Jump to content

Монтиране на лостче за борд компютъра!


Ivelinch0

Recommended Posts

Колеги малко офф. Да не правя нова тема. Моето е 99 и нямам борд комп. Имам ли вариант да сложа и ккви са процедурите накратко? Искам да си цъкам моментния и средния разход за това го слагам. Не ми е от значение голям малък дисплей.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

преди 1 минута, Vko8 написа:

Не ми е от значение голям малък дисплей.

Търси табло със същия часовник като твоя (аналогов) и FIS. Преди фейса няма "голям" "малък",  или има или няма FIS. Буксата (третата) също е различна (червена) и като цяло навръзването е по-пипкаво (в събота го правих на колега и утрепах едни 3 часа за да го направя по учебник).

Link to comment
Share on other sites

Аналог съм да.  Първата снимка е на табло като моето, само, че съм дизел. Втората е на таблото коеот трябва да търся ли?? 

post-62510-0-53570600-1417788295.jpg

026429132.jpg

Edited by VBI
Цитиране на предходно мнение!
Link to comment
Share on other sites

А има ли някакъв разумен начин да се намали яркостта на китайски дисплей за ФИС-а?Понеже свети осезаемо по силно от останалата част на таблото.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Здравейте, преди време си смених таблото и сега съм с борд и голям фис но човека, който ми го смени не знаеше как да изключи тези лампи за изгорели крушки на стоповете и късите и течност за чистачки. Доколкото разбирам трябва да се свържат съответните пинове (14,15,16) от сивата букса към маса, но аз не разбирам от подобни неща и не смея да го направя сам. Затова ако може да ме насочите към някой от Варна да извърши тази процедура или да ми кажете стъпка по стъпка как да го направя сам.  Колата е а3 8л 2001г. 
 

Link to comment
Share on other sites

Пиновете на сивата букса са надписани.Както вече си разбрал кои са пиновете,свързваш ги към минус и спира да показва тези индикации.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Здравейте, бих искал да попитам ако си взема километраж с борд компютър и лостче с аналогов часовник, карам Ауди а3 1999г. Какво трябва да се преправи за да заработи успешно, и какво става с имобилайзера? Маха ли се или се убочава на ново? Ще съм благодарен на тези които помогнат.

Link to comment
Share on other sites

При по старите табла третата букса е червена и там свързването на лостчето сигурно е по различен начин. Освен това има и обучаване. Твоето табло сигурно е от второ поколение и можеш да потърсиш в google относно обучаването (immo 2 cluster swap). Мътно ми е с тия имобилайзери, аз например съм с дигиталният часовник и незнам immo 3 или 2 съм. И през VCDS се опитах да разбера но нямам записан VIN-а на колата.
В 17-instruments ми изписва това:

          XXXXXXXXXXXXXXXXX                                  AUZ5Z0B3045045 

Тук до колкото знам трябва да е VIN,  а това трябва да е сериен номер на имобилайзера.

Edited by evg_eni
Link to comment
Share on other sites

И аз да се включа с един въпрос... :hilezh: Ако се монтира бензиново табло с голям ФИС (3та генерация) на дизелова кола (която е била с 3та генерация Jaeger, малък ФИС) и се смени циферблата на оборотомера на бензиновото табло с такъв за дизел, може ли да се програмира така, че да отчита правилно оборотите на двигателя? :nixweiss:

Link to comment
Share on other sites

Може, но трябва да се извлече файлът на таблото, да се преработи и отново да се налее в таблото.

Ето и нагледен пример, как се прави:

В постът направих редакция на километрите да се движат по европейски циферблат (а не по английски), но и с оборотите по същия начин се преработва файлът, но на друго място и с други стойности.

Edited by bsdnikolov
Link to comment
Share on other sites

Евала! :flehan::flehan::flehan:

 

Не че ще мога сам да го направя всичкото това, но поне да имам представа какви са възможните варианти, че с тия табла и ФИС-ове и намирането им при 8L си е един голям... папур. :hilezh:

Link to comment
Share on other sites

Трудно е намирането, знам. На колега от работата вече година му търсиме фейсово табло VDO и дизел, на нормална цена... А той понеже си е инат, не иска бензиново или англичанка, а аз да му отравя файлът да си ползва циферблатите. Ама той си знае.... Търси оригиналното ..... 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Преди 9 часа, Citizen8200 написа:

Няма как да не се похваля с оригиналдЪ дизелово, фейсово, европейско VDO с голям FIS... :D Естествено с изключителното съдействие на @bsdnikolov !!! :flehan::flehan::flehan: 

 

 

2018-01-25 12-25-08 81bf1159.jpg

Най-търсеното нещо в тея а3 ки в последно време ,толкова рядко се срещат , че мислех че няма :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Темата е много полезна, ще е хубаво bsdnikolov ако намери време някои ден да сподели свързването при по старите табла с червената букса. Има доста хора които са с по стари А3-ки и преминават на големия фис. поне всичко да е на едно място. :) 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
На 25.01.2018 г. at 23:05, Sashop4o написа:

Най-търсеното нещо в тея а3 ки в последно време ,толкова рядко се срещат , че мислех че няма :D

Ехееее, искам и аз такова... :) Моля за съдействие...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...