Jump to content

Ауди S6 +/-


Recommended Posts

Колеги,понеже не можах да се оправя с търсачката,някой запознат да каже има ли разлика типтроника на С6 ц5 от другите кутии при куатро и в какви граници е реалния разход на гориво при нормална употреба?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха,подаръци няма да има,но пък и всичко си има цена.Ето го въпросното С6:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11475429806666449&slink=g1k0pk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е чисто 4.2, не е S6 ;)  Не знам дали има разлика в скоростните...иначе за раздоха не си помисляй за под 20 градско и по-малко от 13-14 извън...

Редактирано от MOON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро решение си взел, колега. Аз също винаги бих заменил 2.7 за 4.2. Само че това което гледаш не е S6, а си е обикновено А6 с 4.2, 300 коня. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това само като му гледам седалките и то само на снимката ,друго не ми трябва да гледам. Да не говорим че да намериш такова с читава кутия и дифове е по-малко вероятно от колкото да удариш 100000 от лотарията.

Иначе самите скорости са по-дълги от на S6 и по спомен е 19 .

Подкрепям колегата по-горе да не си даваш 2.7-та за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо казваш дифове,какво толкова страдат от тях?Още повече,че е автомат,не би трябвало да ги натоварва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомат или ръчка дифа си е натоварен и то доста особено при настъпване. А проблема е че много малко хора му гледат маслото, а то се изпарява през отдушника защото тия железа вътре яко се напичат. И така като по намалее маслото планетите и сателитите бързо дават фира защото са от по слаб метал в сравнение с короната и пиньона. И се появява луфт и после шум. При автомата се хваща по трудно но нали се сещаш че тая "бегачка" не е жалена и в 90% от случайте е тръгнал.  

А кутията 100% е пастет пак поради същата причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По какво се познава дали е "S" или а6 с 4.2,защото и двете са раздути?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, МИТАКА1654 написа:

 

По какво се познава дали е "S" или а6 с 4.2,защото и двете са раздути?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-малкото на таблото /километража/ си пише S6. Другото е, че на кората върху двигателя надписа 4.2 V8 е в червено, ама това се оправя лесно. И най-важното.... връзваш на VCDS  и гледаш кода на двигателя. На S6 има само два кода AQJ и по-новия ANK ако не се лъжа беше!

 

ЕДИТ: Километража е с червена подсветка с бели стрелки.

Редактирано от MOON
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c1688325

 

тази изглежда страхотно

 

http://www.cars.bg/c1603823

 

а тази е форумна, с доказана история и в оерфектно състояние. Този бутилов автомобил, за да е все още автомбил 10к не ти мърдат, с идеята после да не трябва да набиваш още толкова за да стане на кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...