don_audinio Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Колеги,някой има ли идея защо от буксата към климатроника излизат толкова много кабели,а към буксата на седалката само два? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Колега дай снимка и покажи конкретно кои кабели те притесняват ? Разгледай и в темата съм постнал няколко снимки, един дебел сно си тръгва от седалката и си отива към климатроника, не знам кои два визираш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Единия е към седалката а другия с многото кабели към климатроника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 При мен си стоят така на седалката отдолу, тази зеланата от първата ти снимка горе влиза в климатроника, а седалката при мен си дойде и отдолу си стърчаха тези въпросните без да влизат никъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 (Редактирано) На втората снимка: Жълто розова букса- Air bag Зелена букса - управление на седалка Червена букса - подгрев на седалки Черна букса - плафон на седалката отдолу Въпросът ми е като пусна нова инсталация какво да правя с четирите кабела от снимка 1?Най вероятно са посветка на бутоните за седалките...ама защо са 4? П.П.Колега,извинявай че ползвам темата ти,но мисля че въпросът ми ще е полезен за хората които искат да направят същото като нас. Редактирано 12 Ноември 2016 от don_audinio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Наясно ли си какво ще правиш или ще го караш както ти е кеф? Червената букса е за захранване на електромоторите за местене на седалката. Зелената букса е за подгрева. Кабелите на буксата за подгрев ( към седалката ) са 4 защото 2 са за реотаните и 2 за термодатчика. На буксата за подгрев ( към бутона ) 1 кабел входящ +, 1 кабел изходящ +, 2 кабела термодатчик, 1 кабел маса, 1 кабел подсветка. Ако не си на ясно с жичките и тока иди при човек, който разбира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
don_audinio Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Ама тука сега комплексите ли ще си избиваме не ми е ясно(ако това е отговор към мен)?!Започваш да ми обясняваш с какво съм наясно и с какво не!Ако искаш да помогнеш на колегата,на мен,както явно и на много други обясни,дай схема,запази добрия тон,помогни... ...аман от глупости бе братче... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Късмет със схемите и дано не се запалиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AtaUzunov Публикувано 16 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Добре купих си салон с подгрев имам и управлението на климатроника термо реле какво трябва да бъде отделно ли се купува? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Аз вторник отивам направо да ми го "инсталират" на едно място в София, по препоръка на @bonevstiliyan И не мога да кажа какво що ще трябва. Само ще изсипя двете седалки и климатроника със сите букси и срещу Х сума ще си взема колата още същия ден вечерта готова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AtaUzunov Публикувано 16 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Колега пиши после като стане ако си доволен и аз може да отида а същото място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 19 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2016 (Редактирано) Не ти трябва никакво реле, само подходящи кабели и 2 гнезда за бушони (едното задължително качествено че е за 30А бушон). И връзвай по тази схема: Редактирано 19 Ноември 2016 от Момо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Под подходящи кабели аз разбирам 2.5 квадрата. Аз така си ги представям нещата. Следващата седмица действам ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Някой може ли да подскаже как се маха предната дясна седалка ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Зад седалката долу на релсите махаш пластмасите,даваш седалката назад после отпреде махаш пластмасовото капаче и има 2 болта развиваш ги даваш напреде,седалката изкача от релсите после пак назаде и готово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 20 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2016 Не мисля, че ще да има някаква разлика при пасажерската седалка. Трябва да е същото?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 А аз имам друго питане, срещам леки затруднение, искам да претапицирам едната седалка, да и сложа моята тапицерия на цялата облегалка, защото тази с подгрева е протрита леко , а моята е същата материя и абсолютно здрава. Някой имал ли е опит как се сменя тапицерията на облегалката ? Отзад откъм пластмасата ли се започва и изобщо, някой има ли идея ? Защото искам да бода седалките тая седмица, а само протритата тапицерия на една малка зона на шофьорската седалка ме спира . Другият вариант е ако някой знае добър автотапицер в София да ме насочи, може и на лично съобщение или в темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 Благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 Преди да махнете буксите откачете акумулатора защото иначе ще светне аербека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 21 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 Преди 6 часа, James написа: А аз имам друго питане, срещам леки затруднение, искам да претапицирам едната седалка, да и сложа моята тапицерия на цялата облегалка, защото тази с подгрева е протрита леко , а моята е същата материя и абсолютно здрава. Някой имал ли е опит как се сменя тапицерията на облегалката ? Отзад откъм пластмасата ли се започва и изобщо, някой има ли идея ? Защото искам да бода седалките тая седмица, а само протритата тапицерия на една малка зона на шофьорската седалка ме спира . Другият вариант е ако някой знае добър автотапицер в София да ме насочи, може и на лично съобщение или в темата Може да се направи. За целта разглобяваш седалката ( часта на която се седи и тази за облягането) болтовете са там където се получава сгъването. Облегалката се разтапицира като и се свали кората отзад. Трябват ти дълги остри клещи и нерви, защото самият нагревател е вплетен в одеалцето което е между плата/кожата и дунапрена. Разкачат се кукичките от теловете който са на дунапрена.Куките и теловете са стоманизирани и дебели и се искат нерви и здрави пръсти:). След това махате теловете от плата/кожата и одялцето, и с едно макетно ножче отделяш одялцето като режеш шевовете м/у него и плата/кожата. Вече имаш сваления подгрев и кабела с буксата. Сваляш тапицерията на седалката на която ще го слагаш, КАТО САМО СВАЛЯШ КУКИЧКИТЕ ОТ ТАЛТА НА ДУНАПРЕНА. НЕ ОТДЕЛЯШ ОДЕАЛЦЕТО защото при махането на шевовете се разпада самата кожа/плат на парчетата от който е съшита (което ще видиш при махатето на подгрева но аз да си кажа че ако почнеш първо с твойта...) Сега налагаш подгревното одеалце върху твойто и прекарваш кукичките през него, падат се където са били нали една машина ги прави( и да няма точно там дупка правиш си колкото да мине куката,няма проблем с нагреватела). И сега най - тегавата част, да закопчаеш кукичките обратно за телта на дунапрена, започваш от долната част където се пада кръста и даваш нагоре. И да не закачиш някоя на хоризонталните телове не е фатално. Но гледай да закачиш всички на вертикалните два тела. В самият дунапрен са направени канали за тези телове и куки и за едно одеалце, но сега те са две и е малко по-трудно. Затваряш седалката с кората ,събираш двете части като внимаваш за кабела да си го сложиш на мястото за да може да играе като се сваля или вдига облегалката. От това че вече има одеалце върху подгревното, топлината ще идва една идея по-бавно ,нищо фатално особено пък за облегалка. Не е сложно по-скоро трудоемко. Дано съм помогнал:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AtaUzunov Публикувано 21 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 8 hours ago, James said: А аз имам друго питане, срещам леки затруднение, искам да претапицирам едната седалка, да и сложа моята тапицерия на цялата облегалка, защото тази с подгрева е протрита леко , а моята е същата материя и абсолютно здрава. Някой имал ли е опит как се сменя тапицерията на облегалката ? Отзад откъм пластмасата ли се започва и изобщо, някой има ли идея ? Защото искам да бода седалките тая седмица, а само протритата тапицерия на една малка зона на шофьорската седалка ме спира . Другият вариант е ако някой знае добър автотапицер в София да ме насочи, може и на лично съобщение или в темата Колега четеш ми мислите! И аз мислех да правя същата манипулация хахаха ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Ей, голяма драма с тази смяна тапицерия на седалки ! Значи откачих... половин месец ме забави това, накрая следващата седмица имам час да си оправя седалката при тапицер и вече другия уйкенд бодем седалките с подгрева ! Имам и още един въпрос - Можете ли да ми кажете дали с мултицет или някаква друга схема може да се провери дали подгрева работи преди да се почне инсталирането на седалките, за да не стане после двойна работа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 27 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2016 Може разбира се, това е най-обикновен нагревател.Включваш мултиметъра на Омове и мериш какво е съпротивлението на краищата.Ако няма верига, значи е прекъснато някаде. Точното съпротивление не го знам, някой от колегите, ако знае да ти го каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trimontcium Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 (Редактирано) В седалките дали има датчик за натиск (да ли е седнал някой за да активира подгрева?) Редактирано 28 Ноември 2016 от Trimontcium Объркана тема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 28 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2016 На 19.11.2016 г. at 23:06, Момо написа: Виждаш ли такъв датчик някъде? Аз лично не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване