен вози нормално,една идея по твърдо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Привет колеги, интериорните лампи не работят докато работи колата или ако е на контакт, след като я изгася при отваряне на врата или закл. си работят ? Някакви идеи ? Само да добавя че имах проблем с бравата на шофиьорската врата и смятах че оттам може би идва проблема , днес я смених опрами ми се централното и пак без промяна ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го моя избор за лятото. 20'' оргиналдЪ от S8 9J ET45. Ще се карат с гуми 245/30/20. Окачването ми е от S-line, но ще я сваля с още 2-3см. За зимата си карам с оригиналните 18-ки с 245/40/18. Гледам всеки сезон да карам с чисто нови гуми, макар и по-нисък клас. Наскоро добавих и един перфориран лост.

 

 

 

 

14502957_1382587681766438_6277949454657632656_n.jpg

14650751_1382672655091274_6917772706423358499_n.jpg

14695315_1399720200053186_4904569178011930563_n.jpg

Редактирано от Silven Angelov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, Doncho Indzhov написа:

@sokolchev, явно и аз ще пробвам зимата с 245/40/18 и лятото ще бутна едни 255/35/19 да видим как ще се държи. :)

Ако ще купуваш изцяло нови гуми може да пробваш с 235/45/18 аз съм с такива, малко по-високи са от оригиналния размер, но вози по.меко от 245/40/18.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, модула на вратата има ли отношение към централното заключване? Нещо ми се върти в главата че бравата не минава през този модул.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно джантите.За лятото мисля да взимам 18-ки но имам избор между такива с ЕТ44 ЕТ42 и ЕТ30. С кои ще е най добре?Това  ЕТ30 има ли вариант да излезе навън и да опира с нормалните гуми 245/40/18 или???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.10.2016 г. at 0:07, kainy написа:

Нищо им няма... Точно с такива карам зимата. Иначе мен за лятото ме сърби да се опитам да набутам 20-ки, но не знам дали няма да се наложи да вдигна въздушното с 2см...

Колега как така да вдигаш въздушното може ли да се регулира колко да е на различните  степени ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото съм чел номера става като го калибрираш и мериш разстоянията, да ги запишеш обратно с разлика. Мисля че максимума е 2-3 см да се вдигне или да се свали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, nikolay80 написа:

Относно джантите.За лятото мисля да взимам 18-ки но имам избор между такива с ЕТ44 ЕТ42 и ЕТ30. С кои ще е най добре?Това  ЕТ30 има ли вариант да излезе навън и да опира с нормалните гуми 245/40/18 или???

Аз карам на ЕТ30 и си е много готино, даже нарочно си ги взех такива. Никъде не опира излиза по-навън и за мене е по-красиво, даже аз съм с по-високи гуми 235/45/18.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То зависи и колко е широка джантата.

А за въздушното, може да се сваля спрямо нормалното положение както казва kainy. Аз мойто го направих -5 мм и разликата се усеща. Имайте предвид, че става по-твърдо като се свали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Калибрацията си се прави автоматично от колата, мисля че на комфорт, и спрямо комфорта настройва другите. От теб се иска да въведеш едно по едно разстоянията от центъра на колелото (хъба) до калника за всяко едно колело.

 

Ако не се лъжа калибрацията първо сваляше най-долу и после вдигаше до "Normal", което е комфорта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, застава на две нива и после те пита колко е разстоянието между центъра на колелото и калника. Трябва да е равно, че иначе може да застане накриво после.

 

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте и весел празник на всички именници! Моята кола днес ми честити празника много подобаващо като ме остави насред нищото... та идва въпроса има един маркуч. който явно е за вода - минава покрай охладителя на ЕГР-а, под самия егр и отива някъде отзад на мотора но не можах да видя къде / - мисля, че е този който съм оградил на примерната снимка, някой нещо знае ли до къде точно отива?/ спукан е и ще се сменя! Другият ми въпрос е каква беше логиката като спрях и усетих колата да тресе отпред и веднага я загасих слезнах и антифриза на земята... но това тресене?!?! в маслото няма антифриз, колата не е прегряла температурата беше около 70 - 80 градуса... ще се радвам някой ако е минал през това да сподели че ми е голям дерт без кола...

 

160667_13.jpg

Редактирано от Mafiqta_94
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, как да "обуча" ключовете на колата така, че стъклата да се свалят след задържане на бутона за отключване?

За пояснение - стъклата се вдигат от двата ключа след задържане на бутона за заключване, също така, ако се задържи ключът в ключалката на положение "заключване", а също така се свалят, ако ключът е в ключалката и се задържи в положение "отключване". Единствено не се отварят със задържане на бутона за отключване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маркуча се пада отдоло под тръбата на егр-а и върви назад към купето - по протежението на главата

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор има толкова маркучи за вода, че не ми се занимаваше да разбирам за какво са и не се сещам за кой става дума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

утре ще снимам като я доразглобя :) а някой нещо за претрисането?? много ми е дерт да не е умряло някое бутало...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, mili 75 написа:

Аз карам на ЕТ30 и си е много готино, даже нарочно си ги взех такива. Никъде не опира излиза по-навън и за мене е по-красиво, даже аз съм с по-високи гуми 235/45/18.

Я пусни някоя снимка да я видя как стои(може и на лично).Моята е със спортно окачване оригинално и затова ме притеснява ако е по ниска от стандартното да не опира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, trapera94 said:

Така и като въвеждам значи трабва ако искам колата да е по-ниска да пиша по ниски данни примерно с по 3см ? 

 

Мери се в мм и се пише по-голяма стойност, ако искаш да е по-ниска. Примерно мериш 390 отпред и пишеш 400 - това я сваля с 1 см.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги има ли лек за отвратително бавната смяна на предавки на нашите любими кораби. Колата ми е с 233коньовия мотор от 2008г, но автомата сменя бавно скорости да не кажа тромаво, возил съм се в по нови аудита 2011г и бях останал впечатлен с каква скорост се сменят предавките? От какво ще се окаже това? От годината на производство или от навъртяните километри? Вашите кораби така ли са ? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...